|
|
2.0 16v 100kW l. 96 problemi
|
|
dedwa | 20 jun 2011, 19:39 | |
| Član #2147Prijavljen dne: 27 feb 2011, 20:28 Objav: 7 | Lep pozdrav!
Kupil sem si Volva pa me zanima nekaj odgovorov izkušenih mačkov. Problemi so sledeči:
-ko se vozim normalno avto ne pije ne vode ne olja ko pa ga pohodim do 6-7000 rpm, pa mi zmanjka vode in olja (olje kaplja med mašino in menjalnikom)
-včasih gre zelo težko v prvo prestavo
-poraba stalna 10l ne glede na to al ga tišim al ne (a je to kj narobe?!)
-števec je bil baje enkrat vzet ven in ne dela zdej več merilec goriva skos je pod nulo in sveti rezerva tko da nevem kok mam benza
-a je bolš tankat 95 al 100 okt
-ko bremzam bremza zelo slabo če pa nekajkrat pohodim bremzo pa začne delovat tko k treba ( novi diski+ ploščice pred 2000km)
Zahvaljujem se vam za odgovore | Na vrh | |
divja jaga | 20 jun 2011, 19:46 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| -glede menjalnika...dolij olje v menjalniku oz. ga zamenjaj. -števec goriva...nagaja ti plovček v tanku; le ta se je nekje zataknil in se ne premika.
A ko stojiš na mestu ti avto kaj belo kadi? | Na vrh | |
dedwa | 20 jun 2011, 19:50 | |
| Član #2147 Prijavljen dne: 27 feb 2011, 20:28 Objav: 7
| nč ne kadi, glede števca bil je vzet ven ker so lučke crknle k so jih pa zamenjal pa ni hotu več delat..... | Na vrh | |
Terminator | 20 jun 2011, 19:58 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| -Če te menjalnik zeza, zamenjaj puše menjalnika (na uradnem servisu okol 50€)
-10l bo kar držalo ja... sam sem z lepo vožno na relacijo prišel tudi na 8,5l, vendar ga mesto ubija in je takoj zopet na 10l
-motor ti bo vsekakor porabil nekaj olja (lahko tudi okoli 0.5l na 1000km)
-za števec goriva je res možno da je kaj s plovcem
-vseeno je ali tankaš 95 ali 100, sam sem 95
-če stisneš bremzo najprej ni nič potem pa? verjetno jih moraš prezračiti, preveri tudi nivo zavornega olja....
Koliko imaš pa prevoženih kilometrov? | Na vrh | |
dedwa | 20 jun 2011, 21:17 | |
| Član #2147 Prijavljen dne: 27 feb 2011, 20:28 Objav: 7
| 236000 | Na vrh | |
VOLVOV40 | 21 jun 2011, 22:52 | |
| Član #12 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:30 Lokacija: LJUBLJANA Objav: 546
| Ko boš prezračeval bremze,mu še privošči novo zavorno olje,učinki so lahko zelo blagodejni. | Na vrh | |
sebaveh | 22 jun 2011, 20:18 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Olje če kaplja, bo potrebno zamenjati semeringe na glavni gredi. Po možnosti čimprej, ker če imaš slučajno dvomasni vztrajnik in olje kaplja po njem, bo še ta uničen. Preglej in menjaj puše na vzvodih prestavne ročice, to je precej pogosta napaka na teh modelih. Tudi olje v menjalniku preglej in najbolje bi ga bilo kar menjat. Glede števca je možno da ga niso dobro priklopili nazaj, ali pa se je res zataknil plovec v rezervoarju. Do plovca prideš če dvigneš zadnji sedež in tapeto. Na vrhu boš videl nekaj žic. Povej koliko in kakšne barve, pa bomo ugotavljali naprej...
Od kod pa si? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|