Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S80 / XC90
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(s80, 2001) sklopka

Avtor objava
zlatko1970
18 avg 2010, 08:27 Predogled tiskanja
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
na avtu se mi je pojavil nov problem in sicer problem s sklopko (kuplungo po domače )

občasno se mi zgodi, da pedal sklopke ne gre več nazaj do konca v osnovni položaj. Zdi se mi, da se to zgodi, če imam sklopko dalj časa stisnjeno, ali če speljujem dalj časa pod sklopko. Ko mi ostane pedal nekje na polovici hoda, mi gre tudi težje nazaj v kako prestavo. Ko se to zgodi z nogo potegnem pedal nazaj v osnovni položaj, nato pa lahko ponovno normalno stisnem in vse dela kot mora.

Olje v posodici za servo je na maximumu, koliko so mi pa rekli v DUMIDI, pa moj avto nima nobene zajle, ampak je sklopka hidravlična. Ne vem. Meni se zdi, kot da bi "štekal" le pedal, ampak zakaj potem samo, ko imam sklopko dalj časa stisnjeno?

aja - S80, letnik 2001
Na vrh
mrv
18 avg 2010, 08:58
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
verjetno je mislil potisni ležaj, oz notranji valj sklopke
Na vrh
stonesour
18 avg 2010, 12:25
Član #1120
Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51
Objav: 139
enako kot pri meni potisni ležaj sklopke, menjal sem sklopko +vztrajnik...
Skratka € kr dost
Na vrh
zlatko1970
18 avg 2010, 12:37
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
ne me j...

kolko €€ ?
Na vrh
mrv
18 avg 2010, 14:25
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
ker motor, koliko KW ?
Na vrh
stonesour
18 avg 2010, 18:02
Član #1120
Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51
Objav: 139
800 vztrajnik , 650 € sklopka jst imam sicer V50 2006
upam da je zate kj cenejše?
vse skupaj pri pooblaščenem serviserju.
Na vrh
mrv
18 avg 2010, 18:05
Član #1416
Prijavljen dne: 15 dec 2009, 22:09
Lokacija: poetovio
Objav: 1234
Vztrajniki in sklopke so itk večina vse od LUK,SACHS ali VALEO.

Vse to lahko kupiš na prostem trgu

lp
Na vrh
zlatko1970
18 avg 2010, 20:08
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
avto je S80 z motorjem 2,5 TDi, 103 KW, tip motorja po prometni D5252T.

Mi pa je en mojster svetoval da naj najprej probam "zajnliftati" olje v sklopki. To bi se naj naredilo nakje na getribih, kamor bi naj bila pritrjena neka trikotna plastika. Predvidevam da bi to naj bilo nekje na vrhu, ampak bolj kot gledam manj vidim, kjer bi se to ajnliftalo. A kdo slučajno ve kje je ta zadevica? Saj razumete, da bi rad najprej sprobal vse zadeve, ki stanejo manj kot tistih 1500 € ki si jih dal ti za popravilo.
Na vrh
MKovic
18 avg 2010, 20:36
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Če se ne motim se sklopka ajnlifta sama, tako, da dvomim v uspeh. Sicer so cene kompletov sklopke za dotični avto nekje od 150-350 EUR, odvisno od proizvajalca. Če dela ne bo opravljal pooblaščeni serviser računaj še kakšnih 150 EUR za menjavo.
Na vrh
zlatko1970
18 avg 2010, 20:54
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
stonesour je napisal da je 650 €, Mkovic pa da je največ 350 €. Ne vem no, kaj bi rekel. Bom očitno moral na DUMIDO po ceno za original.

Pa vseeno - a kdo ve kje se ajnlifta?
Na vrh
MKovic
20 avg 2010, 20:49
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Cena 650 EUR je bila, če se ne motim, v povezavi z V50 - bistveno drugačna zverina kot S80. V tvojem primeru tudi ni nobene potrebe po menjavi vztrajnika, saj je lamela sklopke še v dobrem stanju - problem je potisni ležaj.
Na vrh
PP
23 avg 2010, 10:59
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Hmm, zanimivo da ste vsi rekli da je sklopka

Tak problem sem imel jaz pri mojem (na zalost nekdanjem) SAAB99, ki je imel prav tako hidravlicno sklopko. Potem sem zamenjal gumice na "Master" cilindru, torej na hidravlicnem cilindru pri pedalu sklopka pa je bil problem resen.

Ce prav razumem delovanje je potem tako, ko pritisnes pedal, "Master" cilinder potisne olje v "Slave" cilinder (pri sklopki). Ce prvi ne tesni, olje tece mimo, pada tlak v sistemu. Potem se cilinder ne more takoj vrniti v izhodiscni polozaj ker je zadaj olje (pedal ostane dol).

Moj nasvet je da predno zacnes locevati menjalnik od motorja preveris ce zgoraj opisano deluje kot je treba.

lp

PP

Na vrh
zlatko1970
23 avg 2010, 11:06
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
tnx za odgovor. Bom pogledal te gumice (če se bom znašel med temi zadevami)
Po tvojem opisu bi se moralo nakje na pedalu potem videti kako olje ki teče mimo gumice, ali ne ?
Na vrh
MKovic
23 avg 2010, 22:15
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Glavni cilinder sklopke je valj v katerem so nameščena tesnila. Ob pritisku na pedal sklopke tesnila črpajo olje v cilinder vilic sklopke in jo tako razmaknejo. S prostim očesom ne boš videl, ničesar. Puščanje se namreč odvija v notranjosti valja, ko olje teče mimo teh tesnil namesto, da bi ga stiskalo po cevi navzdol do menjalnika.
Je pa res, da je to tudi ena od možnosti za napako, ki si jo opisal.
Na vrh
zlatko1970
24 avg 2010, 08:34
Član #1235
Prijavljen dne: 31 jul 2009, 18:06
Objav: 131
torej lahko samo kupim glavni cilinder, ga zamenjam in upam da je to sploh tista napaka zaradi katere mi zadeva ne deluje? Zmeraj lepše...
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 66, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete