|
|
AWD sistemi ( Volvo & ostali )
|
|
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 17:39 | |
| Član #22Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418 | Odpiram novo temo, kjer bomo debatirali o vseh AWD sistemih. Volvovi Haldex, visko... Audi torsen, Subaru "symetric awd"... Vsake izkušnje so zaželjene, prilepite kakšne video posnetke, sheme sistemov, tehnične podrobnosti/pomankjlivosti, učinkovitost, vzdrževanje... Vglavnem VSE povezano z AWD sistemi. Prijetno debatiranje! | Na vrh | |
tomazKK | 20 feb 2011, 18:02 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Tastar Subaru Justy. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 18:23 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| tomazKK je napisal(a): ... Tastar Subaru Justy.
Zakon za sneg | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 18:52 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| V70 XC Ph.1 VISKO KLIK
XC70 Haldex 4. generacije KLIK
Odzivnost prvega haldexa: Audi A3 Haldex 1. generacije ( enak kot na 2001 V70 XC Ph.2 ) KLIK
[ Uredi 20 feb 2011, 18:56 ] | Na vrh | |
AljAž | 20 feb 2011, 19:54 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Odkrivanje tople vode? AWD in Volvo veselo branje!
[ Uredi 20 feb 2011, 19:55 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 19:59 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| AljAž je napisal(a): ... Odkrivanje tople vode? AWD in Volvoveselo branje!
Ne, nobeden ne odkriva tople vode. Prav zato sem odprl novo temo, da ni govora samo o Volvo AWD sistemih temveč o AWD-jih vseh znamk, da slučajno v temi "Volvo in AWD" ne bi bili OFF TOPIC in bi koga pretirano motilo. Drugič pa bolj podrobno preberi naslov teme Lp
BMW X-drive vs. Quattro ( pristransko ali ne, razlika je očitna ) Klik
[ Uredi 20 feb 2011, 20:50 ] | Na vrh | |
forba | 20 feb 2011, 20:08 | |
| Član #977 Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08 Objav: 155
| No pa še jaz nekaj vprašam ker o AWD bore malo vem: Jaguar x-type in njegov AWD? Kako se obnese in kateri sistem uporablja? Je mogoče že kdo preizkusil? Potrebujem karavana pa gledam x-typa. Hvala! | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 20:16 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| forba je napisal(a): ...
No pa še jaz nekaj vprašam ker o AWD bore malo vem: Jaguar x-type in njegov AWD? Kako se obnese in kateri sistem uporablja? Je mogoče že kdo preizkusil? Potrebujem karavana pa gledam x-typa. Hvala!
X-type ima Visko sklopko. Sistem je malenkost drugačen kot pri volvu, visko sklopko ima X-type spredaj, potem pa še center diff. Obratna postavitev, efekt mora v končni fazi bit zelo podoben. Sicer pa ima Jaguar v primerjavi z Volvo Visko sistemom en konkreten minus. Volvo Visko ( S70AWD/V70XC/V70AWD(R) ) ima zaporo zadnjega diferenciala, Jag tega nima.
X-type AWD v akciji KLIK
[ Uredi 20 feb 2011, 20:20 ] | Na vrh | |
Ovlov | 20 feb 2011, 20:50 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| No ja, ko smo glih pri tej dolgočasni temi ... Za tiste, ki ravno tako kot jaz kupijo avto revijo 1x na leto: v zadnji številki magazina "Auto motor i sport" je objavljen test o tem, kako se obnesejo razni AWD-ji na snegu. V konkurenci so bili:
Audi RS5 coupe, Subaru mpreza WRX STI, Mini Cooper S Countryman ALL4, BMW X3 XDrive 20d, Volvo V60 D5 AWD, VW Passat var. 2.0tdi MBT 4motion, Mercedes s350 blue eff. 4matic, VW Phaeton V6TDI 4motion, Porsche Cayenne V6, Range Rover TDV8 Vogue.
V skupnem seštevku "iznenađujuća pobeda pripala je" ... Nagađajte, drugovi!
| Na vrh | |
Damijan | 20 feb 2011, 20:51 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Subi je definitivno liga glede AWD pogona.
BMW-jev X je do modela E39 sekret. Tudi sava slabšega pogona ne bi mogla naključno znesti skupaj, Ali na kratko, tako slab pogon si je težko izmisliti. Ko je kupil Roverja, je s tem dobil vrhunski AWD iz Roverjevih terencev.
Quattro je samo komercialni nateg. Zelo slab v praksi. Po novem pa so še ti večinoma elektronsko priklopljivi, zani kot 4motion pri VW. Je pa Audi šele leta 2008 dobil centralni Torsen C.
AR 159 3x Torsen C diferencial. In tudi predhodni modeli, 155 Q4, 33 Q4, Tempra, Delta in Dedra integrale, so imele vrhunski pogon, ki je bil še iz rally grupe N, ki zdrži do moči 900KM. AR 164, viscomatic, skonstruiran pri firmi Steyr iz Gradca, v osnovi je RWD.
___________________________________________________________________ Pri AR33 sem malo zafalil. 33 Prmanent4 (P4) je imela stalni AWD, Q4 pa viskozno sklopko. To oboje pri motorju 1,7 16V. Pri motorju 1,2 89KM pa ročno vklopljiv 4x4, enak kot pri stari Fiatovi Pandi. ______________________________________________________________________
[ Uredi 21 feb 2011, 08:48 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 21:00 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Damijan je napisal(a): ...
Subi je definitivno liga glede AWD pogona.
BMW-jev X je do modela E39 sekret. Tudi sava slabšega pogona ne bi mogla naključno znesti skupaj, Ali na kratko, tako slab pogon si je težko izmisliti. Ko je kupil Roverja, je s tem dobil vrhunski AWD iz Roverjevih terencev.
Quattro je samo komercialni nateg. Zelo slab v praksi. Po novem pa so še ti večinoma elektronsko priklopljivi, zani kot 4motion pri VW. Je pa Audi šele leta 2008 dobil centralni Torsen C.
AR 159 3x Torsen C diferencial. In tudi predhodni modeli, 155 Q4, 33 Q4, Tempra, Delta in Dedra integrale, so imele vrhunski pogon, ki je bil še iz rally grupe N, ki zdrži do moči 900KM. AR 164, viscomatic, skonstruiran pri firmi Steyr iz Gradca, v osnovi je RWD.
Vozil sem 04' A4 Quattro 1.9TDI 131konjev. Na snegu je bistveno manj prepričljiv kot moj AWD ( Visko ), nevem, najbrž se toliko pozna Volvova diferencial špera. Zdi se mi kot da v Audiju je vrtelo po diagonali kolesa v prazno in to je to... To kar se pa tiče vzdržljivosti pogonov v AR, Lancia itd... je proti Švedom vrhunsko. Visko sistem v Volvu je zaradi ogdona nenormalno občutljiv ker je sam visko predimenzioniran, da pogon takoj zagrabi oziroma skozi grabi. Profil, power-starti, poden gas skozi ovinke... In odgon crkne.
Haldexi novejše generacije so pa baje narejeni precej robustno.
Definicija Haldexovih "generacij" v Volvih:
Do letnika 2004: ( S60/V70/XC70 ) Haldex Generation I and II based all wheel drive system is reactive. The coupling activates after a wheelspin is detected. However, the reaction is very quick and just 1/4 of a wheel turn is needed to engage all wheel drive.
Od letnika 2004 naprej: Haldex Generation III and IV based all wheel drive system is proactive. The electronics can pre-tension the clutch and activate all wheel drive before a wheel slip occurs.
[ Uredi 20 feb 2011, 23:30 ] | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 22:00 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
|
Eni pravijo da je to Audi reklama, drugi da ne. Jaz sem deljenega mnenja. Če v Volvu izklopiš STC/DSTC/TRACS prideš noro daleč. Iz lastnih izkušenj lahko povem, z visko pogonom sem se po smučišču vozil v noro strmi klanec
Visco vs. Haldex prve gen. KLIK
[ Uredi 20 feb 2011, 22:11 ] | Na vrh | |
Plesko | 20 feb 2011, 22:25 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| Vsak AWD pogon je dober v kolikor se uporabnik spozna z njim in ga zna temu primerno uporabljati, nekateri zahtevajo višje obrate oz več vrtenja koles spet drugi bolj mehanski tega praktično ne rabijo. Je pa sigurno to da omogočajo mehanski, preklopljivi awd pogoni bolj precizno in natančnejšo vožnjo. Prav tako pa so za dobro trakcijo izredno pomembne pnevmatike, npr. pri tistem X-type-u je voz obut v letne gume konkretne širine . Sigurno bi sam v vrh uvrstil, subaruja, land roverja pa morda še kakšnega | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 20 feb 2011, 22:29 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| @Plesko Kar se tiče hardcore offroad-a itak, landrover defender in companjoni. Kar se pa tiče malce snega, malce blata, kakšna luknjica... Zasnežen ali peščen/blaten klanec, boljša lega na cesti pa so ti pogoni čisto dovolj. So pa več kot opazne razlike med njimi. | Na vrh | |
divja jaga | 21 feb 2011, 07:31 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ... Eni pravijo da je to Audi reklama, drugi da ne. Jaz sem deljenega mnenja. Če v Volvu izklopiš STC/DSTC/TRACS prideš noro daleč. Iz lastnih izkušenj lahko povem, z visko pogonom sem se po smučišču vozil v noro strmi klanec Visco vs. Haldex prve gen. KLIK To si tudi jaz mislim Jaz sem pač tak odgovor dobil, ko sem prijatelju posredoval link, da BMW pride dlje kot Audi | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 21 feb 2011, 11:44 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Haldex pri delu v:
VW GOLF DRIFT KLIK
SEAT LEON DRIFT KLIK | Na vrh | |
Ovlov | 21 feb 2011, 12:54 | |
| Član #257 Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15 Objav: 700
| Torej tole so rezultati zgoraj omenjenega primerjalnega testa (prva številka je čas, porabljen za določeno pot po snegu, druga seštevek vseh parametrov):
Audi RS5 coupe: 73,2 76 Subaru mpreza WRX STI: 76,0 59 Mini Cooper S Countryman ALL4: 70,8 87 BMW X3 XDrive 20d: 72,4 84 Volvo V60 D5 AWD: 68,4 91 VW Passat var. 2.0tdi MBT 4motion: 73,8 80 Mercedes s350 blue eff. 4matic: 76,6 79 VW Phaeton V6TDI 4motion: 71,6 79 Porsche Cayenne V6: 68,8 90 Range Rover TDV8 Vogue: 74,6 64
| Na vrh | |
Krchan | 21 feb 2011, 16:49 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Ovlov je napisal(a): ...
Torej tole so rezultati zgoraj omenjenega primerjalnega testa (prva številka je čas, porabljen za določeno pot po snegu, druga seštevek vseh parametrov):
Audi RS5 coupe: 73,2 76 Subaru mpreza WRX STI: 76,0 59 Mini Cooper S Countryman ALL4: 70,8 87 BMW X3 XDrive 20d: 72,4 84 Volvo V60 D5 AWD: 68,4 91 VW Passat var. 2.0tdi MBT 4motion: 73,8 80 Mercedes s350 blue eff. 4matic: 76,6 79 VW Phaeton V6TDI 4motion: 71,6 79 Porsche Cayenne V6: 68,8 90 Range Rover TDV8 Vogue: 74,6 64
Se pravi da je V60 vse "nascal"... kul
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 51, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|