|
|
Renault Clio 95 1.7 TURBO -170HP ----> ( Volvo 460 )
|
|
mrv | 22 dec 2010, 15:37 | |
| Član #1416 Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09 Lokacija: poetovio Objav: 1234
| Lepa potujoča truga. zavore si tud pustil od 1,4 cliota ??
Volvo 1.7 turbo je tud zadaj že imel diske | Na vrh | |
Švedmorebitprh | 22 dec 2010, 16:25 | |
| Član #408 Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55 Objav: 228
| To so te ovčke v volčji preobleki.... | Na vrh | |
Sashtk | 23 dec 2010, 00:55 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| vajtsnejk je napisal(a): ... Lepa potujoča truga. zavore si tud pustil od 1,4 cliota ?? Volvo 1.7 turbo je tud zadaj že imel diske
Zadaj so bobni od kangooja ki so 1x večji ( ročna ) spredaj pa so zavore od clia 1.8 16v se pravi 260mm hlajeni športni diski TAROX...
Nevem kaj si mislil s tem ovčka v volčji preobleki?? | Na vrh | |
sl | 23 dec 2010, 12:46 | |
| Član #841 Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36 Objav: 42
| In kako homologiraš to čudo? Najbrž niti ne, a? | Na vrh | |
Sashtk | 23 dec 2010, 12:56 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| homologirano je vse razen motorja ... motor je ubistvo tko od renaulta 1.7 ki so ga imele R21- ke, potem ga je volvo odkupil in ga dal predelati k Porscheju na turbo ( če to drži ali pa me popravite )... tko de motorja načeloma nebi moral homologirati edino če bi dobu motor navaden 1.7 renaultov in ga homologirav potem pa tega not... Izgled motorja je pa isti samo da pri tem volvotovem je še seslni kolektor ter turbina vidna drugače je pa motor enak po izgledu..
[ Uredi 23 dec 2010, 12:57 ] | Na vrh | |
sl | 23 dec 2010, 15:39 | |
| Član #841 Prijavljen dne: 06 avg 2008, 14:36 Objav: 42
| Mega - clio s 170 turbo konji mora fajn letet. Edino shit je ce te policaj ustavi in gre gledat kaj imas pod havbo in kaj najde - ni nujno da najde ker eni ne vedo kaj in kje iskati. Vcasih imajo akcije in iscejo prav take spuscene avte s full spojlerji in crnimi sipami, ker iscejo karkoli nehomologiranega. | Na vrh | |
tomazKK | 23 dec 2010, 16:30 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Zadnji lep Renaultov model... | Na vrh | |
Damijan | 23 dec 2010, 18:37 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Najprej narediti A-test, potem pa še homolomo in je.
če maš €€€€€€€€€€€ | Na vrh | |
Volvej | 23 dec 2010, 19:59 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Škoda da ni sleeper, bi bil dosti boljši . | Na vrh | |
bvogri | 24 dec 2010, 06:45 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Še zdaj se spominm ko sem hodil na brnčičevo in je imel nekdo iz vodmata predelano 5-ko na 1.7 turbo. Tista je bila prav tako še dodatno napiljena in je do 100ke vrgla dol E36 M3 za šalo.
Zakon! Samo po pameti | Na vrh | |
Sashtk | 24 dec 2010, 12:00 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| Za LJ okolico nevem še en kolega ima iz Velenja tudi petko gt z tem motorjem samo da ima še večjo turbino T25 in ima avto nekaj malega čez 200 konjev NORO!!... Še slikca na hitro:
Ampak že pri Cliu ko turbo zagrabi je fertik, adijo pamet kak to dela pa še mali avto je zato je občutek še večji...
[ Uredi 24 dec 2010, 12:04 ] | Na vrh | |
tomazKK | 24 dec 2010, 17:47 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Petka, stara ljubezen.
Ena rumena z 1.7 motorjem se prodaja . | Na vrh | |
bvogri | 25 dec 2010, 04:16 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Če se prav so spomnim je bila res prav tale flurescentno zelena takrat redna obiskovalka dragov. Je imel pa lastnik probleme z prostorom zaradi inter-coolerja in večjega volvotovega hladilnika. Vprašanje kakšno je sedaj stanje ampak takrat je do 100-ke dobesedno poletela.
| Na vrh | |
tomazKK | 25 dec 2010, 17:39 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Strup je v malih flaškah. Petka ma dobrih 700 kil, pa če teh 120KM sprav 460ko z mesta z nasmehom, ti v 5ki žnable čez glavo potegne. | Na vrh | |
Sashtk | 26 dec 2010, 02:00 | |
| Član #1962 Prijavljen dne: 21 nov 2010, 00:44 Lokacija: Šempeter v Savinjski Dolini Objav: 442
| ja ubistvu ta na sliki jih ima neki malga čez 200KM
Drgač pa una zelena k se prodaja ne zgleda neki zelo lepo ohranjena pa mal mi je čudn 1.8 turbo volvotov motor!!! nevem al se je zmotu al pa pojma nima, alpa jst nevem da 1.8 tud obstaja turbo? | Na vrh | |
tomazKK | 26 dec 2010, 11:08 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| 1721ccm ima. Verjetn pomota, ker vsi na gor zaokrožujejo. 1.8i mende ni bil turbo... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 75, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|