|
|
Filter kabine
|
|
Adi | 17 nov 2011, 11:34 | |
| Član #2469Prijavljen dne: 17 nov 2011, 11:29 Objav: 3 | LP, ker sem novi na tem forumu vsem se vnaprej zahvaljujem za informacije.
Zanima me naslednja stvar: vozim V40 1,9 td letnik 2000 in ko vklopim gretje vetrobranskega stekla mi skoraj nič ne suši oziroma tudi če je na max zelo malo piha ven....a kdo ve v čem je težava? | Na vrh | |
sebaveh | 17 nov 2011, 12:33 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Če imaš še "stari" model armaturke, potem zelo verjetno nimaš filtra za kabino. Medtem ko ga novejše že imajo in pri teh se filter nahaja pod sovoznikovimi nogami - potrebno je sneti tapeto. Drugače pa je tudi možno da je odpovedal kak motorček za premikanje loput, ali pa se je le-ta zataknila. Ali čutiš pihanje zraka iz rež? Se ti motor segreje na normalno delovno temperaturo - kazalec za vodo na sredini? Upoštevaj še to, da sedaj pri nizkih temperaturah (manj kot +5 °C) kompresor ne deluje, in se steklo odtaljuje samo na račun toplega zraka, ki pa nastane šele ko se motor segreje. | Na vrh | |
PP | 17 nov 2011, 12:45 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Meni se je to dogajalo pri 460-ki. Vzrok je bil v sneti cevki za vakum na rezervoarju za vakum. Vakum pa prek membran premika lopute. Ce je klima avtomatska se le te premkajo z motorcki.
Preveri malo ce lahko spreminjas smer pihanja v noge/glavo.
lp
PP | Na vrh | |
Adi | 17 nov 2011, 12:50 | |
| Član #2469 Prijavljen dne: 17 nov 2011, 11:29 Objav: 3
| ja motor se normalno segreje na delovno temperaturo....in ko je nastavljen na max piha zelo vroč zrak, tudi ko spremenim smer pihanja v noge in ostale pozicije dela normalno....samo ko dam na vetrobransko steklo bolj slabo piha ( se avtomatsko vklopi klima ) ko je v položaju za vetr. steklo. kje se pa nahaja ta cevka za vakum PP? mogoče je res to to | Na vrh | |
sebaveh | 17 nov 2011, 13:11 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Mislim da so vse '40-ke imele narejeno krmilje loput preko zajl, oziroma motorčkov. Če imaš avtomatsko klimo, pa 100% z motorčki. Motor za premikanje loput bi se naj nahajal pri gas pedali, oziroma zadaj za OBD konektorjem. Nevem ali bi naj imel hod 90 ali 180°, tako da ga malo opazuj ko boš premikal gumb. Preveri še ali ti normalno deluje gumb za notranje kroženje zraka, če se sliši motorček? Namreč bili so še kr pogosti primeri, ko je v temu motorčku pobralo zobe na zobniku in ni odpiral lopute - slišalo pa se je kot klikajoč zvok izpod predala na sovoznikovi strani. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|