|
|
(V50) zamenjava karterja
|
|
aly | 12 avg 2009, 15:22 | |
| Član #773Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429 | [V50, 2.0D, 2005]
Damn! Jaz ma pa počen karter (korito za olje) Izvedel na rednem servisu. Zavarit se menda ne da, ker je kao nek specialen aluminij... Kje bi to dobil? Pri Lekšetu je cca 400 eur (auuu), na avto.net ni nobenega razbitega.
Kateri avti še imajo enak motor (D4204T, 4cyl, 2.0D, 100kW)? Peugeot? Citroën?
Zdej me pa tepe, ker sem kupil enega od cenejših avtov. Pa dobro, koliko takih skritih napak bom še našel?!? Serviser pravi, da je tudi to pogosta napaka teh motorjev Do sedaj tega nisem opazil, ker je pod motorjem tak lep plastičen pokrov z eno peno, ki pije kapljajoče olje.
[ Uredi 12 avg 2009, 15:47 ] | Na vrh | |
aly | 12 avg 2009, 15:35 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| 2.0 HDI pri Peugeotu ali Citroënu je isti motor? | Na vrh | |
Krchan | 12 avg 2009, 16:25 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
|
V osnovi je isti motor PSA 2.0 HDI (Peugeot, Citroen) in Ford 2.0 TDCI. Če pa karter paše, pa ne vem. Bo kateri strokovnjak povedal. Čeprav pomoje paše...
| Na vrh | |
mat63 | 12 avg 2009, 16:41 | |
| Član #1248 Prijavljen dne: 12 avg 2009, 16:32 Objav: 3
| Tud jst sem mel počen karter ( V50), pa so mi ga zavaril in tako se vozim že kakšno leto brez problema.Nisem bil na Volvo servisu, ampak na črno | Na vrh | |
RollingStone | 12 avg 2009, 17:49 | |
| Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12 Objav: 1965
| Koliko pa je počen? Drugače se ga da popravit, če ni preveč počen. Cena varjenja bi bila zanemarljiva napram 400€ za novi karter. | Na vrh | |
aly | 13 avg 2009, 08:16 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Pravi, da ga je zaenkrat zakital z neko packarijo In pa, da je bojda nek tak aluminij, ki se ga ne da varit. mat63, prosim za info o tistem, ki ti je popravil. Počen je ob iztočnem čepu (vključno z navojem). | Na vrh | |
mat63 | 13 avg 2009, 20:48 | |
| Član #1248 Prijavljen dne: 12 avg 2009, 16:32 Objav: 3
| Vsak dober mehanik "na črno" ima v svojem imeniku nekoga , ki ima znanje in mašinerijo za varjenje aluminija, moj mehanik je trenutno na dopustu,tako da v tem trenutku nimam naslova od "varilca aluminija",ko se vrne se pozanimam.Na original servisu pa "vrjetno" ne varijo,je prepoceni : )
Lp Mat63 | Na vrh | |
Damijan | 13 avg 2009, 21:49 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Jaz sem za mojo IT bijač tudi iskal rabljen karter, ker novi stane skoraj 600€.
Potem pa sem lepo elegantno saniral zadevo z dvokomponentno zadevo, KEMISKIT, za hladno varjenje. Kupil zadevo, k ije namenjena popravilu karterjev in zdrži 200+ stopinj.
Tako je bil strošek kemične zadeve proti karterju 11,+prdec drobižaa vs. 600€ | Na vrh | |
janko | 15 avg 2009, 08:21 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| aly je napisal(a): ...
Počen je ob iztočnem čepu (vključno z navojem).
A si ziher ,da to ni ratalo "majstrom" pri odvijanju čepa ??? | Na vrh | |
aly | 17 avg 2009, 20:40 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Tudi jaz sumim, da je nekdo bil malo premočan pri odvijanju ali zategovanju čepa. Ampak jaz sem že takega kupil. Ker je imel nekaj pack olja po podnu...
Damijan, hvala za tole - kako se nisem sam spomnil na kemis kit za hladno varjenje. Še doma sem ga imel | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 57, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5977 najnovejši član: PeterFuh |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|