|
|
Nakup S80
|
|
divja jaga | 23 jul 2011, 15:20 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Meni se tista V40ka zelo dopade. Pokliči, pojdi pogledat, zapelji se kakšen krog pa boš videl Če se sam ne spoznaš toliko na avte, vzemi kakšnega prijatelja mehanika s seboj.
| Na vrh | |
sarki | 23 jul 2011, 15:39 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| Edino kar je pri tem modelu je da je manjši.... Drgač pa se mi zdi kar huda zverina tole..... 200km kakšna je pa kej poraba?
glede novejših avtov se ne spoznam, ker majo poln elektronke in sam ne moreš kej dost nardit. Skrbi me edin turbina če ni slučajn dobra!!! | Na vrh | |
Plesko | 23 jul 2011, 15:56 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Poraba pri obeh bo nekje 10+l/100km bolj verjetno okrog 12l/100km, predvsem zato ker se takih izvedenk ne vozi pasivno , moraš se zavedat da noben ni več rosno mlad in to posledično prinese določene stroške, popravila na podvozju, nosilci motorja, izpuh... Prav tako deli za volve niso med prav poceni
[ Uredi 23 jul 2011, 15:57 ] | Na vrh | |
sarki | 23 jul 2011, 16:07 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| kratko in jedrnato napisano! to mi je všeč. Trenutno edina skrb, ki jo imam je, da bi moral za rezervne dele zmetat ne vem kok dnarčka. Slišal sem do zdaj samo enega da so deli za volva dragi, drugi si pa ti.
Malo bom še premislil, edino če me kdo prepriča
Kaj se pa pri Volvih največ kvari? | Na vrh | |
Plesko | 23 jul 2011, 18:23 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Ja mogoče bi si osebno za začetek omislil kakega neturbača, oz v kolikor je turbo prioriteta in bi se osebno odločal za rabljenega bi v štartu raskiral nekaj več €€€ in konkretno poštimal motor. Drugače poznam bolj malo volvov, ki bi kar odpovedali oz. crknili, bolj se tu pojavljajo večje ali manjše stvari ki pa stanejo. Na splošno so dandanes rak-rana teh vozil podvozja, gumjasta vpetja propadejo in jih je potreno kar redno menjati (roke na podvozju, končniki, nosilci stabilizatorjev, nosilci motorjev in menjalnika, vpetja amortizerjev). Večina elektronike kar dobro dela, občasno se najde kak (s80,s60,v70), s problemi na števcih, kakšni ključavnici, za drugo pa še malo pobrskaj po forumu. | Na vrh | |
sarki | 24 jul 2011, 13:13 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| Turbo bencinar bi bil zanimiv, ker ga še nisem mel. TD sm že mel in se je pokazu za zelo uredu, sam kasnej mi je začel srat motor ( senzorji, bosch pumpa, itd. ). Tko da dizl se mi je mal przameru. Bi rad še turbo B probu da vidm kakšna je razlika. Sam menda da se v navoru TD al pa TB kar razlikujeta če se ne motim? tko mi je blo povedano.
Edin pr dizlu mi je všeč ko se pelš 70 s četrto in ga prtisnš pol sam vleče v nedogled . Upam da je Turbo B podobna varjanta | Na vrh | |
S60D5Gear | 26 jul 2011, 01:08 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| Glede na izgled volana po slikah in dejstvo, da je iz Italije dvomim, da ima 200.000 prevoženih.
Avto je star 7 let in pol. To je letno prevoženih okrog 27.000 km, kar sicer ni slaba številka, ampak vseeno malo realna. Bolj bi verjel cca 350.000 prevoženih.
Lepo pa teče, ker je D5 stroj in grem ob pravilnem vzdrževanju verjetno krepko preko 500.000. | Na vrh | |
sarki | 26 jul 2011, 10:27 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| k...c je k če človk kupt neki vrednga še pa da bi meu en cajt mir s popravili. prejšn avto je bil notr k nov, vse je kazal na to da ma realne kilometre ( ???240.000 ) in nato šok za šokom. Luftmesser, senzor temp. vode in olja, egr ventil, bosch črpalka, mislm noro k sm to use plačeval. Ampak avto je še zmer cukov in cukov in me sred avtoceste pustu. Sm naredu 60.000 z njim sam mislim d jih je meu že prke 500.000. Ampak pustmo to
Zanima me kje, kako in kdo bi lahko imel računalnik za točen vpogled kilometrov in da bi loh preveru kilometre pred nakupom? | Na vrh | |
Plesko | 26 jul 2011, 10:39 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| V kolikor vem lahko dobiš točen pregled nad servisno zgodovino le pri uradnem serviserju pa še to le za servise delane pri uradnih serviserjih. Nekateri podatki pa naj bi se skrivali še v ABS sistemu. | Na vrh | |
sarki | 26 jul 2011, 10:47 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| Prašanje tut če bi sam diler pustu to. V končni fazi pa loh pač rečm da ga ne uzamem. Odkrito povedano ne vem za kerga bi se odloču, da bi dobil še uredu ohranjenga.
Če kdo pozna kšno S60-ko ( tudi S80 ) Dizla in ki je uredu ohranjena mi lahko napiše na ZS.
Zaenkrat se za nobenga od teh ne bom odloču!
| Na vrh | |
S60D5Gear | 26 jul 2011, 10:56 | |
| Član #1437 Prijavljen dne: 28 dec 2009, 09:59 Lokacija: Slovenija Objav: 193
| Diler ti da samo VIN (serijsko stevilko), ti pa potem poklices na Dumido v Maribor in ti oni preko telefona povejo komplet zgodovino na uradnih servisih. Če ti diler komplicira, da ga ne smeš peljati na pregled ali da ti celo skriva VIN, potem ves kam pes taco moli. Gredo pa ti pregledi ponavadi na tvoje stroške (ce ga peljes h kakemu mehaniku ali na AMZS).
Je pa problem recimo pri IT avtomobilih. Tam se ti lahko zgodovina z zamikom pojavi v sistemu. Poznam primer, ko je clovek preveril zgodovino in je bil zabelezen samo servis pri 45.000. Avto je bil takrat kupljen s 107.000 km. 2 leti kasneje se je pa za 1 leto pred nakupom pojavil v sistemu še servis na 126.000
V glavnem, najbolje je kupovati z zdravo pametjo. - Pogledaš letnik, kilometre, izračunaš koliko se jih je letno delalo. - Pogledaš zunanjost in notranjost. - Zraven vzameš nekoga, ki se spozna na avtomobile ali še bolje, Volvo avtomobile. | Na vrh | |
sarki | 26 jul 2011, 18:19 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| Še eno prašanje mam in sicer kako je pa kej z avt. menjalniki pri Volvotih?
dons sm namreč enga probu (215.000km) in je rahlo na trdo menju brzine. | Na vrh | |
urber | 26 jul 2011, 21:23 | |
| Član #921 Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29 Lokacija: Laško Objav: 817
| Precej, precej že napisanega na forumu glede avtomatskih menjalnikov, uporabi iskalnik zgoraj desno. | Na vrh | |
c70 | 27 jul 2011, 09:33 | |
| Član #3 Prijavljen dne: 11 nov 2006, 22:18 Objav: 1247
| Zame osebno je tole top nakup. Če te seveda ne boli cena zavarovanja in registracije ter poraba
S80 T6 | Na vrh | |
sarki | 29 jul 2011, 06:36 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| c70 je napisal(a): ... Zame osebno je tole top nakup. Če te seveda ne boli cena zavarovanja in registracije ter poraba S80 T6
Lepa mrcina sam skor 300 konjčkov........uffffff prešvoh zame . Tja do 200km še. Drgač pa hvala | Na vrh | |
cleaner | 29 jul 2011, 08:51 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Od 178 konjev naprej je itak vseeno, kar se zavarovanja tiče. Če že gre čez, naj gre orng, pravim jaz | Na vrh | |
divja jaga | 29 jul 2011, 08:59 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Ko boš enkrat peljal T6 ti ne bo žal, da imaš skoraj 300KM pod pokrovom | Na vrh | |
sarki | 29 jul 2011, 16:13 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| Ja ja fantje ne me provocirat ne dvomim v to da je lepo met "samo 300 konjčkov".... ampak je za mene to trenutno le mal preveč (300 konjev). in ja mal mi je oz. ne srce se mi para ko pride leto naokrog in je treba 300 konjev tudi plačat. al nej si raj rečm b... me k.... kaj si kdo misl in si lepo ubodm S80-ko z malček manj kot 300 konji???
A nej bom tok nor al nej uresničim svoje globoko skrite želje?
Prosim za kakšen predlog
p.s. moja skrita želja je drgač več kot borih 300 konjičev | Na vrh | |
sarki | 29 jul 2011, 16:15 | |
| Član #2337 Prijavljen dne: 23 jul 2011, 14:43 Objav: 11
| cleaner je napisal(a): ... Od 178 konjev naprej je itak vseeno, kar se zavarovanja tiče. Če že gre čez, naj gre orng, pravim jaz
couldn't agree more | Na vrh | |
KIKO | 08 dec 2011, 15:39 | |
| Član #2504 Prijavljen dne: 08 dec 2011, 15:33 Objav: 17
| S80 je TOP avto in zelo ugoden glede na to kaj ponuja | Na vrh | |
ovlov79 | 02 maj 2012, 21:48 | |
| Član #377 Prijavljen dne: 14 jun 2007, 17:41 Objav: 260
| Pozdravljeni.
Da ne bom odpiral nove teme, bom nadaljeval kar tukaj. Namreč tudi sam se zanimam za volva že kar nekaj let (od kar sem se prvič zapeljal z 850-ko). No, očitno je res prišel čas, ko bom presedlal na volva. Tako sem se ogrel za model S80 bencinarja. Letno naredim med 10.000 in 15.000 km, do službe imam slabih 8km, tako da dizel odpade. Do sedaj sem ga imel, sedaj pa mislim, da se bo to traktoriziranje končalo. Zelo bi bil vesel, če bi mi kdo namignil, ali sem se odločil za pravilen motor, kajti moje mnenje je, da motor 2.4 bencinar s 120 kW mora delovati in ni bojazni po izdihljivosti. Nima turbine, nima bosch pumpe, nima tako zakompliciranega motorja kot dizel..., zato tudi pač bencinar. Kje, če sploh kje lahko iščem težavo v tem avtu, seveda tudi nima toliko elektronike kot zdajšnji avtomobili? Tudi Toyota ni več kar je bila. Sinonim nepokvarljivega vozila....
Namen imam pogledati tale avto, mi pa podajte svoje mnenje. Bom zelo hvaležen. Če pa je kdo pripravljen iti pogledati tale avto z menoj, je pa lepo vabljen. Ostro oko bo lažje ločilo zrno od plevela.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=5718440&show=1
Hvala za info.
LP, Sebastjan | Na vrh | |
gardinjero | 03 maj 2012, 19:12 | |
| Član #2482 Prijavljen dne: 29 nov 2011, 15:05 Objav: 451
| Lahko bi pri vas prišel v poštev tut S60, ki je meni osebno lepši od S80 sam imam S60 2.4 bencin. Porabo imam nekje od 7.3 do 8.4 normalne vožnje. Notranjost pa skoraj enaka kot pri S80. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|