Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Serije 100 / 200 / 700 / 900 / S90 / V90 / ostali RWD
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo 145 l.74- Cigla

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
eugene
30 dec 2013, 10:09 Predogled tiskanja
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Pozdravljeni forumaši. Sem Iztok, živim v slovenski istri, sem ljubitelj starejših avtomobilov in sem se do zdaj ukvarjal predvsem z VWji. Lastim si Hrošča l.67 in Golfa I GTI l.80.

Sem očitno tudi fuknjen. Kaj drugega si lahko en normalen misli o nekom ki domov privleče 40 let star avto, komplet razstavljen in povrh tega še velja za požrešnega z porabo čez 10l, da bo služil kot family wagen.

V bistvu sem prekleto naveličan se dan za dnem vozit v nekem brezvezmem avtu , kjer mi je edino zadovolstvo da malo pije , dela( točneje je delal brezhibno do sedaj, ko so se po kakih 400k km začeli kopičiti problemi) in ima placa za kaj naložit. Hotel sem nekaj starega ( 25 ali več let) velikega ( karavan) in odpičenega.

Gledal sem za prvimi pasati, ki jih v sloveniji ni blo , mercedezi ( punci niso všeč) in na koncu začel iskat volvote 245 in najdu na volvo forumu oglas za 145 na kosih v dobrem stanju in za ugodno ceno. Slik ni bilo. Pišem tipu in mi pošlje slike, vidim da se splača it pogledat in odrinemo z kolegom v Mb. Prej sem se že malo pozanimal glede teh avtov, da sem vedu na kaj naj bom pozoren in dagela. Pridemo gor tip mi vse razkaže karoserija je ene 3 leta stala komplet oskubljena pokrita pred bajtio kosov, še mnogo dodatnih z 245, ki je kar soroden model pa je blo za ene dve sobi sprevljenih po škatlah. Jaz se zaljubim v avto, ponudim 200 ( vprašal je 300) si sežemo v roke naložim nekaj kosov, med drugim prednjo premo , ki jo je treba obnovit prej ko spravit avto na kolesa in gremo nazaj.

Minejo kaki 3 mesci v tem času zrihtam sprednjo premo nabavim še nekaj kosov, se odpeljem še dvakrat v MB po dele in naredit prepis in se zmenim za vleko. Sredi avgusta mi luka32 pripelje avto domov.



Avto je kot rečeno kompleten z veliko rezervnimi deli, ze t emodele zelo zdrav z malo rje, edino spredaj je nekoliko ruknjen.

Prvo se osdredotočim na sanacijo rje pod tesnili šip.

Velike tažave ne teh volvotih so zadnje šipe. Na tem je bila leva zadnja super brez ene pikice rje:


desna pa z precej



[ Uredi 30 dec 2013, 10:21 ]
Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:11
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Še slik rje






In udarca v kolono , ki mi dela pri klepanju največ težav ke rne morem dobro prit zraven in nimam spoterja.
Razmišljam da bi stvar porezal stran in upasal nov kos.
Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:11
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Sanirano okrog šip:









Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:12
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Po temeljitem pranju gum sem se lotil montaže krom kedra , ki mi je delalo neki težav prej ko sem pogruntal pravi način z enim hakelsem in silikonsko pasto.







Potem je sledila montaža šip ker sem ga hotel zapret preden se konča lepo vreme.



Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:13
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Obnova zadnjih luči, kjer sem iz več slabih sestavu en znosen komplet.

Tu so na sliki dvadve varjanti zadnjh lamp ( novejši in starejši)




Meni so bolj všeč te stare

Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:14
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Menjava silent blokov na sprednji premi.









Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:15
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Še nekaj random slik




Malo večj aluknja ma ko jo jebe, ke rpride pod plastiko.


ojačitev v vratih 1.5 colska cev :mrgreen:



Comando odbijači iz 10mm aluminija
Na vrh
eugene
30 dec 2013, 10:16
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98


K jet FTW


To je za zdaj to. Avto za zdaj stoji z montiranimi šipami lučmi in odbijači in čaka da bom mel kaj cajta zanj.

Plani so ga znižat, zrihtat mehansko kar še manja ga spravit na cesto o original motorjam B20F to je 2.0 4 cilindraš bencinar, odmična v bloku, giza glava in blok z k jetom in nekimi 115 konji.

Druga faza pa je nek drug (novejši volvotov 2.3 t.i redblock) ali isti predelan motor da manj pije z megasquirtom 3, predelava na plin, drug 5br menjalnik in verjetno kak daljši dif.
Na vrh
bvogri
30 dec 2013, 10:46
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Upam da ti upe zrihtat kot se zagre.

Tole ''rakav'' pleh pa pomoje ne bo prav dolgo zdržal če ga boš samo pobrusil
Na vrh
eugene
30 dec 2013, 11:02
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ferosan in večkratno ščetkanje dosti pomaga.
Na vrh
bbf
30 dec 2013, 11:51
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
oj! lepa cigla! Sam tudi obnavljm podobno ciglo, sicer malo ošiljeno odzadaj
Mi nekaj pločevine ostaja, če rabiš: http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?27918.post
Pa silent bloke zadaj še pomenjaj, tisti so najprej zanič. 150€ nekje pride komplet 12 komadov (al 10, se ne spomnem zdej).

tule občasno kaj objavim glede moje obnove. http://temp-volvo.mojforum.si/temp-volvo-about42.html (mislim da moraš biti registriran za ogled)


LP!

[ Uredi 30 dec 2013, 11:55 ]
Na vrh
eugene
30 dec 2013, 12:29
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ja silen bloke za zadaj že imam kupljene kot še nekaj drugih delov. Bremze so ble totalno zarustane tako da sem rabu vse nove batke razen 2 od zadaj kupit. Prišlo po pošti od skndixa.
Na vrh
T0ny
30 dec 2013, 12:37
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Pohvalno, zelo lep projekt
Na vrh
Andrei
30 dec 2013, 14:03
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Ko bo ta končan, bo bomba!
Na vrh
Spletna stran
tomazKK
01 jan 2014, 11:08
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Srečnga pa zdravga.
Na vrh
Volvo. 4 life
01 jan 2014, 11:35
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Pozdravljen. Pohvalno da si se lotil tako zahteven projekt! Zanima me, kje dobivaš rezervne dele, puše, silene, itd.. ? Kje si dobil stekla, so bila že zraven avta, ko si ga kupil? Misliš avto obdržat ko da boš zrihtal? Kaj je z motorjem in menjalnikom ?

Srečno še naprej!
Na vrh
eugene
02 jan 2014, 08:45
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Ja avto mislim obdržat. Šipe sem imel in jih imam še en komplet rezervnih. Sem jih dobu skupaj z kar neki dodatnimi deli poleg avta. Avto je kompleten le razstavljen.

Dele sem kupu od skandix-a ki prodaja dela za volvo in saab. Kaj se najde tudi na ebayu.de ampak bolj malo. Kaj več se najde na angleškem ebayu če na pa imaš tudi svedski kao ebay tradera kjer so rabljeni deli za te volvote dosti cenejši kod na ebayu.

Menjalnik imam original 4brzinc m40 in motor je b20f zadnji dif pa mislim da je 4.31. Pogonski bi potrebno modernizirat. Najraje b234, se pravi 16v 2.3 in en 5br menjalnik in dasljši dif 3.56 ali 3.75 recimo. Ampak kot rečeno sem ga mislu prvo spravit na cesto z original pogonom in potem nadgradit.

[ Uredi 02 jan 2014, 08:50 ]
Na vrh
Volvoline
02 jan 2014, 22:03
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Vsaka čast mojster, lepo si se razpisal. Vso srečo naprej!
A niso gumijasti skandix deli bolj inferiorne sorte, kitajska guma pa to? Po mojem se bolj splača poliuretan ali pa volvo.
Na vrh
eugene
03 jan 2014, 07:46
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Kaj ti vem. Sprednje puše sem kupu samo 2 za spodnjo roko, ker 2 sem mel od mayle že od prejšnjega lastnika in so bile res slabše kot maylove- je blo treba malo postružit pušo, da je sploh šla notri ker to je melo ene 0.5 mm + nadmere glede na luknjo v roki. Zadnje pa zgledajo boljše. Sicer nisem spraševal za original volvo puše ampak si mislim, da so v rangu polivretana kar pa je preko trenutnega budgeta za ta avto. Bom pa še enkrat menjal čez ene par let, če jih bo hitro poglodalo, saj to ni nek bav-bav.
Na vrh
alfaromeo
08 jan 2014, 08:52
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Pozdrav,

