|
|
podložka čepa za izpust motornega olja
|
|
bojko | 28 sep 2011, 08:33 | |
| Član #1639Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552 | Alu ali baker? Dimenzije? D5 my2004
[ Uredi 28 sep 2011, 08:58 ] | Na vrh | |
PP | 28 sep 2011, 09:37 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Original je notri ALU, te menda tudi ni treba vaskic menjat tako kot bakreno. Dimenzije ne poznam, ce jo ne bos nkljer dobil imam jaz eno na zalogi.
lp
PP
[ Uredi 28 sep 2011, 09:38 ] | Na vrh | |
bojko | 28 sep 2011, 09:52 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Dimenzijo mi je uspelo izbrskat 24x18x1,5 Za dobit jih pa res ni nikjer, sploh alu ne, dimenzija pa tudi ni najbolj pogosta na tržišču Pa je kaj hudo narobe, če se uporabi bakrena namesto aluminijaste?
@PP: če je do petka nikjer ne dobim, bom verjetno res izkoristil tvojo ponudbo. | Na vrh | |
Damijan | 28 sep 2011, 10:02 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ne komplicirat. Greš v prodajalno z avtodeli. Rečeš za tesnilo čepa podložke. Baker ali ALU je vseeno. Če imaš polno podložko iz bakra, jo pri vsaki menjavi samo razžariš na domačem plinskem šporhetu in vržeš v vodo. Baker postane mehak, kar pripomore, da bo zatesnilo. Ker imaš pa ravno čep fi18, se do te mere dobijo tudi tesnila za enkratno uporabo. Prednost teh pa je, da jih čisto malo zategneš, pa že tesnijo. Tako skoraj ni mogoče pretegniti navoja v ALU karterju. | Na vrh | |
bojko | 28 sep 2011, 10:29 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @Damijan: iz katerega materiala pa so ta tesnila za enkratno uporabo? | Na vrh | |
PP | 29 sep 2011, 09:34 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| @Damijan, tesnilo cepa za volvo 5cly motorje nisem v SLO nasel nikjer drugje kot sam na Volvo Servisu. Od VW pa ne pase :-) Sem jih pa nekaj narocil pri PartsforVolvo.
lp
[ Uredi 29 sep 2011, 09:35 ] | Na vrh | |
bojko | 29 sep 2011, 10:11 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Izvohljal sem tole, naročil preko telefona, vtis zelo ok, kaj več pa napišem, ko dobim paket po pošti. | Na vrh | |
Damijan | 29 sep 2011, 10:36 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @PP: v čem pa je tako posebno tesnilo za volvo motorje? Še na S70 je bilo čisto običajno... | Na vrh | |
PP | 29 sep 2011, 12:19 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Menda je fi cepa vecji kot pri ostalih.
| Na vrh | |
Damijan | 29 sep 2011, 13:16 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Na S70 je bil čisto standardni, M18x1,25.
Zato so tudi vsi čepi pri vseh proizvajalcih kar standardnih dimenzij 14/16/18/20mm. In tudi tesnila so teh dimenzij. S to razliko, da tesnila za enkratno uporabo se dobijo v dimenzijah 14/16/18mm, ploščate bakrene/ALU podložke pa v vseh dimenzijah.
Jaz imam pri mojem avtu čep fi20, pa ni problema dobiti tesnilo.
Je pa res, da nimajo celotnega nabora v vseh trgovinah. | Na vrh | |
sebaveh | 29 sep 2011, 21:54 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Kaj pa če vprašaš pri kakšnem, ki se ukvarja s hidravliko? Naprimer pri nas imamo Hidrocev v Obrtniški ulici, pa še v Poljčanah je en specialist za hidravliko? | Na vrh | |
bvogri | 30 sep 2011, 01:00 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Kolk je pa originalna, da je treba komplicirat??
Včasih si lahko tudi pri volvo-tu presenečen o ceni servisnega materijala | Na vrh | |
bojko | 30 sep 2011, 08:00 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| @bvogri: Zagotovo ni dražja od par evrov, no vsaj nisem pripravljen več plačati za njo. Ni problem v ceni, ampak v slabem občutku o meni najbližjem pooblaščencu, skratka nerad grem tja. Da se pa peljem 60+60 km do Dumide samo zaradi ene podložke, to mi pa nekak ni. | Na vrh | |
Damijan | 30 sep 2011, 08:07 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Te podložke, v avtotrgovini, stanejo manj kot 20 centov. | Na vrh | |
bvogri | 30 sep 2011, 15:35 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Mislim da jim lahko nakažeš denar in ti pošljejo po pošti ;) Pač naročiš par kom. Apriori se ogibat pooblaščencem je v tem primeru mal mim. @Damijan jaz sem zadnjič v BTCju dobil 3kom zastojn ob nakupu filtra . Ampak če je nov čep za 850 na pooblaščenem 4€ to ne more bit več k 1€ po moji logiki. To se pa res ne splača sekirat ;) | Na vrh | |
bbf | 30 sep 2011, 16:04 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| kere folozofije iz ene podjoške.. | Na vrh | |
VOLVOV40 | 30 sep 2011, 21:07 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Na tvojem mestu bi dal notri ALU tesnilo da ti slučajno nebi bilo pri naslednji menjavi žal.Švedi niso brez razloga dali ALU tesnilo. Baker in Aluminij kemično nista ravno najboljša prijatelja. | Na vrh | |
Damijan | 30 sep 2011, 21:57 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| VOLVOV40 je napisal(a): ...
Na tvojem mestu bi dal notri ALU tesnilo da ti slučajno nebi bilo pri naslednji menjavi žal.Švedi niso brez razloga dali ALU tesnilo. Baker in Aluminij kemično nista ravno najboljša prijatelja.
Znaš tole kakorkoli uporabno in logično argumentirati?
Ker ima večina avtomobilov alu karter in Cu tesnilno podložko, pa nikjer problemov... | Na vrh | |
volhart | 30 sep 2011, 22:29 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Alu in Cu lahko v dolocenih okoliscinah elektrolitsko reagirata...in se popapcata. | Na vrh | |
volhart | 30 sep 2011, 22:36 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| To allow the metal elements copper and aluminum to interact - thus allowing electrolysis to take place - the metals must not be dry: they must be in contact with an electrically-conducting fluid which is called an electrolyte.
Even the moisture in damp air can act as an electrolyte, so, unless the metals are very closely and well-bonded together mechanically, such as by welding, electrolysis will occur if such metals are just in close contact and are unprotected from the atmosphere.
Such electrolysis is called corrosion.
Read more: http://wiki.answers.com/Q/Can_copper_touch_aluminum_without_electrolysis#ixzz1ZTDD1JDV
zgleda, da ne bo panike, ce je to pravilno...
| Na vrh | |
bojko | 01 okt 2011, 19:54 | |
| Član #1639 Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06 Objav: 552
| Vsem, ki se jim tale post zdi nesmiseln, se oproščam, da sem ga odprl in da ga oni morejo brat ter komentirat. Podložk sicer nisem dobil brezplačno, sem pa za paket 25 podložk plačal nekaj manj od 7eur. Očitno bom mogel še kar nekaj let vozit Volve, da jih porabim
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 74, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|