|
|
(S80, 2002) Težave s števcem
|
|
AljAž | 14 jun 2010, 20:39 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767 | Evo pa so se začeli problemi. Avto zadnje čase precej stoji, sicer v garaži (stoji kak teden, nato se vozi za vikend itd.). Kilometrov se je v tem času nabralo bore malo, skupno smo sedaj okoli 320.000km. Težava, ki se je pojavila pred kratkim pa je, da armatura (števci in display pred voznikom, komplet z osvetlitvijo) ugaša oz. ostane ugašnjena, vsi števci na "off". Občasno se zadeva "zbudi", nato se ponavadi pojavi obvestilo o servisu airbagov ipd. Avto dela normalno. Edine reči pred voznikom, ki delajo, tudi kadar so display in števci mrtvi so lučka za motor (ob užigu), lučka za ročno in signal za dolge luči.
Opcija je seveda menjava števca (€€€). Zanima pa me ali je velika verjetnost, da je kje slab kontakt, oksidiran stik (ker avto veliko stoji in ker se reč pojavlja in izginja) ipd.
Kje so kritične točke oz, kje reč razdrti, preveriti itd. Verjetno bi bil pravi naslov (poleg priklopa na tester) tudi dober avtoelektričar?
Sicer naj bi bila težava pogosto povezana s prevrtenjem kilometrov, vendar to v tem konkretnem primeru ni mogoče. Podobno hibo imajo menda tudi S60/V70 (enak števec) - če je kdo od lastnikov slednjih že imel podobne izkušnje naj se javi.
hvala za ideje in LP
[ Uredi 14 jun 2010, 20:40 ] | Na vrh | |
sebaveh | 14 jun 2010, 22:15 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Nekaj časa nazaj je bila debata o števcih, kjer je en čip imel slabe stike po celem. Opisana so bila tudi navodila kako pospajkati in očistiti.
Seveda ni nujno da je napaka ravno na tem čipu, lahko je sumljiv katerikoli element. Ker pa praviš da ne dela čisto nič, pa bi jaz na ploščici začel pregledovati okoli konektorjev, ter nato naprej. Vem da so naprimer Škode in VAGi imeli probleme z napetostnim regulatorjem... | Na vrh | |
pasko | 25 avg 2010, 00:08 | |
| Član #581 Prijavljen dne: 14 jan 2008, 18:23 Objav: 8
| Tudi jaz sem imel ta problem...To je procesor, ki je v števcu in zaradi nihanja zunanje temperature (vroče mrzlo) le ta poči...NAJCENEJE JE DAT POPRAVIT ŠTEVEC K CHIPTUNINGU V ČRNUČE STANE OKOL 300 EUR | Na vrh | |
sebaveh | 25 avg 2010, 22:22 | |
| Član #91 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 19:08 Lokacija: Slovenska Bistrica Objav: 1249
| Kaj pravzaprav poči kot omenjaš? Sam čip ali le kakšen vodnik na ploščici pod nogico? Da bi cel čip počil zaradi temperaturnih nihanj, še v svoji skromni karieri nisem zasledil. (razen če ga kdo spajka z vročim zrakom in spajko brez svinca, a to je že povsem druga zgodba...)
[ Uredi 25 avg 2010, 22:23 ] | Na vrh | |
PP | 26 avg 2010, 08:01 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Sam IC ne bo kar tako pocil, se pa veckrat dogaja da zaradi slabe tehnologije cinjenja popokajo kontakti me nogico ICja in tiskanim vezjem. Zadnjih 5 let se ne uporablja vec svinca v elektronskih napravah, tako da so ga tudi iz spajke odstranili. Posledica so visje temperature cinjenja in togi kontakti.
Ce se ne motim je v eni drugitemi na tem forumu eden to popravil in gor dodal hladilnik, kar bi znalo teoreticno pomagati.
lp
PP | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 49, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|