|
|
Turbina D5 185 KS
|
|
gsd | 28 mar 2012, 14:53 | |
| Član #2639Prijavljen dne: 04 mar 2012, 16:38 Objav: 13 | Zdravo,
ali kdo ve kako je z obnovo turbine za motor 2.4 D5 185 KS? Kje jih obnavljajo in kakšen je strošek? Koliko stane nova?
LP | Na vrh | |
VOLVOV40 | 28 mar 2012, 21:29 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Kaj pa naj bi bilo narobe z njo , kajti v večini primerov ni problem v sami turbini ampak v elektroniki ki je na turbini ,katera pa na žalost ni dobavljiva posebej. | Na vrh | |
gsd | 29 mar 2012, 18:01 | |
| Član #2639 Prijavljen dne: 04 mar 2012, 16:38 Objav: 13
| Pozdravljeni,
glede na moj članek v zvezi s turbino za 2.4 D D5: kakor sva s serviserjem gledala je problem v motorčku, ki regulira turbino. Namreč, letev katero dviga motorček je v obstala v enakem položaju tudi potem, ko avto ugasnem. Naj bi pa takrat šla v drug položaj.
Mogoče veste kaj več o tem? Je možno, da je problem v motorčku ali celo v kakšni elektroniki na turbini, kot ste jo omenili v odgovoru.
Se pa na vožnji pozna tako, da ko se npr. peljem s 2000 obrati, avto za trenutek izgubi moč, jo dobi nazaj, in to se ponavlja. Sliši se tudi kot, da avto "kašlja". Napaka na računalniku je bila nekaj v zvezi z regulacijo, ampak si jo nisem natančno zapisal.
Kakšne izkušnje s tem?
LP | Na vrh | |
VOLVOV40 | 29 mar 2012, 21:09 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Z elektroniko sem mislil ta motorček ki regulira turbino.
Kaj pa poreče nastavitev motorčka za regulacijo turbine z testerjem? | Na vrh | |
gsd | 29 mar 2012, 21:48 | |
| Član #2639 Prijavljen dne: 04 mar 2012, 16:38 Objav: 13
| tester javi dve napaki:
napaka 1540 Turbo control. Pressure too high napaka 1517 Turbo control. Pressure too high
Naj povem še, da se letev ki jo dviga motorček enkrat vrne v nižji položaj, drugič ne (ko ugasnem avto). Tudi med vožnjo se enkrat pojavlja izguba moči, spet drugič ne. Prej sem se recimo peljal 10 km in mi je izgubljal moč, "kašljal", tam nekje nad 1800 obrati, ko sem pa dal gas. Potem sem avto ugasnil in čez pol ure spet štartal, naredil spet 10 km brez izgubljanja moči in "kašljanja".
Je možna kakšna povezava z LMM-jem?
LP
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 42, Članov: 1 ... proertral ogleduje signup.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5984 najnovejši član: proertral |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|