Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Oprema, dodatki in tuning
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

cipiranje

Avtor objava
VOLVO007
09 sep 2011, 11:55 Predogled tiskanja
Član #2383
Prijavljen dne: 06 sep 2011, 12:36
Objav: 1
Pozdravljeni!

Razmišljam o čipanju Volvo S80 2.4D 2007 letnik 186KM.
Sedaj pa me zanima naslednje:Zanimajo me vaše izkušnje z chip tunerji? Kakšne so kaj cene za takšne stvari? in kje mi priporočate to narediti?
Na vrh
tomsom
09 sep 2011, 15:34
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Avtomatik? Pust hudiča pr miru, sam stroške si boš nakopal.
Moje mnenje...
Na vrh
revival
09 sep 2011, 17:18
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220

Če pa 186KM nimaš dost pri teh kaznih?Nevem kupi ferrari
Na vrh
JG
09 sep 2011, 20:27
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
tomsom je napisal(a): ...

Avtomatik? Pust hudiča pr miru, sam stroške si boš nakopal.
Moje mnenje...


Ne govori traparije, če ne poznaš, sem čipal svojega prejšnjega D5 avtomatik pa nisem imel nobenih problemov, prav tako je praktično 70% vseh čipanih avtov v Sloveniji avtomatikov, pa vsaj 95% le teh nimajo problemov, samo praksa pri nas je pač takšna, da se govori predvsem o tistih par procentih, kateri pa so imeli res težave, čeprav vprašanje če zaradi čipanja.

Drugače pa, čipal sem pri SKN, takrat (leta 2009) sem dal 550 eur, izkušnje so pa pozitivne, čeprav ne pričakuj čudežev (beri: tistih 20-30 konj se zelo hitro navadiš in sploh nimaš več občutka, da si kaj optimiral), poraba ti bo pa ostala tudi približno enaka oz. mogoče boš imel malenkost višjo, ampak res ne omembe vredno.

Priporočam pa SKN, RSR in Čiptuning, ti naj bi bili najbolj priznani, so pa hkrati tudi najdražji, žal pa ne poznam nikokag, ki bi zadevo delal pocini in hkrati kvalitetno.

[ Uredi 09 sep 2011, 20:33 ]
Na vrh
tomsom
09 sep 2011, 21:13
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Moje mnenje, kar ne pomeni da so bedarije. Ja JG?
Tudi sam sem čipal par svojih avtomobilov, sicer ne avtomate, pa tudi nisem imel negativnih izkušenj.
Osebno poznam in sva zelo dobra prijatelja, človeka ki je lastnik zaupanje vrednega podjetja ki se ukvarja z zaupanjevrednim čipiranjem, in ko sem mu omenil da bi svojo D5-ko mal nabremzal se je nasmejal in odkimal.
Odgovor zakaj ne:Aisin menjalnik-ne bo šlo, ne bo dolgo zdržal.
Model pozna moj način vožnje in ve da ni milosti ko se mi dvigne kita, ma da gre.
Mogoče mi je zato dal prijateljski nasvet da naj ne čipam.

Hja,je pa tako,.... če pa voziš kot kak star slep, v rikverc obrnjen magarac, ne rabiš čipa in seveda da ti bo avto zdržal toliko kot tisti ki ni navit.
Zato, da za šankom ključe pokažeš in poudariš "čipan" avto,je pa bolje da pelješ familijo, ženo, punco ali pa starše v toplice pregret kosti za tist denar.
Ali pa si privoščiš vsaj 3-slojni WC papir.
V RSR-u ali Chiptuningu pa ti bojo dali vseeno nalepkico svojih podjetij za na avto, da boš "strašil" po cesti z "hudo" čipanim avtom.

O tem koliko je čipanih avtomatikov v slo, ja, lahko da drži, sam koliko se jih pa suvereno vozi po cesti in neusmiljeno pumpa na pedalu za gas?.?!?
Za 2 vem, k ne de, KLM07?

Verjetno ostanek tistih 95% ki nimajo nobenih težav!


Pa lep pozdrav in se vidmo jutr na pi pi pi pikniku!
Na vrh
JG
09 sep 2011, 21:25
Član #100
Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27
Lokacija: Gorenjska
Objav: 1349
tomsom je napisal(a): ...

Moje mnenje, kar ne pomeni da so bedarije. Ja JG?
Tudi sam sem čipal par svojih avtomobilov, sicer ne avtomate, pa tudi nisem imel negativnih izkušenj.
Osebno poznam in sva zelo dobra prijatelja, človeka ki je lastnik zaupanje vrednega podjetja ki se ukvarja z zaupanjevrednim čipiranjem, in ko sem mu omenil da bi svojo D5-ko mal nabremzal se je nasmejal in odkimal.
Odgovor zakaj ne:Aisin menjalnik-ne bo šlo, ne bo dolgo zdržal.
Model pozna moj način vožnje in ve da ni milosti ko se mi dvigne kita, ma da gre.
Mogoče mi je zato dal prijateljski nasvet da naj ne čipam.

Hja,je pa tako,.... če pa voziš kot kak star slep, v rikverc obrnjen magarac, ne rabiš čipa in seveda da ti bo avto zdržal toliko kot tisti ki ni navit.
Zato, da za šankom ključe pokažeš in poudariš "čipan" avto,je pa bolje da pelješ familijo, ženo, punco ali pa starše v toplice pregret kosti za tist denar.
Ali pa si privoščiš vsaj 3-slojni WC papir.
V RSR-u ali Chiptuningu pa ti bojo dali vseeno nalepkico svojih podjetij za na avto, da boš "strašil" po cesti z "hudo" čipanim avtom.

O tem koliko je čipanih avtomatikov v slo, ja, lahko da drži, sam koliko se jih pa suvereno vozi po cesti in neusmiljeno pumpa na pedalu za gas?.?!?
Za 2 vem, k ne de, KLM07?

Verjetno ostanek tistih 95% ki nimajo nobenih težav!


Pa lep pozdrav in se vidmo jutr na pi pi pi pikniku!



Tralala, malo manj govori o šifrah, pa bodi bolj konkreten, ker tudi sam poznam poznam soseda, kateri je preko priznane blagovne znamke splezal po lojtri na luno

[ Uredi 09 sep 2011, 21:25 ]
Na vrh
divja jaga
09 sep 2011, 21:39
Član #398
Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38
Objav: 1613
JG je napisal(a): ...


Tralala, malo manj govori o šifrah, pa bodi bolj konkreten, ker tudi sam poznam poznam soseda, kateri je preko priznane blagovne znamke splezal po lojtri na luno

JG
Na vrh
tomsom
09 sep 2011, 21:39
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1067
Ja lej, lahko osebno, nimam zadržkov.
Sicer pa, pobaraj soseda kje je lojtro nabavu, jst bi tud na luno.
Na vrh
volhart
09 sep 2011, 22:01
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Luna je draga, kupte si 850 T5, nabijte boost pa bote videl, kako opazna je lahko razlika, pa ceprav bi delala samo eno leto...je tako pocen.
Na vrh
apache
13 sep 2011, 08:25
Član #1187
Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41
Objav: 290
Sam sem videl menjalnik ki je bil v čipiranem avtu. Okvare menjalnika so večinoma na krmilni plošči ali torque converterju (zaradi izliva hladilne tekočine itd...) Ko se menjalnik obremeni z čipiranjem mašine se polomijo tudi zobniki in je treba KOMPLET vse menjat. VSI ki se vsaj mal spoznajo na menjalnike bi odsvetovali čipiranje zaradi menjalnika. Aisin je žal zelo občutljiv (vem ker sem enega dal skozi in lahko rečem samo HVALA in NEVER MORE ) Lahko pa probaš. Veliko sreče!
Na vrh
Poršejčkov at
14 sep 2011, 23:26
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Jaz vozim pri SKN-u na 195 HP čipanega XC90 D5, l. 2005, avtomatika, pa nimam nobenih problemov ne z menjalnikom in ne z avtom. Voznike za mano edino moti, da ko pohodim gas do podna, jih ovije oblak izpuhov iz mojega Titanika!

