|
|
(S40 2.0D, 2006) Engine System Service Required
|
|
Modri | 07 jan 2010, 19:26 | |
| Član #1061Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246 | Danes se mi je prikazalo opozorilo : GESTION MOTEUR REPAR DEMMANDEE (mislim da je to Engine System Service Required) in rumen i kot info. Avto deluje povsem normalno. Ali je imel kdo podobne težave? VOLVO s40 2.0D, 2006 Lp, Darko
[ Uredi 18 jan 2010, 19:58 ] | Na vrh | |
tyb | 07 jan 2010, 19:43 | |
| Član #1376 Prijavljen dne: 08 nov 2009, 21:28 Objav: 66
| to ni težava, servis moreš počassi naredit.... | Na vrh | |
Torkel | 07 jan 2010, 20:45 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| A ni napis za redni servis "TIME FOR REGULAR SERVICE" ? Ko je meni na V70 izpisalo ENGINE SYSTEM SERVICE REQUIRED, se je samodejno izklopil tempomat. Izkazalo se je, da je šel eden od senzorjev oz. tipal, ki tempomat povezuje z zavoro. | Na vrh | |
Modri | 08 jan 2010, 08:49 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| servis je bil pred 10000km in za servis je drugačno opozorilo... pa tudi tempomat deluje ok, še ima kdo kak predlog? Danes grem na servis, pa bodo pogledali, samo če je mogoče kaka malenkost jo lahko sam odpravim... | Na vrh | |
Miha_P | 08 jan 2010, 11:48 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| Sem imel 3 teden nazaj isti primer. Zmanjkalo je aditiva za filter trdih delcev pri V50, 2006 letnik, 1,6 diesel.
| Na vrh | |
volhart | 08 jan 2010, 13:50 | |
| Član #699 Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17 Lokacija: Skofja Loka Objav: 2461
| Zadnjic sem malce prebral...vsakic, ko gre kaksen od senzorjev (ki jih je okrog 20-30 na avtu) se ti izpise to opozorilo. Naceloma ni to nic hujsega, saj avtomobilski racunalnik podatke, ki jih izgublja na tem senzorju za silo pridobiva iz ostalih senzorjev (torej mora narediti malce interpolacije). Moj avto (2.4T letnik 99) se ne bo vozil le ce crkne senzor za stevilo vrtljajev odmicnih gredi. Avtu tako naceloma ne bo nic hudega in tako opozorilo ni znak za paniko. Vendar pa se avto zato pelje na tester in zadevo odpravi. | Na vrh | |
Modri | 08 jan 2010, 17:53 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Tudi meni je zmanjkalo aditiva za DPF. Na koliko km približno to zmanjka? Koliko pa je bila cena? Meni so rekli na servisu okrog 90-100€. Ali lahko to dolijem sam in bo opozorilo izginilo? Ali ve kdo kateri aditiv priporočajo za volvo? Verjetno bi dobil to kje vsaj polovico ceneje... lp, Darko | Na vrh | |
Modri | 12 jan 2010, 09:43 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| kot sem že napisal, sem na servisu izvedel, da manjka aditiv za DPF. Ali je kdo dolival to sam? Kam se to sploh dolije? Verjetno bom peljal na servis in dal 100€, zanima pa me, če se da to bistveno ceneje urediti?
Lp | Na vrh | |
Miha_P | 13 jan 2010, 10:13 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| Takole je: Aditiv, 1.5 l = 120 € Menjava 20€ Brisanje napake = 60 €
Cena na uradnem servisu (summit) = 240 € (po ponudbi)
Po informacijah s Tržaške, naj bi se aditiv vbrizgal vsakič, ko odpreš rezervoar za gorivo, ocena kilometrov z enim polnjenjem pa je od 100k do 130k, odvisno od vožnje. | Na vrh | |
Krchan | 13 jan 2010, 19:13 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Uhhh, to pa ni poceni! | Na vrh | |
Miha_P | 15 jan 2010, 20:29 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| Je, samo tip na žalost ne pošilja v Slo
Plus, po mojih izkušnjah dobava tegale traja cca. 7-10 dni. Da bi pa na zalogo kupoval je pa malo bolj tako tak o:) | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 18 jan 2010, 17:34 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Ja na koliko KM pa zmanjka tega aditiva za DPF?? Zanima me ali je to podobna stvar kot pri tovornjakih Ad Blue. | Na vrh | |
TomažV70 | 18 jan 2010, 19:47 | |
| Član #493 Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42 Lokacija: Koper-Gorica Objav: 143
| Ad blue se vbrizgava direktno v izpušni lonec pred katalizatorjem (pri tovornjakih). Ne verjamem da imajo avti kaj podobnega. Po moje je mišljeno da to doliješ v rezervoar skupaj z nafto. | Na vrh | |
Miha_P | 20 jan 2010, 15:11 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| Ni. Rezervoar je nekje spodaj, tako da ga mehankar dvigne in nekam notr tlači cevko za dotakanje.
Kar se tiče količine, po besedah serviserjev je nekje 100-130k prevoženih z 1,5l aditiva. | Na vrh | |
Miha_P | 02 feb 2010, 09:42 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| He he. Zadnjič mi je mehanik za Citroen (1,6 diesel v50 ima PSA motor) pravil, da oni v citroene kar nafto nalijejo namesto te "specialne" tekočine | Na vrh | |
Anže | 02 feb 2010, 17:40 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| sj zato pa tok crkujejo... aditiv more bit ze itq u nafti in nj ga nebi smelo zmanjkat... toj pa to k naši naftni pametnjakovici omw in petrol šparajo pri nafti pa jo z vodo zalivajo itd itd.... po se pa to nardi sj se ksn let do dve po pa adijo nafta pa bo sam se elektrika ;) | Na vrh | |
TomažV70 | 02 feb 2010, 23:23 | |
| Član #493 Prijavljen dne: 12 nov 2007, 22:42 Lokacija: Koper-Gorica Objav: 143
| Se popravljam.. Sem se pozanimal pri kolegu, ki ima citroen C8, kaj je naredil: Uradna verzija: -zamenjava filtra trdih (ali prašnih?) delcev - okoli 2000€ (po moje stane kaj manj) - zamenjava(?) dozirnega ventila - 300€ - dolivanje "tekočine" v rezervoar (nekje pod avtom) - 100€/l (1,5l) Njegova verzija: - pranje filtra z wap-om, (sušenje le-tega je trajalo 3 dni na peči) - čiščenje dozirnega ventila - dolivanje 1,5 l nafte v rezervoar pod avtom - tehnični pregled brez problema | Na vrh | |
Modri | 09 feb 2010, 12:47 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Končno mi je uspelo doliti aditiv za DPF. Cena pri DUMIDI: aditiv + delo = 125€. Upam, da bo spet vsaj 90.000km mir s to zadevo. Pa še to sem izvedel na servisu, da ti motorji, ki imajo DPF porabijo tudi do 1l ali 1,5l več (kar je okrog 20%več) kot enaki motorji (starješi) brez filtra trdih delcev. To je pa cena ekologije | Na vrh | |
Miha_P | 09 feb 2010, 15:29 | |
| Član #1387 Prijavljen dne: 16 nov 2009, 13:42 Objav: 58
| Počakaj par let, ko bo še n+1 možnih filtrov gor, da bodo avtomobili ustrezali novim in bodočim predpisom. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 44, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|