|
|
Kateri V70, letnik 2008-
|
|
Ales1313 | 09 feb 2013, 09:11 | |
| Član #1172Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39 Objav: 63 | Lep pozdrav. Pač zaradi družine moramo zamenjati vozilo in sem se odločil, da bom kupil V70 letnik 2008 in naprej, glede na to kako sem zadovoljen z S60, ki ga imam sedaj (kupci zaželjeni ). Zanimajo me pa plusi in minusi motorjev 2.0 136KM in 2.4 163KM ali 185KM. Oziroma me bolj zanimajo vaše izkušnje, kvalitete, oziroma katerih motorjev se je treba izogibati.
Hvala | Na vrh | |
volhart | 09 feb 2013, 09:17 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Kupi 185. | Na vrh | |
Volvej | 09 feb 2013, 10:59 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Kupi 2.4D torej D5 obvezno, 163 in 185 KM mislim da ni razlike? Če se ne motim 163 KM čipajo na avtoelektroniki na 230 KM? Pozanimaj se. | Na vrh | |
Ales1313 | 09 feb 2013, 12:23 | |
| Član #1172 Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39 Objav: 63
| A mi lahko kdo pove kaj je tako narobe z 2.0. Avta pa ne rabim za pritiskat, ampak za vozt. | Na vrh | |
T0ny | 09 feb 2013, 13:56 | |
| Član #2533 Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09 Lokacija: Vipava Objav: 421
| 2.0d je od Forda oz. od PSA grupe, če se ne motim. Baje da ima neke svoje defekte. Poraba je nekje ista kot pri D5 ker 2.0 se malo bolj muči in posledično ga moraš bolj stiskat in se bolj hitro pokvari kaj. Načeloma če se ga vozi "normalno" pa zdrži še kar. | Na vrh | |
JG | 09 feb 2013, 19:46 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Ales1313 je napisal(a): ...
A mi lahko kdo pove kaj je tako narobe z 2.0. Avta pa ne rabim za pritiskat, ampak za vozt.
V bistvu nič, gre za dokaj zanesljiv motor ampak nekako je splošno mnenje, da v V70 paše vsaj 163 konjski motor, če ne močnejši in menim, da iz tega izvira, da se pri teh modelih svetuje motorje "D5". Verjamem pa da ob rednem vzdrževanju tudi PSA 2.0D v V70 opravlja svoje poslanstvo normalno, pa še veliki servis se dela na 240000 km, medtem ko se dela pri D5 na 160000 km.
Pa še primerjava porabe: http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/468-V70.html?fueltype=1&power_s=136&power_e=136&gearing=1&powerunit=2 http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/51-Volvo/468-V70.html?fueltype=1&constyear_s=2008&constyear_e=2009&power_s=163&power_e=185&gearing=1&powerunit=2 | Na vrh | |
bsheep | 09 feb 2013, 20:29 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| Tkole bi jaz povedu svoje mnenje o 2.0D 136HP in D5 motorjih.
2.0D 136 ni slab motor je PSA grupa ford,citroen,peugeot,... Avto ima glavni servis na 240.000km njegove hibe so vztrajniki,sklopke,ter turbine naj bi sle rade med 200.000 in 250.000km.
D5 motorji so skoraj vecni motorji narejeni za redno vzdrzevanje do 500.000km...
En primer dam ali bi imel v Mercedezu E od Peugeota motor? Ali v Avdiju A6 od Citroena? Sam se sprasujem kaj je bilo pri Volvotu da so to dali v V70? Ne recem v V50! Preprosto ne mores imeti od Peugeota motor v V70 in niti 136HP ! | Na vrh | |
JG | 09 feb 2013, 20:55 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| bsheep je napisal(a): ...
Tkole bi jaz povedu svoje mnenje o 2.0D 136HP in D5 motorjih.
2.0D 136 ni slab motor je PSA grupa ford,citroen,peugeot,... Avto ima glavni servis na 240.000km njegove hibe so vztrajniki,sklopke,ter turbine naj bi sle rade med 200.000 in 250.000km.
D5 motorji so skoraj vecni motorji narejeni za redno vzdrzevanje do 500.000km...
En primer dam ali bi imel v Mercedezu E od Peugeota motor? Ali v Avdiju A6 od Citroena? Sam se sprasujem kaj je bilo pri Volvotu da so to dali v V70? Ne recem v V50! Preprosto ne mores imeti od Peugeota motor v V70 in niti 136HP !
Se deloma strinjam, kaj pa praviš na novi D3 (petvaljni 2.0 100kw/136HP, tako v V70 in S80)
[ Uredi 09 feb 2013, 20:56 ] | Na vrh | |
bsheep | 09 feb 2013, 21:20 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| Tko povem ne prisegam na novejse motorje na ta plastik fantastik k iz 1.2 motor dobis vn 100hp in vec sama elektronika! Mogoce mi je bolj usec ce je vsaj od Volvota to je pa to...
Ce je dizel je 2.5TDI ali D5 !
Ce je benzin je T5 ali T5R !
Konec debate lahko zaklucimo... LOL | Na vrh | |
JG | 09 feb 2013, 21:39 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Dobro, samo ne razumem kaj ima tu zraven 1.2 motor pa vseeno mi je zanimivo to da ti Volvov bencinar 3.0TT s 330hp ni všeč, medtem, ko ti T5 in T5R sta, ki sta čisto tako mimogrede po zmogljivostih na nivoju sodobnega plastik fantastik 2.0 dizla.
[ Uredi 09 feb 2013, 21:40 ] | Na vrh | |
Volvej | 09 feb 2013, 21:42 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| bsheep, bencinar bo tudi T6 ali V8 vredu
No jaz mam V70 phII 2.4D 127 KM pa je konjaža čisto OK za normalno vožnjo, čeprav komaj čakam da ga čipamo na dobrih 200 KM.
Ne vem v čem je fora PSA motorja v V70, na a.net je polno V70 ph III z 1,6D motorjem, mislim res, pije pa isto itak kot D5, v čem je že fora? | Na vrh | |
JG | 09 feb 2013, 22:06 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Volvej je napisal(a): ... bsheep, bencinar bo tudi T6 ali V8 vredu No jaz mam V70 phII 2.4D 127 KM pa je konjaža čisto OK za normalno vožnjo, čeprav komaj čakam da ga čipamo na dobrih 200 KM. Ne vem v čem je fora PSA motorja v V70, na a.net je polno V70 ph III z 1,6D motorjem, mislim res, pije pa isto itak kot D5, v čem je že fora?
Fora je mogoče v tem da je bil Volvo še par let nazaj pod Fordom in ta motor izhaja ravno iz tega koncerna.
| Na vrh | |
bsheep | 09 feb 2013, 22:08 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| Tist 1.2 turbo bencinski motor sem dal za primer kaj vse delajo v danasnjem avtomobilizmu.Ucasih si mel v stari E klasi 3.0 motor z 90 konji vecni motor...
Imel sem debato V70 ph2 3.0T 300HP ali V70 ph1 T5R 265HP ampak prisegam na old school do 1999 letnik.
PS sploh pa ne govort o 1.6D v V70 ker me glava zaboli in postanem zivcen! hehe
[ Uredi 09 feb 2013, 22:09 ] | Na vrh | |
urber | 10 feb 2013, 03:31 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Predvsem je ''fora'' da je Volvov D5 bolj stabilen; bolj zanesljiv. Ima 5 valjev, zato lepši zvok, lepši tek, v porabi pa ne bo nobene razlike. In zares nobene. Sem prevozil že precej 2.0D in D5. Mnenje? V Volvu, kar se tiče dizlov, ne kupim druga kakor D5. | Na vrh | |
Volvej | 10 feb 2013, 11:04 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| JG je napisal(a): ... Volvej je napisal(a): ... bsheep, bencinar bo tudi T6 ali V8 vredu No jaz mam V70 phII 2.4D 127 KM pa je konjaža čisto OK za normalno vožnjo, čeprav komaj čakam da ga čipamo na dobrih 200 KM. Ne vem v čem je fora PSA motorja v V70, na a.net je polno V70 ph III z 1,6D motorjem, mislim res, pije pa isto itak kot D5, v čem je že fora? Fora je mogoče v tem da je bil Volvo še par let nazaj pod Fordom in ta motor izhaja ravno iz tega koncerna.
Ja že to da je v ponudbi se mi zdi zgrešeno, čeprav sem mislil v čem je fora da nekdo plača nevem 40, 50k eur za avto, velik karavan pa si izbere 1.6D motor? Clio ima recimo 1.5D.
[ Uredi 10 feb 2013, 11:04 ] | Na vrh | |
Ales1313 | 10 feb 2013, 12:27 | |
| Član #1172 Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39 Objav: 63
| Imam sodelavca, ki ima octavio 1.2 bencinar. Ker skoz govori da se čist normaln pelje in da ni len ga tišči do konca, kao da gre tako čist normalo. Me prav zanima koliko km bo ta mašina zdržala. | Na vrh | |
Andrei | 10 feb 2013, 12:41 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Dejstvo je, da tehnika napreduje, tu nikakor ne oporekam. Dejstvo je tudi, da se proizvajalci prilagajajo trgu in zakonodaji. To pomeni, da če je eko in zeleno trend, se tega pač ne sme zamuditi, zato se trgu ponudi 1,6 drivE z nazivno nizko porabo. Gre pač za ponudbo in boj za tržni delež. Tudi T-5R-jev ne bi bilo, če ne bi bilo tekme za prepoznavnost na reli sceni. V tem procesu se rojevajo boljše in slabše rešitve. Potem je tu še čas, ki se ga nikakor ne sme zanemariti. Če je bil 90-konjski motor v mercedesu večen, je za današnje razmere popolnoma nora izbira - glasnost, poraba, zmogljivosti. Ampak za svoj čas je bil verjetno špica. Volvov D5 je gotovo izjemen inženirski izdelek, ki je odlična izbira za ta tip avta, je pa dejstvo, da ta motor čez čas ne bo nikakor v skladu z zahtevami trga in se bo pojavil nov inženirski biser, tu pa je težava, da motorja ne moreš soditi po enem letu, ko se pojavi na trgu, ampak čez čas, ko je reč res preizkušena.
Vsak kupec ima svoje želje, potrebe in zmožnosti, gotovo komu ustreza tudi 1,2 v octavii, sicer jih ne bi bilo na trgu, menim pa, da je za to generacijo V70 in sorodnih D5 odlična izbira glede na preostalo motorno ponudbo dizlov.
[ Uredi 10 feb 2013, 12:42 ] | Na vrh | |
Ales1313 | 11 feb 2013, 20:11 | |
| Član #1172 Prijavljen dne: 15 jun 2009, 11:39 Objav: 63
| No evo debata se lahko zapre, hvala za odgovore in nasvete, odločitev je padla, upam, da ne napačna (glede na avto in ne na motor). Prihaja V70 2.4/164KM letnik 2008. Upam da bo delal tako kot moj dobri stari S60. VIVA LE VOLVO | Na vrh | |
D|N | 11 feb 2013, 22:19 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Ja sej, to je cist odvisn na kaj si navajen....js sm su probat zloglasni novi clio z 0.9 turbacem, pa k sm prsu nazaj sm reku gospodu, da nikamor ne gre, pa je zacudeno gledal....ja kako ne? Ja ne vem, pac ne gre. In tazga bi prtiskal non stop, pa menjal vse po spisku verjetno. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 63, Članov: 1 ... dusan ogleduje forum.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|