|
|
nakup xc 90
|
|
zmatej | 10 jul 2013, 15:47 | |
| Član #3176Prijavljen dne: 02 jan 2013, 18:51 Objav: 4 | Spoštovani
sem nov na forumu in se zanimam za nakup xc90,imam ogledanega enega xc90 in me zanima da mi lastniki xc90 D5 motorja iz prve roke povedo kako in kaj je s takim vozilom? kaj je treba paziti pri nakupu, kaka je poraba, kako je z menjavo jermenov ( nekje sem zasledil da je intarval 160000 km in da zaradi tega ne držijo šponerji), kako je s podvozjem ( roke, končniki, ležaji, stabilizatorji- nekje sem bral da je podvozje poddimenzionirano in podvrženo k menjavi rok, končnikov,...) kaj pomeni za avto 240000 km. namreč ogledani xc90 ima 238000 km letnik 2004, kaj je predvidenega za menjavo na 240000 kilometrov. Kako pa je z avtomatskimi menjalniki pri teh vozilih D5, 2004 letnik? Je kaj težav? Hvala za vse odgovore in pomoč pri nakupu.... Lepo poletje vsem skupaj in varno in srečno vožnjo vsem | Na vrh | |
zmatej | 10 jul 2013, 22:20 | |
| Član #3176 Prijavljen dne: 02 jan 2013, 18:51 Objav: 4
| Kaj res nihče noče nič pokomentirat :( | Na vrh | |
Simon | 10 jul 2013, 23:28 | |
| Član #3257 Prijavljen dne: 05 feb 2013, 18:52 Objav: 222
| Mal prever kuko kej z nosilci motorja a jih bo treba menjat, kuko je kej s šobami, definitivno prevert podvozje ta AWD sistem ter roke ja. Za avt. menjalnik neb dlih vedu, poglej kokrat se je olje menu če se je že spoh. Več ti pa jaz neb znal pomagat, ker ne vozim xc90 in ti bodo maistri tuki gor bol znal oz. me bodo popravl če sm mogoče kej napačnga povedu. Če je biv avto redno servisiran ter se ni dlih šparalo neb smel bit problemi z motorjem.
Lep pozdrav Simon
[ Uredi 10 jul 2013, 23:31 ] | Na vrh | |
volhart | 10 jul 2013, 23:34 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| verjetno bo za zrihtat...optika, kaksen nosilec motorja, cd enota, cd navigacija, awd pogon, kaksen kos plastike z notranjosti, kaksen koncnik. poraba okrog 10 litrov. precej plavajoca zadeva, ni obcutka vrhunskosti izdelave, zadnja klop bolj slaba bi rekel...kakorkoli precej raje i vzel xc70. | Na vrh | |
Torkel | 11 jul 2013, 05:52 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Ne sekiraj se preveč, da ni veliko komentarjev. Nekaj ljudi je že na dopustu, poleg tega imaš o vseh vprašanjih na forumu že zelooooo veliko raznih objav. Kar nekaj jih je tudi na temo XC 90.
Sam veš, da je vsak rabljen avto zgodba zase in težko je vedeti, kaj je pomembno in kaj ne. Volhart in Simon sta ti precej realno napisala o XC 90. Morda se ti javi še kak lastnik XC 90.
Sam lahko komentiram le motor, ker prav tak poganja mojega V70. Če je bil redno vzdrževan in normalno vožen, je pri ca 240000 km v najboljši formi. Sicer pa si za avto vzemi čas. Dobro si ga poglej, z njim ob ugasnjenem radiu naredi dolg krog, tudi čez kak ležeč policaj. Sam se spomnim testne vožnje ene od v70, ko je ob vožnji čez ležeč policaj vse ropotalo in šklepetalo v podvozju. Vsak tar ropot bo pomenil stroške...
Avto odpelji do pooblaščenega servisa ali pa si vsaj izpiši ser. št., pokliči servis in jih povprašaj. V kolikor je bil avto vsaj malo vzdrževan pri pooblaščencih, boš že kaj izvedel. Sicer pa srečen nakup.
[ Uredi 11 jul 2013, 05:53 ] | Na vrh | |
Plesko | 11 jul 2013, 07:59 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Nekaj uporabnih nasvetov lahko najdeš tudi tu...Klik | Na vrh | |
lekarnar | 11 jul 2013, 08:41 | |
| Član #56 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 20:58 Objav: 52
| Imam XC 90let.2003,250000 km. Kupil avto ko je imel 180000.Menjal pri 230000 prednje roke,nosilce motorja.Drugače pa brez problema.Redni servis in to je to.Sem pa takoj ko sem ga kupil menjal vsa jermena + olje v menjalniku.Če ima a vto dejansko te kilometre in je bil redno vzdrževan ne bi smelo biti večjih problemov. Poraba je pa 10l in naprej,odvisno od stila vožnje.V primerjavi z raznimi ML in X5 sigurno Volvo najbolši nakup. | Na vrh | |
Sierra | 11 jul 2013, 09:31 | |
| Član #3188 Prijavljen dne: 09 jan 2013, 20:11 Objav: 17
| Zivjo, dobro preveri tudi volansko gred in kardanski zglob, se pravi posledicno, kot so ze zgoraj napisali tudi AWD sistem. Menjalnik bi tudi znal delati težave pri tem letniku. Svetujem vsaj kaksno leto novejsega.
lp | Na vrh | |
4volvo | 11 jul 2013, 20:04 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Gume baje zdržijo max. cca. 25k km, če optika ni res v nulo, prej 15k km... Res pa je, da dimenzija ni posebej redka (=draga) - 225/70 16 oziroma 235/65 17. Težek avto pač.
[ Uredi 11 jul 2013, 20:06 ] | Na vrh | |
JG | 11 jul 2013, 21:51 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Čakte mal, Volvo XC90 ima homologirano 16 colske gume?
Drugače pa pomojem normalno ohranjen XC90 ni noben bav bav za vzdrževat, je pa res da gledaš deset let star SUV (ki ima bog ve koliko kilometrov nad 300000, pa pusti kaj piše na števcu), ki je težak preko dve toni z dokaj podhranjenim motorjem, kar sam poslednično sklepam, da je bil verjetno dosti vožen na višjih obratih, da se je to vozilo sploh premikalo, kar pa spet poslednično pomeni precej menjav vitalnih delov. Torej XC90 2004 (avto.net) + 5000-10000 eur vložka je prava izbira. | Na vrh | |
tomsom | 11 jul 2013, 21:57 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| JG je napisal(a): ...
Čakte mal, Volvo XC90 ima homologirano 16 colske gume?
Drugače pa pomojem normalno ohranjen XC90 ni noben bav bav za vzdrževat, je pa res da gledaš deset let star SUV (ki ima bog ve koliko kilometrov nad 300000, pa pusti kaj piše na števcu), ki je težak preko dve toni z dokaj podhranjenim motorjem, kar sam poslednično sklepam, da je bil verjetno dosti vožen na višjih obratih, da se je to vozilo sploh premikalo, kar pa spet poslednično pomeni precej menjav vitalnih delov. Torej XC90 2004 (avto.net) + 5000-10000 eur vložka je prava izbira.
Tole, moram priznat da si pa ugotovil v nulo! Kje živiš da te ne najdejo.? | Na vrh | |
JG | 11 jul 2013, 22:30 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| tomsom je napisal(a): ... JG je napisal(a): ...
Čakte mal, Volvo XC90 ima homologirano 16 colske gume?
Drugače pa pomojem normalno ohranjen XC90 ni noben bav bav za vzdrževat, je pa res da gledaš deset let star SUV (ki ima bog ve koliko kilometrov nad 300000, pa pusti kaj piše na števcu), ki je težak preko dve toni z dokaj podhranjenim motorjem, kar sam poslednično sklepam, da je bil verjetno dosti vožen na višjih obratih, da se je to vozilo sploh premikalo, kar pa spet poslednično pomeni precej menjav vitalnih delov. Torej XC90 2004 (avto.net) + 5000-10000 eur vložka je prava izbira.
Tole, moram priznat da si pa ugotovil v nulo! Kje živiš da te ne najdejo.?
Ne razumem, zakaj. Aja živim pa v Cerkljah na gorenjskem. | Na vrh | |
tomsom | 12 jul 2013, 07:53 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Mislim da malo pretiravaš z vložkom 5-10000€ za toliko star avto. Vse je odvisno kakšen je avto. Pa če bi imel xc hin menjalnik je 5000€ zeloooo veliko. Hibe so kot je rečeno, roke, stabilizator, pogonske gredi, volanska letev, križni odgon zadnjega diferenciala, šobe, pumpa. Vse to se da rešiti z obnovo ki pa spet nanese bistveno manj kot oem nakup, in tudi zaleže. Menjalnik je AW, kar bistveno poceni zadevo in zmanjša, pogojno, okvaro, v primerjavi z T6 motorjem, na katerem visi GM menjalnik, v kolikor se pojavi okvara na njem. Verjetno sem še kaj pozabil dodati. Ni tako grozno, sploh če ne pometeš zadnje € za avto. | Na vrh | |
zmatej | 13 nov 2013, 18:03 | |
| Član #3176 Prijavljen dne: 02 jan 2013, 18:51 Objav: 4
| Pozdravljeni. Spet sem našel enega volva xc90, letnik 2004 s sedmimi sedeži in po števcu prevoženih 228.000 kilometrov. Na pooblaščenem servisu so pred cca 5k kilometrov menjali v menjalniku neke plošče, olje, filtre in neko pušo ( verjetno za zadnji pogon), menjan je bil en zadnji kolesni ležaj, en končnik, sprednji nosilec motorja. Ko sem ga peljal avto nič ne vleče na stran ( optika) , nič ne šklopota, menjalnik pa prestavlja gladko da skoraj ne zaznaš kdaj je zamenjal prestavo... Motor je videti suh in ko prižge hladen motor nič ne zakadi in prižge brez matranja. Ima sicer malo lepotnih napak kot so obrabljeno usnje ob ročki za prestavljanje, par pik od kamenčkov na pokrovu motroja drugače pa vozilo na mestu za svoja leta. Na kaj bi moral biti še pazljiv oziroma pozoren preden se dokončno odločim za nakup? Lastniki xc90 prosim za kakršen koli nasvet, idejo,....? Hvala in lep pozdrav vsem forumašem
| Na vrh | |
Sierra | 13 nov 2013, 20:02 | |
| Član #3188 Prijavljen dne: 09 jan 2013, 20:11 Objav: 17
| Nujno preveri AWD na mokri ali gramozni podlagi, sicer če je bila menjana puša vrjetno deluje. Pogoste so tudi težave z DEM enoto za AWD.. Preveri volansko gred pri nekomu, ki se spozna in preveri če kaj pušča voda na voznikovi strani pod volanom.
lp | Na vrh | |
zmatej | 14 nov 2013, 17:48 | |
| Član #3176 Prijavljen dne: 02 jan 2013, 18:51 Objav: 4
| Sierra
Hvala. Voziš tudi ti xc90? kako si zadovoljen? Kake so tvoje izkušnje s tem vozilom? Hvala in lep pozdrav | Na vrh | |
Sierra | 15 nov 2013, 09:43 | |
| Član #3188 Prijavljen dne: 09 jan 2013, 20:11 Objav: 17
| Imel sem xc90 2004 d5 geartronic, a sem ga nedavno prodal. Ni bilo meseca, ko ne bi imel težav. Sicer to še nič ne pomeni, ker je bil očitno prej slabo vzdrževan. Vsekakor pa ti predlagam nakup od letnika 2006 dalje. Pozna se razlika v moči, ki sem jo pri mojem pogrešal. Drugače je xc90 super avto, vsesplošno uporaben in ne preveč požrešen.
Srečno pri nakupu | Na vrh | |
cleaner | 05 mar 2014, 10:39 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Malo sem skeptičen glede navedene moči. A niso dobili močnejšega D5 šele po faceliftu okoli 2008? | Na vrh | |
T0ny | 05 mar 2014, 10:54 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| @Turbolenza Navedeni kilometri mi ne delujejo niti malo točno | Na vrh | |
Turbolenza | 05 mar 2014, 11:02 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
| T0ny je napisal(a): ... @Turbolenza Navedeni kilometri mi ne delujejo niti malo točno
Glede na SLO poreklo in servisno knjižico, ki jo navaja bi se dalo vsaj približno preverit. Mogoče se je tip zatipkal. :-)
| Na vrh | |
T0ny | 05 mar 2014, 13:52 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| Servisno knjižico je najmanjši problem ponaredit Ker marsikdo vidi žige in niti ne pokliče na tiste servise kjer je bil štiman avto. Tako da obvezno poklicat pa tudi na računalnik priklopit in preverit komplet (sem pozabil koliko pride tak predgled ampak jaz sem dal manj kot 100eu kolikor imam v glavi) | Na vrh | |
-joey- | 05 mar 2014, 20:26 | |
| Član #49 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23 Objav: 420
| Original volvo tester pokaže trenutno stanje na števcu in nič drugega. Tako da o realnih kilometrih lahko samo sanjamo. Edino če bi pomagal da greš z bajalico okrog avta ;) | Na vrh | |
poršejček | 05 mar 2014, 21:13 | |
| Član #551 Prijavljen dne: 22 dec 2007, 14:14 Objav: 255
|
naj te "razveselim" z nekaterimi dejstvi:
tole ni in nikoli ne bo executive (vem ker ga imamo doma), je navaden momentum motor je 185, so jih imeli po letu 2006 je geartronic, ker ima "W" winter tipko ugoden je ravno toliko kot konkurenca
nekoc mi je modrec dejal:
ne kupuj avta za 10% njegove nabavne vrednosti in pricakuj da bo delal kot nov. Kljub ceni in letom, je kasko, registracija in vzdrzevanje enako kot v letu nakupa
[ Uredi 05 mar 2014, 21:15 ] | Na vrh | |
Poršejčkov at | 05 mar 2014, 21:45 | |
| Član #745 Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53 Lokacija: Zgornje Pirni?e Objav: 263
| Dober avto! Saj je vseeno če ima 300.000 km (pa jih po obrabljenosti sedežev verjetno nima), jaz bi vseeno naredil servis in užival v vožnji.
Servis pa ne na Summitu ampak pri Lekšetu ali Interclassu. | Na vrh | |
UkiXC90 | 06 mar 2014, 15:53 | |
| Član #2888 Prijavljen dne: 23 avg 2012, 09:57 Lokacija: Ljubljana Objav: 11
| Super avto za super ceno! Vprašljivi le kilometri, ampak ne trdim da niso pravi. Mislim pa, da so od letnika 2006 imeli že facelift, kar se vidi že na stranskih ogledalih (smernik v ogledalu), kar pa vidim, da ga ta nima, prav tako barva odbijačev ter zadnje luči so malo drugačne. Vseeno pa udobna in zelo varna vožnja (vozim letnik 2004 s 165KM - zelo zadovoljen)!
[ Uredi 06 mar 2014, 15:59 ] | Na vrh | |
Turbolenza | 08 mar 2014, 21:49 | |
| Član #562 Prijavljen dne: 03 jan 2008, 13:22 Lokacija: GO Objav: 73
|
Evo informacije iz prve roke oz. lastnika: Avto je dejansko letnik 2003. V tujini naj bi bilo salonsko vozilo in leta 2006 z 0 km pripeljano v Slovenijo in prvič registriano. Motor je seveda še star 164-konjski. Avto kao redno servisiran. Veliki servis še ni narejen. Trenutno je zelo malo v uporabi (3. vozilo v družini), ker imajo baje službena vozila. Dilema: ga it pogledat ali ne? | Na vrh | |
vepar | 09 mar 2014, 10:02 | |
| Član #1661 Prijavljen dne: 19 maj 2010, 14:57 Objav: 54
| Heh a tem salonskim variantam še kdo verjame? Pravljice... | Na vrh | |
Volvej | 09 mar 2014, 10:07 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Ko je bil leta 2006 pripeljan v SLO, je imel verjetno več km na števcu kot jih ima zdaj ... just saying... | Na vrh | |
tomsom | 09 mar 2014, 12:36 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| Tole tudi meni malo smrdi na nateg, lahko da lastnik avta živi v tem prepričanju, vendar 3 leta star salonski voz z 0 km, pa še uvožen v slo, je kar pošteno bosa. Lahko pa da je vse to res. ;) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 88, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|