N'č bat! Če te to mika, k'r pri SKN-u zadeve uredi. Če je BlueGTI (iz Foruma TeamVW) to naredil za svojega fotra (enak avto kot jaz), potem že gre.

LP, Ivo
Na vrh
bvogri
15 sep 2011, 09:04
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Odlično so ti ga čipali ja. Če kadi cele oblake dima je očitno samo povečan čas vbrizga oz. količina- zraka pa je premalo. Power-box naredi enako za 1/3 manj denarja.
Ampak OK, pri tebi se konji poznajo, se bodo pa vedno manj ko boš z leti imel vedno bolj poln katalizator . D5 07' pa ima verjetno že DPF ane. Pri teh avtomobilih je čipanje lahko draga zabava. Najprej ti sesuje DPF, ki se non stop regenerira, potem je še katalizator poln, turbina trpi zaradi slabe prehodnosti izpuha... Vprašaj kakšnega serviserja koliko problemov je zaradi tega cenenega povečevanja moči, da ne govorimo o tem da se mape zaklepajo ali kako drugače varujejo in imaš celo ''štalo'', da ga mapiraš nazaj na originalno stanje

Vglavnem če avto dela kot je treba ga jaz nebi nič drezal. Če pa ima DPF sploh ne bi pomislil na to.

[ Uredi 15 sep 2011, 09:07 ]
Na vrh
Damijan
15 sep 2011, 10:48
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Pa je ta SKN samo "obljubljeno", ali je to dobljeno z meritvami na valjih?
Na vrh
Poršejčkov at
18 sep 2011, 21:19
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
bvogri je napisal(a): ...

Odlično so ti ga čipali ja. Če kadi cele oblake dima je očitno samo povečan čas vbrizga oz. količina- zraka pa je premalo. Power-box naredi enako za 1/3 manj denarja...



Vidiš, niti pomislil nisem na to

Sem pa mislil, da je SKN ena priznana evropska firma

Kakor mi je znano (iz drugih forumov) vsi "čipirani" avti tako kadijo, morda se pa ostali na ostalih forumih motijo

No šalo na stran, da bil je na valjih in pokazalo je to kar so zagotavljali.

PS

SKN (aus Deutchland) ima vso zgodovino vseh avtov, ki so bili "čipirani" pri njih. Koliko časa misliš da traja, da ga vrnejo v "fabrške" nastavitve? Isto, kot ko so ga "natopirali".

LP, Ivo
Na vrh
urber
19 sep 2011, 12:45
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Oblaki dima bi se verjetno spravili na minimum z menjavo navadnega zračnega filtra z športnim filtrom.
Na vrh
revival
19 sep 2011, 13:09
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220


Pa zakaj se ne oglasi nekdo,ki ima čipan avto in je z njim naredil 150000km ali pa še malo čez,pa da vidimo s prve roke kaj naredi čip.Mislim,da vam je tale tema ušla iz rok oz.prstov.Eni ste za,drugi odločno proti ,če potegnem sredino recimo kot laik,čipat da vsekakor samo pol ne smeš tiščat
Na vrh
matej1
27 sep 2011, 15:25
Član #1539
Prijavljen dne: 02 mar 2010, 14:03
Objav: 37
revial... sam sem imel cipanega pasata 01letnik 1.9 tdi 4motion 131km čipan na 160km (RSR) in ti toplo odsvetujem....
prvih 90k km naredil brezproblema.... potem čip.... in avto sem pri 175k km prodal....(vedno neki problemi) in z avtom se je vedno lepo ravnalo... počakal da se segreje ... in zadnih 5 km umirjena voznja... kako je pa z volvotom nevem, ampak svojega s60 nedam čipat za noben denar
P.S poznam pa tudi veliko pasatov, audijev čipanih brezproblemov...

[ Uredi 27 sep 2011, 15:27 ]
Na vrh
revival
27 sep 2011, 17:15
Član #1874
Prijavljen dne: 04 okt 2010, 18:14
Objav: 220
matej1 je napisal(a): ...

revial... sam sem imel cipanega pasata 01letnik 1.9 tdi 4motion 131km čipan na 160km (RSR) in ti toplo odsvetujem....
prvih 90k km naredil brezproblema.... potem čip.... in avto sem pri 175k km prodal....(vedno neki problemi) in z avtom se je vedno lepo ravnalo... počakal da se segreje ... in zadnih 5 km umirjena voznja... kako je pa z volvotom nevem, ampak svojega s60 nedam čipat za noben denar
P.S poznam pa tudi veliko pasatov, audijev čipanih brezproblemov...


To je odgovor, ki sem ga čakal.Temo sicer spremljam,čipat pa ne mislim dat,niti ne vozim volvo(mogoče kdaj )
Na vrh
bvogri
27 sep 2011, 18:05
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Poršejčkov at je napisal(a): ...

bvogri je napisal(a): ...

Odlično so ti ga čipali ja. Če kadi cele oblake dima je očitno samo povečan čas vbrizga oz. količina- zraka pa je premalo. Power-box naredi enako za 1/3 manj denarja...



Vidiš, niti pomislil nisem na to

Sem pa mislil, da je SKN ena priznana evropska firma

Kakor mi je znano (iz drugih forumov) vsi "čipirani" avti tako kadijo, morda se pa ostali na ostalih forumih motijo

No šalo na stran, da bil je na valjih in pokazalo je to kar so zagotavljali.

PS

SKN (aus Deutchland) ima vso zgodovino vseh avtov, ki so bili "čipirani" pri njih. Koliko časa misliš da traja, da ga vrnejo v "fabrške" nastavitve? Isto, kot ko so ga "natopirali".

LP, Ivo



To, da se dela zavesa za tabo 100% ni dobro čipanje pa če ga dela še tako priznana firma. OK recimo, da je prebogata mešanica samo za polno pospeševanje to je zame še pogojno sprejemljivo. Dolgoročne posledice na EGR-ju, izpuhu, turbini so sigurno prisotne... Ekologija?? Dobro da se da nazaj v kolikor ti ne paše...

Na mojega Toledota TDI (81kw) za katerega mi je dost vseeno smo lani vrgli drug računalnik iz enakega motorja ki je bil konkretno ''čipiran'' čez vse priporočljive parametre. Avto je konkretno pridobil na moči ... dobesedno žgal je zimske gume. Ampak iz izpušne cevi pa je šel dobesedno črn dim od tega ker je bil motor preveč zalit. A je to potem zate dobro čipanje???

Aja in vsi čipirani avti ne kadijo. Žal pa jih večina ja... Samo enega poznam kjer lahko rečem da sem bil navdušen nad efektom in zraven ni nekega povečanja dimljenosti. Je pa motor že v osnovi samo elektronsko zabremzan proti močnejši različici.
Pred dvema tednoma sem bil z AR pri Zegi in pravijo da imajo zaradi tega ''cenenega'' čipanja kar nekaj preglavic. Sploh ko gre za avtomobile z DPF-jem. Tam te lahko tudi konkretno udari po žepu

[ Uredi 27 sep 2011, 18:15 ]
Na vrh
D|N
27 sep 2011, 18:25
Član #147
Prijavljen dne: 02 jan 2007, 11:54
Lokacija: Ljubljana
Objav: 480
Sej, stevilke se pa zamolcijo ponavadi. Nekdo bo klobasou, da ma cipan avto in da je top shit, brez problemov, povedu pa ne bo, da je naredu 20k kilometrov. Res huda referenca.
Na vrh
Poršejčkov at
28 sep 2011, 23:59
Član #745
Prijavljen dne: 06 maj 2008, 22:53
Lokacija: Zgornje Pirni?e
Objav: 263
Da ne bo pomote. Jaz sem s svojim naredil 120.000 km po čipanju. Avto je B.P. (beri: brez problemov) in ga ne prodajam.

Glede na to kar pišete, sta dve možnosti: ali malo provocirate ali vi to kar resno debatirate. Mi je jasno, da "tjuningi pod smreko" in drugi "čip boxi" ter podobne oslarije: a) ne dajo rezultatov in b) uničijo avto.

Mogoče je pa c) se samo malo napenjate, pa če se nas načipanih več javi, boste zbrali korajžo in navili svoje avte.

Moj ni navit zato, da bi vozil 200 km/h. Moj je navit, da se lepše pelje. Poudarek je na besedi lepše (res pa z veseljem pohodim, če se mi kaka "jajca" pred kolesi motajo).

Moj je navit pri SKN-u. Ata Google vam bo povedal, da to ni vaška firma. Če pa boste imeli korajžo vi to narediti (beri vložiti toliko denarja v to) na svojih, morate pa imeti "cahones".

Vse ostalo je samo napenjanje ...

Da ne pozabim. Nihče me ni silil v to. Imam pač tako širok krog prijateljev in znancev, ki so v avtomobilizmu doma bistveno bolj kot jaz (in marsikdo od vas). Po pogovorih z njimi sem se odločil in ni mi žal.

LP, Ivo
Na vrh
Andrei
29 sep 2011, 08:07
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Odličen članek na to temo je v novi številki Monitorja. Koristno branje.
Na vrh
Spletna stran
strojnik
29 sep 2011, 08:20
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Prebral temo...pa se mi ze dlje casa mota vprasanje po glavi...kaj pa HEICO tuning? Pri nas pride cipanje 500-600 ojrou pri njih pa cca 1500? Kaj pa pravite na njihov tuning glede na to da so strokovnjaki za volvo?
Lp Rok
Na vrh
Augi
24 okt 2011, 11:51
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
Pozdravljeni,
če koga zanima, ugodno prodam Tuning box steinbauer.
Primeren z vse dizelske 5-valjnike do 135kW. Enostavna montaža. Več info na privat.

Lp
Na vrh
sl
24 okt 2011, 13:54
Član #841
Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36
Objav: 42
Da še jaz povem svojo izkušnjo - imel golfa 1,9tdi 110 čipanega pri rsr na 140. čipan je bil pri 60kkm, prodal sem ga pri 180kkm. Delal je kot urica in ga nisem šparal - počakal sem da se segreje, pol pa gasa. Če bi še kdaj čipal, bi šel spet k rsr ker sem bil zadovoljen. Je pa res, da je mogoce ta tdi masina lahko prenesla 30 konjev vec, medtem kaka serijsko bolj navita pa morda ne prenese. Pa navora je imel potem 285 kar tudi za vecino menjalnikov ni nevemkaj. Ce imas serijsko navora ze 300+ in po cipanju prides na 400+, potem najbrz vecina menjalnikov in sklopk ne zdrzi 120kkm...
Na vrh
-joey-
06 jan 2012, 23:45
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Če naviješ d5 164ks na 185ks ne bo čisto nič narobe ker sta to identična motorja. Prepišeš eprom z 185 konjskim in to je to.
Na vrh
iGor
10 jan 2012, 22:50
Član #2443
Prijavljen dne: 24 okt 2011, 18:15
Objav: 103
-joey- je napisal(a): ...

Če naviješ d5 164ks na 185ks ne bo čisto nič narobe ker sta to identična motorja. Prepišeš eprom z 185 konjskim in to je to.


Da te malo popravim, nista čisto identična, 185 različica ima drugo turbin (večjo in malo drugačno), druge šobe, pravtako pa sesalni in izpušni kolektor.
Na vrh
-joey-
01 mar 2012, 21:12
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
iGor je napisal(a): ...

-joey- je napisal(a): ...

Če naviješ d5 164ks na 185ks ne bo čisto nič narobe ker sta to identična motorja. Prepišeš eprom z 185 konjskim in to je to.


Da te malo popravim, nista čisto identična, 185 različica ima drugo turbin (večjo in malo drugačno), druge šobe, pravtako pa sesalni in izpušni kolektor.



Napisal sem da je MOTOR identičen.
Na vrh
Augi
01 mar 2012, 22:35
Član #1421
Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10
Objav: 1003
In kaj ti koristi isti blok motorja, če je druga turbina, drugi injektorji, drugačna glava, s tem pa čisto drug software...
Na vrh
-joey-
01 mar 2012, 22:45
Član #49
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 09:23
Objav: 420
Augi je napisal(a): ...

In kaj ti koristi isti blok motorja, če je druga turbina, drugi injektorji, drugačna glava, s tem pa čisto drug software...


Ja ja sej je ql.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 53, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete