Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Koliko € ste porabili za izredna popravila svojih avtomobilov... ?

Avtor objava
Smejko
23 jan 2013, 22:22 Predogled tiskanja
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Še nikjer zasledil te teme. Ubistvu mene zelo zanima kako ste zadovoljeni s svojimi Volvi in koliko težko prigaranih evrov ste porabili za izredna popravila. Sem ne bi štel stroške malih in velikih servisov, ker se mi zdi to pač nepotrebno.

Sam si lastim S40tko 2.0d letnik 07 pač že 6 let pa sem imel popravil v teh letih če računam sklopka, vztrajnik, potisni ležaj (1450 €), diski in zavorne ploščice (210 €), počena cev goriva (54€), MAF senzor (190 €), prednje dva kolesna ležaja (190 €), vse skupaj nanese skoraj 2100 € izrednih stroškov kar je za moje pojme neko povprečje.

Avtomobil mi sicer ni povzročal večjih preglavic in ga imam namen zmahat do konca. Prišel bi pa sigurno dosti ceneje skozi, če ne bi pital uradnega serviserja za te rezervne dele kar je debilnost iz moje strani in šola za vnaprej.

Povprečno sem torej dal 350 € za izredna popravila na leto, redni servisi, enkrat veliki servis, gume, menjava gum, registracija tega pa sploh nisem računal. Da ne omenjam še nabavo novega avta in veliko izgubo vrednosti...hja avti so kar drag špas a brez njih ne gre.

Vsaj to mi je v tolažbo, da imam namen avto zvoziti do konca. Vsaj to
Na vrh
Kržo
24 jan 2013, 00:08
Član #2769
Prijavljen dne: 27 maj 2012, 11:39
Lokacija: Vrhnika
Objav: 148
Imam 850-ko letnik 95. Avto je v družjni ves ta čas.
V tem času je bila menjana ročna zavora in vsake toliko olje. 3x vmes je bila polnjena tudi klimatska naprava.
Pred llanskim letom je bil jermen menjan 12 let nazaj. Zato sem lansko leto, ko sem avto kupil od staršev, dal kar 1500eur za servis. (menjani jermeni, napenjalci, filtri, amortizerji, končniki itd.)Letos sem dal 250 za ličarska dela, precej malenskosti pa sem opravil sam in tako privarčeval kar nekaj denarja. V glavnem, avto ima 520k kilometrov in služi kot mora, brez nekih hudih vložkov.
Na vrh
Damijan
24 jan 2013, 08:47
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Stroškov je toliko, kolikor jih viš.

Lahko veliko, lahko pa čisto nič! ;)

[ Uredi 24 jan 2013, 08:47 ]
Na vrh
RollingStone
24 jan 2013, 09:22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Sklopka, potisni ležaj in diski ter ploščice niso izredna popravila.
Ravno tako tudi kolesni ležaji. To se pač obrabi in je potrebno zamenjat. Tako rečeno potrošni material.
Na vrh
4volvo
24 jan 2013, 09:51
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
Avto v podpisu: v 6 mesecih in 15k km strošek 1900 €, toliko je namreč znašala razlika med nakupno ceno rabljenega in prodajno zaribanega. Lahko bi bilo slabše.
Na vrh
D|N
24 jan 2013, 10:21
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
1 leto,2 mesca,34k kilometrov....volanska kljucavnica,350 evrov,pocena vzmet,220 evrov. Zaenkrat je to. Avto je pa V70 D5, 2007....210k prevozenih.

[ Uredi 24 jan 2013, 17:16 ]
Na vrh
Ovlov
24 jan 2013, 10:28
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
XC 70 D5 l. 2005, v moji lasti 6 let, 182.000 km.
Stroški za popravila: 0 €. (Tok tok!)
Na vrh
Augi
24 jan 2013, 10:32
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Potem se pa nekateri odločite kaj je izredno popravilo in kaj ne... Sj vsaka stvar je enkrat dotrajana in jo je potrebno menjati, in če jo je potrebno zamenjati je to lahko potrošni material ali pa izredno popravilo,stane pa v vsakem primeru enako €€€, neglede na to, kako to poimenujemo
Na vrh
mihaelz
24 jan 2013, 10:35
Član #520
Prijavljen dne: 27 nov 2007, 11:08
Lokacija: TuPaTam
Objav: 446
Napište še za kateri model avta se gre!

Volvo 740 TurboIntercooler l. 1987 od leta 2003, Prevoženih dobrih 80.000 km Torej v desetih letih:

-Pocena vzmet mehanizma kljuke na voznikovih vratih (pri -10) - original nova 33 eur
-nosilec vratc bencina počil - nov original 15 eur

Evo izredni stroški 48 Eur

Za V 70 2.4 bencin, l. 2004 v slabem letu in 13.000 km prevoženih pa spisek še nadgrajujem , ampak vseeno končniki, polosovine in take stvari so tudi izredni strošek, če jih menjaš v nerazumnih časovnih razmakih, no vsaj po moje.
Na vrh
Smejko
24 jan 2013, 12:17
Član #2532
Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55
Lokacija: Bled
Objav: 114
Je pa kar nekaj stvari, ki jih nisem nikoli menjal pa imam že preko 220k km, npr akomulator, končniki, dpf filter brez, da bi dolil aditiv (ubistvu sploh nevem ali moj avtomobil ima dpf filter) in kako bi to preveril?

Uglavnem dokler bodo šobe in turbina OK bom avto vozil še naprej ker to zna biti kar draga reč?
Na vrh
IZO
24 jan 2013, 12:34
Član #1065
Prijavljen dne: 17 mar 2009, 08:58
Lokacija: Novo mesto
Objav: 53
V50 2.0D letnik 2005 MX 2006 ... lastnik od leta 2009 ... prevozil cca 110.000km

Poleg rednih servisov na 20.000 km menjal:
prva ležaja (2x80€)
prve amortizerje 160€

Ostalo je BP in avto dela kot urca (tok, tok)

lp
Na vrh
Ovlov
24 jan 2013, 23:13
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Augi je napisal(a): ...

Potem se pa nekateri odločite kaj je izredno popravilo in kaj ne... Sj vsaka stvar je enkrat dotrajana in jo je potrebno menjati, in če jo je potrebno zamenjati je to lahko potrošni material ali pa izredno popravilo,stane pa v vsakem primeru enako €€€, neglede na to, kako to poimenujemo


No ja, jaz bi se odločil nekako tako, da je izredno popravilo vse, kar ni zajeto v redne servise, plus brisalci, zavorne obloge in pnevmatike.

PS: pri meni razen tega ni bilo nič; tudi akumulator, ki je v 8. letu, je še vedno prvi in komaj čaka, da se kam odpeljeva. Zamenjava le-tega pa bo najbrž - in tudi upam - prva "izvenserijska".

Na vrh
bsheep
25 jan 2013, 17:54
Član #1928
Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33
Objav: 512
V70 2.5 TDI avtomatik 1998

Lastnik od 236.000 km zdaj jih ima 273.000km

Na njega sem ulozil nekaj cez 3000 eur
-Odprta glava motorja ter zamenjani ventili ter zadihtana
-Menjani semeringi
-Obnovljena l. in d. roka
-nova prednja fedra
-obnovljeni prednji amortizerji
-novia vpetja amortizerjev ter pusa na volanskem drogu
-novi vsi diski ter pakne TRW in BREMBO
-nove svecke
-nov akumolator
-nova rocna zavora ter zajla
-obnovlejn kompresor klime
-nov susilec klime
-klima polnjena 5x
-nova jermenica pogonske gredi
-drug ventilator kabine
-zamenjana celotna notranjost z crnim usnjem
-zamenjani vsi jermeni ter vodna pumpa
-obnovlljen ABS modul
-druga zadnja prema
-obnovljen menjalnik 3 novi senzorji ter tesnila

Vem pa da avto ima realnih 500.000 km
Na vrh
Volvo. 4 life
25 jan 2013, 19:03
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
RollingStone je napisal(a): ...

Sklopka, potisni ležaj in diski ter ploščice niso izredna popravila.
Ravno tako tudi kolesni ležaji. To se pač obrabi in je potrebno zamenjat. Tako rečeno potrošni material.


Se strinjam s tem!
Na vrh
Volvo. 4 life
25 jan 2013, 19:07
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Jaz sem vozil Volvote kar nekaj let in lahko rečem da poleg AWD-ja, izrednih stroškov sploh ne pomnem ( turbo bencinski motorji ). Kar pa se tiče AWD in pa v enem primeru avtomatskega menj., sem pa imel kar nekaj stroškov, predvsem z reševanjem težav, v smislu popravljanja, ker so pač deli tako dragi, da jih nikoli nisem menjal z novimi (kardan, vmesnik, dif., visco, ...). Nekako sem se odločil, da če bom v bodoče še imel Volvo in Awd, bo pač treba našparat tolk eur, da bo avto čim novejši in s čim manj stroški. Do takrat pa pač FWD
Na vrh
klm07
25 jan 2013, 19:59
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
Jah jaz sem moral na svojem menjati vztrajnik pa mislim, da to ni izredno pač pa dotrajanost in vmes sem dal obnoviti alternator in zaganjač vendar preventivno in pa zdaj bom menjalnik podrl, kar je pa prej malomarnost predhodnika in deloma neznanje obstoječega (nekdanjega) avtomehanika
Na vrh
tomsom
25 jan 2013, 20:03
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
klm07 je napisal(a): ...

Jah jaz sem moral na svojem menjati vztrajnik pa mislim, da to ni izredno pač pa dotrajanost in vmes sem dal obnoviti alternator in zaganjač vendar preventivno in pa zdaj bom menjalnik podrl, kar je pa prej malomarnost predhodnika in deloma neznanje obstoječega (nekdanjega) avtomehanika


Ne bo držalo!
Do menjave zagonske plošče si ti imel svoj avtomat v nulo!
Tako da ne seri ! ! !
Na vrh
volhart
25 jan 2013, 20:48
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Ene par plac na 10tih 850tkah.
Na vrh
4volvo
26 jan 2013, 10:46
Član #2350
Prijavljen dne: 09 avg 2011, 15:14
Objav: 516
"Koliko € ste porabili za izredna popravila..." se glasi naslov teme.

Večina pa vas piše o številu plač, niti ne veliko, malo, skoraj nič...
Na vrh
D|N
26 jan 2013, 19:40
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Ma to je kr neki....ce se gre dotrajanost, pol je lahko vsaka stvar dotrajana in je vse redno popravilo. Uglavnm mece se se pa jos dnarja, tko k v ostale avtomobile. V novejse tolk vec. Najmanj stroskov je blo z Volvom 244, 79 letnik, k ga nismo sparal, pa je blo izredno popravilo edino neka membrana pocena, za 3.000 sit z menjavo vred. Kilometrov pa neomejen.

[ Uredi 26 jan 2013, 19:42 ]
Na vrh
volhart
26 jan 2013, 20:09
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Mah...brezveze...pac vsak ima tak avto kot si ga lahko privosci, pa to je to. Pri vseh avtomobilih so izredna popravila...mogoce ne prvih pet let, kasneje pa.
Na vrh
Volvo. 4 life
26 jan 2013, 21:07
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
Meni se ne zdi slaba tema, mogoče je samo ponesrečen naslov teme. Bolj je splošne narave, to nekatere moti, da se piše o vseh modelih, motorjih, ... vse to na forumu že piše, pač pod vsak model posebej in z njim povezanim težavam. Mogoče lahko temo kar zaključimo in se strinjamo, da je Volvo dober avto, o hibah, stroških in popravilih pa naj vsak nadaljuje v tem namenjenih temah.

Bi pa mogoče vseeno nadaljevali, kolikokrat vas je Volvo pustil na cedilu ( avtovleka ) in zakaj ? Pač, pomanjkanje nafte odpade

- mene še nikoli ( tok tok ) - 6x Volvo, 6 let - cca 140kkm

[ Uredi 26 jan 2013, 21:23 ]
Na vrh
divja jaga
26 jan 2013, 21:16
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
Volvo. 4 life je napisal(a): ...

Bi pa mogoče vseeno nadaljevali, kolikokrat vas je Volvo pustil na cedilu ( avtovleka ) in zakaj ? Pač, pomanjkanje nafte odpade

- mene še nikoli ( tok tok )

Dobra ideja

Mene po ca. 75kkm, še ni pustil na cedilu, vsaj ne toliko, da bi potreboval avtovleko, ali tako, da bi moral prit mehanik do samega kraja "okvare" (tok tok).
Na vrh
klm07
26 jan 2013, 21:49
Član #2184
Prijavljen dne: 25 mar 2011, 20:45
Objav: 409
No mene je 850ka žal pustila enkrat ne cedilu ko mi je utrgalo zobati jermen najbolj žalostno pri vsemu temu pa je, da se je zgodilo 8 ur pred dogovorjenim velikim servisom vendar k sreči ni precej podražilo postopek sanacije drugače pa v 6 letih in prevoženih cca 130k km nič drugega, kar se pa V70 tiče me še ni pustil je pa res da bom to pot naredil veliki servis prej kot je zapovedano ;)
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 16, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete