|
|
Koliko € ste porabili za izredna popravila svojih avtomobilov... ?
|
|
Smejko | 23 jan 2013, 22:22 | |
| Član #2532Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114 | Še nikjer zasledil te teme. Ubistvu mene zelo zanima kako ste zadovoljeni s svojimi Volvi in koliko težko prigaranih evrov ste porabili za izredna popravila. Sem ne bi štel stroške malih in velikih servisov, ker se mi zdi to pač nepotrebno.
Sam si lastim S40tko 2.0d letnik 07 pač že 6 let pa sem imel popravil v teh letih če računam sklopka, vztrajnik, potisni ležaj (1450 €), diski in zavorne ploščice (210 €), počena cev goriva (54€), MAF senzor (190 €), prednje dva kolesna ležaja (190 €), vse skupaj nanese skoraj 2100 € izrednih stroškov kar je za moje pojme neko povprečje.
Avtomobil mi sicer ni povzročal večjih preglavic in ga imam namen zmahat do konca. Prišel bi pa sigurno dosti ceneje skozi, če ne bi pital uradnega serviserja za te rezervne dele kar je debilnost iz moje strani in šola za vnaprej.
Povprečno sem torej dal 350 € za izredna popravila na leto, redni servisi, enkrat veliki servis, gume, menjava gum, registracija tega pa sploh nisem računal. Da ne omenjam še nabavo novega avta in veliko izgubo vrednosti...hja avti so kar drag špas a brez njih ne gre.
Vsaj to mi je v tolažbo, da imam namen avto zvoziti do konca. Vsaj to | Na vrh | |
Kržo | 24 jan 2013, 00:08 | |
| Član #2769 Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39 Lokacija: Vrhnika Objav: 148
| Imam 850-ko letnik 95. Avto je v družjni ves ta čas. V tem času je bila menjana ročna zavora in vsake toliko olje. 3x vmes je bila polnjena tudi klimatska naprava. Pred llanskim letom je bil jermen menjan 12 let nazaj. Zato sem lansko leto, ko sem avto kupil od staršev, dal kar 1500eur za servis. (menjani jermeni, napenjalci, filtri, amortizerji, končniki itd.)Letos sem dal 250 za ličarska dela, precej malenskosti pa sem opravil sam in tako privarčeval kar nekaj denarja. V glavnem, avto ima 520k kilometrov in služi kot mora, brez nekih hudih vložkov. | Na vrh | |
Damijan | 24 jan 2013, 08:47 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Stroškov je toliko, kolikor jih viš.
Lahko veliko, lahko pa čisto nič! ;)
[ Uredi 24 jan 2013, 08:47 ] | Na vrh | |
RollingStone | 24 jan 2013, 09:22 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Sklopka, potisni ležaj in diski ter ploščice niso izredna popravila. Ravno tako tudi kolesni ležaji. To se pač obrabi in je potrebno zamenjat. Tako rečeno potrošni material. | Na vrh | |
4volvo | 24 jan 2013, 09:51 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| Avto v podpisu: v 6 mesecih in 15k km strošek 1900 €, toliko je namreč znašala razlika med nakupno ceno rabljenega in prodajno zaribanega. Lahko bi bilo slabše. | Na vrh | |
D|N | 24 jan 2013, 10:21 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| 1 leto,2 mesca,34k kilometrov....volanska kljucavnica,350 evrov,pocena vzmet,220 evrov. Zaenkrat je to. Avto je pa V70 D5, 2007....210k prevozenih.
[ Uredi 24 jan 2013, 17:16 ] | Na vrh | |
Ovlov | 24 jan 2013, 10:28 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| XC 70 D5 l. 2005, v moji lasti 6 let, 182.000 km. Stroški za popravila: 0 €. (Tok tok!) | Na vrh | |
Augi | 24 jan 2013, 10:32 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Potem se pa nekateri odločite kaj je izredno popravilo in kaj ne... Sj vsaka stvar je enkrat dotrajana in jo je potrebno menjati, in če jo je potrebno zamenjati je to lahko potrošni material ali pa izredno popravilo,stane pa v vsakem primeru enako €€€, neglede na to, kako to poimenujemo | Na vrh | |
mihaelz | 24 jan 2013, 10:35 | |
| Član #520 Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08 Lokacija: TuPaTam Objav: 446
| Napište še za kateri model avta se gre!
Volvo 740 TurboIntercooler l. 1987 od leta 2003, Prevoženih dobrih 80.000 km Torej v desetih letih:
-Pocena vzmet mehanizma kljuke na voznikovih vratih (pri -10) - original nova 33 eur -nosilec vratc bencina počil - nov original 15 eur
Evo izredni stroški 48 Eur
Za V 70 2.4 bencin, l. 2004 v slabem letu in 13.000 km prevoženih pa spisek še nadgrajujem , ampak vseeno končniki, polosovine in take stvari so tudi izredni strošek, če jih menjaš v nerazumnih časovnih razmakih, no vsaj po moje.
| Na vrh | |
Smejko | 24 jan 2013, 12:17 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Je pa kar nekaj stvari, ki jih nisem nikoli menjal pa imam že preko 220k km, npr akomulator, končniki, dpf filter brez, da bi dolil aditiv (ubistvu sploh nevem ali moj avtomobil ima dpf filter) in kako bi to preveril?
Uglavnem dokler bodo šobe in turbina OK bom avto vozil še naprej ker to zna biti kar draga reč? | Na vrh | |
IZO | 24 jan 2013, 12:34 | |
| Član #1065 Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58 Lokacija: Novo mesto Objav: 53
| V50 2.0D letnik 2005 MX 2006 ... lastnik od leta 2009 ... prevozil cca 110.000km
Poleg rednih servisov na 20.000 km menjal: prva ležaja (2x80€) prve amortizerje 160€
Ostalo je BP in avto dela kot urca (tok, tok)
lp | Na vrh | |
Ovlov | 24 jan 2013, 23:13 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Augi je napisal(a): ...
Potem se pa nekateri odločite kaj je izredno popravilo in kaj ne... Sj vsaka stvar je enkrat dotrajana in jo je potrebno menjati, in če jo je potrebno zamenjati je to lahko potrošni material ali pa izredno popravilo,stane pa v vsakem primeru enako €€€, neglede na to, kako to poimenujemo
No ja, jaz bi se odločil nekako tako, da je izredno popravilo vse, kar ni zajeto v redne servise, plus brisalci, zavorne obloge in pnevmatike.
PS: pri meni razen tega ni bilo nič; tudi akumulator, ki je v 8. letu, je še vedno prvi in komaj čaka, da se kam odpeljeva. Zamenjava le-tega pa bo najbrž - in tudi upam - prva "izvenserijska".
| Na vrh | |
bsheep | 25 jan 2013, 17:54 | |
| Član #1928 Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33 Objav: 512
| V70 2.5 TDI avtomatik 1998
Lastnik od 236.000 km zdaj jih ima 273.000km
Na njega sem ulozil nekaj cez 3000 eur -Odprta glava motorja ter zamenjani ventili ter zadihtana -Menjani semeringi -Obnovljena l. in d. roka -nova prednja fedra -obnovljeni prednji amortizerji -novia vpetja amortizerjev ter pusa na volanskem drogu -novi vsi diski ter pakne TRW in BREMBO -nove svecke -nov akumolator -nova rocna zavora ter zajla -obnovlejn kompresor klime -nov susilec klime -klima polnjena 5x -nova jermenica pogonske gredi -drug ventilator kabine -zamenjana celotna notranjost z crnim usnjem -zamenjani vsi jermeni ter vodna pumpa -obnovlljen ABS modul -druga zadnja prema -obnovljen menjalnik 3 novi senzorji ter tesnila
Vem pa da avto ima realnih 500.000 km | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 25 jan 2013, 19:03 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| RollingStone je napisal(a): ...
Sklopka, potisni ležaj in diski ter ploščice niso izredna popravila. Ravno tako tudi kolesni ležaji. To se pač obrabi in je potrebno zamenjat. Tako rečeno potrošni material.
Se strinjam s tem! | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 25 jan 2013, 19:07 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Jaz sem vozil Volvote kar nekaj let in lahko rečem da poleg AWD-ja, izrednih stroškov sploh ne pomnem ( turbo bencinski motorji ). Kar pa se tiče AWD in pa v enem primeru avtomatskega menj., sem pa imel kar nekaj stroškov, predvsem z reševanjem težav, v smislu popravljanja, ker so pač deli tako dragi, da jih nikoli nisem menjal z novimi (kardan, vmesnik, dif., visco, ...). Nekako sem se odločil, da če bom v bodoče še imel Volvo in Awd, bo pač treba našparat tolk eur, da bo avto čim novejši in s čim manj stroški. Do takrat pa pač FWD | Na vrh | |
klm07 | 25 jan 2013, 19:59 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| Jah jaz sem moral na svojem menjati vztrajnik pa mislim, da to ni izredno pač pa dotrajanost in vmes sem dal obnoviti alternator in zaganjač vendar preventivno in pa zdaj bom menjalnik podrl, kar je pa prej malomarnost predhodnika in deloma neznanje obstoječega (nekdanjega) avtomehanika | Na vrh | |
tomsom | 25 jan 2013, 20:03 | |
| Član #1258 Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04 Objav: 1067
| klm07 je napisal(a): ...
Jah jaz sem moral na svojem menjati vztrajnik pa mislim, da to ni izredno pač pa dotrajanost in vmes sem dal obnoviti alternator in zaganjač vendar preventivno in pa zdaj bom menjalnik podrl, kar je pa prej malomarnost predhodnika in deloma neznanje obstoječega (nekdanjega) avtomehanika
Ne bo držalo! Do menjave zagonske plošče si ti imel svoj avtomat v nulo! Tako da ne seri ! ! !
| Na vrh | |
volhart | 25 jan 2013, 20:48 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Ene par plac na 10tih 850tkah. | Na vrh | |
4volvo | 26 jan 2013, 10:46 | |
| Član #2350 Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14 Objav: 516
| "Koliko € ste porabili za izredna popravila..." se glasi naslov teme.
Večina pa vas piše o številu plač, niti ne veliko, malo, skoraj nič... | Na vrh | |
D|N | 26 jan 2013, 19:40 | |
| Član #147 Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54 Lokacija: Ljubljana Objav: 480
| Ma to je kr neki....ce se gre dotrajanost, pol je lahko vsaka stvar dotrajana in je vse redno popravilo. Uglavnm mece se se pa jos dnarja, tko k v ostale avtomobile. V novejse tolk vec. Najmanj stroskov je blo z Volvom 244, 79 letnik, k ga nismo sparal, pa je blo izredno popravilo edino neka membrana pocena, za 3.000 sit z menjavo vred. Kilometrov pa neomejen.
[ Uredi 26 jan 2013, 19:42 ] | Na vrh | |
volhart | 26 jan 2013, 20:09 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Mah...brezveze...pac vsak ima tak avto kot si ga lahko privosci, pa to je to. Pri vseh avtomobilih so izredna popravila...mogoce ne prvih pet let, kasneje pa. | Na vrh | |
Volvo. 4 life | 26 jan 2013, 21:07 | |
| Član #384 Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09 Objav: 3327
| Meni se ne zdi slaba tema, mogoče je samo ponesrečen naslov teme. Bolj je splošne narave, to nekatere moti, da se piše o vseh modelih, motorjih, ... vse to na forumu že piše, pač pod vsak model posebej in z njim povezanim težavam. Mogoče lahko temo kar zaključimo in se strinjamo, da je Volvo dober avto, o hibah, stroških in popravilih pa naj vsak nadaljuje v tem namenjenih temah.
Bi pa mogoče vseeno nadaljevali, kolikokrat vas je Volvo pustil na cedilu ( avtovleka ) in zakaj ? Pač, pomanjkanje nafte odpade
- mene še nikoli ( tok tok ) - 6x Volvo, 6 let - cca 140kkm
[ Uredi 26 jan 2013, 21:23 ] | Na vrh | |
divja jaga | 26 jan 2013, 21:16 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Volvo. 4 life je napisal(a): ... Bi pa mogoče vseeno nadaljevali, kolikokrat vas je Volvo pustil na cedilu ( avtovleka ) in zakaj ? Pač, pomanjkanje nafte odpade - mene še nikoli ( tok tok ) Dobra ideja
Mene po ca. 75kkm, še ni pustil na cedilu, vsaj ne toliko, da bi potreboval avtovleko, ali tako, da bi moral prit mehanik do samega kraja "okvare" (tok tok). | Na vrh | |
klm07 | 26 jan 2013, 21:49 | |
| Član #2184 Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45 Objav: 409
| No mene je 850ka žal pustila enkrat ne cedilu ko mi je utrgalo zobati jermen najbolj žalostno pri vsemu temu pa je, da se je zgodilo 8 ur pred dogovorjenim velikim servisom vendar k sreči ni precej podražilo postopek sanacije drugače pa v 6 letih in prevoženih cca 130k km nič drugega, kar se pa V70 tiče me še ni pustil je pa res da bom to pot naredil veliki servis prej kot je zapovedano ;) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 16, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|