|
|
VOLVO T5-R Pojdi na stran
1
[2]
|
|
dejanLPG | 14 maj 2013, 08:29 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Pri višjih dnevnih temperaturah in ko je avto delujoć stal na mestu, sem dobil občutek, da BOV ne deluje kot bi moral. Težava bi lahko bila, da ker je bil blizu izpušnega kolektorja in glave motorja, se je pregrel in zablokiral. Zato sem spremenil pozicijo in sedaj zaenkrat deluje OK.
PREJ
SEDAJ
| Na vrh | |
Kelt | 14 maj 2013, 13:02 | |
| Član #1099 Prijavljen dne: 09 apr 2009, 20:53 Lokacija: Maribor-Metava Objav: 166
| sorry ampak 5 zylinder turbo brick pa plin je NO GO
zakaj? | Na vrh | |
Mrky | 16 maj 2013, 15:49 | |
| Član #337 Prijavljen dne: 18 maj 2007, 12:22 Lokacija: Split, HR Objav: 45
| Ja, zakaj? Kaj pa če ni turbo? | Na vrh | |
dejanLPG | 17 nov 2013, 21:33 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| Slike pred zimskim spanjem
Na avtu bom preko zime zamenjal turbino (16t pod kotom), izpušni kolektor (JAPAN), injektorji (BELI), montaža regulatorja pritiska za gorivo, 3" izpuh, sprednje bremze S60R, intercooler,...
slike pomanjšal alfaromeo
[ Uredi 10 jan 2014, 12:15 ] | Na vrh | |
dejanLPG | 08 jan 2014, 20:47 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| 16T turbina pred obdelavo
16T turbina obdelana
pogled skozi wastegate kanal skupaj z izpušnim kolektorjem
| Na vrh | |
dejanLPG | 08 jan 2014, 20:54 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| izpušni kolektor "JAPAN"
in nekoliko obdelan
| Na vrh | |
mrv | 09 jan 2014, 11:29 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| dejanLPG je napisal(a): ... izpušni kolektor "JAPAN" in nekoliko obdelan
v čem je poanta japan kolektorja ? Mislim da je pri meni tudi taki gor, še isto sem dal večat lukjo samo slike ne najdem da bi primerjavala ;) | Na vrh | |
alfaromeo | 09 jan 2014, 12:53 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Poanta japan kolektorja je, da ima boljšo pretočnost. Ime japan --> na japonskem so imeli 850R to serijsko.
Mene pa zanima, kakšen kolektor je na V70R ph.1. | Na vrh | |
mrv | 09 jan 2014, 13:03 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| alfaromeo je napisal(a): ...
Poanta japan kolektorja je, da ima boljšo pretočnost. Ime japan --> na japonskem so imeli 850R to serijsko.
Mene pa zanima, kakšen kolektor je na V70R ph.1.
2 ali 3 različni so. | Na vrh | |
piko | 09 jan 2014, 22:13 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| alfaromeo je napisal(a): ...
Poanta japan kolektorja je, da ima boljšo pretočnost. Ime japan --> na japonskem so imeli 850R to serijsko.
Mene pa zanima, kakšen kolektor je na V70R ph.1.
Ta japan manifold je novejši dizajn, ki nima več problema z razpokami. Zraven pa je še malo bolj pretočen.
Mimogrede, JAPAN na odlitku samo pomeni, da je tam izdelan odlitek. Ravno tako piše JAPAN na zadnji strani kolektorja od S60R.
Pa zrihti si bele injektorje, da se ga bo dal odpret na mal več tlaka. | Na vrh | |
alfaromeo | 10 jan 2014, 09:12 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Očitno sem tele bućke pobral z nekega foruma.
Kdaj so pa začeli vgrajevati potem tele japan kolektorje 1. serije? | Na vrh | |
piko | 10 jan 2014, 11:17 | |
| Član #1460 Prijavljen dne: 11 jan 2010, 14:02 Lokacija: Ljubljana Objav: 256
| Misim, da je bila prva sprememba kolektorja leta 96, JAPAN kolektorji pa so se pojavil takrat kot ME7 ECU-ji. | Na vrh | |
alfaromeo | 10 jan 2014, 12:28 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Torej leto 2000+. Vseeno bom pogledal globoko pod pokrov motorja in se pustil presenetiti
Kolikšna pa je razlika med Japan in R kolektorejm.
Na ebay so cene kar različne. nemci jih prodajajo okoli 230€, američani pa za 50€ + pošta 50€ plus carina. Kje si ga dobil ?
| Na vrh | |
gorgh | 11 jan 2014, 11:33 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Jao, a je blo tega linka treba..... Zdej si me ustrasu oz prestrasu....sm kupu za mojga me7 t5 turbino 16T od tonija z 850ke in sm lih pred obnovo da jo dam obnovit....pa to preberem, zdej sm pa u dvomih....naj bi pasala kolkr sm bral povsod drugje predn sm jo kupu zdej pa tole preberem.... | Na vrh | |
dejanLPG | 11 jan 2014, 18:11 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| sej paše | Na vrh | |
gorgh | 11 jan 2014, 18:38 | |
| Član #3073 Prijavljen dne: 14 nov 2012, 18:04 Lokacija: Škofja Loka Objav: 758
| Pase ze ja, sam ce je ista dimenzijsko, to me bl pegla zdej :-/
K sta na slik dve enaki sam da je ena za me7 druga pa pre me7 pa je cist manjsa... | Na vrh | |
dejanLPG | 11 jan 2014, 20:32 | |
| Član #3065 Prijavljen dne: 11 nov 2012, 21:43 Lokacija: Ljubljana Objav: 255
| če se prov spomnim bo pasal kot ata na mamo | Na vrh | |
goldy60 | 18 jan 2015, 23:36 | |
| Član #12654 Prijavljen dne: 11 jan 2015, 17:46 Lokacija: ljubljana - Bežigrad Objav: 164
| dejanLPG je napisal(a): ... Živim v Škofja Loki, večimo delovnega časa pa preživim v Vižmarjih. Avto je iz Štepanca kaj točno se je z njim dogajalo ne vem in ga od prej ne poznam. Za Volvote me je navdušil Toni ( Volhart ) in ni mi žal da sem ga kupil. Avto je letnik 95, torej je star 18 let. Avto ni brez napak vendar je kljub temu v dobrem stanju. Avto je namenjen vsakodnevni uporabi. Trenutno se ukvarjam z različnimi mali projekti ki jih bom z veseljem delil z vami. Nekaj članov foruma sem že spoznal v živo ostale pa upam da še bom. Glede BOV-a so stvari v preizkušnji. Piko mi je posodil svojega in jutri bom verjetno stvar preizkusil.
Poznam jz ta avto od prej oz. že kar precej časa | Na vrh | |
Tex | 19 jan 2015, 13:38 | |
| Član #10542 Prijavljen dne: 31 mar 2014, 21:24 Lokacija: Ljubljana Objav: 455
| tega avta ni že lep čas v Slo... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 55, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|