|
|
Segrevanje 2.0D Motorja
|
|
Rocky M. | 23 mar 2010, 11:08 | |
| Član #1529Prijavljen dne: 25 feb 2010, 10:58 Lokacija: Velenje Objav: 54 | Pozdravljeni!
Dober teden sem lastnik C30 z omenjenim motorjem 2.0D. Zanima me približno koliko časa se motor segreva v zimskih razmerah, sedaj v teh že zelo toplih pomladanskih dnevih in kako je poleti.
Presenečen sem namreč da se motor dokaj hitro segreje ( merilnik za temperaturo se postavi na normalno srednjo pozicijo po cca 5-10 min normalne vožnje oz. tam nekje 10-15km ). Za razliko od avtomobila, ki sem ga vozil prej (Ford Focus 1.8 tdci), kateri je potreboval ogromno časa, da se je merilnik sploh začel dvigovati, kaj šele da je prišel na sredino.
Ali mogoče kdo ve ali je to kriva pozicija tipala (kje je v Volvu) ali zakaj pride do takšne razlike? Aja, Webasta oz. grelnika nima, vsaj ne vem da ga ima, ali ga imajo motorji 2.0D 2006 že serijsko vgrajenega kot D5?
Koliko časa oz. km pa se Vam približno segreva.
Drgač pa je tale 2.0D motor v C30 kr dobra zadeva
Hvala za info!
| Na vrh | |
volhart | 23 mar 2010, 11:12 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zelo mogzno je, da voda ne zacne kroziti, dokler se ne segreje na delovno temperaturo, in se posledicno zaradi zacetnega nemesanja hitreje segreje.
Vendar pazi...ko je voda na delovni temperaturi, olje se vedno ni. Zato s priganjanjem pocakaj se kaksna dva ali tri kilometre.
Pa srecno voznjo. | Na vrh | |
noj | 23 mar 2010, 12:27 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Rocky M. je napisal(a): ... Presenečen sem namreč da se motor dokaj hitro segreje ( merilnik za temperaturo se postavi na normalno srednjo pozicijo po cca 5-10 min normalne vožnje oz. tam nekje 10-15km ). Za razliko od avtomobila, ki sem ga vozil prej (Ford Focus 1.8 tdci), kateri je potreboval ogromno časa, da se je merilnik sploh začel dvigovati, kaj šele da je prišel na sredino.
Mogoče je težava v fordu in ne pri volvu? Ker sam si ravnotako lastim ford focus 1.8 tdci in se mi je letos v najbolj mrzlih dneh ogrel v cca. 10km na delovno temperaturo. Sedaj npr. danes zjutraj, pa se mi ogreje po cca. 5km vožnje. | Na vrh | |
Damijan | 23 mar 2010, 13:50 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Avto ogrevati na mestu je nesmiselno. Sploh diesla, ker ima tako visok/višji izkoristek napram bencinarju. Ko ga vžgeš, malo počakaj da se motor steče in potem lepo počasi naprej. Sploh pozimi. Počakaš kakih 30s. To pa zato, ker olje rabi kakih 15s da doseže vsa mazalna mesta v motorju. Do takrat je pa v motorju deloma suho in deloma mokro trenje. In takrat so poškodbe in obrabe materiala največje.
Kako hitro se motor ogreje, pa je odvisno od stanja termostata in pa vrste termostata. Obstaja "zaprti" termostat in pa pretočni termostat.
Na indikator temperature motorja se pa ne zanašaj. Volvo prikazuje povprečno temperaturo. Ko ti indikator kaže, da je že maksimalno ogret, je v resnici na 70+ stopinj. Odvisno je pa tudi, kakšno histerezno zanko ima vgrajeno tipalo na motorju. Je lahko počasiodzivna ali pa hitroodzivna.
Meni osebno je bolj všečen sistem, ki prikazuje trenutno temperaturo. Je bolj realno spremljanje temperature. | Na vrh | |
Anže | 23 mar 2010, 21:42 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Volvota vsi hvalijo da se mu motor res hitro segreje napram drugim znamkam to je za volvota normalno =) | Na vrh | |
Damijan | 24 mar 2010, 08:06 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| | Na vrh | |
PP | 24 mar 2010, 10:02 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| D5 motorji imajo vgrajeno dodatno gretje ki deluje pri temperaurah pod 5 stopinj. Tako se motor in kabina zagrejeta v doglednem casu. Brez tega, traja dosti dlje.
PP
lp
PP | Na vrh | |
Anže | 24 mar 2010, 16:53 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Za 2.0D vem da ima potopne grelce in ti takoj začne pihat toplo v potniški prostor. | Na vrh | |
aly | 24 mar 2010, 17:56 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| 2.0D motor se res sorazmerno hitro segreje. Posledica tudi električnih ogrevalnih svečk, ki segrevajo direktno vodo. Zaradi tega začne dokaj hitro pihat topel zrak. Dodatnega gorilca na gorivo (aka "webasto") pa nima serijsko.
Sicer pa smo točno o tem že debatirali, mislim da v kotičku o V50. | Na vrh | |
AljAž | 24 mar 2010, 19:18 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Glede segrevanja in pihanja toplega zraka ne vem če je kaka razlika med 2.0D in ostalimi/konkurenco. Kar ti misliš aly, je verjetno pihanje zraka na prednjo šipo takoj po vžigu. To je pa zato, ker (kolikor vem) ima le ta poseben električen grelec za zrak. Za zimo priporočam gretje prostora takoj po vžigu na ta način.
[ Uredi 24 mar 2010, 19:20 ] | Na vrh | |
ChickenBoy | 24 mar 2010, 20:32 | |
| Član #1274 Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10 Objav: 74
| Koliko toplo dejansko pa piha gretje sprednjih šip? Ker osebno nisem opazil da bi pihal zelo topel zrak. Razen če pri meni kaj ne štima. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 65, Članov: 1 ... Volvej ogleduje news.php
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|