|
|
Volvo V40 Pojdi na stran
1
[2]
|
|
divja jaga | 06 jul 2011, 09:02 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Pri Anini V40ki je veliko bolj znana zgodovina (pa mislim, da bi se dalo še kaj za ceno dogovarjat) Glede kilometrov je tako - bolje imeti neko ogromno številko na števcu in sigurne tiste kilometre, kot pa majhno številko pa še tisto nazaj vrteno par 100kkm | Na vrh | |
bbf | 06 jul 2011, 09:17 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| no ja , 200k ni neko ogromno število. je pa res da je malenkost neprimerno za prodajo, vsaj 10k kilometrov prej bi mogu it v prodajo. slovenci se radi nategujemo, s 350k zbiti kilometri pod dvesto, nima veze v kakšnem je stanju notranjost, pa je že "boljši nakup" kot sosedov z originalnimi kilometri pr 250.. hja, tko je.
| Na vrh | |
Z3KO | 06 jul 2011, 13:31 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Ravno sem se hotel obregnit ob to | Na vrh | |
bvogri | 06 jul 2011, 15:02 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Razbit? Ah za vsako poškodbo, pa tudi ni treba da napišeš da je bil avto karamboliran. Potem je treba to opombo odstrant iz najmanj 60% oglasov. Če školjka ni poškodovana tak karambolček nima veze.
Tolk € za V40 sam sigurno ne bi dal ampak... Ok za tisto če ima res dokazljivih 70.000 bi se splačalo malo potrudit okol cene | Na vrh | |
Z3KO | 06 jul 2011, 15:11 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Ja, sam za kakšno ceno naj ga še odpeljem. Eni ljudje omenjajo 3.500 - 4.000. Tukaj na forumu sem slišal 5.000 €. Jaz osebno bi mu dau 5.000 €.
Majstr pa pomojem ne bo spustu ceno niti blizu 5.000 €. :( | Na vrh | |
bbf | 06 jul 2011, 15:42 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| haha razbit.. še pleh ni bil skrivlen; počen odbijač, pa je že za kvalificiran kot razbit v oglas se napiše da ni razbit zato ker ni karamboliran, če bi bil, bi šel za dele apa za nič denarja. tko pa ni, in se vsedeš in peleš. očitno bo res treba prevrtit in pustit, da se eden nategne, da bo šel od bajte. lahko bi pa vsaj pogledat prišel.. | Na vrh | |
Volvej | 06 jul 2011, 16:37 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Ja saj vem da ni bil fejst razbit, saj so slike na linku, ki sem ga prilepil. Ampak v oglasu piše nekaramboliran, nepoškodovan, pa saj to sploh nima veze, če je zdaj vredu popraljen, ampak če se človek potencialno zanima za avto in so slike na forumu se mi je zdelo vredu da se mu pokaže link.
bbf je napisal(a): ... haha razbit.. še pleh ni bil skrivlen; počen odbijač, pa je že za kvalificiran kot razbit
Torej razbije se lahko samo pleh, plastika pa poka al kako? Ne razumem, ker potem se prej pleh zvija pa plastika razbije. Sicer pa se vse tudi ne vidi na tistih slikah in je pametno pogledat avto pred nakupom ane?
Sicer pa se strinjam, da imajo na a.net slabo zastavljene tele alineje, pisati bi moralo nikoli karamboliran in nikoli poškodovan, ker nekaramboliran in nepoškodovan je mogoče malo preveč dvoumno zapisano.
Pa to da ima Anin dosti bolj znano zgodovino kot rdeč? Si preverjal zgodovino enega in drugega pa primerjal? Sicer se mi zdi Anin čisto ok (sicer predrag), ampak tega vseeno ne moreš trditi če ne poznaš ne zgodovine rdečega, ne Aninega preden je prišel iz Italije.
Drugače pa, če si ti pripravljen dati 5000€ za tisto rdečo V40 in če ti jo prodajalec pripravljen prodati za tak denar, je to to.
[ Uredi 06 jul 2011, 16:49 ] | Na vrh | |
bbf | 06 jul 2011, 17:30 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| no ja ajde, razbit al pa ne razbit, vglavnem da so stvari porihtane. drugo je prevrtaža kilometrov. Kako verjet tipu, da se je samo okoli kopra vozil? pa nekaj: kaj je manj obremenjujoče za avto, 200kkm avtoceste ali 70kkm jajcegunca na isto časovno obdobje. težko rečt. ni se pa samo on vozil okoli kopra ampak najbrš tudi on pred njim, sta skupaj v sedmih letih nabrala 70k. Pa zakaj bi človk sploh prodajal dizla pri 70 kilo, če ne pod nujno? ampak potem bi mogla bit tut cena pod nujno, razen če je res pripravljen močno spustit. kar se pa cene aninega tiče, jah jebat ga, že dvakrat znižana, pa so še vedno zimske + letne gume vklučene v ceno. lahko pa da bo šel s plehki na enih zanič gumah brez tepihov in z enim starim akumulatorjem in še čem za 4.500. kdo bi vedu.. | Na vrh | |
cleaner | 07 jul 2011, 08:43 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| revival je napisal(a): ... Unikaten že,ampak če ima ta avto 100000km si dam jaz kaj odrezat,kako je lahko voznikov sedež tako povaljan pri teh km
Sedež je čisto primeren za 100k km. Ga pač vozi nekdo s koščeno ritjo...
[ Uredi 07 jul 2011, 08:44 ] | Na vrh | |
Tea | 07 jul 2011, 13:54 | |
| Član #255 Prijavljen dne: 21 mar 2007, 11:17 Objav: 581
| Glede Volva od Ane...
Avto je bil res lepo vzdrževan in lepo vožen (vsaj ko je bil Anin)...
Sem se kar nekajkrat peljala in avto dela res "v nulo"!
Tudi v živo je tako lep kot na fotkah. Se ga splača pogledat! | Na vrh | |
alfaromeo | 07 jul 2011, 14:46 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Nevem kaj palamudite. Če ima avto 70kkm potem je cena okej. vejretno se da še kaj zmenit. Sicer pa ceno se gliha s prodajalcem ne s forumom.
Primerjava da se za 4 k€ več dobi V70R II. je brezpredmetna, ker: ~ sta avtomobila različna nikoli nista bili in ne bosta enaka ~ V V70RII za 10k€ je potrebno vložiti sigurno par kilo evronov, da bo tak kot je treba ~ ker je 4k€ od 6 k€ 66% torej je 66% dražji Pa da imam denarnico 66% bolj polno, kaj bi delal. ~ Vzdrževnaje je dražje
Če avto iščeš že tri leta potem: ali ni nič pametnega ali imaš previsoke cilje ali pa si preškrt.
lp.
[ Uredi 07 jul 2011, 14:47 ] | Na vrh | |
Z3KO | 08 jul 2011, 12:27 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Sva se končno začela o ceni ment. Sem mu ponudil 5000, pa je reku da ne... da ima itak kupce blizu 6k. Na kar sem mu ponudu 5.500 :x Je pa reku, da se še slišmo, da bo potipu ostale potencialne kupce. Mah, kurc, enga pametnega avta si ne najdem na avtonetu | Na vrh | |
Z3KO | 10 jul 2011, 13:39 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Sem bil na ogledu rdečega. Sedaj vem, zakaj je samo ena fotka na a.netu Zadi odbijač visi, en košček strehe je brez laka, sedeži so grdi zastareli sivi blago, na vseh vogalih poravsan, na eni strani je razdalja med blatnikom in havbo drugačna kot na drugi (za 100% ožja), vrata škripajo. Ko sem reku da se gremo pelat, je reku da danes nima časa, jaz pa iz Postojne uletel v Koper Dobr da z družbo .... Uglavnm ja, zdej si ogledujem in berem članek o sivem volvu, od Ane. | Na vrh | |
bbf | 10 jul 2011, 16:34 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| sej res, rdeča metalik na volvoti, lahko ti sliko sosedovega S40 pošljem, ves je olupljen, lak odpada z rdečih. zelene in modre sem tut že videl olupljene. | Na vrh | |
Z3KO | 10 jul 2011, 18:32 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| O fuj. A sivi pa so kao skoz ko novi? | Na vrh | |
sebaveh | 11 jul 2011, 09:38 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Moj je srebrn (329) pa se nikjer ne lupi. Samo kakšno poliranje mu tudi ne bi škodilo... Tako da verjetno ja. | Na vrh | |
cleaner | 11 jul 2011, 10:18 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| To z luščenjem barve je bilo bolj značilno za prve letnike s40 in v40, tja do leta 2000. Kasneje so izpopolnili postopek (oz. naj bi ga). | Na vrh | |
kowa | 11 jul 2011, 14:17 | |
| Član #1485 Prijavljen dne: 28 jan 2010, 08:49 Objav: 186
| Moj je letnik 96' siv (lahko pogledate mojo temo) pa se nikjer nič ne lušči barve. Ko ga operem je še vedno zelo dopadljiv. Je pa seveda z leti dobil kako praskico itd...
Kar se pa aninega je pa meni res avto a (kot za mnoge) predrag. Ne razumem pa ravno tega kako je lahko avto totalka pa sam malo je bil zbit? to meni po logiki ne gre skupaj.... Totalka je takrat ko popravilo stane več kot je vrednost celega avtomobila, zdaj ne vem pa če je menjava plastike več vredna kot cel avto. Popravite me če se motim... | Na vrh | |
sebaveh | 11 jul 2011, 21:21 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Po mojih kriterijih je avto poškodovan takrat, ko nanj kaj pade.
Udarjen takrat, ko letijo samo kakšne zunanje plastike.
Karamboliran takrat, ko gre kakšna vezna stena ter rahle poškodbe nosilnih delov, ki pa se jih še da spodobno popraviti in spraviti v prvotno funkcijo ter mogoče še kak airbag, če je ta bolj občutljiv.
Totalka pa takrat, ko se resno deformirajo nosilni deli, ki jim ne pomaga drugega kot izrez in nadomestilo z novimi, pa še to le z vrhunskim švasanjem in pripravo materiala. Ampak takih mojstrov je malo. In ja - popravilo se ne izplača. | Na vrh | |
Z3KO | 12 jul 2011, 07:58 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| A mislite, da pri Anini v40 bi moglo bit še vse uredu kar se tiče sklopke, turbine in podobnih dražjih obrabah | Na vrh | |
Volvej | 12 jul 2011, 16:01 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Anin je bil totalka s stališča zavarovalnice, kar pomeni, da je popravilo presegalo nevem 70% al nekje tu, vrednosti vozila. Pri zavarovalnici ne gledajo na totalko kot kako je avto poškodovan, ampak na vrednost popravila vs. vrednost vozila.
Glede sklopke pa turbine pa moreš iti pogledat avto, preko interneta se ne da to žal videt. Sicer pa sklopka je menda nekje 200€, turbina pa nekje 600€, če se ne motim. Glede na to da kupuješ rabljen avto, boš v vsakem primeru moral še nekaj dat na njega. | Na vrh | |
Z3KO | 12 jul 2011, 17:27 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Ja vem, da je treba ogledat avto. Zanima me kako kaj materjali držijo pri takih volvotih. Glede na kilometre, pa sloves avtomobila, kolko so lahko že pri koncu. | Na vrh | |
bvogri | 12 jul 2011, 17:45 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Najbolje, da vrže uč kakšen mehanik če ga imaš na voljo za zraven. Kolk ma turbina lufta se preveri v parih min, pač cev je treba vzet dol. Sklopko čutiš kolikor se pač da. Kakšen luftek v podvozju je normalen. Pač bodi pozoren, da avto lepo teče, vžiga normalno topel in hladen (če se da sprobat), dobro potegne. Da pri polnem plinu konstantno ne kadi ampak spusti oblaček samo ko turbina dobiva zagon... da bremze delajo, da ga ne vleče preveč iz ravne linije... | Na vrh | |
Z3KO | 14 jul 2011, 21:47 | |
| Član #1602 Prijavljen dne: 05 apr 2010, 11:13 Objav: 62
| Swen je moj Bom enkrat odpru temo pa kej beležu kaj se bo dogajal z lepotcem. | Na vrh | |
Ana | 15 jul 2011, 12:03 | |
| Član #1178 Prijavljen dne: 17 jun 2009, 22:17 Lokacija: LJ, NM, Mengeš Objav: 181
| čuvaj ga | Na vrh | |
Volvej | 15 jul 2011, 12:03 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Čestitke! Naj ti služi . | Na vrh | |
Zeci | 17 jul 2011, 11:12 | |
| Član #2301 Prijavljen dne: 18 jun 2011, 09:33 Objav: 3
| Kar se tiče sklopke se ti splača kupiti od lagune ista zadeva cena zelo razlicna
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 52, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|