Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Mnenje o Volvo s60 2.4

Avtor objava
Tonch
09 dec 2010, 23:41 Predogled tiskanja
Član #1972
Prijavljen dne: 26 nov 2010, 22:59
Objav: 106
zdravo!
Ogledujem si s60 2.4 bencinar, 160 km.Ima kdo kake iszušnje s tem motorjem? Zanima me predvsem vzdržljivost in poraba......
Na vrh
bvogri
10 dec 2010, 13:13
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Vzdržjivost je velika, poraba prav tako

Kater letnik? 170 konjev verjetno? Računaj na porabo 10l+. Ob rednem vzdrževanju kakšnih večjih problemov z motorjem ne bi smel imet.
Na vrh
zlatko1970
10 dec 2010, 13:23
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
in zaradi take porabe mam jaz rajši 2,5 traktorja ki potroši 6-7 l.
drugače pa bo kar prava zverina ki boš jo fural
Na vrh
Plesko
10 dec 2010, 18:00
Član #15
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53
Objav: 937
Poraba mesto 10-11l/100km, AC 8-9l/100km, min 7l/100km. Problemov s tem motorjem pa nisem imel. tok tok.
Na vrh
Tonch
11 dec 2010, 19:32
Član #1972
Prijavljen dne: 26 nov 2010, 22:59
Objav: 106
Aha lepa reč.....ja no mislim da bom kar za traktorji začel gledat....(Vsaj glede porabe).... Aja kaj pa turbine pri bencinarjih? Nikjer še nisem slišal da bi komu šla pri s60... Ima kdo kaj več info. o tem?
Na vrh
Krchan
12 dec 2010, 07:26
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Ne glej samo na porabo. Kupi si tisto kar si bolj želiš, predvidevam pa da bencinarja. Razlike je cca 2L/100km, kar znese pri 20kkm na leto cca 400-500€, kar je cca 35€ na mesec. Če voziš manj na leto je razlike še manj. Pri bencinarju cenejše vzdrževanje, veliko manj možnosti (dragih) okvar. Sem ravno bral (sicer za motor 2.0D, kako ena šoba stane 350€). Pri bencinarju imaš več možnosti da bo imel manj km oz. da ne bodo prevrteni, vztrajnik je manj obremenjen (1000€+), 2.4 tudi nima turbine, lepši zvok, manj tresljajev...
Jaz sem šel iz dizla 6,5-7L/100km na turbo bencinarja 9-10L/100km pa ne opazim manjka v denarnici, uživam pa 1000krat bolj. Avto pa me je zaradi nepredvidenih stroškov v dveh letih in pol stal 7€ (sedem evrov)! Seveda ne upoštevajoč redno vzdrževanje...

[ Uredi 12 dec 2010, 07:29 ]
Na vrh
zlatko1970
12 dec 2010, 09:04
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
hja glede "vojne" med dieseli in bencinarji ima vsak svoj pogled na zadevo. Glej, jaz delam letno 40.000 + in zagotovo ne bom nabavljal bencinarja. Saj imam doma tudi bencinarja ki ga fura žena, ampak jaz pa ne grem iz traktorja, razen, če bom dobil službo bližje domu.

po moji računici je razlika v porabi kar 3 litre in ne 2 litra. Tudi iz tvojih navedb o porabi se vidi da je to 3 l. Pomnoži to (3) s kilometri pa boš videl koliko imaš letno dodatnih stroškov in nadaljnjih 4-5 let boš vsak mesek preklinjal ko boš dobil položnico za magno. Je pa res, da če delaš manj kot 20.000 na leto, pa ni več kake velike razlike.
Tudi jaz bom imel sedaj tega volvoja 2 leti, pa tudi pred tem sem imel že 3 leta enega drugega diesela (saxo), pa ti povem da v zadnjih 5 letih na nobenem avtu nisem popravljal nič takega, kar bi imelo povezavo z motorjem. Šravfal sem samo zavore, kuplunge, avspuhe in podobno. Pa si predstavljaj saxoja na katerem narediš v 3 letih 150.000 pa nekaj takega je imel že ko sem ga kupil, pa mašina dela kot urica? A saxo benzin vzdrži take kilometre? Enako je pri volvoju. Ta moj traktor ima verjetno vsaj 300.000 km, pa glede na obnačanje bo držal pe enkrat toliko. Probleme imam z vsemi drugimi sklopi, le z samim motorjem ni problema.
Tudi glede vzdrževanja diesela ne vidim od kot bi naj bilo vzdrževanje dražje. Menjavam le olje in filtre ter jermene. To delam sam doma tako pri bencinarju kot pri dieselu. Pri bencinarju moraš še vsakih 20.000 zamenjati svečke in na 40.000 kablovje za svečke, česar pri dieselu ni.
Občutek pri vožnji? Pri saxojeku je bilo konkretno čutiti da je diesel, ampak ti pa sedaj kupuješ VOLVOJA S60 ! Pri tem stroju pa resnično ni čutiti kakega divjega tresenja. Saj to ni golf I ali mercedes 200 letnik 1978.

Sicer pa je vse odvisno od potreb, želja in kilometrov, ki jih povprečno delaš.
V vsakem primeru - če boš kupil volvoja boš do nezavesti in to zadovoljno Pa ni važno ali bo traktor ali benzin. Vse je . Sem fural tudi BMW serije 5 diesel (mislim da 525) pa mercedesa E 220 D, pa se oba po občutku, voznih lastnostih in udobju skrijeta pred S80.

[ Uredi 12 dec 2010, 09:07 ]
Na vrh
Krchan
12 dec 2010, 12:42
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Po spritmonitorju.de je razlika v porabi med 2.4 in D5 2.6 litra, kar pri 20kkm znese 550€ na leto.

Bistvo mojega posta pa ni to, da bi brezglavo prepričeval ljudi v nakup bencinarja. Ampak mogoče koga, ki si želi bencinarja, pa zaradi splošnega mišljenja slovenceljnev nato kupi dizla, ker je to sigurno bolš, če že večina vozi dizle.
A mi lahko kdo utemeljeno razloži naslednje: Povprečen slovenec dela na leto cca 15.000 km. Ker si lastim S40 ph2, večkrat na avto.net gledam omenjene modele + V50, pa jih vrže ven približno 3 strani. Nazadnje, ko sem dal zraven opcijo "benzin", mi je vrglo ven 1 (eden) avto, pa še ta je testni od Summita!!! In to naj bi bila ponudba teh vozil za SLO trg? Kot da se vsi vozimo 300km v službo. Pa je podobna zadeva pri vseh modelih. Jaz sem imel enega dizla do sedaj, pa ga ne bom imel nikoli več, čeprav bi se mi (in se mi je) finančno splačal, ker nisem imel nobenih okvar, ampak sem se avta naveličal že po pol leta, medtem ko se sedaj po dveh letih in pol še vedno z veseljem usedem v "turbaša". Jaz gledam na to kot na ene vrste hobi, ker mi je vožnja tudi v užitek, ne samo obveza. In ko na koncu izračunaš, da je razlike v porabi za en gostilniški pir dnevno, raje doma "ruknem" dva deci rdečga, ki ga dobim zastonj...
Če delaš 40kkm letno je logično da maš dizla, @Tonch pa je že v začetku razmišljal o bencinarju, kljub zelo revni ponudbi na trgu, zato sklepam da ne dela veliko km, pa se nato po nekaj postih premisli in bi imel raje dizla, ker (buuu) bencinar popije dva litra več.

[ Uredi 12 dec 2010, 16:57 ]
Na vrh
Sverige
12 dec 2010, 13:18
Član #412
Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18
Objav: 743
Drgač je bolj BUUU dizel, ko ti gredo šobe, turbina, visokotlačna črpalka. Bencinar ni pol toliko občutljiv kot dizel. Pri majhni kilometrini res raje bencinar. Čeprav res velika večina dela malo km, kupijo dizla, zato ker se dvakrat na leto peljejo na relacijo in še to na morje

Krchan@ si tvojega Volva pripeljal iz tujine. Ker sem tudi sam gledal za bencinarjem, pa mislim da mi je res izpisalo samo 3 S40?

[ Uredi 12 dec 2010, 13:22 ]
Na vrh
Krchan
12 dec 2010, 15:43
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Laguna je napisal(a): ...


Krchan@ si tvojega Volva pripeljal iz tujine. Ker sem tudi sam gledal za bencinarjem, pa mislim da mi je res izpisalo samo 3 S40?


Moj je iz Nemčije, ker pri nas ga dobit je mission imposible...
Sem še danes šel pogledat na avto.net (S40-V50), vrže ven par novih in enega testnega L.09...
Na vrh
zlatko1970
12 dec 2010, 19:33
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
jah saj tudi jaz sem napisal, da se razlika konkretno zmanjša, če delaš manj kot 20.000 na leto. In ker nimama pojma koliko km ima povprečno tonch boma to odločitev pač prepustila njemu. Bo že sam vedel kaj je najboljše

Kar se tiče pa ti dam čisto prav. Vsi šparamo nekje, drugje pa brezveze mečemo ven veliki denar tako da...

ne strinjam pa se s tistim, ki pravi kako draga so popravila na dieselih. Sem že omenil koliko kilometrov sem delal z ubogim saxojekom pa na mašini ni bilo nič čutiti kilometrov. Vsak saxo bencin bi imel že davno drugi motor ali vsaj generalko pri istih kilometrih. Saj se strinjam, da če crkne, potem je hudičevo drago, ampak crkne pa tako pozno, da mora večina bencinarjev preg delati generalko, kot da se na dieselu začne čutiti kakšna okvara enega dela motorja (tirbone, črpalke,...). Na splošno gledano diesel motor zdrži 3 x kilometrov kot podoben bencinski. Saj vem, da me boste zaradi tega zadnjega spet napadli, ampak sam sem prepričan v svojo izjavo. No ja, je pa spet res, da če imaš diesela, ki ga furaš le vsak dan 3 km do službe in domov, potem boš motor uničil v momentu. Diesel je motor za daljše fure.

vendar pa - kot sem že dejal - tonch sam najbolje ve koliko kilometrov dela in bo sam za sebe najbolje vedel kaj mu bolj paše.

pa še enkrat . naj bo diesel ali benzin - volvo je prava izbira!

[ Uredi 12 dec 2010, 19:35 ]
Na vrh
cabby
13 dec 2010, 17:29
Član #1397
Prijavljen dne: 28 nov 2009, 00:56
Lokacija: Celje
Objav: 60
zlatko1970 je napisal(a): ...

...............................A saxo benzin vzdrži take kilometre? Enako je pri volvoju. Ta moj traktor ima verjetno vsaj 300.000 km, pa glede na obnačanje bo držal pe enkrat toliko. Probleme imam z vsemi drugimi sklopi, le z samim motorjem ni problema.



Na prvo zgornje vprašanje ti pa ponudim odgovor iz prve roke. Saxo 1.1 bencin letnik 2002, se z zgolj enim izven servisnim posegom (menjava termostata in tesnila glave) še vedno premika s 328000 km. Prva sklopka, prvi amortizerji, prvi sprednji diski. Glede nato, da ga oče nima namena prodat dokler dela, verjamem da jih bo imel vsaj 500000 preden bo razpadel.

Na vrh
zlatko1970
13 dec 2010, 18:00
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
cabby je napisal(a): ...

zlatko1970 je napisal(a): ...

...............................A saxo benzin vzdrži take kilometre? Enako je pri volvoju. Ta moj traktor ima verjetno vsaj 300.000 km, pa glede na obnačanje bo držal pe enkrat toliko. Probleme imam z vsemi drugimi sklopi, le z samim motorjem ni problema.



Na prvo zgornje vprašanje ti pa ponudim odgovor iz prve roke. Saxo 1.1 bencin letnik 2002, se z zgolj enim izven servisnim posegom (menjava termostata in tesnila glave) še vedno premika s 328000 km.



tesnilo glave? to je po moje kar konkretno popravilo, ki se mu reče "mala generalka" . To se naredi, če ti pade kompresija zaradi počenega tesnila glave. Po vsej verjetnosti je prišlo tudi do poškodbe same glave in jo je bilo potrebno "planati". In točno to je tisto o čemer sem govoril jaz. Moj bivši saxo je imel ob prodaji vsaj 350.000 (nimam pojma koliko jih je zbil prejšnji lastnik), pa se na motorju ni dejansko nič poznalo.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 56, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete