|
|
(XC90 D5) Naraščanje nivoja olja v motorju
|
|
samo xc90 | 23 feb 2010, 19:58 | |
| Član #1504Prijavljen dne: 07 feb 2010, 21:14 Objav: 11 | Pozdravljeni, imam XC 90 D5, letnik 2006, z 108.000 km. Ugotavljam, da v zadnjem času narašča olje v motorju. Hladilne tekočine je vedno enako.
Olje se ne peni, le več ga je. Pa ne veliko, ampak se vidi, da narašča.
Ve morda kdo kaj bi to lahko bilo?
Hvala za odgovore.
[ Uredi 23 feb 2010, 20:33 ] | Na vrh | |
Damijan | 23 feb 2010, 20:44 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Se voziš na kratke relacije?
Za vozila VOLVO je napisano, da je v hladnih in vlažnih dneh to normalen pojav. In nikar ne izčrpavati olja. Z avtom najprej narediti eno relacijsko vožnjo in potem preveriti nivo olja. Na relacijski vožnji se namreč notranjost motorja presuši in razvlaži.
Kaj pa pokrovček za dolivanje olja. Se na notranji strani pokrova nabira kaka snov rjavkaste barve? Če se in ti hladilna tekočina ne izginja, je v motorju veliko vlage. | Na vrh | |
samo xc90 | 23 feb 2010, 21:15 | |
| Član #1504 Prijavljen dne: 07 feb 2010, 21:14 Objav: 11
| Res je, da smo se vozili na kratke relacije. (od 6 do največ 30 km). Torej ni to nič hudega? Avto je res zelo ohranjen in vzdrževan, pa tudi kilometri so pravi, ker poznam prejšnjega lastnika. Nekje sem slišal, da bi lahko bil filter trdih delcev zamašen.
Hvala za nasvet in pomiritev strahov
| Na vrh | |
Sverige | 23 feb 2010, 21:24 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Sanjsko bi bilo edin še, da bi naraščal in postajal vedno bolj "rumene" barve namesto črn. Bi imel en tak mini studenček.
[ Uredi 23 feb 2010, 21:25 ] | Na vrh | |
Damijan | 23 feb 2010, 22:10 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Spremljaj in javi spremembe @samo xc90! Je v olju kaj vonja po gorivu? | Na vrh | |
samo xc90 | 23 feb 2010, 23:21 | |
| Član #1504 Prijavljen dne: 07 feb 2010, 21:14 Objav: 11
| Ni sledu vonja po nafti. Olje sem menjal pred 2.200 km. Serviser ga je nalil 6l, čeprav gre v motor 6,2l. Nivo je bil na 3x pod max, zdaj je skoraj 2x po max. Bom jutri odvil pokrov za dolivanje olja in pogledal. Hvala Damijan. | Na vrh | |
volvo mojster | 23 feb 2010, 23:35 | |
| Član #1399 Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40 Objav: 146
| to se dogaja zaradi filtra trdih delcev oz.ekologije cisto mozno je da je filter ze malo zabit, priporocam kaksno daljso voznjo na okoli 3000 obratov ali regeneracijo s testerjem! Je bilo pa ze vec sto primerov po evropi da je zaradi posledice prevelike kolicine olja oz nafte v olju prislo do okvare pevega bata. | Na vrh | |
samo xc90 | 25 feb 2010, 21:37 | |
| Član #1504 Prijavljen dne: 07 feb 2010, 21:14 Objav: 11
| pozdravljeni,
Klical sem na volvo servis in so mi povedali, da se to dogaja zaradi kratkih relacij in da je to normalni pojav. Ni mi sicer všeč ampak ne bom ravno prodal avta zaradi tega.
Lep pozdrav vsem, ki ste mi dajali nasvete in postavili pravo diagnozo.
| Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 73, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|