Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Raba in vzdrževanje
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Poraba olja

Avtor objava
Lvovo
07 feb 2010, 22:17 Predogled tiskanja
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
No, k se že piše o porabi goriva, pa dejmo še o porabi olja...

Ker mene konkretno zanima, kolk nej bi na 10kkm olja pili tele 2.4/2.5 turbo bencinarji.
Za svojga zdele nisem ziher, ker v osnovi nisem pogledal kolk olja mi je dal not serviser-do max ali samo do sredine merilne palčke, jz sm mu dons dal na uč okol 1ga litra, po cca 7000km po servisu.

Ker kadi mi ne, tehničnega je opral BP, pušča pa tud ne (no, ena kapljica na tedn pr turbini).
Olje je not dal tak, kt je bil prej dajan; Castrol TXT softec...
Aja, mašina nej bi bla (povdark na: nej bi bla, ker sem bil že kregan , bom po vin pogledu će se da) T5244T3, v XC 70.




[ Uredi 07 feb 2010, 22:20 ]
Na vrh
ikeman
07 feb 2010, 23:01
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Meni osebno se zdi ze 1/2 litra na 10kkm kar veliko.

Sicer pravijo da motor mora skurit nekaj olja ce je slednje dobro sam to se meri v decilitrih.

Jaz sem nazadnje tankal Castrol 0W40 in moram reci da je avto takoj po menjavi prav radostno poskakoval Vendar ga v 10kkm ni porabil veliko - skoraj neopazno pa imam ze lepe kilometre.
Na vrh
volvo5er
08 feb 2010, 00:32
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:24
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Objav: 1142
ikeman je napisal(a): ...

Meni osebno se zdi ze 1/2 litra na 10kkm kar veliko.


Za Volvove turbobencinarje je to malo. Kar je pod liter na 5kkm se jaz osebno ne bi sekiral. Drugače je pa normalno, da spije recimo liter do liter pa pol na servisni interval.
Na vrh
Lvovo
08 feb 2010, 00:41
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
U pikiuiki-the zdapi, sej to bi mogl bit za tabo plavo k za starim Tomosom!

Jz sm pa mislu da sm za na odpad z V6, k sm dodaju 3dl/10kkm.
Na vrh
RollingStone
08 feb 2010, 01:36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Volvovi motorji imajo določene hibe glede teh stvari. Najbolj pogosta stvar, ki prispeva k pitju olja, je oddušek/lovilec oljnih hlapov. Ko to očistiš je ponavadi veliko bolje.
Na vrh
bvogri
08 feb 2010, 01:37
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Tut liter na 1000km še ni nujno da bo kakšen plav dim.
Na vrh
Krchan
08 feb 2010, 14:02
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Meni na 20kkm cca 7-8 deci. Motor pa je 2.5T. Kar zadovoljen. Do sedaj še ni bilo treba dolivat.
Na vrh
volhart
08 feb 2010, 14:07
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Meni ga je 2.4T letnik 99 okrog liter na 2000 km. Bomo videli, koliko ga bo sedaj po obdelavi.
Na vrh
Krchan
08 feb 2010, 14:30
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Meni na 20kkm cca 7-8 deci. Motor pa je 2.5T. Kar zadovoljen. Do sedaj še ni bilo treba dolivat.
Na vrh
Lvovo
08 feb 2010, 15:13
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
RollingStone je napisal(a): ...

Volvovi motorji imajo določene hibe glede teh stvari. Najbolj pogosta stvar, ki prispeva k pitju olja, je oddušek/lovilec oljnih hlapov. Ko to očistiš je ponavadi veliko bolje.

Kje pa to najdem? vsaj na prbližn. Bom probu sčistit. Al je treba kkšn vložek menjat???
Na vrh
ikeman
08 feb 2010, 16:17
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Lvovo: Evo tale rec se v anglescini imenuje "flame trap"

http://www.volvoadventures.com/howtodoflametrap.html

Rec se nahaja za servo pumpo in alternatorjem oz. pod "intake manifold" (kar kol ze to pomen v slo. - popravite me

http://volvoforums.com/forum/showthread.php?t=4910
http://volvoforums.com/forum/showthread.php?t=2711



[ Uredi 08 feb 2010, 17:33 ]
Na vrh
Lvovo
08 feb 2010, 20:20
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Ja sm najdu...al pa oil trap..me prov zanima...sam bom k bo mal toplo...k je kr zavito tja not pridet pod ta tvoj intake manifold (sesalni kolektor).
Upam, da ne bo sizifovo delo...
Na vrh
S60R-Ocean Race
09 feb 2010, 01:09
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Lvovo je napisal(a): ...


Olje je not dal tak, kt je bil prej dajan; Castrol TXT softec...



Privošči svojemu turbo - 5 cilindrašu kaj kvalitetnejšega kot Castrol.
Na vrh
Lvovo
09 feb 2010, 01:21
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
In to je?
Sem že spraševal v uni temi z oljem...
Sicer pa je ta olje 'po predpisih'.

Drgač pa ne vem kaj je že reku kolega-Selenia? da je baje soliden. (klepar).

[ Uredi 09 feb 2010, 01:24 ]
Na vrh
urber
09 feb 2010, 08:14
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Meni je Castrola Edge, zdi se mi da 5W40, spilo 1L na 10kkm. Pri drugem servisu sem dal v motor Elfa, nevem točno katerega, gostota pa 10W40. Priporočil mi ga je Jože iz Vižmarij, z razlago da se boljše obnese. Opazil sem da se res bolje obnese, vsaj kar se tiče ''porabe'' olja. V 15kkm mi ga je spil kakšne 0.5L.
Na vrh
forba
09 feb 2010, 08:55
Član #977
Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08
Objav: 155
Meni ga je včasih spil kak liter in pol do dva na servisni interval (Castrol 5-30W). Odkar sem dodal Sintoflon (www.sintoflon.com), ga ne spije praktično nič, pa še poraba goriva se je znižala za kakšna dva litra. Poskusite!
Na vrh
ChickenBoy
10 feb 2010, 21:08
Član #1274
Prijavljen dne: 29 avg 2009, 15:10
Objav: 74
Za 2 litra?
Na vrh
forba
10 feb 2010, 22:07
Član #977
Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08
Objav: 155
Ja prej je imel povprečno porabo okrog 12,5 - 13. Zdaj (zadnjih 4.000km) pa je poraba nekje od 10.5 do 11. Tudi jaz najprej nisem verjel. Vozim pa skoraj zmeraj isto, pa še zima je in seveda zimske gume gor.
Na vrh
Terminator
10 feb 2010, 22:13
Član #74
Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29
Lokacija: Ljubljana
Objav: 2980
In kje kupš to zadevo? cena?
Na vrh
forba
11 feb 2010, 08:45
Član #977
Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08
Objav: 155
Najprej si poglej na www.sintoflon.com. Jaz sem jo kupil v Italiji (na njihovi strani je seznam trgovin, ki prodajajo njihove izdelke). Celoten postopek (dva različna aditiva) stane okrog 55 EUR. Najprej daš enega (Sintoflon ET), voziš kakšnih 2000km nato menjaš olje in daš noter drugega (Sintoflon Protector). Olja ne pije več, poraba je nižja in malce boljše gre. V Sloveniji žal ne vem kdo ga prodaja, najbližji v Italiji je v Gorici
"Ricambi Ribi, Corso Italia 187, 34170 Gorizia (GO), T:0481/21491". Je pa sodeč po tujih forumih najboljša stvar med aditivi. Jaz sem zadovoljen.
Na vrh
S60R-Ocean Race
11 feb 2010, 12:02
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
forba je napisal(a): ...

Najprej si poglej na www.sintoflon.com. Jaz sem jo kupil v Italiji (na njihovi strani je seznam trgovin, ki prodajajo njihove izdelke). Celoten postopek (dva različna aditiva) stane okrog 55 EUR. Najprej daš enega (Sintoflon ET), voziš kakšnih 2000km nato menjaš olje in daš noter drugega (Sintoflon Protector). Olja ne pije več, poraba je nižja in malce boljše gre. V Sloveniji žal ne vem kdo ga prodaja, najbližji v Italiji je v Gorici
"Ricambi Ribi, Corso Italia 187, 34170 Gorizia (GO), T:0481/21491". Je pa sodeč po tujih forumih najboljša stvar med aditivi. Jaz sem zadovoljen.


Potem pa se stvar po določenih KM obrabi in je ne moreš nikakor sprat iz motorja. Vsak avtomehanik ti bo odsvetoval aditive, ki se dodajajo motornem olju. To dodaš če avto prodajaš in ti je vseeno, samo da lepše teče.
Na vrh
mkosir
11 feb 2010, 12:10
Član #1336
Prijavljen dne: 14 okt 2009, 14:16
Objav: 37
Za nekaj podobnega sm slišu ,da ima mehanik iz Sneberj ( v LJ za gostilno Tinček). Ima neko mašino od Mobila, da ti mašino opere. Saje ter podobne zadeve. Pravijo taxisti ,da imajo manjšo porabo goriva in olja.
Na vrh
S60R-Ocean Race
11 feb 2010, 12:39
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
mkosir je napisal(a): ...

Za nekaj podobnega sm slišu ,da ima mehanik iz Sneberj ( v LJ za gostilno Tinček). Ima neko mašino od Mobila, da ti mašino opere. Saje ter podobne zadeve. Pravijo taxisti ,da imajo manjšo porabo goriva in olja.


Wow, imaš kakšen kontakt?
Na vrh
forba
11 feb 2010, 13:00
Član #977
Prijavljen dne: 30 dec 2008, 20:08
Objav: 155
OCEAN RACE: Tudi jaz sem skeptik, kar se tiče aditivov. Vozim že 13 let in nisem nikoli dodal ničesar v avto. Po prebiranju volvo forumov (Italija, ANglija) sem prišel do tega. Po pogovoru z nekaterimi uporabniki in mehaniki v Italiji, ki so ga vsi toplo priporočali pa sem ga kupil in vlil v motor. Sicer pa to ni samo aditiv. ET očisti motor vse ostale nasnage, protector pa ga zaščiti. Moraš pa stvar obnovit vsakih 45.000km - 50.000 km. Tudi revije kot npr. TOP GEAR, ELABORARE in AUTO ga svetujejo in obstajajo članki in testi o tem. Jaz upam, da bo vse ok. Zaenkrat je. Bom pa pa po 45kkm stvar ponovil. Če bo pa kaj narobe bom pa seveda tudi povedal . LP
Na vrh
Lvovo
03 mar 2010, 19:17
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
QMI bom dal naslednjič notri... Po doma opravljenem servisu Z3-ja je neodvisni kandidat (voznik) izjavil, brez da bi ga kdo kaj spraševal, izjavil,niti govoril mu o tem, da bomo servisirali, da gre avto naenkrat mnogo mnogo bolje. (Ta voznik je bila od Z3-ja lastnika mama).
Na vrh
Damijan
03 mar 2010, 20:47
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Škoda, da mečeš denar za raznorazne aditive, ki kvazi "popravijo" napake.
Če je kakšna napaka na motorju in zaradi tega povečana potrošnja olja, ne boš rešil težave z nobenim dodatkom.

Imajo pa ti dodatki eno lastnost, da ti lahko uspešno zamašijo oljne kanale in imaš potem še večji strošek zaradi zaribanega motorja.
Na vrh
Lvovo
04 mar 2010, 01:38
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
To pi*** sem hotu dat tudi v motocikel, ki je 'nov', kao da dalj traja. Not so teflonski aditivi. Tle se zgodba konča, ker je pr motorju sklopka 'mokra' in teflon vemo kaj je...
Pa ne da bi jz zdej to dajal not s tem namenom, ker je motor kao izrabljen (ima 160kkm), pač pa zato da bi tekel gladkeje in dlje brez napak...(sem to hotu dat že v peugeota, pa sem prej prodal....)
Škodit mu pomoje res ne more.

[ Uredi 04 mar 2010, 01:38 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 64, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete