Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (1. gen)/ V40
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S/V40) Pravi Volvo?

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
Tomaz40
02 jan 2007, 23:10 Predogled tiskanja
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
Ko sem v TEJ temi napisal sledeči post:
Tomaz40 je napisal(a): ...

Glede tega stavka:
AljAž je napisal(a): ...

sploh je pa verjetno najmanj Volvovski Volvo vseh časov...


lahko rečem pa samo da so to neumnosti, ki jih nekateri neprestano ponavljajo, naivneži jim pa verjamejo. Kakšne neumnosti.



me je DJ po ZS opomnil, da bi kot moderator moral svoje izjave argumentirati in ne samo označit kot neumnosti. Torej nekako na lep in prijateljski način mi je rekel: ''Put up or shut up''! Izbral sem slednje in zato bom mojo izjavo argumentiral.

Naj začnem s citatom, ki vsebuje podatke, dosegljive na večih različnih spletnih straneh.

Of the 5,000 parts on the cars, 4,000 were unique to each. Of the remainder, 650 were produced by Volvo and 350 by Mitsubishi. Volvo's traditional emphasis for safety and ergonomics were thus easily identifiable in these models too.

Prevod za nevešče angleščine: Avto je sestavljen iz 5000 različnih delov, od katerih jih je 4000 takih, ki so samo od enega avtomobila (Ali Volvota ali Carisme). Od ostalih 1000 delov, ki pripadajo obema avtomobiloma, jih je 650 proizvedel Volvo in 350 Mitsubishi. Torej tisti ki pravijo da je to identičen avto, to trdijo zaradi 350 delov, ki jih je proizvedel Mitsubishi. Logično kajne (<- pozor sarkazem).
Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40

Če nadaljujemo s tem, kar je Volvo poudarjal in lastnostih po katerih je Volvo znan po celem svetu – Varnost.

The S40 was awarded four stars for protection in frontal and side impacts, the only one of 13 family cars tested to achieve this result. The S40 performed well in the frontal-impact test and no major failings were detected. However, a reduced level of footwell intrusion would be beneficial. The car tested was fitted with a driver airbag and side-impact protection airbags mounted in the front seats all of which are standard equipment throughout Europe. The side airbags move with the seat and should be effective in any seating position.

Prevod: Edini izmed 13-tih avtomobilov tega razreda (A4, BMW 3, Citroen Xantia, Mondeo, Mercedes C, Primera, Vectra, Peugeot 406, Laguna, Rover 600, Saab 900 in Passat) je dobil 4 zvezdice pri crash testih.
Vir: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=5

No pa nadaljujmo z vzdržljivostjo in kakovostjo avtomobila kot takega:
Ali je komentar sploh potreben?

Če se slika slabo vidi: V levem stolpcu bolj zanesljiv S/V40 in v desnem stolpcu menj zanesljiv 850.

Vir: http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/volvo-s40-v40

Če se vrnemo na začetek, naj bi bil S/V40 model, ki ni vreden značke na pokrovu motorja. Bi pogledali še druge Volvote? No pa jih poglejmo nekaj.

Serija 300 je imela Renaultove motorje in nekateri DAF-ov variomatic menjalnik. Da sploh ne začnemo govorit o tem, da je serija 300 dejansko bolj DAF kot Volvo.
Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_300_series
Tisti, ki tega ne veste, je podjetje DAF dandanes znano po tovornih vozilih, do 70-tih let pa so proizvajali tudi osebne avtomobile.

Serija 400 je imela na začetku tako slabo podvozje, da so ga znižali in s tem pridobili na kvaliteti podvozja. Avto je bil sicer nižji kot vsa ostala konkurenca, a zaradi tega se je držal ceste. Če bi podvozje ostalo na podobni višini kot jo je imela tedanja konkurenca, bi jih videli malo morje v grabnih ob cestah, ker enostavno ne bi zvozili ovinkov. V avtomobile, so vgrajevali Renaultove motorje (R19 in Laguna), njihov največji problem pa je rjavenje pri zadnjih blatnikih. Povzetek: Podvozje slabo, Renaultov motor in slab pleh... Več Volvota kot S/V40.

S80 in S/V70 nihče ni omenil, da ni pravi Volvo. Ali je potem to Volvo kakršen Volvo mora biti. Med drugim jih poganjajo tudi motorji 2,4D, ki so bili narejeni v Audiju (v lastništvu VW).

Ali je mogoče problem tam, kjer ga vidi uporabnik MKovic, ki ga moti pomankanje zadnjega pogona pri S/V40. Niti XC70, XC90 in novi S80 niso Volvoti, saj imajo vsi AWD. Vse ostalo ima pa tako ali tako FWD, kar pomeni da Volvo sploh ne dela več Volvotov.

Aljaž je napisal, da je V40 najmanj volvoski volvo vseh časov in ni edini, ki to verjame. Na njegovo mišljenje in mišljenje drugih sam ne morem vplivati drugače, kot tako, da mu dokažem nasprotno. Očitno pri pisanju tako Aljaž kot drugi avtorji podobnih mnenj, niso vedeli nekaterih dejstev, ki sem jih navedel v zgornjih vrsticah.
O tem koliko Volvota je S/V40 naj povem tudi to, da sem iz več različnih (nekaterih bolj, drugih manj zanesljivih) virov izvedel to, da je motor 1.8 115 PS le nekoliko predelan in modificiran Volvov 5 cilindrski motor iz večjega modela. Na žalost nikjer nisem zasledil za kateri motor se gre, predvidevam pa, da je govora o 2316 ccm motorju, ki je bil v modelu 960 ali o 1984 motorju, ki so ga vgrajevali v S70.

Mogoče je problem v tem, da jih proizvajajo na Nizozemskem v isti tovarni kot Mitsubishi Carisme. Če je to težava, ki jo iščemo, potem 90% vseh avtomobilov ni vrednih svoje značke. Med njimi tudi Chrysler Voyager in Mercedes G, ki ju proizvajao skupaj s Saabom 9-3 Cabrio v isti tovarni in to na isti proizvodni liniji. Ste že kdaj slišali, da bi kdo rekel da Mercedes G ni pravi Mercedes?


No sedaj pa prosim, da mi tisti, ki še vedno verjamete da S/V40 ni vreden značke Volvo, razložite/dokažete zakaj je temu tako.


Še to: Nikakor to ni napad na uporabnike foruma, ki so omenjeni v tej temi, pač pa sem jih citiral samo zato, da je razviden razlog zakaj sem tole sploh šel pisat.

[ Uredi 03 jan 2007, 08:21 ]
Na vrh
grimreaper
02 jan 2007, 23:28
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Hmm. Samo nije svaki dio jednako bitan. Cinjenica je da moj S40 (1.8, 96. godina) ima motor cija osnova potjece od Renaluta (glava je od volva), mjenjac i kvacilo takodjer. No, mene ne smeta podrijetlo dijelova dok god nema nekih objektivnih razloga protiv njih.

S70 mozda nije najbolji primjer, buduci da ga samo jedan motor i AWD (koji je iznimno rijedak u S70) od drugog proizvodjaca, no ostaje cinjenica da je rijetko koji auto danas "cist".

Necu ulazit u raspravu da li je S40 pravi Volvo ili ne (kaj je u stvari Volvo?), samo cu rec da su zbog njega letile glave, i da su sefovi bili na pocetku dosta nezadovoljni sa njim. No, unutar 2-3 godine je taj auto dosta napredovao (u sto sam se i sam uvjerio nakon voznje V40 2.0T iz 1998.), a i sad se nakon 10 godina sluzbe moze rec da se pokazao dosta pouzdanim.
Na vrh
volvo5er
02 jan 2007, 23:34
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
Evo dva razloga zakaj S/V 40 v očeh volvašev starega kova nimajo prave Volvo vrednosti:

Volvo S/V40 je bil prvi Volvov model z novo, bolj svežo, moderno in predvsem nič škatlasto obliko.

Je Volvov vstopni model, ti pa so bili vedno bolj pod domeno Nizozemcev (DAF) in Francozov (sodelovanje z Renaultom).

Drugače pa z S/V 40 ni nič narobe, nasprotno, je model, ki je Volvom prinesel še prepotrebno svežino (predvsem v oblikovalskem smislu), ki jo je Volvo za svoj obstoj potreboval (ampak jaz sem še kar privrženec pravih Volvo škatel ;))
Na vrh
AljAž
03 jan 2007, 00:02
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Bravo! (y) (y)
Ful si se lepo potrudil, ni kaj, lep doprinos forumu je obrodila debata, kljub temu moram reči da sem večino teh reči vedel. Če bereš moj post sem napisal da je: "..verjetno najmanj Volvovski Volvo vseh časov..." Mogoče sem pozabil dopisati "To je moje mnenje." Tvoja reakcija pa res, je bila kar (neutemeljeno) ostra. Je pa že res, da si ti voznik takega avta, če se ne motim in se ti (v primeru da si to dojel kot osebno žalitev) opravičujem, čeprav je to, kako kaj sprejmeš tvoja stvar. No,ni bilo tako mišljeno.

Vsekakor tale tema in tvoj post osmisli tvoje ravnanje, tako kot lahko jaz utemeljim svojo izjavo.

Torej moje mnenje je tako zaradi skupne platforme z mitsubishijem in nekaj detajlov (npr. cenene plastike na armaturi, utesnjeno sedenje spredaj..). Avto je bil prelomnica v oblikovanju in je tudi zato kmalu po izzidu dobil tak pedigre. Tako in tako pa NISEM napisal da V40 NI Volvo, seveda je! Kljub vsemu so zame bolj Volvovski večji Volvoti - The bigger, the better.
Še 1x: Se pravi za moje pojmovanje je Volvo zelo prostoren, kvaliteten, varen in udoben družinski avto.
Dizajn pa je tako in tako stvar dobe, se pravi je podvržen smernicam, trendom in se spreminja. Žal je od ostalih reči name edini res ++ vtis naredila varnost avta.

Še nekaj glede skupnih delov...koliko skupnih delov pa ima avto z ostalimi Volvoti izven te serije?

In še 1x; ne me narobe razumeti, doma smo imeli S40, tako da nimam nič proti tem modelom, vizualno so mi celo zelo všeč.

[ Uredi 03 jan 2007, 00:03 ]
Na vrh
volvo5er
03 jan 2007, 00:16
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
To je sicer res, ampak Volvovi modeli, ki se dandanes smatrajo kot "pravi" Volvoti, to so serija 100, 200, 700, 800, 900 in S/V70/90, so vsi izjemno prostorni avtomobili.
Na vrh
AljAž
03 jan 2007, 00:33
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Družinski je pridevnik, ki ga smatram kot "image" avta in je verjetno težko izmerljiv. Je pa tako, da so karavani "bolj Volvo" kot limuzine in ostalo.

Ostale kategorije pa je treba primerjati z avti "v rangu". Se pravi recimo A4, VW Passat, Opel vectra etc. In to sem imel v mislih. Poleg vsega tega pa je moje mnenje povezano z lastnimi izkušnjami z avtom, ki smo ga imeli.
In ne debatiramo o tem ali avto NI/JE Volvo, samo ali je bolj tipičen Volvo ali manj.
Moram pa reči, da sem nasplošno razočaran nad kvaliteto in zanesljivostjo Volvotov že vse naprej od 90tih let..

PS: Lahko bi naredili anketo z nekaj modeli-kateri Volvo se komu zdi bolj/manj Volvo. A?

[ Uredi 03 jan 2007, 00:35 ]
Na vrh
AljAž
03 jan 2007, 00:57
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Vse Ok, samo koliko ljudi (nefanatikov,nepoznavalcev) bi sploh vedelo za te "3 številčnike", da so Volvoti?? Tistega črnega nad C70 celo sam prvič vidim. Zanimiv je

Če se ne motim pa so Volvoti ratali prepoznavni po družinskih karavanih, ki jih je zelo veliko po ameriških filmih...

No, tudi prepoznavnost je eno izmed meril "tipičnosti". Tako debata dobiva nove razsežnosti- Kaj je pravi Volvo za poznavalce in pravi Volvo za "ostale." Seveda bomo spet pri: vsakemu svoje.
Na vrh
alfaromeo
03 jan 2007, 02:19
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
OffT:
@DJ:
1.) Nalijmo si čistega vina in si priznajmo,da za tako globoke teme, na tem nivoju ni bilo potrebno prenoviti celotnega foruma. Predvsem pa se je forum prenovil zaradi velikega poka, ki se je zgodil ..........
Pozdravljam teme na tem nivoju. Upam da bo šlo tako naprej.

2.) Tema je PRAVI VOLVO in ne ali je carisma boljši ali slabši avto od volvota, tako da bi ti kot glavni (head) moderator oziroma admin in lastnik, v bodoče lahko malo bolj pazil kakšne "kosti" mečeš občinstvu, da ne bo tema po nepotrebnem zašla s prave poti.

ON topic:
hmm zanimivo.....
Tudi prejšnji volvoti so morali dosegati Volvo nivo (varnost, vzdržljivost in inovativnost) pa ni važno ali so to bili majhni, prostorni, veliki, družinski, karavani...., da so prišli v prodajne salone. Prav tako ga je moral tudi S/V40, drugače ne bi prišel v prodajo in ne bi imel volvo zančke. Enako velja za prihajajoče modele. Vsi so si in si bodo morali "prislužiti" VOLVO zančko.
Je pa res, da si na splošno ljudje pod volvo predstavljajo, večje in močnejše (pod tem :ugly: je tudi varnejše) vozilo, kar pa S/V40 na žalost ni.

Kljub vsem napisanim podatkom pa me še vedno mali volvoti z izjemo (480turbo in C30, ki so nekaj posebnega) ne prepričajo, kar ne pomeni, da ne zaslužijo volvo značke, kot se je to očitno zelo narobe razumelo.

lp

[ Uredi 03 jan 2007, 02:51 ]
Na vrh
grimreaper
03 jan 2007, 08:24
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
alfaromeo je napisal(a): ...


Tudi prejšnji volvoti so morali dosegati Volvo nivo (varnost, vzdržljivost in inovativnost) pa ni važno ali so to bili majhni, prostorni, veliki, družinski, karavani...., da so prišli v prodajne salone. Prav tako ga je moral tudi S/V40, drugače ne bi prišel v prodajo in ne bi imel volvo zančke. Enako velja za prihajajoče modele. Vsi so si in si bodo morali "prislužiti" VOLVO zančko.



E, kako bi lijepo bilo kad bi tako bilo... Tome je bilo tako kad tvornica nije imala drugih problema. Svi govore o 100,200, 700, 900 serijama kao pravim Volvo-ima. I imaju pravo. Volvo krajem 80-ih zapada u probleme (cak su navodno vec ili i blizu zatvaranja) i od tada se pocelo malo stedit, pa tako i dolazi do pada kvalitete vec kod modela 850 (to treba uzet uvjetno, jer 850 je bio jedan od najboljih auta u svojoj klasi kad se pojavio). S40 je uvjetno receno "vanjski dizajn". Odnosno, radjen je u vrijeme kad je Volvo imao druge probleme (Renault) i auto je testiran tek nakon sto je vec bio gotovo i spreman za upotrebu. No, neke su odrednice ocito ipak imali kod razvoja, sto pokazuju i 4* na NCAP-u.

Volvo je mozda poznat po velikim neunistivim karavanima, ali treba bit realan. Ni BMW 1, ni Mercedes A, Audi A3 mozda nisu neki reprezentativni primjerci svoje marke, ali se od njih zivi. Ili su barem bili namjenjeni tako, a sad kako su uspjeli, to je vec druga prica...
Na vrh
Tomaz40
03 jan 2007, 08:47
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

Šele danes sem opazil, da slika, ki prikazuje primerjavo med vzdržljivostjo S/V40 in 850 ni prikazana, zato sem sliko uploadal na drug server in popravil link.

DJ: Volvo vs. Carisma: Ne rečem, da je Carisma slab avto, vendar pa kadarkoli berem teste, praktično povsod so mnenja, da je Volvo boljši. Sam pa s Carismo nimam popolnoma nobenih izkušenj.

Grimreaper: To da so letele glave zaradi avta prvič slišim, možno pa seveda je. Vseeno pa se je ta model izkazal kot eden najuspešnejših Volvotovih modelov vseh časov, ki je presenetil s svojimi prodajnimi številkami in je bil prodajan tako v Evropi kot ZDA. Ko smo mi kupovali mojega (junija 98) je bila zanj čakalna doba vsaj 4 mesece in to zato, ker so jih Nemci kupovali kot nori.

Aljaž: Ta moj post ni bil napad nate ali kogarkoli drugega in tudi ni kakršnakoli provokacija. Napisal sem ga samo zato, da se ta zadeva enkrat za vselej razčisti. Tebe sem notri omenil samo zato, da bodo tisti uporabniki foruma, ki niso spremljali teme vedeli zakaj sem sploh spisal ta tekst.

alfaromeo: Motiš se. Res je, da to ni velik avto, vendar je bil takrat ko je prišel ven najvarnejši avto v svojem razredu, pa tudi če ga primerjaš z drugimi Volvotovimi modeli se je hudičevo dobro odrezal. Poglej si številke kar se tiče varnosti: S40 je varnejši od S70 (res pa je, da je S70 le prenovljen 850).

NCAP S40
NCAP S60
NCAP S70

volvo5er: Torej mu lahko zamerimo samo svežino in nove smernice, ki jih je prinesel in po katerih so sledili nekaj let pozneje vsi ostali Volvotovi modeli.
Na vrh
grimreaper
03 jan 2007, 08:59
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Tomaz40 je napisal(a): ...


Grimreaper: To da so letele glave zaradi avta prvič slišim, možno pa seveda je. Vseeno pa se je ta model izkazal kot eden najuspešnejših Volvotovih modelov vseh časov, ki je presenetil s svojimi prodajnimi številkami in je bil prodajan tako v Evropi kot ZDA. Ko smo mi kupovali mojega (junija 98) je bila zanj čakalna doba vsaj 4 mesece in to zato, ker so jih Nemci kupovali kot nori.



Zbog S/V40 je raspusten razvojni odjel u Nizozemskoj. Naravno da je S/V40 bio uspjesan auto kad je bio jedan od najljepsih, ako ne i najljepsi u klasi! Cinjenica je da je Volvo do tada imao skoro zatvoren krug kupaca, ali serija 40 je to iz temelja promijenila. Stari skupci su bili razocarani novim nekockastim dizajnom, a novi odusevljeni.
Na vrh
alfaromeo
03 jan 2007, 11:02
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Jaz se nič ne motim. Preberi še enkrat in ne potvarjaj. Napisal sem
Je pa res, da si na splošno ljudje pod volvo predstavljajo, večje in močnejše (pod tem je tudi varnejše) vozilo, kar pa S/V40 na žalost ni.
Ni velik niti ni močen. To sem želel s tem povedati. Je pa jasno da je bolj varen kot konkurenca, ker drugače ne bi bil volvo. okej?!?


Očitno ne znaš pravilno prebrati/razbrati iz tabele kateri avtombil je bolj/manj pokvraljiv. Ali je to zopet potvarjanje "dejstev"??"
Upam, da se strinjamo, da lahko primerjamo le enako stare avtomobile, torej prideta v upoštev le dve vrstici, in sicer za leto 2005 in 2004, kjer sta avtombila enako stara, to je 6-7 let.
Rezultat pravi, da se je pokvarilo 18.2% S/V40 in 16.4% oz. 13.5% 850. Torej je 850 boljši, če smo že natančni.
Overall iz tabele: S/V40 je presegel povprečno pokvarljivost dvakrat, kar 850 ni uspelo 8-|.... Toliko o tem.

Vsak avotmobil, ki ima kaj več opreme oziroma je opremljen in obarvan po želji kupca se čaka par mesecev....

lp

p.s:Nikakor to ni napad ali žalitev uporabnikov foruma, ki se prepoznajo/vidijo v tej temi
popravljeno 3.1.2007, 12.00

[ Uredi 03 jan 2007, 12:29 ]
Na vrh
Blaž
03 jan 2007, 12:14
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
No bom še jst moj skromn piskrček pristavu k temu razmišljanju!

Mislim, da če S/V40 ne bi bila prava Volvota, potem bi že v tovarni pobral značke dol!
Tako pa je firma sama ocenila, da je ta model vreden imaena Volvo, kar pomeni, da je pravi volvo!
Če pa smo že pri delih oz. komponentah iz katerih je sestavljen, pa sem zasledil, da veste, da noben avto več ni sestavljen iz delov, ki bi jih sama znamka proizvedla!
Tudi recimo prestiž kot Bently in RR si delita sestavne dele drugih avtov!

Zato je ta debata mal nesmiselna, S/V40 je Volvo!

Je pa druga stvar, ali je Volvo z dušo!?

To pa žal ni, tako kot tud ne moj V70 ali pa S80 ali pa kateri od novih modelov!
To žal na račun varnosti pešcev, zračnega upora itd......!
Eden vodilnih pri oblikovanju Volvotov (ime sem pozabu) je dejal: Volvo's are boxes on wheels!
Starejši oglati modeli in s pogonom zadaj pa so imeli dušo in karizmo, to nam je pač modernizacija vzela!
Ni pa noben volvo zdej zarad tega kej slabši, ampak je še vedno 4 life!
Na vrh
alfaromeo
03 jan 2007, 12:18
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Bravo blaž. Se strinjam....
Na vrh
MKovic
03 jan 2007, 12:40
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Ne bom se spuščal v debato kje, s kakšnimi deli in kakšno motivacijo je Volvo zasnoval S/V40, koliko jih je bilo prodanih in kakšni so rezultati bolj ali manj kredibilnih testnih trčenj. O vsem tem je možno zbrati dejstva na netu.

Dodal bom samo svoje (subjektivno?) mnenje.
Volvo V40, ki sem ga imel v lasti nekaj mesecev je bil absolutno razočaranje. Avto je bil površno izdelan, nezanesljiv in neudoben. Ergonomija ni bila na ravni, ki bi jo od znamke pričakoval. Podvozje se je zdelo nedodelano, kot, da se snovalci ne bi mogli odločiti med podvozjem družinskega karavana in športnega avta. Motor je bil neuglajen in neprimerno brutalen (T4). Oprema, glede na to, da je šlo za "top" model pa skromna.

Podvozja serije 400, ki je v modelu 480 eno najboljših podvozji svojega časa sploh (motor pustim ob strani) pa ni mogoče primerjati z zelo povprečnim serije S/V40, niti tistim v modelu T4, ki bi ga (morda napačno) postavil na vrh možnih izborov. Navedba, da je bilo originalno podvozje serije 400 kakorkoli neplansko spreminjano ne drži. Osnova za modela 440/460 je bil leta 1986 predstavljeni 480ES, kar botruje izredno nizki legi na cesti. Glede na to, da sem bil lastnik tako modela 480, kot dveh 460 Turbo in V40 T4 ti lahko iz prve roke povem, da je (še posebno) 480 dosti bolj suveren v poglavju lege na cesti, 460 Turbo ne zaostaja dosti, bi se pa z obema upal ovinkasto cesto dopeljati hitreje kot z V40.

Sodba ali si model zasluži Volvo znamko je (predvsem) v rokah potencialnega kupca, moje mnenje pa je, da bi, če bi izbiral med vsemi modeli Volvove palete najtežje upravičil ceno modela S/V40.
Na vrh
grimreaper
03 jan 2007, 13:10
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
MKovic, u kojem je smislu V40 T4 loseg podvozja? Premekan, neskladan?
Na vrh
RollingStone
03 jan 2007, 13:34
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Tomaz40 je napisal(a): ...

Ko sem v TEJ temi napisal sledeči post:
Tomaz40 je napisal(a): ...

Glede tega stavka:
AljAž je napisal(a): ...

sploh je pa verjetno najmanj Volvovski Volvo vseh časov...


lahko rečem pa samo da so to neumnosti, ki jih nekateri neprestano ponavljajo, naivneži jim pa verjamejo. Kakšne neumnosti.



me je DJ po ZS opomnil, da bi kot moderator moral svoje izjave argumentirati in ne samo označit kot neumnosti. Torej nekako na lep in prijateljski način mi je rekel: ''Put up or shut up''! Izbral sem slednje in zato bom mojo izjavo argumentiral.

Naj začnem s citatom, ki vsebuje podatke, dosegljive na večih različnih spletnih straneh.

Of the 5,000 parts on the cars, 4,000 were unique to each. Of the remainder, 650 were produced by Volvo and 350 by Mitsubishi. Volvo's traditional emphasis for safety and ergonomics were thus easily identifiable in these models too.

Prevod za nevešče angleščine: Avto je sestavljen iz 5000 različnih delov, od katerih jih je 4000 takih, ki so samo od enega avtomobila (Ali Volvota ali Carisme). Od ostalih 1000 delov, ki pripadajo obema avtomobiloma, jih je 650 proizvedel Volvo in 350 Mitsubishi. Torej tisti ki pravijo da je to identičen avto, to trdijo zaradi 350 delov, ki jih je proizvedel Mitsubishi. Logično kajne (<- pozor sarkazem).
Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S40

Če nadaljujemo s tem, kar je Volvo poudarjal in lastnostih po katerih je Volvo znan po celem svetu – Varnost.

The S40 was awarded four stars for protection in frontal and side impacts, the only one of 13 family cars tested to achieve this result. The S40 performed well in the frontal-impact test and no major failings were detected. However, a reduced level of footwell intrusion would be beneficial. The car tested was fitted with a driver airbag and side-impact protection airbags mounted in the front seats all of which are standard equipment throughout Europe. The side airbags move with the seat and should be effective in any seating position.

Prevod: Edini izmed 13-tih avtomobilov tega razreda (A4, BMW 3, Citroen Xantia, Mondeo, Mercedes C, Primera, Vectra, Peugeot 406, Laguna, Rover 600, Saab 900 in Passat) je dobil 4 zvezdice pri crash testih.
Vir: http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=5

No pa nadaljujmo z vzdržljivostjo in kakovostjo avtomobila kot takega:
Ali je komentar sploh potreben?

Če se slika slabo vidi: V levem stolpcu bolj zanesljiv S/V40 in v desnem stolpcu menj zanesljiv 850.

Vir: http://www.anusedcar.com/index.php/tuv-model/volvo-s40-v40

Če se vrnemo na začetek, naj bi bil S/V40 model, ki ni vreden značke na pokrovu motorja. Bi pogledali še druge Volvote? No pa jih poglejmo nekaj.

Serija 300 je imela Renaultove motorje in nekateri DAF-ov variomatic menjalnik. Da sploh ne začnemo govorit o tem, da je serija 300 dejansko bolj DAF kot Volvo.
Vir: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_300_series
Tisti, ki tega ne veste, je podjetje DAF dandanes znano po tovornih vozilih, do 70-tih let pa so proizvajali tudi osebne avtomobile.

Serija 400 je imela na začetku tako slabo podvozje, da so ga znižali in s tem pridobili na kvaliteti podvozja. Avto je bil sicer nižji kot vsa ostala konkurenca, a zaradi tega se je držal ceste. Če bi podvozje ostalo na podobni višini kot jo je imela tedanja konkurenca, bi jih videli malo morje v grabnih ob cestah, ker enostavno ne bi zvozili ovinkov. V avtomobile, so vgrajevali Renaultove motorje (R19 in Laguna), njihov največji problem pa je rjavenje pri zadnjih blatnikih. Povzetek: Podvozje slabo, Renaultov motor in slab pleh... Več Volvota kot S/V40.

S80 in S/V70 nihče ni omenil, da ni pravi Volvo. Ali je potem to Volvo kakršen Volvo mora biti. Med drugim jih poganjajo tudi motorji 2,4D, ki so bili narejeni v Audiju (v lastništvu VW).

Ali je mogoče problem tam, kjer ga vidi uporabnik MKovic, ki ga moti pomankanje zadnjega pogona pri S/V40. Niti XC70, XC90 in novi S80 niso Volvoti, saj imajo vsi AWD. Vse ostalo ima pa tako ali tako FWD, kar pomeni da Volvo sploh ne dela več Volvotov.

Aljaž je napisal, da je V40 najmanj volvoski volvo vseh časov in ni edini, ki to verjame. Na njegovo mišljenje in mišljenje drugih sam ne morem vplivati drugače, kot tako, da mu dokažem nasprotno. Očitno pri pisanju tako Aljaž kot drugi avtorji podobnih mnenj, niso vedeli nekaterih dejstev, ki sem jih navedel v zgornjih vrsticah.
O tem koliko Volvota je S/V40 naj povem tudi to, da sem iz več različnih (nekaterih bolj, drugih manj zanesljivih) virov izvedel to, da je motor 1.8 115 PS le nekoliko predelan in modificiran Volvov 5 cilindrski motor iz večjega modela. Na žalost nikjer nisem zasledil za kateri motor se gre, predvidevam pa, da je govora o 2316 ccm motorju, ki je bil v modelu 960 ali o 1984 motorju, ki so ga vgrajevali v S70.

Mogoče je problem v tem, da jih proizvajajo na Nizozemskem v isti tovarni kot Mitsubishi Carisme. Če je to težava, ki jo iščemo, potem 90% vseh avtomobilov ni vrednih svoje značke. Med njimi tudi Chrysler Voyager in Mercedes G, ki ju proizvajao skupaj s Saabom 9-3 Cabrio v isti tovarni in to na isti proizvodni liniji. Ste že kdaj slišali, da bi kdo rekel da Mercedes G ni pravi Mercedes?


No sedaj pa prosim, da mi tisti, ki še vedno verjamete da S/V40 ni vreden značke Volvo, razložite/dokažete zakaj je temu tako.


Še to: Nikakor to ni napad na uporabnike foruma, ki so omenjeni v tej temi, pač pa sem jih citiral samo zato, da je razviden razlog zakaj sem tole sploh šel pisat.


V večini se strinjam. Tudi 40 serija JE pravi volvo. Motor 1.8 je pa od carisme, pač z nekaterimi popravki. Sploh pa mislim, da je bilo tudi 1.8 motorjev več različnih (nisem prepričan).

Še to: tudi 300 serija je bila pravi volvo, pač z izjemo motorjev 1.4 in 1.6. Sicer je bila delana v dafovi tovarni, ampak edini volvo, ki je dejansko bil daf je volvo 66 (popolnoma enak avto kot daf 66, oba zelo iskana modela za zbiratelje).

Tudi serija 400 je bila pravi volvo. Zakaj? Ker je bila zanesljiva, udobna in varna. Seveda so bili motorji spet po večini od renaulta.... Podvozje ni bilo slabo, ceste se je držal bolje od naprimer octavije turbo. Je pa res, da so imeli turbo modeli drugačno (športno?) podvozje. Kako je z rjavenjem blatnikov ne vem, moj ni imel niti pikice rje. Kot pa je bilo videti (ko sem ga stolkel), je bil pleh pocinkan celo na strehi. Torej tudi pleh ni bil slab. Da ne omenjam inovativnosti, glede tega je bila serija 400 za svoj čas veliko pred tekmeci. Vsaj kar se tiče opreme in lege na cesti.

Pa še to: mercedes G NI pravi mercedes. Mercedes G je Puch G, mogoče udobnejši, na brezpotjih pa slabši.

Aljaž: tisti črni volvo je 780. Tudi zelo spodoben avto, sploh s turbo motorjem. Mislim, da sta dva celo v sloveniji, čeprav je tudi kar iskan model, sploh čez lužo.

[ Uredi 03 jan 2007, 14:07 ]
Na vrh
Tomaz40
03 jan 2007, 13:34
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984

alfaromeo: Prav imaš glede grafa. Premalo sem bil pozoren in napisal neumnost, ki je podatki ne podpirajo.

Za vsem ostalim pa stojim!
Na vrh
Blaž
03 jan 2007, 13:44
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
RollingStone je napisal(a): ...

Aljaž: tisti črni volvo je 780.


Tako je, oblikoval ga je pa Bertone!

Opravičujem za OT!
Na vrh
RollingStone
03 jan 2007, 14:08
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Točno to. Uradna komercialna oznaka je 780 bertone coupe.

Tudi jaz se opravičujem za offtopic.

Sicer pa - bodimo realni. Če katerikoli od volvov ne bi bil dovolj dober, da bi si to ime zaslužil, ne bi nikoli prišel v serijsko proizvodnjo oziroma bi mu, tako kot je že nekdo napisal, že v tovarni sneli značko.

Vsi volvi imajo dobre lastnosti, kot so udobje, varnost in v večini primerov zanesljivost. Če izberemo pravi model s pravim motorjem, lahko poleg vseh ostalih lastnosti govorimo tudi o športnosti.

Tudi kar se tiče podvozja v serijah 40.....nekdo je napisal, da mu je stvar delovala kot nedodelana. To je spet subjektivno mnenje, mogoče pa si večina voznikov teh avtov prav želi točno tako podvozje. Če nekomu odgovarja glede na njegov način vožnje, je to to.

Res pa je, da ima marsikateri volvo (kot tudi VSI ostali avtomobili) lahko marsikatero hibo, morda tudi kar se tiče zanesljivosti. Zaradi tega ni nič manj volvo. Tudi zaradi tega, ker so jih nekaj naredili na nizozemskem in v belgiji ni nič manj volvo.

Pa čeprav marsikdo reče, da novi volvi nimajo duše......vsi volvi imajo dušo, pa najsi bodo stari, novi, fwd, rwd, awd, škatlasti, z oblinami, ..... Tudi 460 je imela več duše, kot marsikateri drug avto, pa bi marsikdo rekel, da to sploh ni pravi volvo.


[ Uredi 03 jan 2007, 14:21 ]
Na vrh
grimreaper
03 jan 2007, 14:39
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
RollingStone je napisal(a): ...


Sicer pa - bodimo realni. Če katerikoli od volvov ne bi bil dovolj dober, da bi si to ime zaslužil, ne bi nikoli prišel v serijsko proizvodnjo oziroma bi mu, tako kot je že nekdo napisal, že v tovarni sneli značko.



Volvo ima svoje standarde, to je bez daljnjeg. Ali, nemojmo se zavaravat,
ne moze si vise nitko dopustit luksuz da vec auto spreman za proizvodnju odbaci i ne pusti u prodaju. Pogotovo ako je u financijskim problemima. To sto je neki auto pusten u prodaju ne naci da je on nuzno odlican. Danas bez kompromisa nista...
Na vrh
tomazKK
03 jan 2007, 17:49
Član #79
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34
Lokacija: Krško
Objav: 560
Lahko gledate na stvar takole...
V konjušnici čistokrvnih žrebcev je en delaven konjiček, ki orje njivo, sadi in žanje oves, vozi seno... ...skratka futra tiste plemenske žrebce.
In ni zarad tega nič manj KONJ, sploh pa ni magarac. Če ga že ne mislte pobožat, ga vsaj ne tepite. ;)
Na vrh
grimreaper
03 jan 2007, 18:09
Član #28
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:27
Objav: 608
Pa ne bi ja bas ni tak daleko isao da je serija 40 radnik hehe. Ako cemo objektivno, ni Volvo S70 nije bas bio vrh svoje klase...
Na vrh
MKovic
03 jan 2007, 18:35
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
tomazKK je napisal(a): ...

Lahko gledate na stvar takole...
V konjušnici čistokrvnih žrebcev je en delaven konjiček, ki orje njivo, sadi in žanje oves, vozi seno... ...skratka futra tiste plemenske žrebce.
In ni zarad tega nič manj KONJ, sploh pa ni magarac. Če ga že ne mislte pobožat, ga vsaj ne tepite. ;)


To je najbolša analogija za S/V40 kar sem jih kdaj prebral. :-) (y)

Na vrh
AljAž
03 jan 2007, 19:50
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
tomazKK je napisal(a): ...

Lahko gledate na stvar takole...
V konjušnici čistokrvnih žrebcev je en delaven konjiček, ki orje njivo, sadi in žanje oves, vozi seno... ...skratka futra tiste plemenske žrebce.
In ni zarad tega nič manj KONJ, sploh pa ni magarac. Če ga že ne mislte pobožat, ga vsaj ne tepite. ;)


Mogoče ne povsem realna, a vseeno zelo, zelo simpatična primerjava! (y)


Na vrh
Damijan
04 jan 2007, 07:43
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Kar zanimivo branje in se strinjam s prvim postom MKovic-a.

In že sem enkrat omenil, da S/V40 ni pravi VOLVO! Moje mnenje! Ustvaril sem si ga pa po nekjaletnih izkušnjah z istočasno uporabo Volva S40 1,6 in Mitsubishi Carisme 1,6 GLX. S/V40 je sestavljen nekako v stilu "Sava skupaj znesla"! Ampak, roko na srce, Carisma je res neprimerno slabša v kvaliteti. Po 4-ih letih že pregniti zadnji blatniki. Začelo se je pri odprtini rezervoarja. Še prej pa so začele odstopati notranje obloge, kar se še pri Yugotu ni zgodilo tako kmalu.

Ergo, pravi VOLVO je zdaj od serije 60 naprej! Pa "Made in Sweden" mora biti.

LP!
Na vrh
MiRo
04 jan 2007, 08:26
Član #2
Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44
Objav: 889
tomazKK je napisal(a): ...

Lahko gledate na stvar takole...
V konjušnici čistokrvnih žrebcev je en delaven konjiček, ki orje njivo, sadi in žanje oves, vozi seno... ...skratka futra tiste plemenske žrebce.
In ni zarad tega nič manj KONJ, sploh pa ni magarac. Če ga že ne mislte pobožat, ga vsaj ne tepite. ;)

(y) (y) (y) ... nisem vedel kako bi napisal svoje mnenje in ko sem videl tole, je to to
Na vrh
Spletna stran
RollingStone
04 jan 2007, 10:53
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Damijan je napisal(a): ...

Kar zanimivo branje in se strinjam s prvim postom MKovic-a.

In že sem enkrat omenil, da S/V40 ni pravi VOLVO! Moje mnenje! Ustvaril sem si ga pa po nekjaletnih izkušnjah z istočasno uporabo Volva S40 1,6 in Mitsubishi Carisme 1,6 GLX. S/V40 je sestavljen nekako v stilu "Sava skupaj znesla"! Ampak, roko na srce, Carisma je res neprimerno slabša v kvaliteti. Po 4-ih letih že pregniti zadnji blatniki. Začelo se je pri odprtini rezervoarja. Še prej pa so začele odstopati notranje obloge, kar se še pri Yugotu ni zgodilo tako kmalu.

Ergo, pravi VOLVO je zdaj od serije 60 naprej! Pa "Made in Sweden" mora biti.

LP!


Prvo kot prvo, carisma ni slab voz. Ima res da malo slabši pleh, kot švedi, ampak drugače ni slab avto. Pravi volvo je tudi v/s40. Če ima značko volvo JE pravi volvo.

Sicer pa nima pomena razgljabljati, ker do dna ne bomo prišli nikoli.....

Zelo malo zdajšnjih volvov je ˝made in sweden˝.
Na vrh
Terminator
04 jan 2007, 14:58
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
dandanes noben avto ni sestavljen v samo eni državi, ampak dele izdelujejo po celem svetu ter jih sestavljajo vsepovsod....

lahko vam povem samo naprimer glede jaguarja.... jaguar tud ni več to kar je biv... ubistvu je isto kokr ford, samo oblika je drugačna, drugače pa je avto isti... aja pa razlika v ceni je velika

itaq je zdej to use pomešan.... nažalost..... npr. WV je itaq use skor pokupu, v lasti ima (oz. vsaj deleže) seat, škodo, porsche in še nekatere druge.... renault seodeluje z nisanom (rezultat tega je dacia) in verjetno še kom... mitsubishi je sodelloval z hyundajom na začetku za zdej nevem..... Ford se tud povsod najde in Chevrolet..... tko da zdej noben avto ni to kar je biv in ni izdelan samo v eni tovarni...

Podobno je z tehničnimi izdelki.... na vseh škatalh piše made in china (6)
al pa Michelinke tud povsod delajo, tko da je težko originalne francoske dobit.

Drgač pa S/V40 je čist ql Volvo, sam enim je bl ušeč drugim pač ne.... nimamo usi istega okusa
Na vrh
alfaromeo
04 jan 2007, 17:21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
No, da je jaguar isto ko ford ne drži. V priznani angleški avtombilistični oddaji Top gear je to tezo Jeremy Clarkson lepo ovrgel. Če primerjaš jaguar in ford je enako kot bi primerjal šimpanaza in človeka. torej je skupnega zgolj 2%.
Dacia obstaja že dolgo, vsaj 25 let. Delali so tudi renault 12 po licenci, tak da nevem kaj ima tukaj opšraviti nissan.

on topic: S/V40 ima skupnega z ostalimi volvoti nekaj več, zato je na njemu volvo znak.


[ Uredi 04 jan 2007, 18:47 ]
Na vrh
bvogri
04 jan 2007, 18:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
alfaromeo je napisal(a): ...

Če primerjaš jaguar in ford je enako kot bi primerjal šimpanaza in človeka. torej je skupnega zgolj 2%.


Jz mam s šimpanzem 98% skupnega :^)

8-| :-p

[ Uredi 04 jan 2007, 18:51 ]
Na vrh
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 74, Članov: 1 ...
MarkoD ogleduje forum.php

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete