|
|
Nakup 740
|
|
gasper.suligoj | 01 okt 2010, 20:51 | |
| Član #932Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18 Lokacija: Tolmin - Ljubljana Objav: 171 | To temo sem hotel odpreti že dalj časa, pa se nikoli nisem spravil k temu, češ da bom čez dve leti moj avto šenkal sestrici in šel v nabavo... Včeraj pa sem ga razbil. Vseeno zdaj ne gori voda, nekaj nasvetov pa bi le rabil.
Motor: Definitivno bencinar. Turbo, N/A? Koliko so sploh močni... Od opreme si želim le šibedah, klimo, mogoče špero (nekaj sem bral o tem).. Obvezno karavan. Tega itak ni za dobiti pri nas, mogoče kdo pozna koga, ki bi mi pomagal kaj iz tujine privlečt? Ima smisel?
Denarja ni nekaj baš, ampak delam na tem
Hvala za odgovore, če se kaj srečamo pa dam za
| Na vrh | |
rdečs40 | 01 okt 2010, 21:25 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Iz tujine ga boš težko privlekel. No, privlekel že ampak registracija zna bit ptoblem EURO normativi pa to, razen če kupiš pri nas še enega "za dokumente", ali pa če je že oldtimer, kar pa te modeli še niso. To je to kar se tiče mojega "znanja" o teh modelih, sicer pa srečno. P.S. sem pa tja se tudi pri nas prodaja kakšen soliden cegelček in kdor čaka dočaka :-) | Na vrh | |
MKovic | 02 okt 2010, 20:40 | |
| Član #55 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57 Objav: 720
| Karavani postajajo vse bolj redki tudi izven meja Slovenije. Zanimivo, da je karavanov serije 200 na voljo dosti več, dosegajo pa neverjetne cene: celo do 10.000+ EUR za lepe primerke. Če je možnost definitivno turbo. Oboji, tako turbo kot N/A so neuničljivi, moči se gibljejo od 110 konjev pa do 155 - v originalni konfiguraciji. V turbo izvedbi špera ni opcija, Volvo jih namreč v turbinske različice ni vgrajeval. Če bo avto imel klimo in šibedah je velika verjetnost, da bo imel tudi vse ostale luksuzne dodatke tistega časa. Če to že ni bilo storjeno, pri klimi računaj na strošek predelave na R134 plin. Je pa res, da klimatski sistemi tistega časa niso bili pretirano zanesljivi in večina klim v 740 ne deluje več.
| Na vrh | |
divja jaga | 02 okt 2010, 23:30 | |
| Član #398 Prijavljen dne: 03 jul 2007, 08:38 Objav: 1613
| Gašper, upam, da najdeš kakšno hudo "zverinco" . Samo nekaj me pa, na nek način moti oz. zanima; a ni za oldtimerja po novem pogoj 30 let star avto?? Ker sem nekje slišal, da so dvignili staroatno omejitev, ker je bilo preveč zastav, lad itd...
Na vsak način si pa želiš imeti 740 karavan,to pa boš džek na severno-primorskem koncu (pa ne me napačno razumet) | Na vrh | |
bbf | 03 okt 2010, 09:06 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| za SVS članstvo: pogoj za pridobitev statusa starodobnika je narejena homologacija in poročilo o uvrstitvi v razred statusa starodobnega vozila (a,b,c). potem pa če je med (25)26 in 30 leti, moraš biti član nekega društva starodobnih vozil (v okviru SVS) vsaj eno leto, ali pa se mora avto udeležit vsaj dveh na koledarju označenih priredtivah (SVS). potem dobiš vcertifikat. cena 100€ homologacija in 40-60€ poročilo.
za SVAMz pa je pogoj starost 25 let, če je uvoženo ali brez dokumentov še homologacija, izpolnjeno vlogo in mogoče še ogled, kot član pridruženega kluba 30€, seveda moraš biti član še naprej, če ne certifikat ne velja. dobiš ga za 5 let in med tem po ogledu ti ga podaljšajo za 10 let (kao stalni certifikat..hm).
povsod nekaj mešajo star 25 ali star nad 25. to je lahko ali 26 ali 25+1dan, pa še modelno leto nekateri nekaj vmes štrikajo.
sam sem mennja, da če boš že uvažal 740, boš tak letnik, ki bo pri nas že starodobnik (85, 86), dobil bl zlupane kante brez opreme. sploh če denarja ni nekaj baš in se že sedaj voziš z neregistrirano nivo.. | Na vrh | |
gasper.suligoj | 03 okt 2010, 12:16 | |
| Član #932 Prijavljen dne: 14 nov 2008, 23:18 Lokacija: Tolmin - Ljubljana Objav: 171
| Kakor kaže. bo projekt odložen na kasneje - večino razlogov je našel bbf z Nivo pa se vozim le okoli vasi, v Ljubljano grem z vlakom ;) Registrirat pa je ne morem, ker je nagnita. Karamboliranega bom poštimal (čeprav je na meji rentabilnosti), potem pa šparat in čakat na priliko.
Hvala vsem za pomoč. | Na vrh | |
Volvej | 03 okt 2010, 14:33 | |
| Član #1127 Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06 Objav: 1554
| Morda bi se dalo dobiti certifikat za 740 že ko je star 20 let, ker je v Sloveniji redek. Drugače pa se misli meja za certifikat res povzdignit na 30 let. | Na vrh | |
bbf | 03 okt 2010, 16:39 | |
| Član #411 Prijavljen dne: 13 jul 2007, 15:20 Objav: 1015
| tole "meja za cerifikat vzdigniti na 30" se govori že 5 let. fora je v tem, da gre zbiralcem v nos, ker so sedaj že jugoti, fičoti, stoenke, kadeti, golfi enke, (volvoti 300, 700)... zdravi za oldtajmerje, in jim ne diši da se njihov 'trg' širi na pocen področja. poceni zato ker jih je veliko in so praktično zastonj (gnili, neoriginalni, neohranjeni), trg pa zato ker jim veča izbor in ceni 'taprave' oldije. problem je pa samo v naših zvezah ali zvezi, ki zavestno podeljuje certifikate gnilim kantam z edinim namenom lastnika iti po 90% skonto zavarovalnino, o starodobništvu pa niti ne razmišlja in se celo posmehuje temu. dokler bo taka kultura na zvezi in med ljudmi, se bo vedno razmišljalo o teh 30 letih.
res smešno je razmišlati, da bi bil volvo 200, 700, 800, 900 starodobnik pri 20 letih ti avtomobili so takrat še v rani mladosti !! nekaj drugega je 300, 400, pri 20 so že kar dobro ulavfani, nekateri že pošteno predihani..
[ Uredi 03 okt 2010, 16:47 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 59, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|