Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(XC70 D5) Alternator in alternative (lažni alarm?)

Avtor objava
Ovlov
25 feb 2010, 18:44 Predogled tiskanja
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
No ja, včeraj se je končno še meni prikazalo tisto božje oko pod števci, in sicer v vsej svoji strašljivi rdečini. Zahtevalo je, naj takojci ustavim, in mi sporočalo, da gre za "power system failure" (lepo po slovensko "štrom je fuč"), asistirala pa mu je lučka za akumulator. Zgodilo se je pri izvozu iz Palmanove na avtocesto. Zapeljal sem vkraj in ugasnil, kot se dela v takih primerih. Polistal po priročniku ... v katerem piše, da alternator najbrž ne polni ... Seveda sem zaklel (biti ujetnik Palmanove – lahko človeka doleti še kaj hujšega?!). No, potem sem užgal, lučke ni bilo več in vse je bilo v redu ... Pritiskal sem na plin, da bi bil ja čim prej in čim bližje matki domovini .... in srečno prispel v Koprščino. Poanta? Po tistem sem prevozil še ca. 200 km, pri čemer sem štartal ca. 5-krat. Nikoli več tistega ogabnega trikotnička. Tuhtal sem ... in našel potencialno povezavo: alarm se mi je namreč prikazal, ko sem jemal listek na cestninski postaji (zraven tistega njihovega elektronskega "telepassa") – je možno, da je bil to vzrok? Ima kdo od vas podobne izkušnje? Če jih nima in če jih bo kdaj slučajno imel, se lahko potolaži z mojo izkušnjo ...

PS: Nekaj podobnega: na določenih parkirnih boksih na terasi koprskega Špara (samo tam, in nikjer drugje), mi večkrat ni deloval ključ-daljinc. Odgovor: sosednji zapori.


[ Uredi 28 feb 2010, 18:42 ]
Na vrh
aly
25 feb 2010, 23:26
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Hmmm....
Jaz sem se tudi ob napaki alternatorja pripeljal še od Lj do Mb. Tam napolnil akumulator in nazaj v Lj.
Vseeno ti priporočam test z dolgimi lučmi in multimetrom na akumulatorju ob ugasnjenem in ob prižganem motorju.
Lahko da je prebilo samo eno ali dve diodi od sedmih in še "približno" dela. Vendar ne bo za dolgo, ker so sedaj ostale diode preobrmenjene - verjetno do poletne vročine. Vsekakor bi bilo za preverit. Ker to je serijska napaka 2.0D motorjev.

Tvoj avto pa je? motor? kilometri?

Pa naslov teme bi lahko malo bolj jasno napisal, a ne...

[ Uredi 25 feb 2010, 23:27 ]
Na vrh
Spletna stran
Ovlov
26 feb 2010, 10:30
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Hmmmm ....
Pa ti je vso pot do MB gorela lučka?
Meni se od takrat ni nikoli več prižgala. Sicer sem pa že jeseni nameraval dati izmerit akumulator (ker je še prvi in ima 4 leta plus), pa sem se zanemaril. Vidim, da se spoznaš na zadeve. Je možno, da je samo akumulator "na samrti"?
Avto je pa XC-70 (D5) ...
Na vrh
Ovlov
26 feb 2010, 12:08
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
PS: Bi bil možen vzrok tudi napenjalec jermena (glede na to, da se je ta reč pojavila samo enkrat)?
Kilometrov imam 140K. .. Bi bila pa to prva menjava alternatorja v mojem življenju (prvega volviča sem prodal nedotaknjenega pri 270.000 km, drugega istotako nedotaknjenega pri 240.000 .... a gre res ta svet - z Boschem na čelu - v maloro al kaj?)

PS: Se strinjam, da je bil naslov teme brezveze - sem popravil ...

[ Uredi 26 feb 2010, 16:00 ]
Na vrh
sivagriva
26 feb 2010, 12:32
Član #591
Prijavljen dne: 17 jan 2008, 12:05
Lokacija: o'bala
Objav: 37
Tudi sam sem imel s svojim XC90 neprijetne izkušnje z občasnim (ne)delovanjem daljinca na na koprskem Interšparovem parkirišču, od takrat tam zaklepam samo še z ključem.
lp
Na vrh
Ovlov
28 feb 2010, 14:49
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Aly je očitno zgubil veselje do komentiranja ... tako da še zdaj ne vem, ali je možno, da v takšnih primerih (če je alternator zanič) opozorilna lučka enkrat gori, enkrat pa ne. Meni je zagorela samo enkrat (v opisanem primeru), potem se ni prižgala nikoli več. Jaz (ki se na te reči nič ne spoznam) logike ne vidim: po mojem alternator polni ali pa ne polni – ne pa enkrat ja, enkrat ne. Če je ena dioda crknila, druge pa so prevzele njeno funkcijo in namesto nje polnile akumulator, zakaj potem sploh alarm? Hm.
Skratka, ker tudi v priročniku za XC-ja piše, da gre v primeru, če opozorilne lučke, potem ko avto ugasnemo in ga spet užgemo, ne gorijo več, za ti. "indication error", bi tole temo nekoliko razširil in vprašal, koliko in kakšne – če sploh kakšne – izkušnje imate s podobnimi lažnimi alarmi.
Na vrh
TomažV70
28 feb 2010, 19:03
Član #493
Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42
Lokacija: Koper-Gorica
Objav: 143
Alternator ima TRI možnosti: polni, ne polni in PREVEČ polni. Če preveč polni (krivec: regulator polnjenja) se ti isto prižge lučka.
Sodobni avtomobili imajo vedno več računalnikov (vsak sklop ima svojega: abs, motor, luči, gretje, itd), ki so povezani med sabo. To povezavo pa moti elektromagnetno sevanje (daljnovodi). Zgubi se komunikacija med računalniki, pa ti zagori lučka. Kot si sam ugotovil je rešitev da ugasneš avto, v slabšem primeru pa moraš odklopit akumulator. To se poredko zgodi.
Na vrh
Ovlov
28 feb 2010, 20:29
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Hvala, Tomaž, za info!
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 50, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5983
najnovejši član: Wllkeirob
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete