|
|
(V50 2.0D, 2006) Prestavno razmerje in pospeški
|
|
stonesour | 21 mar 2010, 09:52 | |
| Član #1120Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139 | Zdravo !
Imam volvo V50 2006, in me zanima sledeče: Zakaj medtem ko prestavljam iz prve v drugo avto nima skor nobenih pospeškov, kasneje ko imam v tretji in četrti... pa so.? Pri kolegu ki ima sicer citroena te že v drugi prestavi lepo prilepi na sedež Ali je morda fora zato ker imam 6 prestav in ima prestavno razmerje mal zamaknjeno iz 3-4 prestavo? Ali je pri vas enako? ThnX
[ Uredi 21 mar 2010, 19:27 ] | Na vrh | |
AljAž | 21 mar 2010, 12:27 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Morda se ti pa kolesa vrtijo v prazno.
| Na vrh | |
ChickenBoy | 21 mar 2010, 13:53 | |
| Član #1274 Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10 Objav: 74
| Ja enako je. Prva in druga sta zelo kratki. | Na vrh | |
primzy69 | 21 mar 2010, 13:55 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| zdj 1. je tako da jo morš pohodt in zlo na hitr prešaltat, ker je pač tako kratka, medtem ko 2. bi že morala ''prilepit'', takoj nad cca.1800/min... ostalo pa je tako kot je... če sklepaš da je prestavno razmerje tolk drugačno, pač poglj pri kolegu kolk se pelje s 1 in 2 pri nekih obratih, nato pa še pri sebi preveri... | Na vrh | |
Anže | 21 mar 2010, 14:08 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Odvisno od motorja no moj 2.0D ima prvo kratko kar je tudi dobro, druga prestava je ravno prav dolga in 320 Nm navora se pozna avto potegne v drugi zelo dobro samo ujeti moraš tapravo prestavno razmerje če ga boš pohodil pri 1200 Rpm ti ne bo potegnil takoj ker tud turbo rabi nekaj časa.. pri 1800 Rpm bi pa moral imeti veliko moči... ;) | Na vrh | |
stonesour | 21 mar 2010, 19:22 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| hvala za info. men se pomojem turbina pržge nekje pri 2,500 obr. ampak v drugi pa bolj ropota vse skp ,pol v tretji pa lepo potegne in 4 .btw imam 2.0 motor | Na vrh | |
AljAž | 21 mar 2010, 19:27 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pri 2500 rpm? Kasno, kasno! | Na vrh | |
primzy69 | 21 mar 2010, 21:45 | |
| Član #1414 Prijavljen dne: 11 dec 2009, 16:07 Objav: 130
| 2500 je res mal visok za diesla... | Na vrh | |
stonesour | 21 mar 2010, 21:50 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| tm nekje ja, skratka v četrti mi lepo potegne. A mislte da je kej pokvarjeno? Če je kaj pa? | Na vrh | |
noj | 21 mar 2010, 22:05 | |
| Član #46 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01 Lokacija: Arja Vas Objav: 855
| Jaz bi pobral najprej peljati še kakšen drug v50 z 2.0d motorjem, nato boš šele lahko podal realno oceno, ali je kaj narobe. Definitivno sta prva in druga kratka, drugačno je podajanje moči in navora kot v višjih prestavah, zato imaš občutek, da v tretji bolje potegne. Delovanje turbine bi se moralo čutiti že nekje pri 1800o/min, pri 2500o/min bi že morala imeti po občutku največjo moč in navor (govorim o 2.prestavi). Kriva za to pa so prestavna razmerja in elektronika. Za omilit ta problem ti svetujem poseči po kakšnem čip tuningu, kjer imajo posluh za stranke in ti na željo ta problem zelo omejijo. Šesta prestava pa ne vpliva na razmerje prvih prestav, saj samo zniža obrate za cca. 500o/min 5.prestavi in to je vse.
[ Uredi 21 mar 2010, 22:09 ] | Na vrh | |
stonesour | 22 mar 2010, 17:27 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| ful ti hvala! moram še sporbat kakšnega drugega v50. | Na vrh | |
stonesour | 24 mar 2010, 16:08 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| pravmate na 1800 vrt. se pržge turbo | Na vrh | |
aly | 24 mar 2010, 17:58 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| med 1800 in 1900 rpm zagrabi turbina. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 58, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|