Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(V70, TDI ) Vžig motorja - pomoč

Avtor objava
bear
28 nov 2006, 10:29 Predogled tiskanja
Član #106
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 10:21
Objav: 46
zivjo
problemcek mam *-)
avto mi tezko vziga. pa skor ni pravila kdaj mogoce edino kadar je mau bl mrzu.
akumulator je nov ogrevalne svecke dobro segrevajo( preverjeno k vzete ven in dobr zakurjo)
a mate mogoce se kaksno idejo kaj bi blo. avto ima 220000 drugace dela vse tko k more.
aja pa se neki. kok je moznosti da po tem k ti menjajo jermene avto vec pije( mislim da sm to nekje celo prebral). kaj je potrebno storiti...
hvala za odgovore

lp

[ Uredi 28 nov 2006, 10:32 ]
Na vrh
volvo5er
28 nov 2006, 11:15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Zdravo, glede vžiga ne vem kaj bi bilo. Da pa ti avto več pije po menjavi jermenov pa ni normalno, ednino če ni bil zobati jermen slabo nastavljen (zamaknjen za en zob, to bi razložilo višjo porabo in tudi težko vžiganje).
Na vrh
AljAž
28 nov 2006, 11:19
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Kaj pa če je to povezano? Jermen,vžig, višja poraba? Če je ta problem nastal približno istočasno, ne bi pozabil te opcije. Mogoče so ga bl na približno namontiral. Mogoče. Ali pa je poraba večja zaradi zimskih gum?
Na vrh
AljAž
28 nov 2006, 11:20
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
no saj, volvo5er....istega mnenja sem kot ti,istočasen post ;)
Na vrh
bear
28 nov 2006, 20:31
Član #106
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 10:21
Objav: 46
ja cist mozno da bi bil zamaknjen za en zob. a ta napaka se da hitr odpravt al je treba spet vse podirat?
ja pije po racunalniku kr obcutno vec. prej 6.8 zdej 7.2
glede gum pa mi z zimskimi zre itak manj k so obcutno ozje.
225 in 205

vsak predlog dobrodosel
hvala
bear
Na vrh
AljAž
28 nov 2006, 22:21
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
U R welcome! ;)
Na vrh
Blaž
29 nov 2006, 08:20
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
bear je napisal(a): ...

pije po racunalniku kr obcutno vec. prej 6.8 zdej 7.2


Poraba pr men tud TDI motor skoz niha med 6.8 in 7.2 odvisn od mraza, pa relacije, kar je itak jasn!
Mislim pa , da ni treba vsega podirat če je slučajno zamik in je manjši recimo za en zob! Je okol dve urci dela na uradnem servisu, da ti to nastavjo - po mojih informacijah!
Na vrh
AljAž
29 nov 2006, 09:46
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Ja pojdi tam kjer so ti jermen zamenjal in reklamiraj.
Off T.- men poraba niha med 6,0 in 7,0, ne po bord comp.-ker itak laže, ampak izračunano:) Odvisno od načina vožnje. Sem pa ugotovil da več pije ko je mraz in vžgeš hladno mašino. Dokler se ogreje vse skupaj, ker ima avto nek sistem(nimam pojma kak-mogoče webasto al nekaj, da se motor in notranjost hitreje segrejeta). Klima ful malo vpliva. (y)
Na vrh
Ivo
29 nov 2006, 10:59
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
če je zamaknjejo za en zob ... potem ponavadi spoh ne vžge ... ti pa vsekakor svetujem da se oglasis tam kjer so ti delali in reklamiras ... se da pogledat ce je pravilno nastavljeno .

Zanimivost ... pri moji v40 MORA biti zamaknjeno ... ker če ni potem sploh ne zalaufa ... mam izkušnje iz menjave jermena ... je majstr poravnau u nulo ... pol pa ni ni ni zalaufala masina ... pol sva ga pa nazaj zamaknila ... pa je spet lepo delal ... je pa tko da je močno kleu ko je mogu spet zamikat ... ker ja .. je treba spet vse razdret ... ni treba sicer jermena snemat ... ampak razdret ... plastiko okol ...
pa pri s40 vbencinarju je blo tut zamaknjeno ...
Na vrh
MiRo
01 dec 2006, 08:09
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
Ivo je napisal(a): ...

