|
|
nakup volvo 440 Pojdi na stran
[1]
2
|
|
lukanovak | 19 jan 2012, 17:42 | |
| Član #2569Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137 | LP! se opravičujem če sem temo napisal pod napačnim naslovom...imam slabe izkušnje iz drugih forumov. no zadeva je sledeča, oziram se za nakup volvo 440, motor je 1.7 102km. zanima me če mi lahko gdo od vas izkušenih voznikov volva da kak nasvet, kaj naj pazim in kaj naj posebej pogledam,torej bi tudi lepo prosil da če gdo lahko pove če so kakšne specigične težave z njim. za vsak odgovr se zahvaljujem že vnaprej
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5530349&show=1 | Na vrh | |
Blaž 460 | 19 jan 2012, 19:40 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| vedi, da boš moral pri teh kilometrih menjati jermen.
drugač pa te avti rjavijo okrog zadnjih koles, okrog vetrobranskega stekla ter nekateri pod letvicami na strehi. pri pantu od voznikovih vrat rad poči pleh.
z mašino naj ne bi bilo problemov, meni je delala brez problemov. pije, kakor voziš. če ga boš kuru po mestu s prižgano klimo, bo 11 litrov, na relaciji komot spraviš na 7-8. pa nisem ga nikoli lepo vozil.
vodila od predala na sovoznikovi strani rada počijo (jaz sem menjal predal)
imajo pa te avti najboljše sedeže ever, lega na cesti je dobra in komot se voziš 10 ur .... no, lani sem šel na pelješac z 460ko, pa me po 10ih urah ni nič bolelo.
v glavnem tankaš in pelješ.
[ Uredi 19 jan 2012, 19:42 ] | Na vrh | |
lukanovak | 19 jan 2012, 19:56 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| mislim da je bil jermen že menjan kolikor sem razumel gospoda, če pa ni ga bom pač jast. z motorjem sm slišal da imajo volvoti med najboljšimi. | Na vrh | |
Blaž 460 | 19 jan 2012, 20:01 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| drugače je tale 1.8 bencinar renault mašina. ampak preverjeno dela. olja mi tudi ni pil. | Na vrh | |
lukanovak | 19 jan 2012, 20:35 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| nevem če sem prav razumel, tale volvo kirega sem predložil tudi link preverjeno dela, ali je tvoj delal brez problema? | Na vrh | |
volhart | 19 jan 2012, 20:53 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| vzemi zelenega turbota | Na vrh | |
Blaž 460 | 19 jan 2012, 21:07 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| za tega ne vem, moj je delal oz. še dela | Na vrh | |
fancy | 20 jan 2012, 14:41 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| Blaž 460 je napisal(a): ...
drugače je tale 1.8 bencinar renault mašina. ampak preverjeno dela. olja mi tudi ni pil.
Enako je bilo pri moji 440 - tki. Samo redni servisi, tankaj in vozi
So mi bili pa sedeži neverjetno udobni - po 12 ur vožnje brez problemov. Bil je pa GLT oprema.
| Na vrh | |
lukanovak | 20 jan 2012, 16:01 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| samo nekaj me zanima, kako je z šasijo? rada rjavi? ker sem gledal tega volvota pa se mi zdi uredu, rje tudi ni nikjer za videt. | Na vrh | |
Svensk | 20 jan 2012, 16:44 | |
| Član #2242 Prijavljen dne: 11 maj 2011, 09:10 Objav: 20
| Poglej pod oba zadnja blatnika... Na notranji strani sigurno cveti... Moj 460 je ob nakupu imel samo 72000 km pa stal je ves čas v garaži, pa je bil rjav... Pa tako kot je Blaz460 omenil... Če nima počenega pleha pri vodilu prednjih vrat... Je bilo to že popravljeno, sicer pa je huda izjema... Videl kar nekaj primerkov preden sem kupil svojega in so vsi imeli to hibo... vključno z mojim... Pa baje znajo imeti probleme tudi s števci, tako da preveri, če se števec za metre vrti normalno... Sicer pa jaz sem s svojim zelo zadovoljen... Mam 1.8 avtomatika in razen tega, da sem moral zamenjati ščetke v štarterju in termostat (starost pač) do sedaj z njim nisem imel večjih težav... In vozi se... kot prava švedska cigla... velik sreče pri nakupu! | Na vrh | |
fancy | 20 jan 2012, 16:45 | |
| Član #2565 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 08:43 Objav: 63
| lukanovak je napisal(a): ...
samo nekaj me zanima, kako je z šasijo? rada rjavi? ker sem gledal tega volvota pa se mi zdi uredu, rje tudi ni nikjer za videt.
Meni se je rja pojavila samo pri zadnjih blatnikih.
| Na vrh | |
Ovlov | 21 jan 2012, 09:46 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Ne vem, zakaj si toliko pomišljaš - za 490 evrov! Zadnji blatniki rjavijo, ja - pa kaj? Če je avto količkaj OK, ga vzemi! 440/460-ke so, če so dobro ohranjene, absoluten best buy! | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 10:45 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| mene ne brigajo toliko blatniki, problem je če rjavi je ponavadi tudi šasija, mam slabe izkušnje s tem - primer ford escort. zgledal lepo, malček rje ko pa pogledaš bolše pa vse rjavo. sm gledal ta avto je vredu za ta letnik res dobro ohranjen, motor super, pred 10000 km menjan jermen in zamenjano olje. edino kar je, ko je mrzel vsake tolko crkne ko greš rikverc. ampak samo ko je mrzel. samo to vrjetno samo modul v škatli nagaja, vrjetno nič drugega. | Na vrh | |
Volvej | 21 jan 2012, 10:59 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| 460 nima šasije ampak samonosno karoserijo, na katero sta vpeta prednji in zadnji most. | Na vrh | |
revival | 21 jan 2012, 11:05 | |
| Član #1874 Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14 Objav: 220
| Za ta denar ga samo vzemi,ker je videti zelo lep.Pa ne primerjaj VOLVO z ESCORTom | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 11:10 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| oprosti za primerjavo saj ga bom, v ponedeljek se zmenim z gospodom pa bo že doma. je pa dobro, ker ga je redno servisiral, pokazal mi je račune tako da avto je 1A. edino tisto se odpravi, tisto napako in to bi bilo to. rjo pa itak lahko počasi rešujem je pa avto res komforten...ko se vsedeš not je neverjetno. sedeži so res odlični. | Na vrh | |
Ovlov | 21 jan 2012, 12:21 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 12:50 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| Svensk je napisal(a): ...
Poglej pod oba zadnja blatnika... Na notranji strani sigurno cveti... Moj 460 je ob nakupu imel samo 72000 km pa stal je ves čas v garaži, pa je bil rjav... Pa tako kot je Blaz460 omenil... Če nima počenega pleha pri vodilu prednjih vrat... Je bilo to že popravljeno, sicer pa je huda izjema... Videl kar nekaj primerkov preden sem kupil svojega in so vsi imeli to hibo... vključno z mojim... Pa baje znajo imeti probleme tudi s števci, tako da preveri, če se števec za metre vrti normalno... Sicer pa jaz sem s svojim zelo zadovoljen... Mam 1.8 avtomatika in razen tega, da sem moral zamenjati ščetke v štarterju in termostat (starost pač) do sedaj z njim nisem imel večjih težav... In vozi se... kot prava švedska cigla... velik sreče pri nakupu!
pleh je počen ja, popravilo le tega koliko bi prišlo?
| Na vrh | |
Blaž 460 | 21 jan 2012, 13:08 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| ena varianta je, da zašvasaš sam, drugače pa mislim, da ti bo klepar računal med 50 - 100e.
sicer je pa 460ka genialen avto, pelje se super, dobro se sedi notri, je dokaj varen in dela. tankaj in vozi. ima pa seveda hibe - rja. jaz bi svojega še vedno imel, če mi ne bi cel zgnil.
[ Uredi 21 jan 2012, 13:10 ] | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 13:16 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| mislim da si malček zgrešil, gre za 440ko drugače pa ja bomo doma sami naredili, niti da ne plačujem. koliko km pa je dočakala tvoja?
[ Uredi 21 jan 2012, 13:17 ] | Na vrh | |
Blaž 460 | 21 jan 2012, 13:24 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| no, 460 ali 440 sta glede vožnje in sedenja enaka avta. | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 13:32 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| potem je isto skorajda, samo nekaj me zanima. kako je z temi 1.8 turbo. mislim turbine nasploh, ki mam možnost vzet istega samo da je turbo. | Na vrh | |
Plesko | 21 jan 2012, 15:41 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ob zelo podobni porabvi in vzdrževalnih stroških boš imel veliko bolj poskočen avto če vzameš tistega s turbino. | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 19:06 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| potem se mi v bistvu bolj splača turbota vzet, če je isto skoraj. razen turbine me je malček strah. ker se ne spoznam na njo in nevem kako da ugotovim če je fuč al ne. vem da avto ne gre tako kot bi mogel, ampak druge stvari pa ne vem.
ali pa tega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5483420&show=1 ce bo gospod za zamenjavo.
[ Uredi 21 jan 2012, 19:32 ] | Na vrh | |
MKovic | 21 jan 2012, 22:08 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Plesko je napisal(a): ...
Ob zelo podobni porabvi in vzdrževalnih stroških boš imel veliko bolj poskočen avto če vzameš tistega s turbino.
In več opreme, potovalni računalnik, ABS, sistem proti zdrsu in še nekaj malenkosti. Jaz bi definitivno izbral turbinsko različico. | Na vrh | |
Plesko | 21 jan 2012, 22:09 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Vse to kar si napisal so lahko imele neturbo različice, morda je tu izvzet le BC. | Na vrh | |
Plesko | 21 jan 2012, 22:11 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Pri 850-tki se moraš zavedati da je kar nekaj dražji voz za vzdrževat ter bo odpravljanje napak dražje. Pri samem zavarovanju padeš v predzadnji razred, poraba je za nekje 2 litra višja itd. Kar se pa tiče dotične izgleda že zelo zdelana, no saj ima že kar nekaj km za sabo. Abs sem prepričan da ne deluje, je pa to res dokaj pogosta napaka pr tem tipu, skratka če se hoče problem rešit je potrebno prespajkat abs računalnik potem bo pa načeloma delalo, strošek nekje do 100€, odvisno kje in kdo popravlja. Če kupuješ avto za par let itd, bi skoraj najraje vzel tisto 440 iz prvega posta, zgleda zelo ohranjena in če je taku tudi v resnici je to odličen nakup | Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 22:19 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| no saj tga dobim v menjavo, sva se zmenla. tisti 440 pa me muči ja. čeprav bol turbo različica. me pa zanima pri katerih km gre turbina ponavadi k rakom žvižga. približno gdaj jo je potrebno menjat. | Na vrh | |
Plesko | 21 jan 2012, 22:23 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Čisto odvisno kako z njo delaš, lahko jo uničiš v enem letu lahko v desetih lahko pa v petnajstih. Glede same dotične turbine ti nebi znal svetovat, bi pa znala biti kar trpežna glede na to da ni zelo obremenjena ter je starejša po zasnovi , drugače pa mislim da te turbine nebi smele biti pretirano drage, sploh kakšne obnovljene ali podobnih specifikacij. Drugače je pa tako da je načeloma tudi 1.7 NA dovolj za spodobno premikanje
| Na vrh | |
lukanovak | 21 jan 2012, 22:29 | |
| Član #2569 Prijavljen dne: 19 jan 2012, 17:35 Lokacija: Koper Objav: 137
| hmmm. dilema dilema. pri tej 440 iz prvega posta je mislim da modul v škatli nekaj uničen. ker ko daš rikverc če je mrzel ugasne vsaketoliko. drugače pa je motor odličen. to smo meli problem na ford fiesti, modul je prišu 20 evrov. zdaj pa ne vem na tm avtu če je lahko kaj drugega krvo. ker sem se pogovarjal z četom kiri je mehanik in j rekel da naj bi blo to, ali pa ventilček da bi bilo treba spucati. | Na vrh | |
MKovic | 21 jan 2012, 23:24 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Plesko je napisal(a): ...
Vse to kar si napisal so lahko imele neturbo različice, morda je tu izvzet le BC.
Vsekakor, vendar so bile le redke ne-turbo varjante opremljene tako. Pri turbinski verziji pa je takšna oprema standard. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 59, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5976 najnovejši član: Juliovioky |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|