Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

čuden zvok poleg zvoka motorja

Avtor objava
S8099
16 apr 2013, 10:53 Predogled tiskanja
Član #2595
Prijavljen dne: 02 feb 2012, 16:28
Objav: 6
Zdravo!

V kabino in tudi od zunaj se že nekaj mesecev sliši čuden zvok, katerega slišnost povečuje oz. zmanjšuje glede na motorne obrate(tudi pod štandgasom) Nekaj podobnega šumenju turbine ampak ne tako frekvenčno visoko. Avto je S80 2.4 bencin 170 KM, l.99.
Tester ne pokaže napake. Po moji oceni bi bila potrebna menjava zobatega in mikrojermena, šponarjev, itd. Je možno da katera od teh zadev oddaja tak zvok. Ne gre za čudno ropotanje ampak za zvok, ki je zelo podoben zvoku motorja kakšne 1000 kubične mašine. Bolj je podobno šumenju oz. pihanju.
Potrebna menjave oz. obnove je tudi pogonska polos + zglobi.

Zvok prihaja se mi zdi da bolj z voznikove strani.
Kaj bi lahko drugega še šumelo? Menjalnik?
Drugače je z avtom vse ok.

Hvala in lp!
Na vrh
Blaž 460
16 apr 2013, 11:58
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
kaj pa kaka pumpa?
ali je zvok prisoten tudi, ko je vklopljen radio (lahko kje odstopi kakšna masa in se potem sliši piskanje, katerega frekvenca se spreminja z obrati)?
Na vrh
T0ny
16 apr 2013, 12:10
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
To z radijem se največkrat zgodi pri pioneerju, ki ima malo slabšo maso in se prekuri pri prekomernem nabivanju. Se pa sliši kot piskanje oz. kot kaka pokvarjena turbina Se pa povečuje glasnost glede na obrate.
Najlažje sprobaš tako da daš malo po gasu in ko piska malo bolj ugasni radio, če zvok izgine potem veš kaj je krivo.
Na vrh
gorgh
16 apr 2013, 12:40
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
To meni počne na mojem Alpinee, samo da ga vklopim se že šum sliši, sliš se tud "žvižganje" turbine preko zvočnikov, se zgleda nekje prenaša....tudi ko stopim na bremz pedal "zapraska" po zvočnikih, in to mi gre izjemno na živce - vse skupaj s šumom uret.....se da to kako odpraviti??? Kaj so to kabli premalo izolirani al od kje pobira te "signale"?

sorry za offtopic..

Lp,
Jure

T0ny je napisal(a): ...

To z radijem se največkrat zgodi pri pioneerju, ki ima malo slabšo maso in se prekuri pri prekomernem nabivanju. Se pa sliši kot piskanje oz. kot kaka pokvarjena turbina Se pa povečuje glasnost glede na obrate.
Najlažje sprobaš tako da daš malo po gasu in ko piska malo bolj ugasni radio, če zvok izgine potem veš kaj je krivo.



[ Uredi 17 apr 2013, 07:39 ]
Na vrh
Blaž 460
16 apr 2013, 17:20
Član #40
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52
Lokacija: Ljubljana
Objav: 814
to se sliši zato, ker se enako hitro, kot motor, vrti tudi alternator. s tem sta pogojeni tako frekvenca, kakor tudi jakost "žvižganja".
od tam naprej pa si lahko odgovoriš sam ....

večerno branje
http://en.wikipedia.org/wiki/Ground_loop_%28electricity%29
Na vrh
T0ny
16 apr 2013, 22:13
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 421
To se da najlažje in brez lotanja popravit tako, da "vežeš" žico na izhode za ojačevalec in direkt na ohišje (glej sliko)

Na vrh
gorgh
17 apr 2013, 09:28
Član #3073
Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04
Lokacija: Škofja Loka
Objav: 758
Thanx, bom probal, mogoče še danes in poročam
Na vrh
S8099
22 apr 2013, 10:49
Član #2595
Prijavljen dne: 02 feb 2012, 16:28
Objav: 6
Sem probal radio izklopit, pa ni nič boljše. Vem, da bi bila pri problemu s fazo frekvenca zelo visoka, zelo težko slišna. V mojem primeru gre za dosti nižjo frekvenco, podobno zvoku motorja. Predvidevam da bi morala bit res kakšna pumpa. Je možno da se sliši vodna pumpa, glede na to, da je čas za menjavo zobatega jermena?
Zanima me še nekaj. Menjati moram kompletno pogonsko polos, ker je lufta još pa još. Volanska letev bi bila tudi potrebna obnove. Problem je v tem, da je podvozje, kljub menjavi vseh 4 amortizerjev, stabilizatorjev, nosilcev motorja , še vedno trdo za popizdit, sploh pri kratkih neravninah. Pri lepi cesti, brez udarnih hitrih krivin, je pa vožnja zelo dobro kompaktna. Je možno da se zelo pozna zaradi zjebane polosovine in volanske letve? Je rešitev bolj v smeri menjave selenov in puš na rokah? Tudi na zadnji osi se čuti da nekaj ni uredu(najbrž je zadaj tudi en kup gumic na polosi in zadnjih rokah)
Na vrh
bbf
22 apr 2013, 12:18
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
da nimaš ti nosilce motorja zanič in se ti preko njih ne prenašajo tresljaji ("zvok") motorja; ali pa celo naslonjen motor kam.

[ Uredi 22 apr 2013, 12:19 ]
Na vrh
S8099
07 maj 2013, 14:28
Član #2595
Prijavljen dne: 02 feb 2012, 16:28
Objav: 6
Šumenje se sliši tudi od zunaj z vseh strani.
Bi lahko šumela katera od pump? Šponar od kakšnega jermena? Je lahko problem v menjalniku, vztrajniku? Avto drugače ne trese.
Na vrh
Postojna
11 maj 2013, 14:50
Član #1213
Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48
Lokacija: Postojna
Objav: 94
Poglej servo olje, če manjka dolij. Servo pumpo.
Na vrh
Spletna stran

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 64, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete