|
|
Tehnika vožnje pri AWD
|
|
al jarreau | 29 dec 2006, 14:24 | |
| Član #54Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56 | Ker ne vozim še dolgo V70 AWD me zanima, kako pravilno reagirati in ravnati z avtom ob zdrsu v ovinkih in podobnih situacijah pa naj si bo na suhi ali mokri oz.zasneženi cesti? Medtem bom obljubim napisal en štos na "smehu".
Srečno Novo leto vam želi Brane iz Kamnika | Na vrh | |
AljAž | 29 dec 2006, 15:12 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Pri pogonu na vse 4, kjer ni elektronike oz. se vse dogaja mehansko (diferenciali) po defaultu avto rine z nosom iz ovinka. To je opazno le na zelo spolzki podlagi (sneg/led). Enkrat pa sem imel situacijo na zvoženem snegu in v dolino, ko je avto rinil iz ovinka s sprednjim delom, pomagalo ni nič razen rahel gas in korekcija z volanom. Hvala bogu ni bilo nikogar nasproti.
Ko te enkrat nosi (cel avto) iz ovinka z avtom 4x4 ga je težje ujeti kot katerikoli drug avto. Seveda če je še dovolj prostora se da voziti "povprek", a to nebi svetoval. Sicer sem jaz ovinke vozil z gasom in velikim užitkom. Pogon na vse 4 je zakoon. Všeč mi je bilo ko si v ovinku dal gas, pa avto ni zdrsnil s sprednjimi ali zadnjimi kolesi iz linije. Posledično so korekcije z volanom bistveno manjše.
Svetoval bi ti da greš driftat na veliko zasneženo parkirišče in tam probaš kako kaj deluje. 3 leta sem z užitkom vozil rumen A4 quattro | Na vrh | |
al jarreau | 29 dec 2006, 17:02 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| Hvala, upošteval bom nasvet za "zasneženo parkirišče", verjetno bi bilo idealno na celem snegu. Če prav razumem je potemtakem pri AWD vseeno, če dodajamo plin vhodu ali pa izhodu iz zavoja in ali svetuješ v slabih razmerah uporabo tiptronica pri avtomatskem menjalniku? Ima pa avto še en gumb"Winter", za katerega nevem kako funkcijo konkretno opravlja. Ali ABS zavore kaj pomagajo v primerih zanašanja avta, ali popravljamo smer izključno kot si ti, z volanom in dodajanjem plina? | Na vrh | |
RollingStone | 29 dec 2006, 17:23 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| poskusi na snegu (ni treba, da je cel, le da ga je par cm; malo poteptan bi bil še boljši) v ovinek pa gas. Ko tako rečeno driftaš skozi, se lahko marsikaj naučiš o obnašanju avta na spolzkih podlagah. | Na vrh | |
bvogri | 29 dec 2006, 18:06 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| al jarreau je napisal(a): ...
...Ima pa avto še en gumb"Winter", za katerega nevem kako funkcijo konkretno opravlja....
Počasneje sklene pogon, tako da je manjša možnost zrsa koles zaradi tega ;) Drgače pa abs pomaga le toliko, da ko pritisnemo bremzo ne zablokirajo gume in lahko avto še vseeno vodimo.
[ Uredi 29 dec 2006, 18:16 ] | Na vrh | |
AljAž | 29 dec 2006, 18:12 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Če letiš iz ovinka ti ABS ne pomaga. Nasplošno bremze pomagajo v toliko, da zmanjšaš brzino in potem ko jo spustiš lahko še ujameš avto. Z ABS je malo lažje ker prej ujameš avto, ker kolesa ne blokirajo polno. Kar se bremzanja v ovinku tiče je treba zelo, zelo previdno(na kratko) in usklajeno z volanom (poravnaš), saj te lahko kaj kmalu zadnji konec prehiti. Ja, če voziš ovinek zelo hitro, potem je najboljš da daš gas ko vidiš izhod, drugače te lahko odnese vn. Se pa avto 4x4 definitivno bolj drži ceste skozi celo pot ovinka.
Daleč najbolje pa je vaditi na parkirišču. Lahko simuliraš da prehitro prideš v ovinek, etc. Z besedami je težko opisati, sploh pa boš videl kako se konkretno odziva tvoj avto (keri del sili ven ipd.)
[ Uredi 29 dec 2006, 18:20 ] | Na vrh | |
bvogri | 29 dec 2006, 18:21 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| AljAž je napisal(a): ...
...Ko te enkrat nosi (cel avto) iz ovinka z avtom 4x4 ga je težje ujeti kot katerikoli drug avto. Seveda če je še dovolj prostora se da voziti "povprek", ...
Zakaj pa bi bilo najtrežje 4X4???? Po mojih iskušnjah ko sem vozil A6 quatro ga zelo težko spraviš v drsenje... če pa že pa se obnaša bolj kot FWD... Pomoje je vseeno najtežje kontrolirati RWD, posebaj pri večjih hitrostih in slabih razmerah na kar imam še spomin iz tomačevega, . Mislim da je RWD najbolj hinavski, drži drži potem pa si naenkrat 180° na cesto :@ | Na vrh | |
tomazKK | 29 dec 2006, 18:42 | |
| Član #79 Prijavljen dne: 20 nov 2006, 14:34 Lokacija: Krško Objav: 560
| 4×4 so moje sanje. Idealen pogon. Ima vse najboljš FDW in vse najboljš RWD. | Na vrh | |
AljAž | 29 dec 2006, 18:44 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| bvogri je napisal(a): ... AljAž je napisal(a): ...
...Ko te enkrat nosi (cel avto) iz ovinka z avtom 4x4 ga je težje ujeti kot katerikoli drug avto. Seveda če je še dovolj prostora se da voziti "povprek", ... Zakaj pa bi bilo najtrežje 4X4???? Po mojih iskušnjah ko sem vozil A6 quatro ga zelo težko spraviš v drsenje... če pa že pa se obnaša bolj kot FWD... Pomoje je vseeno najtežje kontrolirati RWD, posebaj pri večjih hitrostih in slabih razmerah na kar imam še spomin iz tomačevega, . Mislim da je RWD najbolj hinavski, drži drži potem pa si naenkrat 180° na cesto :@ Težko ga je ujeti ko ŽE drsi, saj v takem primeru drsi cel avto in ne samo prednji/zadnji konec. Drugače pa RWD=hinavski,nikakav,blajk. | Na vrh | |
alfaromeo | 29 dec 2006, 19:00 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Predvsem se v ovinkih čim manj oziroma nič ne bremza. Če začne silit nos iz ovinka je potrebno kolesa razbremeniti, stisniti sklopko. Če odnese zadek, volan v kontra in gas do daske ;).
lp | Na vrh | |
RollingStone | 29 dec 2006, 19:23 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| alfaromeo: točno tako. Je pa res, da je fwd vseeno težko ujet, ko te zadnji konec začne prehitevat.
rwd je (ob primerni moči motorja) super za izživljanje (drift), handling je (če znač upravljat rwd) lahko boljši kot pri fwd. Je pa res, da se awd v ovinkih onaša najboljše. | Na vrh | |
alfaromeo | 29 dec 2006, 21:20 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Res je pa tudi, da daje AWD najmanj informacij, če avto sili iz ovinka ali ne. Zato je v najtežje ujeti avto z AWD pogonom ko gre le ta po svoje..
Poleg tega ne pozabiti, da je zavorna pot pri AWD, RWD, FWD ENAKO dolga. | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 30 dec 2006, 01:32 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Po domače povedano AWD zelo zelo kasneje zdrsne v ovinku kot pa FWD ali RWD, ko pa te začne nositi si pa v...ja...se ve kaj sem mislil... | Na vrh | |
bvogri | 30 dec 2006, 04:34 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| S60R-Ocean Race je napisal(a): ...
Po domače povedano AWD zelo zelo kasneje zdrsne v ovinku kot pa FWD ali RWD, ko pa te začne nositi si pa v...ja...se ve kaj sem mislil...
jarku???? :-p | Na vrh | |
Hong Kong | 30 dec 2006, 08:53 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Ko te zacne nositi das gas in te lepo povlece en ali par koles katera imajo najboljsi oprijem.Vsaj na XC je tako.Komaj cakam sneg ce ga bo sploh kako kaze ta zima bo slaba. | Na vrh | |
AljAž | 30 dec 2006, 10:08 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Hong Kong je napisal(a): ...
Komaj cakam sneg ce ga bo sploh kako kaze ta zima bo slaba.
Hehe res izgleda da je letos naložba v AWD zgrešena | Na vrh | |
Hong Kong | 30 dec 2006, 17:39 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| 16 mio. v XC90 nikoli ni bila niti bo zgresena ker je to avion a ne avto. Zamenjal bom forum in sel na avioforum ce se eno tako butnes ven. A v zadnjih 20 letih sem imel in vozil ter preizkusil vse zive AWD. Edini ki me je preprical za AWD in SUV da ne govorimo o grdih, kamionskih, nerodnih in glomaznih djipih katere lastniki peljejo enkrat na leto 40 min. na makadam.Kdo se to rabi? Rabis SUV za cesto ne za blato.99% jih tega ne uporablja. Subaru AWD bi prisel v postev, vse ostalo Nemsko BMW, Audi so jajca.
[ Uredi 30 dec 2006, 19:54 ] | Na vrh | |
Hong Kong | 31 dec 2006, 08:35 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Jaz sem ze med letalci.hahaha heca mora biti tudi ce je off topic.
| Na vrh | |
al jarreau | 31 dec 2006, 08:53 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| OK fantje, hvala za mnenja. Se pa najbolj strinjam z Aljažem da je treba stvar sprobat, le da moram še najti pravi prostor (ali kdo ve zanj?)Ni se pa treba kregat kdo ima boljši avto itd. Jutri je lahko vsak izmed nas "brez" ane? Nisem pa postavil vprašanja, ker bi bil dirkač. Tudi ne iščem "kritične točke" do kdaj smem pretiravati. Bolj me je zanimalo, kako reagirati, če te tudi pri normalni vožnji spodnese led ali kaj podobnega. Je pa res, da ste vi verjetno mlajši po letih, jaz sem že 50. Wow, hudo star čirikli. | Na vrh | |
Hong Kong | 31 dec 2006, 09:40 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| 43 imam a tukaj se rada hecamo... Seveda treba stvar sprobati sam pocasi. Poklici drugo leto ko bo sneg ali led... Al Jarreau sem poslusal...auuu 8-| Lep pozdrav iz Stonetown-a (Kamnik)
[ Uredi 31 dec 2006, 09:43 ] | Na vrh | |
al jarreau | 31 dec 2006, 11:02 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| No, če pa poslušaš Al Jarreaua sva pa takoj frenda. Lahko se vidiva enkrat v Kamniku, da sprobava kako se mojster sliši v Volvo avtu. | Na vrh | |
Hong Kong | 31 dec 2006, 11:05 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| Ni blema.Evo za vse ena cestitka.Lepo se imejte nocoj.
ČESTITKA
[ Uredi 31 dec 2006, 13:19 ] | Na vrh | |
Ivo | 31 dec 2006, 12:21 | |
| Član #39 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:13 Objav: 276
| sprobaš lahko najbolje na dolgem mostu v ljubljani ... ce ni spluženo je raj ... sicer je dosti folka tam ... a vseeno ...mal počakaš da se naveličajo pa je .. | Na vrh | |
bvogri | 31 dec 2006, 14:34 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ali pa krim, ko je dobro zasnežen in je ob strani splužen sneg.... idealno...nimaš kam zletet... razen v sneg. No še fotka od lani, ko sva s prijateljem sprobavala prednosti Alfe 75 in RWD ter večkrat pristala v kupu snega.... Lopata obvezna :-d :-d :-d
:-* | Na vrh | |
alfaromeo | 01 jan 2007, 22:35 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| al jarreau je napisal(a): ...
Bolj me je zanimalo, kako reagirati, če te tudi pri normalni vožnji spodnese led ali kaj podobnega. Je pa res, da ste vi verjetno mlajši po letih, jaz sem že 50. Wow, hudo star čirikli.
Ko spodnese, spodnese in greš :-# .... v jarek, v kuruzo, iz ceste, med jabuka ...... :ugly: Predvsem pa vidim prednos AWD-jev v boljši trakciji "pozimi" na spolzkem cestišču. Vseeno je ali je AWD ali FWD ali RWD, bolj pomembno je, da imaš DOBRE in razmeram na ceti primerne gume.
OT: Me veseli, da spremljajo forum tudi malo starejši ljudje. Sam imam 24 let in mi je al jarreau tudi (y) (y) (y) | Na vrh | |
al jarreau | 02 jan 2007, 11:56 | |
| Član #54 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 18:08 Objav: 56
| Bravo, mi je všeč da tudi mlajši poznate Jarreaua. Naj mi bo tukaj oproščeno da se pohvalim da ga osebno poznam in enkrat je celo poslušal svojo muziko v mojem prejšnjem volvu 460. In če me bo kdaj odneslo ven, bog ne daj, naj mi vsaj on poje. Za vse, ki ga ne poznate dajem link, na muli pa itak najdete njegovo muziko. http://www.aljarreau.com/ Gume imam sicer nove, Sava 3, bom pa na cesti vseeno vozil previdno in mogoče v smislu, kot da nimam AWD, da me to ne zavede in ne naredim pizdarije. | Na vrh | |
RollingStone | 06 jan 2007, 09:16 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Alfaromeo, ne bi se mogel bolj strinjat. Neglede na to, kje imaš pogon, se da ostati na cesti, če voziš v mejah lastnih zmogljivosti, če voziš v mejah normale glede razmer na cesti, in seveda najpomembneje, če ne šparaš pri gumah. Kar se tiče varnosti so lahko ključnega pomena, torej je dobra naložba kupiti gume za nekaj več denarja. Če kupiš najcenejše, v veliko primerih lahko prideš skozi še veliko dražje.
Ampak tistega dela ˝med jabolka˝ ti pa res ni bilo potrebno omenjat. Se mi še zdaj kolca za avtom zaradi tiste jablane.
[ Uredi 06 jan 2007, 09:18 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 61, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|