|
|
V60 izkušnje?
|
|
aly | 11 mar 2012, 20:22 | |
| Član #773Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429 | Zdravo, kolega se zanima za nakup V60.
Ima kdo izkušnje s tem avtom? Bolj natančno gleda za: D5, AWD, R-design, automatik.
Hvala za vsako informacijo!
p.s. Na forumu tema za V60 manjka | Na vrh | |
Augi | 11 mar 2012, 20:26 | |
| Član #1421 Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003
| Pač kot s60 po udobju, več prostora v prtlažniku, ne pa ogromno in pa dober awd sistem, ki pač si vzame kakšnega pol litra do liter nafte več. | Na vrh | |
P3cho | 11 mar 2012, 22:04 | |
| Član #2274 Prijavljen dne: 31 maj 2011, 22:21 Objav: 50
| Nimam ne D5, ne R-design in ne AWD...Si pa lastim V60 T4.
Glede same vožnje precej podoben S60, vendar se čuti dodatna teža nad zadnjo osjo pri živahnejši vožnji. R-Design paketa, bi se izognil, saj je vožnja opazno trša (predvsem kratke grbine in različne luknje), pretirano pa k športnosti ne pripomore pretirano-razen v izgledu seveda. Drugače je avto pravi potovalnik, sedeži odlični in zvočna izolacija prav tako. Končna izdelava vsaj na nivoju ostalih tekmecev, morda celo za odtenek bolša kot pri BMW (3-ka) ali MB (C-klassa). Glede samega designa notranjosti imajo seveda vsake oči svojega malarja kot pravijo, ampak Volvo ponuja vse kar voznik potrebuje na skandinavsko umirjen in urejen način. Prostora na zadnji klopi je v primerjavi z S60 več predvsem v predelu glave. Sam imam 192cm, pa udobno sedim na zadnji klopi tudi ko imam voznikov sedež nastavljen zase. Prtljažnik je manjši kot ostali predstavniki v razredu, vendar se odkupi z širino, prilagodljivostjo in ravnim dnom, ko so sedeži preklopljeni. Za prevažanje hladilnikov in pralnih strojev ni primeren, ampak tako majhen kot izpostavljajo v določenih člankih pa spet ni.
Glede D5 moram reči, da meni osebno v kombinaciji z avt. menjalnikom ni ustrezal. Da ne bo pomote, kombinacija motor-menjalnik je zelo posrečena, ampak sam nisem vajen dizel motorjev in mi preprosto ni ustrezal (vibracije, hrup). Poraba v 2 dneh, kar sem imel priložnost voziti testnega S60 D5 se je gibala okoli 8,5L (res pa je, da ga nisem "šparal"). Z zmernejšo vožnjo je 1-1,5L manjša poraba po mojem zlahka dosegljiva. Če dizel ekonomsko ni nuja zaradi števila kilometrov predlagam pogled med bencinsko motorizacijo. Osebno sem bil zelo presenečen nad T4, ki je zelo prepričljiv v celotnem območju vrtljajev in se odkupi z nizko porabo (moja trenutno okoli 8L/100km) ter hkrati več kot zadostuje za bolj dinamično vožnjo.
Vsekakor svetujem testno vožnjo (po možnosti za več kot 30 min), da si kupec lažje ustvari mnenje in sliko o avtomobilu in kaj lahko pričakuje.
lp
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 84, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|