Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

motor 460

Avtor objava
prozack
29 maj 2010, 19:04 Predogled tiskanja
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
no, mene pa zanima kakšna je razlika med motorjema
pri volvu 460GLE s 1721ccm in 102km
ter 460 1,8i z 1794ccm in 90km
motor je praktično isti torej kje je ta razlika ki se pozna potem v kilovatih?
hvala za odgovor
Na vrh
RollingStone
29 maj 2010, 21:15
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Motorja še zdaleč nista enaka. Prva razlika je pri prostornini. Druga je pri tem, da ima 1.7 večtočkovni vbrizg, 1.8 pa enotočkovnega.
Na vrh
prozack
01 jun 2010, 13:39
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
No podoben sem mislil po videzu:) kubatura sem opazil da ni ista Imaš mogoče ti (rollingstone) izkušnje z 90km-imi motorji? Poraba,pospeški,...

plus še eno vprašanje, kakšno olje je najboljše za menjalnik za 460tko?
Na vrh
tomazKK
01 jun 2010, 18:02
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
1.7 je bil v tastarih R19 (chamade), 1.8 pa že v Lagunah. Slednji naj bi bil malo bolj zanesljiv.
Sam sem mel 1.7 in je zelo prijazen za vozit, poraba pa okol 7.5. Verjetno 1.8 nadoknadi 10 konjev z prožnostjo, nisem pa vozil obeh, da bi vedel.
Renaulti rabijo redne menjave motornega olja, olje v menjalniku pa je lahko čist neko standardno. Pri kaj js vem kolkih Renaultih pri hiši še nismo imel težav z menjalnikom in noben ni bil razvajan z nekim posebnim oljem.
Na vrh
tomazKK
01 jun 2010, 18:06
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Eh! Pa komu js to pišem, sej maš 460ko.
Pejt probat 90konjsko. Vse ostalo tak veš. ;)
Na vrh
prozack
03 jun 2010, 04:49
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
ja moj prvi je bil 1.8 z frgazarjem, je bil kar žejen poba in ga nisem dolgo vozil(jebi ga bencin je drag )
Zdej mam gle 1,7 102KM je fajn, meni (pomoje) popije sicer okoli devet, je pa res da je okoli mene bolj malo ravnine:)
No zadnji moram rečt da lepo potegne, 90KM pa še nisem probal.
Kar se tiče menjalnika pa nevem, ali je že mal slab ali kaj, pozimi je bil kar trd sploh iz druge v prvo in tretje v drugo, ko se je avto ogrel je bilo pa kar vredu, zdej spomladi pa tudi ni najboljši, malo me skrbi da bo kmalu izpregel:) Avto ima 212k km.
a je isti menjalnik kot pri prvem ki sem ga opisal?Problem je da tudi če imaš dele, dosti stane menjava le teh, sploh če gledaš koliko je avto vreden oz. koliko lahko dobiš za njega. No v glavnem olje moram zamenjat.

Ja kar se renaultov tiče se pa strinjam, če so redno servisirani dolgo delajo edino mogoče so bolj občutljivi/nežni, če lepo delaš z njim pa grejo in grejo, smo imeli renault 5 v naših rokah od novega in doživela 300k km takrat je bila pa že malo utrujena zaradi naših cest in bratove uporabe zadnja 2 ali 3 leta. železen avto, tudi slišal ni za generalno je pa renojev serviser rekel da ima eden petko ka ima 600k km hudo:)

P.S. zadnjič (3tedne)se mi je izmuznil dobesedno, v nekaj minutah, volvo 460 gle, letnik 92, okrog 84k km 1.lastnik, zelo očuvan, za 220€. :( še danes se mi trga srce, kot bi izgubil ljubljeno osebo. Mogoče ste ga zasledili na avto netu?

[ Uredi 03 jun 2010, 04:52 ]
Na vrh
tomazKK
04 jun 2010, 11:47
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Glede na to, da so 460ke pocen se ti ne splača niti zamenjat olje in nalit poln tank v istem tednu.
Tko da si izberi neko drugo merilo. npr: ti avto ustreza/ne ustreza, dopade/ne dopade.
Na vrh
prozack
05 jun 2010, 12:25
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
ja tomaž very funny ne sej je vredu sej maš prav.
ja avto mi zelo ustreza in (zelo) dopade ima pa neke napake za katere ne veš ali se splača popravit ali pa pustiš dokler bo bo. In za moj naslednji avto bi imel isti model, nevem zakaj ampak mi je pred faceliftan model lepši sploh spredaj, drugače pa mi je 850 eden najlepših, vendar so že prevelike kubature in konji, kar prinese stroške na več področjih, zato bi bil naslednji avto še zmeraj 460
Zato razmišljam če kupiš drugega(tudi če je ugoden) načeloma ne veš kaj dobiš in je bolje v tega vložit še kak kos, ker sem že menjal stvari delal servis, menjal jermene, vodno pumpo,..kot da v drugega spet vlagaš.
Sej nevem zakaj gledamo te stare kripe

P.S. ampak tisti ohranjen 460 za 220e mi pa še ne gre iz glave, za tak denar težko dobiš ohranjen avto.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 85, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete