Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V40 ventilator prezračevanja

Avtor objava
volv40
30 maj 2014, 10:08 Predogled tiskanja
Član #11148
Prijavljen dne: 30 maj 2014, 09:59
Objav: 2
Pozdravljeni!

Pa je tudi meni uspelo v garažo pripeljati Volva! In sicer model V40 1.9 dti letnik 2001. Avto je res že malo v letih, vendar se vozi odlično. Vse deluje tako kot mora, edino ventilator v kabini mi povzroča preglavice.
Ko ga vklopim se stalno zaganja in ne deluje s konstanto močjo. Neglede na katero stopnjo je nastavljen mi nekaj sekund deluje s polno močjo nato pa z najmanjšo.
Ker se približujejo poletni meseci in bo ventilacija postala nepogrešljiva bi bil hvaležen kakega nasveta, kako to rešiti.

Avto ima avtomatsko klimo.

lp
Na vrh
bbf
30 maj 2014, 10:16
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Mogoče imaš slab "upor" v motorju ventilatorja. Ta "upor" - nekoč se mu je tako reklo, ker je bil res sestavljen iz uporov - je v bistvu elektronski regulator (močnostna stopnja s tranzistorjem in relejem). Meni je crknil eno uro pred odhodom na dopust, sredi največje vročine.. Obnašal se je podobno, kot pri tebi, le da je na koncu delala samo še največja brzina. K sreči sem imel tranzistor doma , ga zamenjal in dela še danes.
Na vrh
volv40
30 maj 2014, 10:19
Član #11148
Prijavljen dne: 30 maj 2014, 09:59
Objav: 2
Hvala za hiter odgovor Mogoče veš še kje točno se ta škrat nahaja, kako ga zamenjati in kje kupiti nov del?
Na vrh
SepoX
30 maj 2014, 14:42
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?p=1149982
Na vrh
SepoX
30 maj 2014, 14:43
Član #94
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 13:51
Lokacija: Novo mesto
Objav: 198
PA samo tisti upor zamenjaj. Ga dobiš v kaki elektrotrgovini.
Na vrh
bbf
30 maj 2014, 14:54
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
motor ventilatorja je za predalom, nad sovoznikovimi nogami. Regulator je privit z dvemi vijaki; tri žice na konektorju. Snemi pokrov nad nogami in že vidiš motor z reglerjem. ni kej falit. malo težje gre ven. Tranzistor odlotaj, (pomeri) in skoči do čipoteke po novega (vzemi sabo original). Originalnega ne boš dobil (MJ802), vzem nekaj takega: TO3 ohišje, NPN, 30A 100V, 200W. Nekateri dajo noter 2N3055, je polovico švohnej, polej jim radijo piska, kmalu crkne, ipd, za probo pa je. Ali pa dobi kompleten regler na odpadu/prjatlu na probo/večno last..
Na vrh
bbf
30 maj 2014, 14:54
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
>>PA samo tisti upor zamenjaj. Ga dobiš v kaki elektrotrgovini.

Sepox je mislil tranzistor, ne upor.
Na vrh
sebaveh
30 maj 2014, 22:51
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Žal ne bo držalo.

Če bi bil res defekten tranzistor pri motorju, bi bili simptomi taki, da bi motor deloval s polno močjo ves čas.
Ti pa imaš problem z regulacijo, oziroma z uravnavanjem hitrosti - za to pa je zadolžen potenciometer, ki je neposredno za gumbom za uravnavanjem ventilacije.

Odmontiraj klimatsko konzolo, jo razstavi in polotaj priključke potenciometra za gumbom. Po potrebi, menjaj potenciometer.

Poglej po mojih starejših objavah - nekje sem že objavil prispevek.
Na vrh
Spletna stran

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete