Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S40 (2. gen) / V50 / C30 / C70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S40 2.0D, 2006) Engine System Service Required

Avtor objava
Modri
07 jan 2010, 19:26 Predogled tiskanja
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Danes se mi je prikazalo opozorilo :
GESTION MOTEUR REPAR DEMMANDEE (mislim da je to Engine System Service Required) in rumen i kot info.
Avto deluje povsem normalno. Ali je imel kdo podobne težave?
VOLVO s40 2.0D, 2006
Lp,
Darko

[ Uredi 18 jan 2010, 19:58 ]
Na vrh
tyb
07 jan 2010, 19:43
Član #1376
Prijavljen dne: 08 nov 2009, 21:28
Objav: 66
to ni težava, servis moreš počassi naredit....
Na vrh
Torkel
07 jan 2010, 20:45
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
A ni napis za redni servis "TIME FOR REGULAR SERVICE" ? Ko je meni na V70 izpisalo ENGINE SYSTEM SERVICE REQUIRED, se je samodejno izklopil tempomat. Izkazalo se je, da je šel eden od senzorjev oz. tipal, ki tempomat povezuje z zavoro.
Na vrh
Modri
08 jan 2010, 08:49
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
servis je bil pred 10000km in za servis je drugačno opozorilo... pa tudi tempomat deluje ok, še ima kdo kak predlog?
Danes grem na servis, pa bodo pogledali, samo če je mogoče kaka malenkost jo lahko sam odpravim...
Na vrh
Miha_P
08 jan 2010, 11:48
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Sem imel 3 teden nazaj isti primer. Zmanjkalo je aditiva za filter trdih delcev pri V50, 2006 letnik, 1,6 diesel.

Na vrh
volhart
08 jan 2010, 13:50
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Zadnjic sem malce prebral...vsakic, ko gre kaksen od senzorjev (ki jih je okrog 20-30 na avtu) se ti izpise to opozorilo. Naceloma ni to nic hujsega, saj avtomobilski racunalnik podatke, ki jih izgublja na tem senzorju za silo pridobiva iz ostalih senzorjev (torej mora narediti malce interpolacije). Moj avto (2.4T letnik 99) se ne bo vozil le ce crkne senzor za stevilo vrtljajev odmicnih gredi. Avtu tako naceloma ne bo nic hudega in tako opozorilo ni znak za paniko. Vendar pa se avto zato pelje na tester in zadevo odpravi.
Na vrh
Modri
08 jan 2010, 17:53
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Tudi meni je zmanjkalo aditiva za DPF. Na koliko km približno to zmanjka?
Koliko pa je bila cena? Meni so rekli na servisu okrog 90-100€.
Ali lahko to dolijem sam in bo opozorilo izginilo?
Ali ve kdo kateri aditiv priporočajo za volvo?
Verjetno bi dobil to kje vsaj polovico ceneje...
lp,
Darko
Na vrh
aly
08 jan 2010, 18:39
Član #773
Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19
Lokacija: Kranj
Objav: 429
Naj bo Google tvoj prijatelj....
Če veš, od kje je bil avto kupljen, izbereš ustrezen jezik za prevod. Meni diši na francoščino.

http://translate.google.com/#fr|en|GESTION%20MOTEUR%20REPAR%20DEMMANDEE

MOTOR REPAIR MANAGEMENT

Na vrh
Spletna stran
Modri
12 jan 2010, 09:43
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
kot sem že napisal, sem na servisu izvedel, da manjka aditiv za DPF. Ali je kdo dolival to sam? Kam se to sploh dolije?
Verjetno bom peljal na servis in dal 100€, zanima pa me, če se da to bistveno ceneje urediti?

Lp
Na vrh
Miha_P
13 jan 2010, 10:13
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Takole je:
Aditiv, 1.5 l = 120 €
Menjava 20€
Brisanje napake = 60 €

Cena na uradnem servisu (summit) = 240 € (po ponudbi)

Po informacijah s Tržaške, naj bi se aditiv vbrizgal vsakič, ko odpreš rezervoar za gorivo, ocena kilometrov z enim polnjenjem pa je od 100k do 130k, odvisno od vožnje.
Na vrh
Krchan
13 jan 2010, 19:13
Član #893
Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50
Lokacija: Krško
Objav: 1259
Uhhh, to pa ni poceni!
Na vrh
Checker
13 jan 2010, 19:15
Član #1464
Prijavljen dne: 13 jan 2010, 18:46
Objav: 8
Pozdravljeni,

Če se ne motim je janko našel to zadevo na ebay. Poglej to temo:
http://www.vozimvolvo.si/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?44939
Na vrh
Miha_P
15 jan 2010, 20:29
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Je, samo tip na žalost ne pošilja v Slo

Plus, po mojih izkušnjah dobava tegale traja cca. 7-10 dni. Da bi pa na zalogo kupoval je pa malo bolj tako tak o:)
Na vrh
S60R-Ocean Race
18 jan 2010, 17:34
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Ja na koliko KM pa zmanjka tega aditiva za DPF?? Zanima me ali je to podobna stvar kot pri tovornjakih Ad Blue.
Na vrh
TomažV70
18 jan 2010, 19:47
Član #493
Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42
Lokacija: Koper-Gorica
Objav: 143
Ad blue se vbrizgava direktno v izpušni lonec pred katalizatorjem (pri tovornjakih).
Ne verjamem da imajo avti kaj podobnega. Po moje je mišljeno da to doliješ v rezervoar skupaj z nafto.
Na vrh
Miha_P
20 jan 2010, 15:11
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Ni.
Rezervoar je nekje spodaj, tako da ga mehankar dvigne in nekam notr tlači cevko za dotakanje.

Kar se tiče količine, po besedah serviserjev je nekje 100-130k prevoženih z 1,5l aditiva.
Na vrh
Miha_P
02 feb 2010, 09:42
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
He he. Zadnjič mi je mehanik za Citroen (1,6 diesel v50 ima PSA motor) pravil, da oni v citroene kar nafto nalijejo namesto te "specialne" tekočine
Na vrh
Anže
02 feb 2010, 17:40
Član #1112
Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15
Objav: 259
sj zato pa tok crkujejo... aditiv more bit ze itq u nafti in nj ga nebi smelo zmanjkat... toj pa to k naši naftni pametnjakovici omw in petrol šparajo pri nafti pa jo z vodo zalivajo itd itd.... po se pa to nardi sj se ksn let do dve po pa adijo nafta pa bo sam se elektrika ;)
Na vrh
TomažV70
02 feb 2010, 23:23
Član #493
Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42
Lokacija: Koper-Gorica
Objav: 143
Se popravljam..
Sem se pozanimal pri kolegu, ki ima citroen C8, kaj je naredil:
Uradna verzija: -zamenjava filtra trdih (ali prašnih?) delcev - okoli 2000€ (po moje stane kaj manj)
- zamenjava(?) dozirnega ventila - 300€
- dolivanje "tekočine" v rezervoar (nekje pod avtom) - 100€/l (1,5l)
Njegova verzija: - pranje filtra z wap-om, (sušenje le-tega je trajalo 3 dni na peči)
- čiščenje dozirnega ventila
- dolivanje 1,5 l nafte v rezervoar pod avtom
- tehnični pregled brez problema
Na vrh
Modri
09 feb 2010, 12:47
Član #1061
Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12
Objav: 246
Končno mi je uspelo doliti aditiv za DPF. Cena pri DUMIDI: aditiv + delo = 125€.
Upam, da bo spet vsaj 90.000km mir s to zadevo. Pa še to sem izvedel na servisu, da ti motorji, ki imajo DPF porabijo tudi do 1l ali 1,5l več (kar je okrog 20%več) kot enaki motorji (starješi) brez filtra trdih delcev. To je pa cena ekologije
Na vrh
Miha_P
09 feb 2010, 15:29
Član #1387
Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42
Objav: 58
Počakaj par let, ko bo še n+1 možnih filtrov gor, da bodo avtomobili ustrezali novim in bodočim predpisom.
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 44, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete