|
|
GTDi
|
|
Augi | 01 feb 2010, 19:26 | |
| Član #1421Prijavljen dne: 17 dec 2009, 14:10 Objav: 1003 | Volvo je razvil nov GTDi(Gasoline Turbocharged Direct injection) Specifikacije: 2.0L 4 cyl 203 hp 300 Nm poraba pri s80: 8.3L/100km na voljo v s80, v70 in xc60 | Na vrh | |
MaverickT | 01 feb 2010, 19:32 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| Ravno pišem novico o tem . Žal ni neke revolucije :( | Na vrh | |
Krchan | 01 feb 2010, 20:34 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Oznaka pa ni ravno posrečena. Sem najprej pomislil na dizla. | Na vrh | |
JG | 01 feb 2010, 21:34 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Kaj ne, to je zadnje čase precej moderno, recimo MB E250 ima tudi 1.8 in pa 205 konj, tako, da bo tale motorček kar poskočen ob zmerni porabi | Na vrh | |
MaverickT | 01 feb 2010, 22:31 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| S40 T4 je prišel ven pred več kot 10 leti - isto 2.0 motor s podobno zmoglivostjo, ki ima porabo cca 10 litrov... Kar pomeni, da so v desetletju uspeli "prišparati" cca 30%. Dejstvo je impresivno, ampak žal ne dovolj, da bi se reklo, da je revolucionarno. | Na vrh | |
AljAž | 01 feb 2010, 22:41 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| MaverickT je napisal(a): ...
S40 T4 je prišel ven pred več kot 10 leti - isto 2.0 motor s podobno zmoglivostjo, ki ima porabo cca 10 litrov... Kar pomeni, da so v desetletju uspeli "prišparati" cca 30%. Dejstvo je impresivno, ampak žal ne dovolj, da bi se reklo, da je revolucionarno.
Žal res (pa še to vprašanje če je sploh impresivno). Avtomobilska industrija. | Na vrh | |
bvogri | 01 feb 2010, 23:40 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Meni so tele turbo downsizing motorji zakon. Preizkusil sem Tsi v večih izvedbah in pa bravota t-jet. Super stvarce. Miren tek, dosti navora že od 1500 rpm naprej. Pri bravotu sicer nisem spremljal porabe, pri škodi superb 1.8 Tsi pa je bila res kar nizka.
Odlično, da je še volvo spravil nekaj takega ven
Oznaka pa je res malo mimo. Sem mislil, da je tema o golfu GTD
[ Uredi 01 feb 2010, 23:41 ] | Na vrh | |
JG | 02 feb 2010, 13:27 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| MaverickT je napisal(a): ...
S40 T4 je prišel ven pred več kot 10 leti - isto 2.0 motor s podobno zmoglivostjo, ki ima porabo cca 10 litrov... Kar pomeni, da so v desetletju uspeli "prišparati" cca 30%. Dejstvo je impresivno, ampak žal ne dovolj, da bi se reklo, da je revolucionarno.
Hja na prvi pogled imaš prav, samo vprašanje je kako bi se obnesel T4 v S80, XC60 in V70, mislim, da poraba pod 12-13l/100 km zelo težko, verjetno bi bil tudi na odzivnosti slabši kot dotični motor. Moramo vzeti v zakup, da je S40 le kakšnih 300-400 kg lažja kot S80/V70/XC60
[ Uredi 02 feb 2010, 13:29 ] | Na vrh | |
MaverickT | 02 feb 2010, 22:19 | |
| Prijavljen dne: 01 avg 2008, 20:55 Objav: 46
| To imaš pa prav. Me pa zanima, kakšna bo dejanska poraba, ko ga bodo dali v npr XC60... | Na vrh | |
alfaromeo | 09 feb 2010, 13:38 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Zanimivo.
Kakšne pa so izkušnje z turbinami in motorjem na splošno. Se mi zdi, da so tukaj določeni deli kar obremenjeni, ali pač? | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 54, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|