Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

Volvo vpoklical 140.000 vozil letnik '01-'05 zaradi odprave napake na crpalki goriva.

Pojdi na stran  [1] 2
Avtor objava
ikeman
29 dec 2009, 11:43 Predogled tiskanja
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
ravnokar sem na spletu zasledil, da bo volvo vpoklical 140.000 vozil letnik '01-'05 zaradi odprave napake na crpalki goriva.

http://www.autoblog.com/2009/12/22/volvo-recalls-over-140k-2001-2005-and-2010-my-vehicles-over-fuel/

Prek e-maila sem kontaktiral interclass cars in cakam na njihov odgovor.

Lastnik sem Volva s60 D5 l'02 in ze mocno sumim da crpalka ni 100% zadnje case. Zacelo se mi je dogajati naslednje:

1. vcasih je zagon neuspesen - (avto ropota kot kak 2 valjni traktor)
takoj prekinem kontakt in ponovno zazenem dela brez problema
(to se mi dogaja ze dlje casa)

2. pod obremenitvijo (napr. 180/190km/h v visnjegorskem klancu) mi je ravnokar izpisal "Engine system service required" za trenutek(1sec) in moc motorja je malce upadla. Zmanjsal sem hitrost in avto je ponovno normalno deloval naprej.
(to se mi je pripetilo pred kratkim)

3. start v mrzlem vremenu (-17 C). Avto se je zagnal vendar sem dobil enako napako in ni sel vec kot 50km/h. Po zacetnem ogrevanju sem motor vgasnil in ga ponovno zagnal - deloval je normalno.
(to se mi je pripetilo pred kratkim)

Mocno sumim okvaro elektricne crpalke za gorivo.




[ Uredi 29 dec 2009, 11:53 ]
Na vrh
Andrei
29 dec 2009, 15:15
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Ko dobiš odgovor, poročaj, jaz bi spadal v to kategorijo, čeprav je v članku navedeno, da to velja za ameriški trg.
Na vrh
Spletna stran
T-5R
29 dec 2009, 16:20
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
Po mojem, se lahko obrišete pod nosom. Amerika je drugo tržišče. Mi še zmeraj spadamo pod East countries, kjer so stvari zelo drugačne. Enako je bilo z ETM moduli pri bencinarjih. V USA so jih zamenjali brezplačno, v EU pa ne

Lahko pa pričakujete zmeraj več takih dogodkov. KLIK!

Avtorju teme pa predlagam priklop avtomobila na tester, da bo videl v čemu je problem!
Na vrh
ikeman
29 dec 2009, 19:28
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Andrei je napisal(a): ...

Ko dobiš odgovor, poročaj, jaz bi spadal v to kategorijo, čeprav je v članku navedeno, da to velja za ameriški trg.


Imas tudi ti take simptome na svojem V70 ?
(btw vidim da imas kar lepe kilometre na porabi - pri meni jih je ze 292kkm)

Sporocim takoj ko kaj izvem, ampak se bojim da bo res tako kot pravi @T-5R .
Ce ima kdo listo odobrenih vpoklicev za S60/V70 v SLO se priporocam oz. jih bom povprasal na servisu tudi o tem.
Na vrh
ikeman
29 dec 2009, 19:44
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Tester imam, zato tudi sklepam da obstaja moznost okvare crpalke.

Dobil sem naslednje napake
ECM 2505/1/2
CEM 1A59/5F4F
CCM 0021
PDM 0042

ECM-2505 Fuel pressure. Pressure too low
ECM-2501 Fuel pressure. Pressure too high
ECM-2502 Alternator charging. Faulty
ECM-2502 Fuel pressure. Pressure too high

CEM-1A59 Communication with the audio module (AUM). Signal missing
CEM-5F4F Start attempt. Too many unsuccessful attempts

CCM-0021 Air quality sensor. Internal fault
CCM-0021 Blower fan power unit. Signal too low

PDM-0042 Control module. Internal fault

Pisano ne :(

Po resetu(5 dni nazaj) so aktivne naslednje napake:

CEM-5F4F Start attempt. Too many unsuccessful attempts
PDM-0042 Control module. Internal fault

Vmes sem avto do dobra testiral in zadeva se ni ponovila. Sicer imam obcutek da motor oddaja malce nenavadne vibracije a je slednje dalec od nenormalnih pojavov.

Nameravam najprej zamenjati kable, svecke in filter goriva, potem pa bomo videli.
Na vrh
urber
29 dec 2009, 20:19
Član #921
Prijavljen dne: 03 nov 2008, 15:29
Lokacija: Laško
Objav: 817
Meni se včasih naredi to kar si pod 1. točko povedal.

Avto ropota še slabše kot 1 valjni traktor. Drugih problemov pa še nisem imel.
Poročaj kako bo kaj.

LP
Na vrh
T-5R
29 dec 2009, 22:28
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
ikeman je napisal(a): ...

Lastnik sem Volva s60 D5 l'02.................


ikeman je napisal(a): ...

Nameravam najprej zamenjati kable, svecke in filter goriva, potem pa bomo videli.


Se opravičujem, ampak tega pa res ne razumem! V prvem postu pišeš o D5 motorju, sedaj pa o kablih, in svečkah?

Pa tudi če imaš benzinca, imajo letniki 02 tuljave za vsak cilinder posebej, in nimajo kablov!
Na vrh
bvogri
29 dec 2009, 22:50
Član #36
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08
Lokacija: Ljubljana
Objav: 1574
Mogoče grelne svečke in njihove kablčke???
Na vrh
ikeman
29 dec 2009, 23:10
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
T-5R je napisal(a): ...

Se opravičujem, ampak tega pa res ne razumem! V prvem postu pišeš o D5 motorju, sedaj pa o kablih, in svečkah?

Pa tudi če imaš benzinca, imajo letniki 02 tuljave za vsak cilinder posebej, in nimajo kablov!


Ups, jp moja napaka.. prej grelne svecke in kabli.. (ceprav bo treba tudi tuljave pogledat)
Nisem ravno avtomehanicne sorte a se hitro ucim.. (seveda ce to rabim:).
Moj prejsni avto je bil bencinar od tod kabli in svecke ;)

[ Uredi 29 dec 2009, 23:42 ]
Na vrh
ikeman
29 dec 2009, 23:16
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
bvogri je napisal(a): ...

Mogoče grelne svečke in njihove kablčke???


jp, grelne svecke sem imel v mislih.
mi je kr malce tole uslo kabli,svecke, razdelilne kape
Na vrh
T-5R
30 dec 2009, 08:29
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
ikeman je napisal(a): ...


Po resetu(5 dni nazaj) so aktivne naslednje napake:

CEM-5F4F Start attempt. Too many unsuccessful attempts
PDM-0042 Control module. Internal fault




CEM- 5F4F je napaka povezana z dodatnim gretjem, ki ti ne dela (Webasto se ti ne prižge, po domače povedano)

PDM-0042 pa je napaka v modulu za avtomatiko šip


Obstajajo še drugi diagnostični pristopi, razen testerja. Tester pove, kar pove.
Ne razumem pa, zakaj bi menjal kable od grelnih svečk? Je inštalacija poškodovana, pretrgana,.....?
Na vrh
Andrei
30 dec 2009, 15:34
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 475
Meni dela OK, nekajkrat se mi je zgodilo, kar pišeš pod točko 1, vendar se mi je to dogajalo, ko sem ga kupil, potem mislim, da sem dobil občutek, koliko časa moram držati ključ v položaju za vžig - mislim.

"vcasih je zagon neuspesen - (avto ropota kot kak 2 valjni traktor) takoj prekinem kontakt in ponovno zazenem dela brez problema"

[ Uredi 30 dec 2009, 15:34 ]
Na vrh
Spletna stran
ikeman
30 dec 2009, 17:01
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Evo dobil odgovor z interclassa:

"Pozdravljeni

Vaše vozilo nima odprtega nobenega vpoklica."

Tako da ocitno ne bo nic z vpoklicom.
Na vrh
T-5R
30 dec 2009, 17:03
Član #387
Prijavljen dne: 23 jun 2007, 11:40
Lokacija: GB
Objav: 745
ikeman je napisal(a): ...

Evo dobil odgovor z interclassa:

"Pozdravljeni

Vaše vozilo nima odprtega nobenega vpoklica."

Tako da ocitno ne bo nic z vpoklicom.



BTW, kot razumem iz članka v povezavi, je vpoklic namenjen modelom z bencinskim motorjem....
Na vrh
ikeman
30 dec 2009, 17:11
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
T-5R je napisal(a): ...

Obstajajo še drugi diagnostični pristopi, razen testerja. Tester pove, kar pove.
Ne razumem pa, zakaj bi menjal kable od grelnih svečk? Je inštalacija poškodovana, pretrgana,.....?


Vem, tester je le tester.. Mojn nacrt je sledeci.
Najprej bom zamenjal filter goriva (in pogledal koliko je usedline notri).
Razmisljam tudi o tistem (ne vem kak se ze rece) sredstvu ki ga dolijes v rezervoar in kao pocisti usedline in ostalo navlako..

Sele nato bom sprobal grelne svecke in kable.
Kabli trenutno zgledajo povsem vredu, tak da ce jih bom menjal jih bom le iz obupa..
Na vrh
ikeman
30 dec 2009, 17:26
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
T-5R je napisal(a): ...

CEM- 5F4F je napaka povezana z dodatnim gretjem, ki ti ne dela (Webasto se ti ne prižge, po domače povedano)

PDM-0042 pa je napaka v modulu za avtomatiko šip


Hvala za info.
Res je avto je bil ze servisiran zaradi avtomatike šip. Hm.. mislim da je bilo to pri interclassu. Prejsnji lastnik je to opravil. Tedaj naj bi posodobili tudi software.

Webasto pravis ravnokar gledam kak se streze tej reci.
http://www.najdipredogled.si/trident/quickpreview.jsp?q=vebasto+volvo&qpts=32&rn=85927329

Hvala
Na vrh
ikeman
31 dec 2009, 00:15
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Evo odgovor iz VVADISA:

--------------------------------------------------------------
CEM-5F4F Start attempt. Too many unsuccessful attempts
Substitute value
-The heater is not activated.
Possible source
-Leakage in the heater fuel system.
-Defective fuel pump.
-Blocked combustion air flow.
-No fuel feed.
-Contact resistance in control unit connector.
-Open circuit or short circuit to voltage supply on the control signal wire of the flame indicator.
-Flame indicator covered with soot.
-Defective flame indicator.
Fault symptom[s]
-Poor interior heating.

PDM-0042 Control module. Internal fault
Condition
The initial set up of the window position is not done at the workshop.
Fault symptom[s]
-The automatic window operation does not work.
--------------------------------------------------------------

CEM-5F4F - vzrokov za napako je kar nekaj, bom preveril kar se da. Gretje dela normalno.

PDM-0042 - ocitno to ni bilo opravljeno na uradnem servisu.. pomik stekel dela bp.

p.s. hm.. mogoce bi bilo bolje da tole debato premaknemo v drugi thread..
Na vrh
G@sper
04 jan 2010, 16:27
Član #1423
Prijavljen dne: 20 dec 2009, 19:17
Lokacija: Krško
Objav: 135
ikeman je napisal(a): ...


Vem, tester je le tester.. Mojn nacrt je sledeci.
Najprej bom zamenjal filter goriva (in pogledal koliko je usedline notri).
Razmisljam tudi o tistem (ne vem kak se ze rece) sredstvu ki ga dolijes v rezervoar in kao pocisti usedline in ostalo navlako..

Sele nato bom sprobal grelne svecke in kable.
Kabli trenutno zgledajo povsem vredu, tak da ce jih bom menjal jih bom le iz obupa..


Verjetno si mislil: ADITIV.
Na vrh
ikeman
05 feb 2010, 15:55
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Malce zamujam a vseeno, problem sem resili tako da sem zamenjal filter za gorivo in avto je bil spet kot nov.

Vendar kaj, ko ga je zena pred kratkim (v ponedeljek) sesula
Tak da zdaj imam drugacne tezave.. iscem dele..
Sicer ni tak hudo kot je zgledalo, a vseen bo kar strosek. (havba, hladilniki, leva luc,..)
Na vrh
Lvovo
05 feb 2010, 17:18
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Pol si pa tak revež-še mal huj- k sm bil jz do pred 14 dni.
men je šla havba, leva luč, vezna stena, počen/skrivljen je bil odbijač, pa zajla in zaklopi havbe so bli hin.
Na vrh
ikeman
07 feb 2010, 16:51
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Lvovo je napisal(a): ...

Pol si pa tak revež-še mal huj- k sm bil jz do pred 14 dni.
men je šla havba, leva luč, vezna stena, počen/skrivljen je bil odbijač, pa zajla in zaklopi havbe so bli hin.


Ja, takle mamo ja, fino da si ze urihtal. Mene se caka.
Pr' men se je zena vracala iz sluzbe in naletela na verizno trcenje v tunelu pod Golovcem - kaska nimamo ze 2. leto - kriva je seveda ona, premajhna var. razdalja itd..

Zanimivo je to, da je podvozje ostalo prakticno nedotaknjeno. Pred njo je bil malce visji avto (C8 se mi zdi..) zato je zaradi zaviranja zdrsnila pod njega, kar pa ni blagodejno vplivalo na intercooler, ventilator itd..

Pocila mi je celo posoda za oljni filter! zaradi une stangce za merjenje nivoja olja, ki je prvarjena/privita na posodo.

Tak, da iscem bocno sesute s60 ali v70 2001-2003, imam cca. 14-21. dni, da tole zrihtam. Vmes pa, ce slucajno pade kak soliden V70 se ga ne bom branil Itak rabimo vec placa..

Drugace pa imajo Swedi tole super ustiman http://en.bildelsbasen.se, ko bi mi imeli kaj takega...

Ce kdo pozna kakega dobrega avtolicarja/kleparja (se posebaj na Dolenjskem), se priporocam.
S foruma sem ze slisal za g. Jozeta, ki menda obvlada zadeve.


[ Uredi 07 feb 2010, 17:19 ]
Na vrh
Kelvan
07 feb 2010, 19:41
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
za okolico Novega mesta se lahko pozanimam, sicer pa jaz vozim mojega h Kavsku v Ivancno Gorico. Sicer je fiat/alfa/lancia servis, ampak mojega zrihtajo super. Imajo tudi kleparstvo/licarstvo (imajo neko hitech komoro za barvanje)
Ce bos sel tja ali klical, se zmeni s Primozem ;)
Na vrh
Spletna stran
ikeman
07 feb 2010, 20:10
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Kelvan je napisal(a): ...

za okolico Novega mesta se lahko pozanimam, sicer pa jaz vozim mojega h Kavsku v Ivancno Gorico. Sicer je fiat/alfa/lancia servis, ampak mojega zrihtajo super. Imajo tudi kleparstvo/licarstvo (imajo neko hitech komoro za barvanje)
Ce bos sel tja ali klical, se zmeni s Primozem ;)


Hvala, sicer se upam da bom dobil dele v isti (srebrni) barvi in da barvanje, ne bo potrebno.
Razen ce bo razlika v odtenku res prevelika oz. dobim dele v 2. barvi.

Lepo pa bi bilo vedeti, kdo v Nm zna dobro poskrbeti za Swede , se priporocam.
Na vrh
Kelvan
07 feb 2010, 20:12
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
ni panike.. poslji pm ce bos sel do kavska, bom prej primoza pripravil na tvoj klic
Na vrh
Spletna stran
noj
07 feb 2010, 21:35
Član #46
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 21:01
Lokacija: Arja Vas
Objav: 855
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3196461&show=1

Tegale bi se mogoče splačalo poklicati pa malo pozanimati!
Na vrh
Lvovo
07 feb 2010, 21:50
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Tega sem že jz klical, pa je reku da luči nima. Ne vem...
Drgač pa ikeman, največ jebe je s haubam-jih ni-vsaj mesec nazaj je blo tko...jest sm pol zanjo dal 300€....pač črno in smo štrihali..po e-bayu jih imajo celo po 350 in več...

Drgač pa moj kolega ful lepo in ugodno nardi (ga je men), vari in ravna tudi plastiko...Je pa v Lj...
Na vrh
ikeman
07 feb 2010, 22:23
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
noj je napisal(a): ...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3196461&show=1

Tegale bi se mogoče splačalo poklicati pa malo pozanimati!


Ja sem opazil in klical, nic ne bo.. vsaj trenutno ne.
Na vrh
ikeman
07 feb 2010, 22:40
Član #972
Prijavljen dne: 18 dec 2008, 23:00
Objav: 178
Lvovo je napisal(a): ...

Tega sem že jz klical, pa je reku da luči nima. Ne vem...
Drgač pa ikeman, največ jebe je s haubam-jih ni-vsaj mesec nazaj je blo tko...jest sm pol zanjo dal 300€....pač črno in smo štrihali..po e-bayu jih imajo celo po 350 in več...

Drgač pa moj kolega ful lepo in ugodno nardi (ga je men), vari in ravna tudi plastiko...Je pa v Lj...


Ja verjamem res jih je tezko dobit, sem ze razmisljal a narocim kar prek e-baya ;)
ali pa se odpravim v Italijo na kak odpad po dele.

Nazadnje, ko sem narocu hladilnik Gorenje iz GER je prisel skupaj s postnino 100 EUR cenej kot tukaj
Cakal sem ga celih 14-dni, ocitno so 1. teden iz SLO v GER vozili 2. pa nazaj
Ni cudno, da majo v Gorenju take probleme, ko pa ne znajo trzit svoje robe. Napacen folk obirajo

Postnina pri spediciji pa ni tak huda do 80 kg ti pripeljejo za cca 100 EUR. Problem je bolj a zaupat folku na XY odpadu v tujini.

Prosim ce mi posljes kontakt tvojega prijatelja na zs, mogoce ga bom pa le potreboval.
Odbijac je prakticno cel ostal, polomilo je le srednji del, kjer je maska in sem se spraseval a se da to zrihtat, mislm slisal sem da folk plastiko vari in premaze z nekimi vlakni (kita) ter pobrusi in spolira.

Prevoz ni panika mamo se 1x amzs kvisko za skurit ;)

Na vrh
Lvovo
07 feb 2010, 23:47
Član #1145
Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06
Lokacija: Ljubljana
Objav: 209
Ti rečem, ful lepo je naredu, res je, da sem pobral skoraj vse črepinje odbijača...moj je bil tudi pred menoj kušnjen, in mu je šlo v nos, da je odbijač valovit pod lampo (spoj lampa/odbijač), pa smo tud to ravnali...
In moja zahteva: čimmanj štrihanja odbijača (jz mam avto tud zato, da se po grmu pele-xc pač), in vsi vemo kako je če se porajsa al pa zadane barvan odbijač. Moj je pač surov, sam je treba pač štrihat čez popravljeno, in so štrihal samo sredinski del; do 20cm levo in 20cm desno od tablice in se nič nevidi skoro, da bi kdo kaj delal...(no, potem ko mi je s prstom pokazal, se vidi.)
Na vrh
PURPLE
04 feb 2016, 19:26
Član #12913
Prijavljen dne: 20 apr 2015, 12:44
Lokacija: Savinjska
Objav: 128
Danes se mi je ob močnejšem pospeševanju, plin do konca v tretji prestavi v klanec izpisalo slednje: Engine system service required. Avto je izgubil moč, prestavim v četrtov gre do okoli 2.000 obratov nato sem prišel v ravnino in čez minuto parkiral na avtobusni postaji. Vgasnem motor, ga prižgem nazaj in motor dela normalno - feler se zbriše.

Je imel ali ima kdo podobne težave?
Na vrh
Kelvan
04 feb 2016, 20:18
Član #796
Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12
Objav: 470
ja, karkoli na dovodu zraka (cev, loputa...), egr ventil... priklopi na tester in ti bo detajlno izpisalo, kaj je narobe
Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  [1] 2

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 57, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5976
najnovejši član: Juliovioky
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete