Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

podložka čepa za izpust motornega olja

Avtor objava
bojko
28 sep 2011, 08:33 Predogled tiskanja
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Alu ali baker?
Dimenzije?
D5 my2004

[ Uredi 28 sep 2011, 08:58 ]
Na vrh
PP
28 sep 2011, 09:37
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Original je notri ALU, te menda tudi ni treba vaskic menjat tako kot bakreno. Dimenzije ne poznam, ce jo ne bos nkljer dobil imam jaz eno na zalogi.

lp

PP

[ Uredi 28 sep 2011, 09:38 ]
Na vrh
bojko
28 sep 2011, 09:52
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Dimenzijo mi je uspelo izbrskat 24x18x1,5
Za dobit jih pa res ni nikjer, sploh alu ne, dimenzija pa tudi ni najbolj pogosta na tržišču
Pa je kaj hudo narobe, če se uporabi bakrena namesto aluminijaste?

@PP: če je do petka nikjer ne dobim, bom verjetno res izkoristil tvojo ponudbo.
Na vrh
Damijan
28 sep 2011, 10:02
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ne komplicirat.
Greš v prodajalno z avtodeli. Rečeš za tesnilo čepa podložke. Baker ali ALU je vseeno. Če imaš polno podložko iz bakra, jo pri vsaki menjavi samo razžariš na domačem plinskem šporhetu in vržeš v vodo. Baker postane mehak, kar pripomore, da bo zatesnilo.
Ker imaš pa ravno čep fi18, se do te mere dobijo tudi tesnila za enkratno uporabo. Prednost teh pa je, da jih čisto malo zategneš, pa že tesnijo. Tako skoraj ni mogoče pretegniti navoja v ALU karterju.
Na vrh
bojko
28 sep 2011, 10:29
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@Damijan: iz katerega materiala pa so ta tesnila za enkratno uporabo?
Na vrh
Damijan
28 sep 2011, 10:56
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Baker
https://www.motorwestmotorcycles.com/shop/images/Newpics%20021.jpg

Tesnilo za enkratno uporabo je votlo, da se stisne. V bistvu je kot bakrena cevka zvita v krog.
"Šiv" se pa obrne stran od karterja, gleda v glavo čepa karterja.
Na vrh
PP
29 sep 2011, 09:34
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
@Damijan, tesnilo cepa za volvo 5cly motorje nisem v SLO nasel nikjer drugje kot sam na Volvo Servisu. Od VW pa ne pase :-)
Sem jih pa nekaj narocil pri PartsforVolvo.

lp

[ Uredi 29 sep 2011, 09:35 ]
Na vrh
bojko
29 sep 2011, 10:11
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Izvohljal sem tole, naročil preko telefona, vtis zelo ok, kaj več pa napišem, ko dobim paket po pošti.
Na vrh
Damijan
29 sep 2011, 10:36
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
@PP: v čem pa je tako posebno tesnilo za volvo motorje? Še na S70 je bilo čisto običajno...
Na vrh
PP
29 sep 2011, 12:19
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Menda je fi cepa vecji kot pri ostalih.
Na vrh
Damijan
29 sep 2011, 13:16
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Na S70 je bil čisto standardni, M18x1,25.

Zato so tudi vsi čepi pri vseh proizvajalcih kar standardnih dimenzij 14/16/18/20mm. In tudi tesnila so teh dimenzij. S to razliko, da tesnila za enkratno uporabo se dobijo v dimenzijah 14/16/18mm, ploščate bakrene/ALU podložke pa v vseh dimenzijah.

Jaz imam pri mojem avtu čep fi20, pa ni problema dobiti tesnilo.

Je pa res, da nimajo celotnega nabora v vseh trgovinah.
Na vrh
sebaveh
29 sep 2011, 21:54
Član #91
Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08
Lokacija: Slovenska Bistrica
Objav: 1249
Kaj pa če vprašaš pri kakšnem, ki se ukvarja s hidravliko? Naprimer pri nas imamo Hidrocev v Obrtniški ulici, pa še v Poljčanah je en specialist za hidravliko?
Na vrh
Spletna stran
bvogri
30 sep 2011, 01:00
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Kolk je pa originalna, da je treba komplicirat??

Včasih si lahko tudi pri volvo-tu presenečen o ceni servisnega materijala
Na vrh
bojko
30 sep 2011, 08:00
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
@bvogri: Zagotovo ni dražja od par evrov, no vsaj nisem pripravljen več plačati za njo. Ni problem v ceni, ampak v slabem občutku o meni najbližjem pooblaščencu, skratka nerad grem tja. Da se pa peljem 60+60 km do Dumide samo zaradi ene podložke, to mi pa nekak ni.
Na vrh
Damijan
30 sep 2011, 08:07
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Te podložke, v avtotrgovini, stanejo manj kot 20 centov.
Na vrh
bvogri
30 sep 2011, 15:35
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Mislim da jim lahko nakažeš denar in ti pošljejo po pošti ;) Pač naročiš par kom. Apriori se ogibat pooblaščencem je v tem primeru mal mim.
@Damijan jaz sem zadnjič v BTCju dobil 3kom zastojn ob nakupu filtra . Ampak če je nov čep za 850 na pooblaščenem 4€ to ne more bit več k 1€ po moji logiki. To se pa res ne splača sekirat ;)
Na vrh
bbf
30 sep 2011, 16:04
Član #411
Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20
Objav: 1015
kere folozofije iz ene podjoške..
Na vrh
VOLVOV40
30 sep 2011, 21:07
Član #12
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30
Lokacija: LJUBLJANA
Objav: 546
Na tvojem mestu bi dal notri ALU tesnilo da ti slučajno nebi bilo pri naslednji menjavi žal.Švedi niso brez razloga dali ALU tesnilo. Baker in Aluminij kemično nista ravno najboljša prijatelja.
Na vrh
Damijan
30 sep 2011, 21:57
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
VOLVOV40 je napisal(a): ...

Na tvojem mestu bi dal notri ALU tesnilo da ti slučajno nebi bilo pri naslednji menjavi žal.Švedi niso brez razloga dali ALU tesnilo. Baker in Aluminij kemično nista ravno najboljša prijatelja.


Znaš tole kakorkoli uporabno in logično argumentirati?

Ker ima večina avtomobilov alu karter in Cu tesnilno podložko, pa nikjer problemov...
Na vrh
volhart
30 sep 2011, 22:29
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Alu in Cu lahko v dolocenih okoliscinah elektrolitsko reagirata...in se popapcata.
Na vrh
volhart
30 sep 2011, 22:36
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
To allow the metal elements copper and aluminum to interact - thus allowing electrolysis to take place - the metals must not be dry: they must be in contact with an electrically-conducting fluid which is called an electrolyte.

Even the moisture in damp air can act as an electrolyte, so, unless the metals are very closely and well-bonded together mechanically, such as by welding, electrolysis will occur if such metals are just in close contact and are unprotected from the atmosphere.

Such electrolysis is called corrosion.

Read more: http://wiki.answers.com/Q/Can_copper_touch_aluminum_without_electrolysis#ixzz1ZTDD1JDV

zgleda, da ne bo panike, ce je to pravilno...
Na vrh
bojko
01 okt 2011, 19:54
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 552
Vsem, ki se jim tale post zdi nesmiseln, se oproščam, da sem ga odprl in da ga oni morejo brat ter komentirat.
Podložk sicer nisem dobil brezplačno, sem pa za paket 25 podložk plačal nekaj manj od 7eur. Očitno bom mogel še kar nekaj let vozit Volve, da jih porabim
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 74, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete