Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

octan booster ?

Avtor objava
mrv
21 maj 2014, 16:51 Predogled tiskanja
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Zanima me kakšne imate izkušnje z aditivami za gorivo kot octan booster od CRC ali speed tec od Liqui moly in slične zadeve ?

Vsi vemo da gorivo kupljeno pri nas ni lih najbolj kvalitetno, da se o dizlu sploh ne pogovarjamo. Tudi če gremo merit 100octan bencin od Petrola, OMV, ali Mola sem prepričan da imamo čist različne rezultate. Pa vsi bojo kar oddaljeni od teh magičnih 100octan skoraj upam roko v ogenj dat. Tudi sem prepričan da ima AGIP in Shell pri nas najboljšo gorivo.

Vsaj pred letami sem opazil ko sem se še vozil vsak drugi vikend iz nemčije domov v 96 letniku Hyundai S-coupe 1.5 Turbo. Ko sem avto v Liezenu tankal na Shell bencinski 100+ gorivo se upam stavit da je avto za dobrih 15% se bolje odzival in pospešil že takrat in se mi je to zdelo neverjetno.

Kak se vam to kaj zdi ? Osebno še svoje Volvote nisem tankal na Shellu ali Agipu ker bi moral skoraj do Maribora brezveze dobrih 20km ena smer. Pa te tudi bi dal prioritetu Shellu. Trenutno večina tankam na Molu, za silo le na Petrolu ampak zelo redko pa ne vidim neke razlike v teh 2.


Da slišim vaše izkušnje ? "Povprečen" voznik ki vozi Cliota 43KW seveda ne bo opazil razlike, ko pa so kilowati okoli 150 navzgor pa Turbo pa sem prepričan da znajo bit ogromne razlike na gorivu in odzivnosti motorja.

Naši 100 octan bencini tudi večina imajo neki dodatek, tak da ko menjaš filter goriva vidiš plavkasto barvo v gorivu, to v avstriji tankan 100+ bencin nima !





[ Uredi 21 maj 2014, 16:57 ]
Na vrh
dejanLPG
21 maj 2014, 19:03
Član #3065
Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43
Lokacija: Ljubljana
Objav: 253
predelaš na plin ima 105 oktanov LOL
Na vrh
Spletna stran
mrv
21 maj 2014, 19:05
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
dejanLPG je napisal(a): ...

predelaš na plin ima 105 oktanov LOL


Prej bom experimentiral z vodikom na Volvotih kot pa uradno lpg plin vgradim.
Pa to tudi nisem niti vprašal ;) Si pa dober odgovor dal.

[ Uredi 21 maj 2014, 23:06 ]
Na vrh
Andrei
21 maj 2014, 19:23
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 418
Samo laboratorijski test bi bil relevanten, občutek je popolnoma nezanesljiv.
Na vrh
Spletna stran
Augi
21 maj 2014, 20:06
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Jaz lahko povem da z agipovim gorivom (poln tank) naredim vsaj 300km več kot petrol, osttalo je pa nekje vmes.
Dodaja kdo dvotaktol (mineralni) k dizlu (2dcl/50L)
Na vrh
Volvo. 4 life
21 maj 2014, 20:17
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3316
Jaz sem pri bivšem R-u probal vse, pa ni šel čez 265 kmh. Sem vzel dol še kardan, pa ni šlo .. oziroma je šlo v maline :( naslednji korak je bil še zice ven pobrat, samo potem vrjetno ne bi pisal tale post

Malo za hec
Na vrh
mrv
21 maj 2014, 23:09
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Jaz sem pri bivšem R-u probal vse, pa ni šel čez 265 kmh. Sem vzel dol še kardan, pa ni šlo .. oziroma je šlo v maline :( naslednji korak je bil še zice ven pobrat, samo potem vrjetno ne bi pisal tale post

Malo za hec


heh, saj se mi ne gre za končno hitrost tolko kak za pospešek

Andrei je napisal(a): ...

Samo laboratorijski test bi bil relevanten, občutek je popolnoma nezanesljiv.



ni šans proti tem lobiju.
Na vrh
bbf
22 maj 2014, 07:15
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
jest ne čutim razlike med petrol in omv stotko. sem pa čutil razliko med 98 in 100 na 1.7 turbaku - sicer zelo malo. Tudi po izračunih je ven prišlo, da se mi za par % razlike splača tankat stotko, kljub višji ceni. Važno je, da ima elektronika vgrajen knock senzor, saj le tako lahko izkoristi dodatne oktane. tvoj hyundai je imel vgrajeno, tako da mogoče bi lahko res zaznal razliko v gorivih. Vendar je pa pri subjektivni oceni treba upoštevati psihologijo: ta nikoli ne bo nepristranska, ugotovitve se hitro prevesijo v pričakovan rezultat.. tako da brez valarjev ali vsaj primerjava triminga injektorjev nima smisla debaterat.
Na vrh
mrv
22 maj 2014, 08:25
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
bbf je napisal(a): ...

jest ne čutim razlike med petrol in omv stotko. sem pa čutil razliko med 98 in 100 na 1.7 turbaku - sicer zelo malo. Tudi po izračunih je ven prišlo, da se mi za par % razlike splača tankat stotko, kljub višji ceni. Važno je, da ima elektronika vgrajen knock senzor, saj le tako lahko izkoristi dodatne oktane. tvoj hyundai je imel vgrajeno, tako da mogoče bi lahko res zaznal razliko v gorivih. Vendar je pa pri subjektivni oceni treba upoštevati psihologijo: ta nikoli ne bo nepristranska, ugotovitve se hitro prevesijo v pričakovan rezultat.. tako da brez valarjev ali vsaj primerjava triminga injektorjev nima smisla debaterat.



Med Petrol in OMV bi tudi reko da ni razlike.

Pri Hyundai je blo tak, da sem zmeraj ga isto vozil, 440km v eno smer, ampak ko sem tankal Shell 100+ je blo kot da bi "overboost" vklopo. To sem 100%



[ Uredi 22 maj 2014, 08:43 ]
Na vrh
bojko
22 maj 2014, 11:55
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 544
Augi lahko napišeš kaj več o dodajanju 2Tolja dizlu?
Na vrh
mrv
22 maj 2014, 12:14
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
bojko je napisal(a): ...

Augi lahko napišeš kaj več o dodajanju 2Tolja dizlu?


To sem tudi jaz že slišal, nevem pa v kakšnem razmerju se to dela.
Bom probal zbrskat sem nekje na nemškem BMW forumi zasledil, mislim da je bla mešanica 3% bom pa preveril.
Na vrh
Augi
23 maj 2014, 06:12
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Po nekaerih info bi naj bil shell v-power tako narejen. Povečal naj bi se izkoristek, na račun boljšega izgorevanja. Olje mora biti mineralno da v celoti zgori, v primeru sintetičnega se začne nabirati umazanija.
po mojih info naj bi se dodalo max 2dl na 50L goriva
Na vrh
mrv
23 maj 2014, 12:12
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Augi je napisal(a): ...

Po nekaerih info bi naj bil shell v-power tako narejen. Povečal naj bi se izkoristek, na račun boljšega izgorevanja. Olje mora biti mineralno da v celoti zgori, v primeru sintetičnega se začne nabirati umazanija.
po mojih info naj bi se dodalo max 2dl na 50L goriva



V Avstriji imaš celo V-POWER diesel, tega si verjetno mislil. Pri nas ga nisem zasledil. Stane pa ca. 20centov več na liter kot obični Shell diesel, razlika je !
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 22, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5257
najnovejši član: Pavlosqoc
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 500
Prejšnje ankete