Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Okrepčevalnica
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Rad imam svojega Volva.....

Pojdi na stran  1 2 3 [4]
Avtor objava
rdečs40
28 jan 2010, 07:38
Član #50
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25
Objav: 382
O katerem Jag-u pa govoriš MKovic?Za X-type in XJ iz prve roke vem,da sta kar solidno sestavljena. V 7 let starem X-typu, ki si ga lasti oče moje punce ni enega samega črička, v 3 leta starem XJ-u pa ne, da ni čričkov ampak vlada svemirski mir in tišina - sta pa oba bila kupljena nova in venomer negovana tako kot se za avto spodobi.
Na vrh
urber
28 jan 2010, 08:02
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
rdečs40 je napisal(a): ...

JG pa ve o katerem avtu govorim :-)


Aha ja zdaj pa vem. Mislil sem da ni razlike, da je le v motorju. Se opravičujem za pametovanje, se ne spuščam kaj veliko v Toyotine vode...
Sicer pa seveda ima vsak svoj okus, meni tudi V8 ni lep.
Na vrh
Ovlov
28 jan 2010, 09:37
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
MKovic je napisal(a): ...

Ampak, če je S80TDI traktor je takšen X-type lojtrni voz. Pri takšnem avtu bi pričakoval, da je notranjost tiha kot mavzolej, ne pa glasna kot službeni dieselski Clio.


Ja, to je čista resnica: na Holandskem npr., kadar gre kakšen Džegi skozi vas, vse ženske pridejo s kanglami mleka iz hiš ...

PS: Ko sem bil še smrkavček (tam okoli l. 80 ali malo prej) me je Krešimir Čosić peljal s svojim džegijem v Bologno. Takrat sem prvič v življenju videl/slišal, kaj je to tišina v avtu ....
Na vrh
Švedmorebitprh
28 jan 2010, 15:00
Član #408
Prijavljen dne: 11 jul 2007, 12:55
Objav: 228
Ovlov je napisal(a): ...

MKovic je napisal(a): ...

Ampak, če je S80TDI traktor je takšen X-type lojtrni voz. Pri takšnem avtu bi pričakoval, da je notranjost tiha kot mavzolej, ne pa glasna kot službeni dieselski Clio.


Ja, to je čista resnica: na Holandskem npr., kadar gre kakšen Džegi skozi vas, vse ženske pridejo s kanglami mleka iz hiš ...

PS: Ko sem bil še smrkavček (tam okoli l. 80 ali malo prej) me je Krešimir Čosić peljal s svojim džegijem v Bologno. Takrat sem prvič v življenju videl/slišal, kaj je to tišina v avtu ....



Krešo Čosič??????? Svaka čast majstore.......to je bil pa športnik z velikim Š...poleg Dražena največji kralj v bivši državi.
Na vrh
MKovic
28 jan 2010, 17:26
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Med X-typom in XJ-jem je ogromna razlika. Pisal sem o prvem in sicer v dieselski izvedbi. Prvi je Mondeo (kar samo po sebi ni slabo) v preobleki, Fordov je tudi motor (Dura-nekaj), drugi pa Jaguar starega kova.
Velja pa omeniti, do so med bencinsko in dieselsko izvedbo (verjetno kateregakoli avta) bistvene razlike, za S80 lahko z gotovostjo trdim, da si po voznem udobju 2.9 in 2.5TDI nista niti približno enaka.

Spomnim pa se, ko sem bil še mulček in je oče domov pripeljal Golfa I - takrat se mi je zdel pojem udobja, pospeški pa uuuhhuuh, celo z gumami je lahko škripal. Zgodovinski spomin, sploh pri avtomobilih, lahko močno vara.
Na vrh
Ovlov
28 jan 2010, 19:07
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Mene jaguarji zadnjih 20-25 let sploh niso več zanimali, saj se jim, če odštejemo notorično nesolidno izdelavo, oblikovno ni uspelo izviti iz tradicije (ta je bila pri večini modelov dizajnersko popolna), ampak so samo v nedogled nizali nekakšne bolj ali manj nostalgične rimejke, ki so kljub (malenkostnim) popravkom delovali mimo/zastarelo (za razliko od porschejeve 911-ke npr., ki še po vseh teh desetletjih deluje sveže, saj ima že kot prototip genialno preproste in jasne linije). Še najmanj, ali čisto nič, pa so me zanimali razni X-typi, kamoli dizelski – sem pa po sili razmer prebral en ali dva testa x-dizelaša, in zapomnil sem si samo to (ta spomin NI "zgodovinski" ), da so predvsem peli slavospeve njegovi nenavadni tihoti.

Fascinirajo pa me jaguarji že spet (in to močno), odkar se je pojavil FX, še bolj pa novi XJ. Mojstrski prehod iz ene dizajnerske kvalitete v drugo, ne da bi pri tem trpel jaguarjev karakter (tako kot čedalje bolj trpi npr. volvov). Resničen dosežek!

PS: Da omenjena tišina v Krešotovem džegiju ni samo lep spomin, pa vem po (še vedno ohranjenem) zvočnem posnetku pogovora, ki smo ga naredili med vožnjo (pri ca. 200 km/h) ...
Na vrh
Ovlov
29 jan 2010, 13:38
Član #257
Prijavljen dne: 22 mar 2007, 04:15
Objav: 700
Aha, sem že našel (gl. spodaj)!





Vse kaže, da so McKovicu res podtaknili lojtrski voz ...
Na vrh
MKovic
29 jan 2010, 19:41
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
Očitno ni druge razlage...
Mislim pa, da je bil tisti ki sem ga testiral 2.0 litrski, se pa lahko motim.
Ampak kaj hočemo, okusi so različni.
Na vrh
prozack
05 jun 2010, 16:00
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Moj top list?
Kar se tiče amerike, cadillaci v pedestih in šestdestih imajo nek čar, čeprav so težki veliki in nerodni kot tanki

Drugače pa muscle cars:
mustang 65,66,67,68,69 in 70, kasneje pa bolj obup,

ampak za imet mi je pa najljubši 1967shelby mustang gt500 in sicer tist kit ka ga ima eleanor v gone in sixty seconds, res lepa kombinacija barv, spodnja povezava:

http://www.totalcontrolproducts.com/download/wallpaper/eleanor2.jpg

http://www.seriouswheels.com/2009/r-z-0-9/2009-Wheelsandmore-Mustang-Shelby-GT500-Eleanor-Front-Angle-2-1280x960.htm

potem dodge charger več zanimivih modelov,
shelby cobra tudi neverjeten avto.

Evropski avtomobili?Jaz mam rad obline starejših avtomobilov
Kaj mi je všeč?
audi 80 quattro iz 80's
bmw 3 iz 80's
bmw 7 (film transporter 1 mislim da je konc 90's)

renault
5 maxi (b grupa rally do leta 85 ali 86)
5 turbo, mini petarda
clio williams

peugeot
205 gti (1,9ccm)
405 po možnosti še AWD

Lancia delta integrale HF AWD

in nenazadnje še volvo
850 od "majhnega" res lep avto sploh karavan
za sanje živet bi bil T5R zakon
samo za živet pa en diesel face it bencin je drag
od 850 do 1.gen. v70 in druge gen. in še xc70 tud zanimiv ostalo me pa ne interesira toliko čeprav res niso slabi.

lep je tudi 240, 740 in 940, jaz sem bolj za škatle
pa naštel skor vse modele,haha

Imam pa tudi malo duše za oldtimerje:
mini 1,3S
fiat 124coupe
eden najbolj pri srcu pa opel kadett sedemdesetih, običajna izvedba sploh pa coupe izvedba, kar imam pa tudi doma
Letnik 78,coupe sr 1,2ccm 60KM, krasna stvarca, ampak revež čaka da bo kaj denarja da gre k kleparju, ker je kar v utrujenem stanju, je pa vozen in ga vžgem vsakih 14dni in ga peljem na sprehod da mu malo pretegnem noge sem vesel ker sem ga zaenkrat rešil pred odpadom

in še veliko bi jih lahko napisal, tako mlajših kot starejših

avto manija, mora bit adrenalin pa bencin
Na vrh
scorpio
06 jun 2010, 01:03
Član #1635
Prijavljen dne: 01 maj 2010, 18:10
Objav: 174
opisali ste kar nekaj modelov ki v svetu avtomobilizma nekaj veljajo (audi,jaguar,ipd....) v mojih sanjah nastopajo ameiške ladje do letnika 85 (fleetwood, deville, elorado, pa tud kak muscle car je zraven) pa kak star mercedes (w126,w124,....) pa italijanske mojstrovine. drugače pa sm imel možnost sprobat vse trenutne audijeve in vw-jeve modele pa lahko rečem da so ti avto živ cirkus ( to ne drži za modele S in r8 ampak samo zaradi zmogljivosti ). ljudje govorijo da prve ljubezni ne pozabiš nikoli. mene še vedno drži. VOLVO S60 D5 je zame
Na vrh
Pojdi na stran  1 2 3 [4]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 68, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete