|
|
GOST BEL DIM IN VISOKI OBRATI Pojdi na stran
1
[2]
|
|
bexis | 04 maj 2012, 11:14 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Nimaš sploh kaj odpirat pokrova motorja ker voda v hladilniku je zavrela...edino če hočeš na kakšno plastično operacijo face....
[ Uredi 04 maj 2012, 11:15 ] | Na vrh | |
volhart | 04 maj 2012, 19:35 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| O...tako hudo je to. | Na vrh | |
doctor_v50 | 04 maj 2012, 20:19 | |
| Član #954 Prijavljen dne: 30 nov 2008, 15:55 Lokacija: ljubljana Objav: 172
| volhart je napisal(a): ...
O...tako hudo je to.
hah | Na vrh | |
Augi | 04 maj 2012, 21:09 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| @bexis toni verjetno ni mislil odpirat kilerja ampak tam ko je zračni filter | Na vrh | |
bexis | 05 maj 2012, 16:52 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Ma nimaš kaj odpirat pokrova motorja ker je snelo cev hladilnika in je voda špricala ves povprek... | Na vrh | |
divja jaga | 05 maj 2012, 18:47 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| bexis je napisal(a): ...
Ma nimaš kaj odpirat pokrova motorja ker je snelo cev hladilnika in je voda špricala ves povprek...
Pokrov motorja nima prav nič skupnega s pokrovom ohišja zračnega filtra. In pa, tudi, če se je snela cev hladilnika in je voda "špricala" vse povprek je enkrat morala nehat. | Na vrh | |
bexis | 05 maj 2012, 19:06 | |
| Član #2648 Prijavljen dne: 10 mar 2012, 16:09 Objav: 19
| Ja ko je voda nehala špricat je pa tudi avto ugasnil...bolje je da se ne posega okoli motorja ko je avto na 6000 obr. kot je kazalo po števcu vrtel se je pa na 10000 obr.
[ Uredi 05 maj 2012, 19:09 ] | Na vrh | |
T-5R | 23 maj 2012, 01:00 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Kako se je stvar razpletla? Pa še nekaj me zanima! Ima avto DPF filter? Namreč, zadnje čase opažam, da ima veliko avtov z temi filtri olje nalito do MAX oznake na palci za kontrolo nivoja! Pri modelih z DPF pa se olja nikoli ne naliva do MAX oznake, ker se pri regeneraciji nafta pomeša z motornim oljem, in se nivo le tega dvigne! Velikokrat se ravno zaradi tega zgodi, da motor gre na obrate! | Na vrh | |
Smejko | 23 maj 2012, 12:44 | |
| Član #2532 Prijavljen dne: 29 dec 2011, 22:55 Lokacija: Bled Objav: 114
| Ma tile DPF filtri totalna jajca. Sam nepotrebene stroške povzročajo. | Na vrh | |
T-5R | 23 maj 2012, 23:19 | |
| Član #387 Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40 Lokacija: GB Objav: 745
| Smejko je napisal(a): ...
Ma tile DPF filtri totalna jajca. Sam nepotrebene stroške povzročajo.
Povzročajo dobiček proizvajalcem! Itak za ekologijo ne briga nobenega nič! Važna je cena!
DPF (proces regeneracije) =uničevanje motorja (dobesedno) | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 60, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 6011 najnovejši član: LieseTew |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 527
Prejšnje ankete
|
|
|