Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Splošno
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Prekletstvo 2.4 motorjev in ostalo

Avtor objava
alfaromeo
31 maj 2012, 12:36 Predogled tiskanja
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
MKovic je napisal(a): ...

Čisto Off Topic:
Prekletstvo Volvovih 2.4 ponovno udari...
Koliko jih je sedaj na forumu s takšno ali drugačno težavo?
Prepričan sem bil, da je Freelander najslabši avto kdarkoli izdelan, še malo pa se bom premislil :-)


mihaelz je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

Čisto Off Topic:
Prekletstvo Volvovih 2.4 ponovno udari...
Koliko jih je sedaj na forumu s takšno ali drugačno težavo?
Prepričan sem bil, da je Freelander najslabši avto kdarkoli izdelan, še malo pa se bom premislil :-)

Off Topic!
Kaj naj si mislim jaz ko sem ga ravnokar kupil he he...no upam, da se ne vpišem v klub ribaklov...


bvogri je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

Čisto Off Topic:
Prekletstvo Volvovih 2.4 ponovno udari...
Koliko jih je sedaj na forumu s takšno ali drugačno težavo?
Prepričan sem bil, da je Freelander najslabši avto kdarkoli izdelan, še malo pa se bom premislil :-)


Če misliš sosednjo temo K: motor B5244S je od istega uporabnika.


MKovic je napisal(a): ...

bvogri je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

Čisto Off Topic:
Prekletstvo Volvovih 2.4 ponovno udari...
Koliko jih je sedaj na forumu s takšno ali drugačno težavo?
Prepričan sem bil, da je Freelander najslabši avto kdarkoli izdelan, še malo pa se bom premislil :-)


Če misliš sosednjo temo K: motor B5244S je od istega uporabnika.


Ne, že pred časom smo ugotavljali, da se pojavlja tu in na avto.net-u veliko vozil s tem motorjev, ki imajo težave z njim - ta je samo +1.



RollingStone je napisal(a): ...

Tisti so bili 2.4 turbo, atmosfercev s težavami je zelo malo.


MKovic je napisal(a): ...

Prepričan sem bil, da je Freelander najslabši avto kdarkoli izdelan, še malo pa se bom premislil :-)


I beg to differ. Najslabši avto (z vidika zanesljivosti) je definitivno Range Rover P38 z BMW dizlom. Avto dobesedno 14 dni dela, pol pa stoji 2 meseca ker nihče ne ve, kaj je narobe. Me ima, da bi ga polil z bencinom in zažgal.




MKovic je napisal(a): ...

RollingStone je napisal(a): ...

Tisti so bili 2.4 turbo, atmosfercev s težavami je zelo malo.


MKovic je napisal(a): ...

Prepričan sem bil, da je Freelander najslabši avto kdarkoli izdelan, še malo pa se bom premislil :-)


I beg to differ. Najslabši avto (z vidika zanesljivosti) je definitivno Range Rover P38 z BMW dizlom. Avto dobesedno 14 dni dela, pol pa stoji 2 meseca ker nihče ne ve, kaj je narobe. Me ima, da bi ga polil z bencinom in zažgal.


V mojega Freelanderja je šlo v roku 6 mesecev 3-4k EUR in je edini avto, ki me je v življenju pustil na cesti. Strinjajva se torej, da je Rover POS, neglede na predpono. :-)
Morda izvzameva le 90 in 110-ko. :-)



Kelt je napisal(a): ...

Moj prejšnji avto je bil Freelander 1.8 benz 2000l. Menjal sem ga za to kar imam zdaj, torej V70 ph II 2001, daleč od tega da bi bil v odličnem stanju V70 namreč, , pa še vedno mislim , da je bila to najboljša kupčija, ki sem jo bilokdaj naredil. Freelander I je v sami zasnovi najslabši avto, ki sem ga kdaj vozil. Sem ga kupil malo slabšega in sem ga mislil počasi porihtat, samo kaj ko je sproti več crkovalo, kot sem bil sposoben rihtat. Nazadnje sem ga menjal za V70 z mojim doplačilom in ko sem ga peljal menjat+, je zružil še IDR, vendar novega lastnika to ni brigalo. Na mojo srečo.


RollingStone je napisal(a): ...

Pri bajti je def 90 300TDI, ki nima problemov, in 110 TD5, ki jih ima nekaj malega. Pri Rangeu pa smo popravljali menjalnik, menjali motor, bosch pumpo, pumpo v tanku, en kup dragih malenkosti pri zračnem vzmetenju, računalnik, šobe.... in še in še. Na cesti me je pustil v 3000 kilometrih 4x. Kadar dela se pelje super, ampak več kot 3/4 časa ne dela.

Tako, da je volvo, tudi z 2.4t motorjem, svetlobna leta pred Range Roverjem, vsaj kar se tiče zanesljivosti.

Prepričan sem, da niti Freelander ne more razviti toliko problemov, kot jih lahko Range Rover.



alfaromeo je napisal(a): ...



@RS: Freelander ne more razviti toliko problemov kolikor jih lahko RR P38, saj ima več kot pol manj opreme.
Da zadevo preslikamo na volvo sceno. Tudi 245 pa naj bo turbo, ne more razviti toliko problemov kot na napačni dan sestavljeni novi XC60 T6 .

Je pa dejstvo, da je bil že takrat (leta 1996) in je še vedno, P38 svetlobna leta pred konkurenco. To pa pomeni tudi, da je treba kupiti rabljenega čim bolj popolnega, če ne je avto več na servisu kot na cesti, lastnik pa živčen in z luknjo v žepu. Poleg tega naj bi taka kompleksna vozila šraufal nekdo, ki je to že imel v rokah in ima z dotično zadevo nekaj izkušenj.
Zračno vzmetenje je sestavljeno iz računalnika štirih senzorjev in kompresorja ter zračnih blazin. vse skupaj pride okoli 1800€.
Problem so še motorčki loput za klimo napravo cena okoli 500€
in to naj bi bilo to.




[ Uredi 31 maj 2012, 12:36 ]
Na vrh
alfaromeo
31 maj 2012, 12:43
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Prosim, da se debata razvija v smeri problemov z VOLVO 2.4T motorjev...
Na vrh
kitaramoz
31 maj 2012, 14:44
Član #2385
Prijavljen dne: 07 sep 2011, 10:47
Objav: 187
očitno je problem z turbaki, jaz sem govoril z mehanikom ki je že dolgo na volvo vozilih, mi je rekal da so bencinarji (navadni) o turbih nisva govorila zelo zanesljivi in z njimi ni problemov, je pa seveda odvisno kako je motor vzdrževan, kakšno olje ima itd...če pogledamo zakaj so nekateri zaribali je vzrok ravno v vzdrževanju, napačno olje oz. neočiščen karter....moje mnenje je da ti motorji niso problematični če jih vzdržuješ, jaz se bolj bojim dizlov in njihovih problemov...knock knock na les da tako ostane in ne spremenim mnenja...

Na vrh
bojko
01 jun 2012, 08:20
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Se mi poraja vprašanje, a je čiščenje karterja omenjeno v načrtu vzdrževanja oz. servisni knjižici?
Na vrh
datanitilu
01 jun 2012, 09:47
Član #1491
Prijavljen dne: 31 jan 2010, 18:32
Objav: 289
o ustreznem olju in podobnih variantah zanemarjanja avta je skrajno neprimerno govorit... namreč moj bivši je bil redno servisiran s priporočenim oljemravno tako so se z njim počele vse stvari ki so zabeležene po knjigi pa je vseeno šel po gobe... tukaj je treba iskati problem v volvotu ne v lastniku avtomobila...
Na vrh
cactus
04 feb 2013, 22:20
Član #3247
Prijavljen dne: 02 feb 2013, 23:21
Objav: 17
Glede na očitno slabe (tudi moje) izkušnje s temi motorji, me zanima kako je pa s 2.5T? Je bistvena razlika ali jih je preprosto toliko manj, da se o njih ne piše toliko?
Na vrh
cactus
16 feb 2013, 16:53
Član #3247
Prijavljen dne: 02 feb 2013, 23:21
Objav: 17
Na vrh
Krchan
16 feb 2013, 18:50
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Po mojih izkušnjah zelo dober motor. Mogoče največja težava motorja je, ko poči membrana v ohišju oljnega filtra in stane cca 200-250€. Je zadeva opisana v moji temi, pa poglej če te zanima. Drugače motor BP.
Na vrh
monaco
16 feb 2013, 19:50
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
Samo ti imaš T5 in ne 2.5T?
Na vrh
bsheep
16 feb 2013, 21:10
Član #1928
Prijavljen dne: 03 nov 2010, 22:33
Objav: 512
Kok jaz vem in sm slisu od nekoga ki se spozna da je 2.4 T5R motor letnik 99 265 konjev eden od najbolsih motorjev!

Zdaj 2.4T je druga pesem?
Na vrh
urber
16 feb 2013, 21:43
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
T5 v S40/V50 in 2.5T je v osnovi isti motor.
Na vrh
monaco
16 feb 2013, 23:39
Član #1313
Prijavljen dne: 29 sep 2009, 08:49
Objav: 364
V čem pa je razlika?
Na vrh
urber
17 feb 2013, 09:36
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Točno detajlov ne poznam, bolje da kdo drug pove, vsekakor je T5 močnejši (220km oz. kasneje 230km), verjetno so tudi nosilci drugačni pri T5 v S40/V50 kot pri motorjih v večjih Volvih (S60, S80, V70, XC70, XC90).
Na vrh
Damijan
17 feb 2013, 10:07
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
2,4T motorji so 2435ccm, 2,5T motorji so pa 2521ccm. Te mal zjebe pr registraciji, večja prostornina.

Atmosferski 2,4 in 2,5 bencinarji je pa isto, 2435ccm, samo komercialna oznaka je druga. Npr, pri 850 je bil to 2,5 motor, pri prvih S/V/C70 isto 2,5, pri prvem liftanju S/V/C70 pa je bil potem 2,4 motor.

[ Uredi 17 feb 2013, 10:08 ]
Na vrh
Volvo. 4 life
17 feb 2013, 10:13
Član #384
Prijavljen dne: 22 jun 2007, 17:09
Objav: 3327
bsheep je napisal(a): ...

Kok jaz vem in sm slisu od nekoga ki se spozna da je 2.4 T5R motor letnik 99 265 konjev eden od najbolsih motorjev!

Zdaj 2.4T je druga pesem?


To je T-5 motor, vse isto, ni nič druga pesem. Je pa bil ta 265 HP izkjučno v V70 R AWD 99-00, na voljo samo z avtomatskim menjalnikom ;)
Na vrh
RollingStone
17 feb 2013, 10:54
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
To je ojačani 2.4 T (2435ccm) in ne obični T5.

[ Uredi 17 feb 2013, 10:54 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 37, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete