|
|
Večja turbina - kaj vse potegne za sabo
|
|
gorgh | 02 apr 2013, 18:42 | |
| Član #3073Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758 | Imam vprašanje, kaj na motorju T5 potegne za seboj menjava turbine z večjo - koliko imam original, vbistvu sploh ne vem.
Naprimer, da bi kupil turbino Garret T25 (rabljeno vendar dobro, za ene 300-350Eur) kaj potegne vse zamenjava turbine za seboj?
To paše plug and play, al so bolj "težki" postopki za to namontirat?
Nebi je montiral, pa neki navijal do amena, bi pustil tako ko je, samo turbino bi menjal - recimo, da meni crkne, ker rahlo že žvižga in se nabira olje pod njo, ko je avto dvignjen se vidi kapljico olja pod turbino.
Hvala za razsvetlitev, sem čisti laik na turbo področju Bi rabil menjat kakšne izpušne kolektorje ali je samo plug and play? Bi to T25 sploh spravil lahko na svojega?
| Na vrh | |
Volvo. 4 life | 02 apr 2013, 18:49 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Na našem forumu boš dobil zelo malo informacij, če sploh. Edini uporabnik, kot je meni znano je T-5R ki se je tega lotil, ne vem pa če je še na forumu. Magari se en dan zapelji do njega, pa ti bo na njegovem T-5ru pokazal kako in kaj, prej ga pokliči. Drugače pa pobrskaj po tujih forumih, sej je kar nekaj fantov spravilo to delat. Kolikor pa vem, zadeva je vse prej kot enostavna, oz. plug&play ;) | Na vrh | |
gorgh | 02 apr 2013, 18:52 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| ah pol si že vse povedal, če ni plug and play ne mislim nič kopat po avtu preveč pr mehankarjih, se bo pa originalno velikost kupilo pa bo
sm čist tko, iz firbca vprašal
Thanx | Na vrh | |
piko | 02 apr 2013, 19:21 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| T25 je premejhna za naš motor. T3/4 hybrid je prava zadeva. Sicer pa na avtomatskem menjalniku nebi več višal moči. Najbolj preprosta varianta je 18t ali 19t kompresor na originalni td04hl. | Na vrh | |
piko | 02 apr 2013, 20:14 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| gorgh je napisal(a): ... piko je napisal(a): ...
T25 je premejhna za naš motor. T3/4 hybrid je prava zadeva. Sicer pa na avtomatskem menjalniku nebi več višal moči. Najbolj preprosta varianta je 18t ali 19t kompresor na originalni td04hl.
Haha, a veš, da pojma nimam o čem govoriš To o čemer ti govoriš 18t ali 19t paše plug and play? A ni T25 več od 18t? Al so to ločene oznake? Moči vsekakor nebi nič večal, že zdaj leti zelo dobro....sem bolj zato razmišljal, ker se mi zdi "samoumevno" da rahlo večja turbina pri istih konjih manj trpi al to nima veze tle?< In če bi recimo enkrat crknila trenutna, bi rajši šel to varianto...
Problem večje turbine je večja turbo luknja. Za to kar ti hočeš bo Td04hl-18t ali 19t prava. To je ubistvu originalna turbina z večjimi vetrnicami, plug-n-play. | Na vrh | |
gorgh | 03 apr 2013, 07:49 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Ok thanx, no, pol bo to to - plug and play ja Da vem kar počasi iskat kaj, če se pokaže kaj ugodnega....ker vidm da je tole prec 1000 Dollarsu :/
Se pravi, al je 18t ali 19t nima veze, paše ko ata na mamo swap z originalno v vsakem primeru? | Na vrh | |
RollingStone | 03 apr 2013, 09:01 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Paše že, ampak bo brez remapa/odmičnih/TB-ja turbo luknja velika.
Tudi po izkušnjah je za vozit najboljša še vedno Garrett serije GT. Ker so zadeve vležajene, se kljub velikosti turbina zavrti hitreje kot pa naše MHI TD04. Ni pa plug and play. | Na vrh | |
alfaromeo | 04 apr 2013, 09:25 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Pomojem bo nova / obnovljena 16T najboljša izbira. 18T ima v kombinaciji s serijskim izpušnim sistemom vsaj za moj okus prevelik turbolag.
LP | Na vrh | |
gorgh | 04 apr 2013, 11:51 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| No, tudi to bomo spremenili - počasi, kot pravjo, počas se žaba dere, imam v planih tud komplet izpuh zamenat z downpipom naprej, sam kurc, k me katalizator heca ker ma lambdo notr, drgač bi že dol letu..... počas v skladu z denarnimi zmožnostmi....
Danes je šel na menjavo olja v avt menjalniku k Lekšetu (tam so zatrjevali na mejlih, da ni variante, da bi blo karkoli slabše/narobe po menjavi olja ) in čakam na klic, ko bo fertik...upam, sam da se odpeljem na kolesih tko kot sem prišel in ne s kakšno vleko ))
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 95, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|