če je zamaknjejo za en zob ... potem ponavadi spoh ne vžge ... ti pa vsekakor svetujem da se oglasis tam kjer so ti delali in reklamiras ... se da pogledat ce je pravilno nastavljeno .

Zanimivost ... pri moji v40 MORA biti zamaknjeno ... ker če ni potem sploh ne zalaufa ... mam izkušnje iz menjave jermena ... je majstr poravnau u nulo ... pol pa ni ni ni zalaufala masina ... pol sva ga pa nazaj zamaknila ... pa je spet lepo delal ... je pa tko da je močno kleu ko je mogu spet zamikat ... ker ja .. je treba spet vse razdret ... ni treba sicer jermena snemat ... ampak razdret ... plastiko okol ...
pa pri s40 vbencinarju je blo tut zamaknjeno ...


OT: ne morem mimo tega vpisa (predvsem zanimivosti v drugem odstavku)... si prepričan, da VOLVO dela avtomobile, kjer MORA biti oz. JE zobati jermen zamaknjen!?!?!?! ali dopuščaš možnost, da ga je 'vsral' mehanik in v drugo zadel v nulo? Jaz še kaj podobnega nisem slišal in tudi ne verjamem...ne vem no :O


[ Uredi 01 dec 2006, 08:10 ]
Na vrh
Spletna stran
Ivo
01 dec 2006, 10:58
Član #39
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13
Objav: 276
jasno dopuscam moznost da ga je vsral mehanik ki ne zna pogledat kako mora biti nastavljeno ... samo človek že dolgo šraufa avte in je bil prav presenecen v obeh primerih ...
Na vrh
D|N
28 jan 2007, 12:38
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Meni se poodobno dogaja, ko je minus cez noc, avto noce uzgat.....sele v ksnem 5 do 10 poizkusu, odvisno koliko casa stoji. Svecke?
Na vrh
AljAž
28 jan 2007, 13:12
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
boogie je napisal(a): ...

Meni se poodobno dogaja, ko je minus cez noc, avto noce uzgat.....sele v ksnem 5 do 10 poizkusu, odvisno koliko casa stoji. Svecke?

Diesel nima svečk kot bencinar, lahko pa so grelne "svečke".
Na vrh
Blaž
28 jan 2007, 13:21
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
boogie je napisal(a): ...

Meni se poodobno dogaja, ko je minus cez noc, avto noce uzgat.....sele v ksnem 5 do 10 poizkusu, odvisno koliko casa stoji. Svecke?


Čist možn, da so grelne svečke slabe.

Ni pa nujno, da vse, k jst sm mel tud take probleme, že neki časa nazaj na drugem Volvotu, da ni hotu zjutraj vžgat, pa sta ble sam dve zanič! Ko pa se je enkrat motor mal pogrel, pa je cel dan normalno vžigu.

Mislim, da sam grelne svečke pregledaš, pa zamenjaš tiste k so zanč, al pa kr vse, da ne bo čez neki časa potrebno še druge, če so že stare, pa je problem rešen.

LP B
Na vrh
bear
28 jan 2007, 14:26
Član #106
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 10:21
Objav: 46
no pri meni so ugotovili kaj naj bi bilo narobe, potem ko sm zamenjal akumolator in smo preverili grelne svecke in je bilo se vse isto sm poklical na dumido kje je mojster takoj vprasu ce sm v kratkem menjal jereme.
pritrdilni odgovor. in potrebno je naravnati vzig na bosch pumpi( ne me drzat za besedo ampak nekaj takega je, mozno preduzig ampak trenutno se ne spomnem) no uglavnem ju3 grem do njih da mi to naredijo..

sm vprasal na interclassu pa zaracunajo cca 100 eur za to( baje imajo dela za 2uri in pol) tako mi je zagotovil gospod po telefonu, v mariboru pa rabijo cca eno uro ki stane pri njih 30 eur......
pa se par malenkosti bom dal pogledat k bom ze pri njih....
javim kako je slo.....

lp
Na vrh
Blaž
29 jan 2007, 08:18
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
bear je napisal(a): ...

no pri meni so ugotovili kaj naj bi bilo narobe, potem ko sm zamenjal akumolator in smo preverili grelne svecke in je bilo se vse isto sm poklical na dumido kje je mojster takoj vprasu ce sm v kratkem menjal jereme.
pritrdilni odgovor. in potrebno je naravnati vzig na bosch pumpi( ne me drzat za besedo ampak nekaj takega je, mozno preduzig ampak trenutno se ne spomnem) no uglavnem ju3 grem do njih da mi to naredijo..

sm vprasal na interclassu pa zaracunajo cca 100 eur za to( baje imajo dela za 2uri in pol) tako mi je zagotovil gospod po telefonu, v mariboru pa rabijo cca eno uro ki stane pri njih 30 eur......
pa se par malenkosti bom dal pogledat k bom ze pri njih....
javim kako je slo.....

lp


Tud men so to nastavljal na Dumidi in je vse tako kot si napisal!

Ne gre pa za zamik jermena, ampak gre za popuščanje jermena in pol timing vbrizga ni čist taprav!
Sem prepričan, da bojo dobr zrihtal! ;)
Na vrh
bear
30 jan 2007, 08:12
Član #106
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 10:21
Objav: 46
ola,

sm biu vceraj v mariboru in vse kar lahko recem da vejo kaj delajo!!!
porihtali so mi vzig in zraven se nekaj malenkosti ki jih sploh nisem opazil, sem jih pa oprazil potem ko so bile odpravljene :erhm:
avto mi je danes vzgal tako kot se za volvota spodobi....drugi teden se narocim pri njih se za par drugih stvari.
in ni mi zal da sem se odpeljal v maribor iz ljubljane, pa ne samo zaradi velico cenejse storitve ampak tudi zaradi odnosa...( v lj bi mi zaracunali 100eur v mariboru so mi 31eur)

uglavnem zelo priporocam servis Dumida


lp
Na vrh
Tadej
09 feb 2007, 13:53
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
zdravo,
me veseli da so odpravili težavo in da ti stroj dela kot mora. Tudi sam imam enak motor v S80 in sem z njim zelo zadovoljen. Praviš da je vžgal kot se za Volva spodobi.... dotični motor je Audijeva mojstrovina ki se je izkazal za zelo zanesljivega in še danes ropota v mnogih Audijih ki imajo za seboj precej kilometrov. Kolega ga ima v Audiju 100 in v A6..... prvi ima 670 drugi 300 tisoč kilometrov

Lp,
Tadej
Na vrh
bear
09 feb 2007, 14:55
Član #106
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 10:21
Objav: 46
hehe ce se prov spomnim in so bili moji informatorji tocni je motor vw tehnologija :(
in so jih vgrajevali samo v transporterje. tisti motor v A6 je mau drugacen ima pa tudi 6gangov.....
ne dam pa roke v ogenj :Z
zelo sem zadovoljen z njim!!!!!!
Na vrh
Tadej
09 feb 2007, 15:18
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Glede na to da sta VW in Audi ena velika družina, ki si delijo mnoge avtomobilske dele in s tem tudi motorje, je možno da je imel Transporter tudi tovrstni motor. Glede menjalnika pa mislim da obstaja možnost da ni od VW koncerna, ker je motor v S80 s posebnimi nosilci nameščen prečno, med tem ko v A6 s 6 prestavami vdolž dolžine vozila. Mogoče je celo od Volva.

BTW: kje so ti pa delali veliki servis in koliko so hoteli imeti za to?

Lp,
Tadej

[ Uredi 09 feb 2007, 15:19 ]
Na vrh
bear
09 feb 2007, 16:44
Član #106
Prijavljen dne: 28 nov 2006, 10:21
Objav: 46
glede servisa, so mi ga naredili pri kolegih ki imajo servis za druga vozila. material sem nabavil sam ker imam kar velik popust pri neoriginalnih delih....za jermene sponarje pa vodno pumpo sem placal 40000 za delo so mi vzeli 15000 sit

aja se neki sem pozabil omenit.
nazadnje ko sem biu pri trgovcu ki prodaja neoriginalne dele je bil pred mano nekdo ki je kupoval dele za volvota. zelo veliko razlicnih kosov za razlicne modele volvotov...
pozoren sem postal ko je rekel da kr na dobavnico enega od uradnih serviserjev volvota v ljubljani
tudi na parkiriscu sem potem opazil nadomestno vozilo iz tega servisa....

ja tudi ce servisiras na uradnem servisu ni nujno da pride zamenjan del iz volvo skatle.
nic spornega ni pri tem ce ti potem ta kos tudi zaracunajo po taki ceni...

Na vrh
Tadej
09 feb 2007, 17:08
Član #95
Prijavljen dne: 23 nov 2006, 16:54
Objav: 104
Fino, ugodne cene za dele.... Na mojem motorju je bil jermen menjan 20.000 km nazaj, tako da me ne skrbi.. Bi pa rad vedel kje se tako ugodno kupi dele, če seveda ni skrivnost. Mehanika za ta motor pa imam, tako da delo ni problem.

Lp,
Tadej
Na vrh
AljAž
09 feb 2007, 18:11
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
bear je napisal(a): ...

aja se neki sem pozabil omenit.
nazadnje ko sem biu pri trgovcu ki prodaja neoriginalne dele je bil pred mano nekdo ki je kupoval dele za volvota. zelo veliko razlicnih kosov za razlicne modele volvotov...
pozoren sem postal ko je rekel da kr na dobavnico enega od uradnih serviserjev volvota v ljubljani
tudi na parkiriscu sem potem opazil nadomestno vozilo iz tega servisa....

ja tudi ce servisiras na uradnem servisu ni nujno da pride zamenjan del iz volvo skatle.
nic spornega ni pri tem ce ti potem ta kos tudi zaracunajo po taki ceni...




Ja saj se da na uradnih servisih vgradit neoriginalno opremo, samo reči moraš, pa kako je sicer potem z garancijo na te dele. Maš pa res konkreten popust na dele :loco4:
Na vrh
tomazKK
10 feb 2007, 19:25
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Sam neki bom dodal.
V VW transporterjih so 2.4 TDi-ji. A ni v V70 pa S80 2.5 TDi?

Pa en lik za dele.
http://www.originalni-deli.si
Na vrh
Damijan
12 feb 2007, 08:27
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Pri neoriginalnih nadomestnih delih ni nikakršne bojazni! Pomembno je, da del ustreza standardom avtomobilskega proizvajalca. V tem primeru se tudi ne prekine garancija, če jo avto še ima (povem iz prve roke ). Je pa tako, da vsevedi na servisih radi nategujejo laike s tem. Saj je originalni del dražji, neoriginalnega, ki je ustrezen, pa ne smejo zaračunavati po ceni originalnega.
Na vrh
tomazKK
16 feb 2007, 18:09
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Ivo je napisal(a): ...

Zanimivost ... pri moji v40 MORA biti zamaknjeno ... ker če ni potem sploh ne zalaufa ... mam izkušnje iz menjave jermena ... je majstr poravnau u nulo ... pol pa ni ni ni zalaufala masina ... pol sva ga pa nazaj zamaknila ... pa je spet lepo delal ... je pa tko da je močno kleu ko je mogu spet zamikat ... ker ja .. je treba spet vse razdret ... ni treba sicer jermena snemat ... ampak razdret ... plastiko okol ...
pa pri s40 vbencinarju je blo tut zamaknjeno ...

Na to sem neki pozabu napisat.
Fazo vbrizga se na dizlih zamakne (da vbrizgne prej) za kakšno stopinjo-dve. Tko mi je blo rečeno za Escorta, velja pa verjetno za večino navadnih Tdizlov, za common rail ne vem.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 79, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete