|
|
zima in diesel
|
|
zlatko1970 | 27 nov 2010, 11:55 | |
| Član #1235Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131 | spet se je začela zima in ker imam izkušnje že iz lanskega leta predvidevam, da se bom z mojim "traktorjem" spet kregal ob jutranjih odhodih v službo
Kaj menite, od česa je najbolj odvisno slabo vžiganje ob nizkih temperaturah. Saj je po vsej verjetnosti lahko vzrok v slabi kompresiji, vendar pa po zagotovilih serviserjev na dumidi, moj avto še sploh nima nizke kompresije. Pa grelne svečke bi tudi naj bile še OK. Kaj pa injektorji? a imajo kaj veze z hladnim vžigom, ali kako?
tnx
| Na vrh | |
sebaveh | 27 nov 2010, 18:27 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Voda v filtru nafte mogoče? | Na vrh | |
bvogri | 27 nov 2010, 20:20 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Motor, model avta in letnik pa?? Od tega je odvisno veliko stvari.
Za dizle je drugače super servis Arčon v Renčah ;) So pa blizu Gorice kar ti je morda daleč | Na vrh | |
zlatko1970 | 28 nov 2010, 07:47 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| ja gorica je hudičevo daleč. Voda v filtru? hmmm mogoče, ampak ne vem zakaj bi to j... samo ob nizkih temperaturah.
drugače pa S80 letnik 2001, 2,5 tdi. | Na vrh | |
Kelvan | 28 nov 2010, 09:12 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| ista masina, isti letnik... meni sicer kar v redu vziga, ampak mi ob temperaturah pod 0 posvetita oranzen trikotnik s klicajem in lucka za masino, izpise pa obvestilo da "check engine next service" Ce avto ponovno vzgem po tem, ko se masina ze segreje, tega opozorila ne izpisuje vec pa tudi lucki ne svetita | Na vrh | |
tomazKK | 28 nov 2010, 11:00 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Če sta kompresija pa svečke OK, je lahk slab akumulator. Poglej kolk je vode v njem, dolij, da so celice pokrite, ga s polnilcem nafilaj in probaj. Voda v filtru pozimi zmrzne. Kje pa tankaš? Probi kakšno drugo bencinsko.
[ Uredi 28 nov 2010, 11:02 ] | Na vrh | |
zlatko1970 | 28 nov 2010, 12:34 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| akomulator je novi in dobro "obrača", tako da to ni. Tankam na različnih benzinskih petrola, tako da tudi voda ne more biti, saj ne morejo imeti vse benzinske kakega kondenza v cisternah.
pri vžiganju vozila se dogaja, da on že deloma začne "prijemati", ampak ko spustim ključ, pa le še dvakrat kihne, potem pa konec. Po nekajkratnem kurblanju se potem le odloči in zažene mašinico.
Res vse kaže na kompresijo, ker pa so mi na dumidi rekli, da bi naj bila še OK, pa nimam pojma. Saj mi je niso direktno merili, samo preko priklopa an računalnik so nekaj ugotavljali in rekli da je še v mejah normale.
Še enkrat vprašanje: a kdo ve, ali imajo injektorji kaj opraviti z hladnim vžigom, ali kaj sploh urejajo? | Na vrh | |
tomazKK | 28 nov 2010, 15:09 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Hladno vreme poudari napake - pozimi prej opaziš, če je kaj zmatrano. Torej, da - imajo opraviti. Grelne svečke menjaj, če še niso bile odkar maš ta avto.
Probaj še na kakšnem Molu, Agipu tankat, za probo če ne drgač. Js sem mel z Petrolovo nafto probleme - poleti (z old school dieselom).
| Na vrh | |
boris | 28 nov 2010, 15:13 | |
| Član #880 Prijavljen dne: 19 sep 2008, 15:56 Objav: 17
| hahaa.. le kako so oni kar tako s testerjem ugotovili, da je kompresija še dobra... kar tako na lepe oči... kompresijo lahko preveriš edino z manometrom...!
ampak tudi sam dvomim da ima slabo kompresijo, ker tale VW motor je izredno trdoživ in naredi ogromno kilometrov preden spusti dušo...
ampak vseeno, po vsej verjetnosti bi bilo potrebno preveriti predvbrizg na BOSCH črpalki, to pa se preveri s testerjem. ponavadi težko vžiga prav zaradi tega, ker enkrat ko motor dela, se predvbrizg itak nastavlja dinamično... | Na vrh | |
tomazKK | 28 nov 2010, 16:58 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| Obnova!! Za novo boš plaču kot žuti. Pa tudi razbitih avtov s tem motorjem je dost. Je pa tudi res kar pravi boris glede kompresije. Tej motorji so žvižgal tud v transporterjih. Pa vemo da se s kombiji ne špara.
Ps: ljudje, ne rinte prehitr na uradne servise. | Na vrh | |
cleaner | 28 nov 2010, 21:13 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Pri mojem S70 TDI (enak motor) je bil kriv švoh alternator. Po obnovi je avto vžigal tudi pozimi u nulo. | Na vrh | |
bvogri | 29 nov 2010, 01:34 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ah ne takoj strašit s stroški. Pri teh TDI-jih je običajno predvžig popolnoma razštelan, zato lahko tudi kadi kot dimnik ;) Preveri če je to nastavljeno kot mora biti potem pa naprej. Natavitev pa ne bi smela predstavljati kakšnega večjega stroška ;), samo v redu seriserja za tele TDI najdi z ustreznim testerjem.
Če je vse v redu z motorjem in če je pravilno nastavljeno ne bo opazno kadil in mora kar solidno it, ob porabi manj kot 7l. | Na vrh | |
zlatko1970 | 29 nov 2010, 05:11 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| kadi mi le toliko, kot diesel pač mora zjutraj pokaditi, potem pa praktično nič. Kaj pa bi naj imel alternator z hladnim vžigom pa mini jasno. Alternator samo polni akomulator, ta pa dela kot mora, tako da alternator po moje ne more biti. | Na vrh | |
cleaner | 29 nov 2010, 18:21 | |
| Član #189 Prijavljen dne: 26 jan 2007, 10:42 Objav: 534
| Ko sem jaz mojega kupil, je prejšnji lastnik častil nov akumulator, ker je kao stari fuč. Prvo zimo je vžigal avto bp, naslednjo zimo pa je začel štrajkat in do konca zime nismo nič rešili. Menjal sem par grelnih svečk, ki so bile sumljive, naštelal vžig, razlike ni bilo. Poleti ni bilo težav. Naslednjo zimo se je spet začelo, mehanik je nato ugotovil, da alternator premalo polni akumulator. Dizli so menda kar občutljivi, če je premalo poln aku, ker zahtevajo za dober vžig velik zagonski tok. Po obnovi alternatorja spet ni bilo bistvene razlike, potem pa sem zamenjal še akumulator, nato pa je bila poezija. Prejšnji aku je bil star kake 3 leta, kar sicer ni veliko, ampak je bil očitno ves čas premalo polnjen in ga je to zmatralo. Za preverit alternator ne rabiš biti Ajnštajn, samo pomeriš napetost na klemah pri prižganem avtu (13-13,5V). | Na vrh | |
TomažV70 | 29 nov 2010, 19:52 | |
| Član #493 Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42 Lokacija: Koper-Gorica Objav: 143
| boris je napisal(a): ...
hahaa.. le kako so oni kar tako s testerjem ugotovili, da je kompresija še dobra... kar tako na lepe oči... kompresijo lahko preveriš edino z manometrom...! ...
Se da, se da Moraš delat s tem, manometri so preteklost...
Drugače imam jaz isti motor, tudi meni malo pokašljuje zjutraj. Povratna nafta iz injektorjev je speljana po nekih cevkah, ki s časom se začnejo razpadat. Med delovanjem ne bojo puščale, ker je zelo nizek pritisk v njih. Čez noč pa zrak gre v njih in se nafta steče v rezervoar. Zgleda da "povleče" za sabo tudi nafto iz injektorjev, zato je treba zjutraj več časa verglat, da vžge. Jaz bi si to že popravil ampak kovačeva kobila...... Vsega skupaj potrebuješ 1 meter cevke, največ dela pa so 4 vijaki, da demontiraš plastičen pokrov motorja.. Verjetno potem, ko ga enkrat zjutraj vžgeš, vžiga cel dan normalno? Vsaj meni tako dela. | Na vrh | |
zlatko1970 | 30 nov 2010, 05:59 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| točno tako. samo prvo vžiganje ob temperaturah pod - 5 je problematično, potem pa normalno vžge. ampak če bi bile krive te cevi, potem bi se to pokazalo le ob mrzlem jutru ali zmeraj? | Na vrh | |
TomažV70 | 01 dec 2010, 18:27 | |
| Član #493 Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42 Lokacija: Koper-Gorica Objav: 143
| Meni vsak hladen vžig traja kako sekundo ali tri več kot poleti, ko pa imam skoraj prazen rezervoar verglam tudi 10 sekund ali več, preden vžge. | Na vrh | |
zlatko1970 | 05 dec 2010, 16:54 | |
| Član #1235 Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06 Objav: 131
| evo novih podrobnosti o mojem problemu: v prejšnjem tednu, ko so bile temperature okoli 0 do -5 mi zjutraj praviloma nikdar ni vžgal iz prve. Avto sem v petek popoldan sparkiral in ga vžgal danes zjutraj, ko je bilo -12. Avto je kresnil ko mina iz prve.
Potem pa sem ga danes (ko sem se vmes že vozil kaki kilometer) še nekajkrat vžgal in se je zmeraj zgodilo, da je nejprej "zakurblal" ampak le za kake 4 obrate, nato pa vgasnil.
vse bolj se mi zdi da je problem v eni svečki. | Na vrh | |
Adi | 17 nov 2011, 11:48 | |
| Član #2469 Prijavljen dne: 17 nov 2011, 11:29 Objav: 3
| Pri meni je ista stvar, volvo v40 1,9 tdi....zjutri vergla ko nor pol ko pa enkrat vžge cel dan ni problema z vžigom....mrn je eden mehanik rekel da so svečke sam da ni mus.....da jih je treba zmerit...če so svečke hin zakaj pol ko so toplejši dnevi vžiga normalno ??? | Na vrh | |
sebaveh | 17 nov 2011, 12:27 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Zato ker so grelne svečke ravno namenjene temu, da segrejejo komoro nad batom in nafto v njej. Pri tečaju havbe na voznikovi strani se nahaja rele ki vklaplja te svečke. Iztakni konektor spodaj, vzemi instrument ter izmeri upornosti med:
-belo žico in maso -modro žico in maso -zeleno žico in maso -rumeno žico in maso
V vseh štirih primerih bi moralo prikazati upornost zelo blizu ničle. Če ne, so svečke pregorete.
Na avtomatu lahko izmeriš tudi napetost na njegovih pinih, ki gre na te svečke in med maso. Če ima napisane številke, so to: 1, 2, 6, 7, če ne pa pač gledaš po žicah ki sem jih napisal zgoraj. Moralo bi biti 12 V, takrat je rele izpraven.
[ Uredi 17 nov 2011, 12:29 ] | Na vrh | |
Damijan | 17 nov 2011, 13:57 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Ogrevalne svečke pri dieslu ogrevajo samo vstopni zrak. | Na vrh | |
Sandi55 | 21 nov 2011, 15:32 | |
| Član #1042 Prijavljen dne: 20 feb 2009, 16:56 Objav: 429
| Na tem motorju je 6 svečk, preveri, da so vse OK, če so slabe, bi mogoče pomagalo, da vsaj dvakrat počakaš, da se rumena (oz oranžna) lučka ugasne preden zaverglaš (če švoh grejejo, da se vsaj malo bolje pogreje). Možno je tudi, da Bosch pumpa ni pravilno v fazi - samo to bi tester pokazal. Ti sveti lučka "check engine"?
Meni vžge iz prve (mogoče dvakrat obrne, potem pa že zalaufa), je pa res, da sem imel halvarijo, ker se mi je strgal mikro jermen... mi je odletel kos pod zobatega in mi je stolklo 4 ventile in skoraj vse dročnike. Sicer pumpa trenutno ni v nulo nastavljena (serviser, ki mi jhe delal, ni imel Volvo testerja), kar se pozna tako, da ko ga zaverglem in ko vžge, se čuti kot bi takoj za tem pritisnil na gas. Sedaj so na mojem zamenjane tudi cevke, ki jih ke omenjal TomažV70, ker so stare bile preparene i so bile nonstop vlažne (nafta...), akumulator je še OK(star 2 leti), svečke pa sem vse menjaval 2 leti nazaj.
Upam, da boš rešil zadevo brez velikih stroškov! | Na vrh | |
bvogri | 21 nov 2011, 15:48 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Damijan je napisal(a): ...
Ogrevalne svečke pri dieslu ogrevajo samo vstopni zrak.
Svečke so usmerjene in namenjene da ogrejejo cilinder. Vstopni zrak se segreje toliko kot je to posledica segrete ''komore''- torej nima vpliva . Je pa važno pri kompresiji saj nesegret ''motor'' odvaja preveč toplote ko se zrak stisne in mešanica ne vžge.
Sicer pa za vžig 2.5TDi je predvsem pomembnih tistih 5 svečk na motorju. Druge so za ogrevanje vode. Super ideja kot nekakšen webasto, sem imel ta element tudi na svojem 1.9 TDi.
[ Uredi 21 nov 2011, 16:09 ] | Na vrh | |
aly | 21 nov 2011, 22:24 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Damijan je napisal(a): ...
Ogrevalne svečke pri dieslu ogrevajo samo vstopni zrak.
Od kod pa to?? Do sedaj so še vedno ogrevale direkt notranjost cilindra. Žareči element, na katerem se vžge mrzla zmes nafte in zraka v cilindru. Če bi šlo samo za gretje zraka, bi rabil eno na cevi, ne pa 4 ali 5 v vsakem cilindru.
Ene par pa jih je dodatnih za gretje vode. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 78, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|