upam, upam da zdevo uspešno zaključiš.
Na vrh
eugene
14 jan 2014, 07:36
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Kako je kaj z M90 menjalniki za redblock-e pri nas? Se dobi kak. naj bi bli v 940 od l95 naprej.
Na vrh
Volvo. 4 life
14 jan 2014, 08:45
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Zelo težko, prej M47. V Italiji na odpadu najlažje. Razen če reskiraš tega za dele - http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=7899558&show=1&avto=Volvo%20940%20polar
Na vrh
T0ny
14 jan 2014, 10:56
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Če bi hotel menjalnik iz 940ke jih imajo takoj čez mejo v ITA en par. Kar redno zahajm tja in sedaj imajo 3 940ke eno c70ko in v40ko.








Če ti pomaga kakšen od teh...
Na vrh
eugene
14 jan 2014, 11:19
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Pa da, to bi znalo bit kaj. Kje čez mejo je ta odpad? jaz sem s koprskega.
Na vrh
bbf
14 jan 2014, 12:31
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
Se mi je zdelo nekam znano tole je tle : http://www.autodemolizioni.com/it/
malo za gorico proti udinam.
Na vrh
T0ny
14 jan 2014, 12:42
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
Prb 10min od Nove Gorice, takoj ko se gorica konča skoraj. In še 2 ali 3 odpad so zelo blizu (20min max od Nove Gorice). Jih pa imaš bližje sebi (Trst) vsaj 9 da jih poznam.

Evo ti link od tega blizu gorice MODULOR - AUTODEMOLIZIONI na mapi je malo narobe označeno je samo za malenkost bolj SV odpad, tista velika sivina na mapi. Če se boš odločil it pogledat ti lahko tudi v živo pokažem, da se ne boš lovil, glede na to da delam v NG in sem dokaj blizu.

[ Uredi 14 jan 2014, 12:43 ]
Na vrh
Volvoline
14 jan 2014, 14:04
Član #96
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 21:13
Lokacija: Loka
Objav: 178
Che cazzo, koliko lepih stvari se da dobit
Na vrh
eugene
13 sep 2014, 19:34
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
Volvo je dober del leta počival ker sem se ukvarjal z tem:






Sedaj ko je GTU kolkor tolko fertik sem pozornost spet preusmeru na volvota in se neki trudim s kleparijo pri .Kolona na sredi je bla tako udrta da sem jo provalk neki klepat ampak sem se potem odločo za kos novega pleha. Zadaj pri blatniku je blo pregnito jebeni trojni pleh.






Na vrh
eugene
13 sep 2014, 19:35
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98



In dve luknji in nekaj površinske rje v podnu.





Vrata in kolono sem danes neki poklepal ostane mi še blatnik in spredaj vezna ki je skoraj že na mestu. To ni neki profi u nulo as sin on Tv ampak kolko pač jaz amater nardim z nekim stari jugo kleparskim kompletom. Dam prajmer in potem gor kit na debelo (kot je po celem avtu - jaz tega res ne razumem zakaj je blo potreba enkrat tolko tega kita porabit in premazatcel avto tudi tam kjer ni blo treba stari ličarji fuknjeni) pobrusit in peljat bližnjemu ličarju da mi pihne v aranžno.

Na vrh
eugene
13 sep 2014, 19:36
Član #4110
Prijavljen dne: 24 apr 2013, 22:31
Objav: 98
"eugene" je napisal(a): ...



Samo nimaš kej- to je tank. :mrgreen:

Na vrh
alfaromeo
14 sep 2014, 08:30
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
super, da projekt napreduje.
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5973
najnovejši član: Ubvpwcrob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete