|
|
Izkušnje s Peugeot 607 Pojdi na stran
[1]
2
|
|
Torkel | 21 sep 2009, 09:53 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Z vsem dolžnim spoštovanjem: PREBERI ŠE ENKRAT NASLOV SPLETNE STRANI, KAMOR SI POSTAVIL VPRAŠANJE!
| Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 09:59 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Ja, zakaj ... v čem je problem? | Na vrh | |
Damijan | 21 sep 2009, 11:06 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Torkel je napisal(a): ...
Z vsem dolžnim spoštovanjem: PREBERI ŠE ENKRAT NASLOV SPLETNE STRANI, KAMOR SI POSTAVIL VPRAŠANJE!
In res, kje je problem? Se vidi omejenost v tvojem postu, Torkel. Če nimaš kakega pametnega odgovora, raje ne postaj.
Ni nujno, da so na Volvo forumu samo ljudje z Volvo izkušnjami. Nikoli ne veš, kaj je kdo prej vozil in kaj bo kdo v prihodnosti vozil. | Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 11:12 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Resnično nevem, če smo vsi skupaj brali raznorazne poste o veliko drugih avtomobilih. Konec koncev, naslov je AVTOMOBILIZEM (splošno o vozilih) če te pa zelo moti da sprašujem (oz. če misleš da je narobe in da nebi bilo treba) naj moderator foruma izbriše post. Če bi kaj povedal glede svojega vozila sem pa zveseljem na voljo na ZS. | Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 11:14 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Če so pa vsi forumaši in lastniki vozil Volvo užaljeni mojim vprašanjem, se opravičujem. Moj namen ni bil takšen, samo informiral bi se rad. Pa videl sem da ste ok ljudje tukaj kjer se človek hitro in kvaliteno informira. | Na vrh | |
Torkel | 21 sep 2009, 11:25 | |
| Član #124 Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10 Lokacija: Pogosto v Volvu Objav: 545
| Jemljem zgoraj napisan post nazaj, da ne bo hude ure
Malce preveč resno ste vzeli. | Na vrh | |
supr | 21 sep 2009, 11:29 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| Nimam izkušenj iz prve roke, ampak 2.2 HDI ne bi vzel niti zastonj. Je že ogromno napisanega na www.avtomobilizem.com okrog tega motorja. | Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 11:30 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Ja, ti si vzel preresno .....pa sam nisi bil pozoren KJE sem objavil post. Ni treba da vsaka beseda sekiro vleče. OK? | Na vrh | |
Airbus | 21 sep 2009, 11:34 | |
| Član #1202 Prijavljen dne: 02 jul 2009, 10:36 Objav: 246
| Zdravo! No, za 607 ravno ne vem, so pa pri nas peugeoti v familiji že kakih 12 let, vedno kupljeni novi in servisirani pri pooblaščenem servisu. Imel sem priložnost voziti 406 karavan 1.8, 206 1.4 in 206 1.1, vsi bencin. Sam peugeote ne bom kupil, ne rabljenega, ne novega. Sicer imajo na zunaj in predvsem znotraj precej všečen design, tu pa se plusi počasi končajo. Gre nekako za francosko premium znamko, tako da so servisi še dražji kot pri renaultu, rezervni deli prav tako. Zanesljivost je precej borna, saj sta dva od treh zgoraj naštetih avtomobilov že vsaj enkrat ostala na cesti. Poleg tega, da je pločevina precej mehka in se ji takoj pozna vsaka toča ali vrata preblizu parkiranega sosednjega avtomobila, se razmiki med deli karoserije sčasoma (2 do 3 leta od novega) precej neenakomerno povesijo in zamaknejo. Še subjektivna ocena: peugeoti so precej mehki avtomobili (volan, stopalke, sedeži), relativno dragi za vzdrževanje in temu primerno premalo zanesljivi. Če ti stroški niso problem in je pri tebi predvsem stil na prvem mestu ter ti je avto všeč, potem je pravi zate, v nasprotnem primeru pa poglej recimo kakega nissana ali mazdo (poleg volva, seveda).
LP | Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 11:59 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Hvala za nasvete... | Na vrh | |
bvogri | 21 sep 2009, 13:28 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| No glede 607 je narejen na osnovi 605. To prinese ne ravno nevem kakšne vozne lastnosti in pa dokaj slabo varnost glede na velikost (EURO-ncap)... Pa ročni menjalnik je vsaj v starejših tipični peugeot, kot bi lomil kosti Sicer sem se samo vsedel not pa mi je bil totalno antipatičen, če pa ti ustrezajo francozi je pa mogoče celo dober avto. Motorjev sicer ne poznam, so mi pa po občuku HDi kar nejvečja pozitivna stvar pri PSA grupi. Okvare, problemi pa nimam pojma.
[ Uredi 21 sep 2009, 13:32 ] | Na vrh | |
Modri | 21 sep 2009, 13:49 | |
| Član #1061 Prijavljen dne: 11 mar 2009, 19:12 Objav: 246
| Vem da ne moreš primerjat starega 406 in 607 kot ga ti gleda, pa vseeno... Doma smo imeli 406 1.8 bencin (1996), sedaj ga vozi brat. Glede motorja in menjalnika: Motor je len, menjalnik neposrečen za avtocesto. Glede udobja in notranjosti: V tem avtu se še vedno pelješ udobneje kot v mojem Volvotu S40 2.0D, l. 2006. Je mehak, udoben, dovolj prostoren... Če iščeš udobje, je to pravi avto. | Na vrh | |
alfaromeo | 21 sep 2009, 13:58 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Subjktivna ocena. Če želiš udoben avtomobil je peugot vsekakor med izbranci.
Če želiš pa športno drvarnico potem pa MB, BMW in AUDI.
Sam bi izbral bencinarja, ker so vredni praktično 0 in ga predelal na plin.
[ Uredi 21 sep 2009, 13:59 ] | Na vrh | |
Sverige | 21 sep 2009, 14:00 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| To glede udobja drži, vsaj pri Laguni. Ko sem to enkrat izjavil pred kolegi, se sedaj vsi norca iz "mene" delajo, da Renault pač mora biti bolj udoben, saj večino časa ko presedim v njem, čakam AMZS.... | Na vrh | |
DoomStar | 21 sep 2009, 15:31 | |
| Član #956 Prijavljen dne: 01 dec 2008, 22:02 Lokacija: Ribnica Objav: 295
| v 607-ki sem se že parkrat vozil. Udoben in mehek. Vse ostalo pa je peugeot. ( ) | Na vrh | |
Terminator | 21 sep 2009, 18:27 | |
| Član #74 Prijavljen dne: 18 nov 2006, 18:29 Lokacija: Ljubljana Objav: 2980
| doma smo imeli 306 in ni bilo nobenih problemov z njim, vozil se je pa tudi čisto OK ima pa sodelavc 607ko sedaj 2 leti z istim motorjem in ročnim menjalnikom pa je zelo zadovoljen Prej je pa imel 405ko letnik 88 (mimogrede v avtu je sedaj od opla 3.0 mašina in je predelan za rally ) in ni imel pravtako nič problemov.... Meni osebno so teli Peugeoti čist ok, še posebno mi je všeč 406 coupe, katera je bila v mojem ožjem izboru, vendar sem se odločil kasneje za V40
Glede taga v oglasu pa se mi zdi cena previsoka | Na vrh | |
rdečs40 | 21 sep 2009, 18:50 | |
| Član #50 Prijavljen dne: 14 nov 2006, 11:25 Objav: 382
| Pri Peugeot-ih, ki smo jih doslej imeli pri hiši (pogosto menjamo avte-ni hudič,da kdaj pa kdaj tud na Peugeota naletiš), je vsem skupno to, da so bili udobni in da z njimi ni bilo problemov, so pa bili menjalniki pri vseh po vrsti totalno v riti - eni trdi,eni premehki(na luknjah je avto kar vrglo iz prestave). | Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 21:41 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Trenutno se dvomim med Opel Signum 2.2 dti in Peugeot 607, če ne naletim na kakega dobrega V70. d5 z realnimi km. Bom videl kaj se splača vzdrževat in imeti. Peugeot je lep sam opel me je tut presenetil, pa nevem zakaj. Hvala za odgovore. | Na vrh | |
apache | 21 sep 2009, 21:46 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Terminator je napisal(a): ... doma smo imeli 306 in ni bilo nobenih problemov z njim, vozil se je pa tudi čisto OK ima pa sodelavc 607ko sedaj 2 leti z istim motorjem in ročnim menjalnikom pa je zelo zadovoljen Prej je pa imel 405ko letnik 88 (mimogrede v avtu je sedaj od opla 3.0 mašina in je predelan za rally ) in ni imel pravtako nič problemov.... Meni osebno so teli Peugeoti čist ok, še posebno mi je všeč 406 coupe, katera je bila v mojem ožjem izboru, vendar sem se odločil kasneje za V40 Glede taga v oglasu pa se mi zdi cena previsoka
Zakaj isliš da je cena previsoka? Po avtonetu je najceneju v familiji 2005 l. | Na vrh | |
Krchan | 21 sep 2009, 23:36 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Sem imel P306 1.6i XT letnik 1995. Lastil sem si ga štiri leta, ko sem ga pa prodal, sem si rekel: Nikoli več Peugeota in nikoli več francoza. Če ne bi imel fotra-mehanika, bi sigurno bankrotiral. Na avtu sem zamenjal: menjalnik, kup končnikov volana in končnikov stabilizatorja, zadnja torzija je bila fuč, vendar je nisem menjal ker je predraga, dobre rabljene pa so zelo iskana roba, dolival olje skoraj bolj kot bencin, zamenjal 1000 žarnic,... Ne vem, jaz sem bil zelo razočaran, vsak mesec je nekaj odpovedalo. Sodelavec pa je kupil istega novega 306, pa mu je takoj potrgalo ventile, so nekaj rihtal, pa jih je spet, potem je pa dobil novega, pa se je spet nekaj začelo "dogajat", potem ga je pa prodal. PSA - jaz sem proti. | Na vrh | |
Lvovo | 22 sep 2009, 00:27 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| bvogri je napisal(a): ...
No glede 607 je narejen na osnovi 605. To prinese ne ravno nevem kakšne vozne lastnosti in pa dokaj slabo varnost glede na velikost (EURO-ncap).
To da je 607 na osnovi 605 mogoče, da se pa slabo pelje pa ne vem. Sem ga (605) vozil polnih 5 let, in morm rečt da je za tiste cajte klasa avto... Elektronsko zatrjevani amortizerji, progresivn volan, električne stole, grete stole..ni da ni... Moj XC še dons tega nima... Pol si mel že potovalni pc, ta močne izvedbe so imele tud tempomat, Cd avtoradio z vekslerom z obvolanko ročico je blo neki samoumevnega, 10 zvočnikov, telefon NMT, klimo valjda (BMW je mel takrt v 5-tki dvopodročno je blo to ful močno), volan nastavljiv v vse smeri,pranje luči, informacij o količini olja, vod, temperaturah le teh, morebitnih pregorjenih žarnicah, ABS z enim primitvnim ASR-jem ... ..skratka, vse kar imajo veliki, razn parksenzorjev (in navigacije ) No šalo na stran: deli - vsaj meni osebno, niso bili dragi, jih je blo pa za moj model prekleto težko dobit...fejkov praktično ni (tud ni blo potrebe), kompatibilnost s citroenom tudi rešuje probleme. Ostal sem samo enkrat, no začel ni, ker je crknila benz pumpa zadi v kestlu... Drgač pa je za pričakvat, da je treba vsak str avto skoz mal pedenat...
Bil sem kandidat za 607, samo me 3.0 motor s 'samo' 211 konji ni prepričal, jezi me tud, da nimajo v ponudbi zadnga pogonca. In predvsem to, da so v 20ih letih napredovali za borih 20 kojnov...
Potem sem počasi začel stikati za Volvi (na to me je mogoče mal napel kolega, ki je vozil karavanskega 240GLE-ja in zdej 960, ko 240-tko restavrira), in zdej sm nekak tle.
PA čimmn dizla in avtomatikov (to je moje osebno mnenje prosim). | Na vrh | |
bvogri | 22 sep 2009, 00:44 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Ja to se strinjam 605 je bil veliko boljši avto za svoj čas kot 607. Ne pravim, da se pelje slabo za polagat ovinke pa bolj ni pomoje. Tudi 605 ni bil v klasični različici neka bomba. Jaz sem se v 605 tudi počutil veliko bolje kot ko sem se vsedel v 607 recimo. Res pa, da je bila velika razlika pri 605 med špartansko opremljenim in kakšnim založenim V6. Glede opreme na nivoju se strinjam. Verjetno pa so bili elektronski amortizerji za doplačilo ane? Drugače so to opcijo takrat imeli tudi nekateri drugi ''premium'' proizvajalci.
apache ti pa kupuješ praktično celo paleto avtomobilov . Od francozov, švedov, nemcev.... Moj predlog je tak da greš najprej sam malo preiskusit kaj ti najbolj ustreza potem pa izbereš avto ki ti bo dal največ! Konec koncev kupuješ zase?
[ Uredi 22 sep 2009, 00:46 ] | Na vrh | |
Damijan | 22 sep 2009, 08:11 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| apache je napisal(a): ...
Trenutno se dvomim med Opel Signum 2.2 dti in Peugeot 607, če ne naletim na kakega dobrega V70. d5 z realnimi km. Bom videl kaj se splača vzdrževat in imeti. Peugeot je lep sam opel me je tut presenetil, pa nevem zakaj. Hvala za odgovore.
Ogibaj se dti motorjev. Ti so namreč Isuzu-jev izdelek in so sila problematični glede vzdržljivosti. Sicer so res sila odzivni in malo trošijo, vendar so pa tehnično čisto v riti. | Na vrh | |
apache | 22 sep 2009, 08:14 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| bvogri je napisal(a): ... Ja to se strinjam 605 je bil veliko boljši avto za svoj čas kot 607. Ne pravim, da se pelje slabo za polagat ovinke pa bolj ni pomoje. Tudi 605 ni bil v klasični različici neka bomba. Jaz sem se v 605 tudi počutil veliko bolje kot ko sem se vsedel v 607 recimo. Res pa, da je bila velika razlika pri 605 med špartansko opremljenim in kakšnim založenim V6. Glede opreme na nivoju se strinjam. Verjetno pa so bili elektronski amortizerji za doplačilo ane? Drugače so to opcijo takrat imeli tudi nekateri drugi ''premium'' proizvajalci. apache ti pa kupuješ praktično celo paleto avtomobilov . Od francozov, švedov, nemcev.... Moj predlog je tak da greš najprej sam malo preiskusit kaj ti najbolj ustreza potem pa izbereš avto ki ti bo dal največ! Konec koncev kupuješ zase?
Pa niso trije avti cela paleta no.... ... Pač ti trije so mi zelo všeč... pa bom mogel izbrat v kratkem.. drgač hvala vsem za mnenja.
| Na vrh | |
apache | 22 sep 2009, 08:21 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| Damijan je napisal(a): ... apache je napisal(a): ...
Trenutno se dvomim med Opel Signum 2.2 dti in Peugeot 607, če ne naletim na kakega dobrega V70. d5 z realnimi km. Bom videl kaj se splača vzdrževat in imeti. Peugeot je lep sam opel me je tut presenetil, pa nevem zakaj. Hvala za odgovore.
Ogibaj se dti motorjev. Ti so namreč Isuzu-jev izdelek in so sila problematični glede vzdržljivosti. Sicer so res sila odzivni in malo trošijo, vendar so pa tehnično čisto v riti.
Hvala za mnenje.... nekaj sem prebral glede teh motorjev in je res to kaj praviš, sam to so stajališča mehanikov ki popravljajo take mašine. Sicer je isuzu in je varčen in oh in sploh, mislem pa da pri normalni vožnji nima kaj bit avtu če ga se redno servisira. Pa sploh jaz ki avta servisiram 1000-2000 km pred servisnim intrervalom.... Vem tudi da se nemore primerjat z D5 sam vseeno bom ga sprobal ker ga bom dobil na preizkušno dobo.... Pol pa grem na uradni servis kam bojo tut realne km pogledat (baje obstaja račun. v motorju narejen samo za km in za prikaz stanja) - tko je rekel fant na servisu, da lahko na števcu zarvtiš nazaj kok češ sam da tega v motorju nemoreš... UPAM ... , bomo pa videl. Čudno mi je to da sem tudi v tujini iskal V70 pa da bi ena naša firma to išla iskat..... jim se očitno ne isplača če jih ne zanima..... pustimo se presenetiti..
| Na vrh | |
Damijan | 22 sep 2009, 09:50 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| @apache: moj post ne temelji na stališču mehanikov, ampak na Astri dti od prijatelja. Je v nulo preklel motor. Drugače imaš pa še SAAB, kjer situacija ni čisto nič boljša. 3,0 Isuzuja pa se vsi pop ravilu hočejo znebiti pred 200k km, ker potem je pa samo še za odstrel.
In ne, ni dober motor, čeprav to pravijo ljudje napumpani z ohinsploh.press rižoždersko tehniko. Motor kot sam je poddimenzioniran in preobremenjen.
Samo moje mnenje, glede poznavanja teh motorjev, končna odločitev je pa še vedno na tebi. | Na vrh | |
apache | 22 sep 2009, 10:18 | |
| Član #1187 Prijavljen dne: 24 jun 2009, 09:41 Objav: 290
| JA ... hvala ti.. drgač sem najdel na opel forum kako ga eni hvalijo drugi pa ne. Najbolj bi bilo da pokličem servis pa da mal več povedo o 2.2 dti. @Damijan : hvala ti za menje in nasvet. | Na vrh | |
bvogri | 22 sep 2009, 11:33 | |
| Član #36 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 13:08 Lokacija: Ljubljana Objav: 1574
| Jah motor res ni nevem kaj. Tudi tehnično je dokaj zastarel, so ga pa tovarniško zaradi želje po sledenju konkurenci že tako ''natunnali'', da je praktično brez rezerve. Vsak dober tunner te bo že na vratih odslovil, ko mu poveš za 2.0 ali 2.2 Dti. Pa tudi drugače vem da so imeli kar nekaj problemov z periferijo, sama osnova pa baje ni tako zelo slaba... čeprav poznam primer ko je na lepem ribnil | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 110, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|