|
|
Volvo V70 2.4 Momentum
|
|
Satosari | 28 mar 2013, 06:57 | |
| Član #3664Prijavljen dne: 28 mar 2013, 06:47 Objav: 7 | Lep pozdrav vsem. Sem novopečeni uporabnik, in me zanima kakšen je 2.4 motor. Kakšne hibe? Hvala za vaše odgovore. | Na vrh | |
4volvo | 28 mar 2013, 08:29 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Avto je super, pazi edino na oil sludge (razlog za zaribanje mojega in mnogo drugih identičnih motorjev).
Veliko udobnih kilometrov ti želim! | Na vrh | |
Satosari | 28 mar 2013, 09:52 | |
| Član #3664 Prijavljen dne: 28 mar 2013, 06:47 Objav: 7
| Mi lahko prosim razložiš kaj pomeni oil sludge? Hvala. Nisem še kupil, se pa zelo zanimam | Na vrh | |
Volvej | 28 mar 2013, 09:53 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Toti avto je menda od enega s foruma. | Na vrh | |
Satosari | 28 mar 2013, 10:32 | |
| Član #3664 Prijavljen dne: 28 mar 2013, 06:47 Objav: 7
| Torej če prav razumem pride do tega pojava če pride voda v motor, zelo nizke temperature in če ne menjaš redno olja. Pri teh motorjih rade pokajo glave al kako? Ali je bolj dihtunga na glavi problem? | Na vrh | |
komar89 | 28 mar 2013, 11:40 | |
| Član #2418 Prijavljen dne: 05 okt 2011, 20:16 Objav: 28
| Ti avti so dobri, sam tolk moraš gledat de ti motor ne ribne | Na vrh | |
Satosari | 28 mar 2013, 11:51 | |
| Član #3664 Prijavljen dne: 28 mar 2013, 06:47 Objav: 7
| Zakaj pa tako radi ribajo tile motorji? | Na vrh | |
Plesko | 28 mar 2013, 14:05 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Problem z ribanjem dotičnih motorjev izhaja iz nerednega servisiranja in uporabe olja castrol formula RS, ki je vseboval zeloo malo čistilnih aditivov, poleg tega pa se je rad zapekel na elemente v karterju in se močno penil. To težavo je volvo spredvidel in okrog 2005 prepovedal uporabo dotičnega olja na servisih. Kot se kaže tudi sedaj so castrolova olja manj čistilna vendar, to niti ni tak problem. Problem se pojavi, ko po xy letih nerednega servisiranja ali uporabe slabše čistilnih olj, v motor ulijemo zelo čistilno olje, to nato poskrbi da pride do odstopanja oblog z bloka motorja in karterja, kar lahko nadalje pomeni zamašitev sita oljne črpalke in prekinitev mazanja motorja in posledično zaribanje.
[ Uredi 28 mar 2013, 18:27 ] | Na vrh | |
4volvo | 28 mar 2013, 15:41 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Točno tako, sedi (odl. 10). :-) | Na vrh | |
cleaner | 28 mar 2013, 17:15 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Iste probleme so imeli Saabi podobnih letnikov. Castrol jetra... | Na vrh | |
D|N | 28 mar 2013, 19:51 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Najlazi je pa Castrol krivit. Lenuhov pa ne kaj? | Na vrh | |
cleaner | 29 mar 2013, 07:10 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Pri Saabih so bile težave že če si se držal rednih servisniih intervalov | Na vrh | |
klm07 | 29 mar 2013, 11:46 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| @cleaner ja ampak to tisti Saabi kateri so imeli Isuzujeve motorje not vse kar so naredili nad 150kkm je bilo šenkano kao ;) | Na vrh | |
Plesko | 29 mar 2013, 11:48 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Isuzujevi so bili dizli | Na vrh | |
Satosari | 29 mar 2013, 12:17 | |
| Član #3664 Prijavljen dne: 28 mar 2013, 06:47 Objav: 7
| Še kaj takšnega na kar moram pazit? Koliko pa kaj pijejo tele mašine? Delam dnevno okol 20 km :( , tako, da lahko pričakujem kar visoko porabo? | Na vrh | |
klm07 | 29 mar 2013, 19:40 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| @Plesko res je sem kar precej offtopic usekal ;)
@Satosari če gledaš tak avto in delaš 20km potem tudi liter gor ali dol ne bi smel predstavljati problem ali pač | Na vrh | |
4volvo | 30 mar 2013, 07:18 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Relacije 8-9, mesto 11+ | Na vrh | |
Satosari | 30 mar 2013, 07:19 | |
| Član #3664 Prijavljen dne: 28 mar 2013, 06:47 Objav: 7
| Me samo zanima približno. Sedaj vozim E39 523 in imam porabe okoli 10 litrov. glede stroškov vzdrževanja pa mislim, da sta volvo in bmw nekje tam tam. | Na vrh | |
4volvo | 30 mar 2013, 11:12 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Pri tem avtu bo cca. 9. Dobrih 8 sem imel pri avtomatiku, vendar sem vozil zelo počasi (po omejitvi, na AC pa 120 km/h). | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 24, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|