|
|
(V50 2.0D) Crknil zaradi slabega goriva Pojdi na stran
[1]
2
|
|
stonesour | 25 jul 2009, 08:21 | |
| Član #1120Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139 | Zdravo ! Predvčerajšnjim sem tankal na omv-ju poln tank ,se pripeljal domov normalno,nato včeraj zjutraj hočem prižgat avto da bi se odpeljal, avto samo štarta in nič drugega , pokličem asistenco in mi ga odplejejo k Lekšetu,tam so ga priklopili na rač. pokazalo ni nič. In kar naenkrat med štartanjem se avto prižge in samo bel dim iz avspuha. Vprašam kaj je pa zdj to in so mi rekl da je totalna svinjerija zabita med mašino in tankom.Spucali so mi in sem se odpeljal domov, Tako da OMV mene ne vidi več samo še AGIP. Drugače pa nikoli ne pustim do rezerve, vedno kako črtico prej grem tankat. LP Jože
[ Uredi 12 avg 2009, 21:53 ] | Na vrh | |
Airbus | 25 jul 2009, 14:58 | |
| Član #1202 Prijavljen dne: 02 jul 2009, 10:36 Objav: 247
| Zdravo!
Tudi sam sem postal novopečeni dizel-aš in se za take informacije lepo zahvaljujem. Morda bi pomagala tudi bolj točna lokacija bencinskega servisa ali vsaj regija... Na srečo imam Agip v bližini. Hvaležen bi bil tudi za izkušnje ostalih uporabnikov. (kot voznik bencinca sem tankal na Agipu ali OMV oz MOL, nikoli na Petrolu) | Na vrh | |
tesFaLar | 25 jul 2009, 15:49 | |
| Član #87 Prijavljen dne: 22 nov 2006, 08:11 Objav: 43
| S privat dizlom trenutno narejenih 270.000 km, 97% nafte OMV, 2,5% Agip ostalo pač kje drugje. Nikoli Petrol, nikoli probemov. S službenim v dveh letih 150.000 km, 100% Petrol. Nekih silnih težav ni, se pa opazijo obdobja, ko mu kaj ne paše pa malo cuka ipd. Ampak je nafta v rezervoarju max 2 dni, tako da se hiro menja... | Na vrh | |
Andrei | 25 jul 2009, 16:08 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| Jaz ne vem točno, eni trdijo, da ima slabo nafo OMV, drugi, da Petrol. Slišal sem, da je bilo neko obdobje, ko je bilo zabeleženo veliko število okvar pump zaradi nafte, ampak menim, da se je to sedaj že uredilo. | Na vrh | |
stonesour | 25 jul 2009, 16:21 | |
| Član #1120 Prijavljen dne: 25 apr 2009, 17:51 Objav: 139
| zdravo ! Jst sem tankal na OMV Lukovica (omv), drgač pa bi rad probal Shell ker baje imajo neko nafto k baje avto potegne k svina, tako pravjo. MOL je tud baje good ,samo malček daleč zame (Logatec če se ne motim). Shell pa iščm pa nevem kje je pa če sploh imajo tisto hudo nafto.
Drgač pa mi zdj vse ok dela,tako da n problemos!!! No sj pol sm razmišlu ,da je lahko prejšni lastnik (Italija), boh si ga vedi kje je tankal lahko tud tm k tankajo čolne kaj pa vem Pa se je nabiralo pa nabiralo pa mi je riknu
[ Uredi 25 jul 2009, 16:27 ] | Na vrh | |
Kelvan | 25 jul 2009, 16:58 | |
| Član #796 Prijavljen dne: 25 jun 2008, 16:12 Objav: 470
| No, isto situacijo sem imel jaz... en teden po nakupu sem ostal na avtocesti. Ko ga je moj mehanik pregledal, se ni mogel nacuditi vsej svinjariji v tanku (od peska do ene cudne sluzi), da o zapacanih ceveh in masini niti ne govorim. Kaj je prejsnji lastnik tocil not (in kje), mi je se vedno uganka...
Drugace pa tankam vecinoma na petrolu, ker mi je ravno na poti, pa bilo nikoli nekih problemov (oziroma jih vsaj jaz nisem opazil) | Na vrh | |
JG | 25 jul 2009, 19:56 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| Tankal sem OMV, tankal sem Petrol, tankal sem Agip, (po celi Sloveniji) vedno eno in isto, avto je isto potegnil, isto pokuril, isto,..., tako da v pravljice kje avto manj pokuri ali da imajo slabo nafto ipd. osebno ne vejamem in v zadnjih cca 200000 km v petih letih se je pokazalo, da je kar prav da ne verjamem!
[ Uredi 25 jul 2009, 19:58 ] | Na vrh | |
Andrei | 25 jul 2009, 20:34 | |
| Član #838 Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11 Objav: 475
| S prejšnjim avtom sem pred leti točil na OMV in na Petrolu. Pri obeh imam zabeleženih približno isto število točenj, tako da bi moral biti vzorec vsaj približno reprezentativen, za natančne meritve bi verjetno morali narediti laboratorijske meritve, moje so pokazale v prid OMV-ju.
Link do statistike. http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2411 | Na vrh | |
Yaris | 25 jul 2009, 21:36 | |
| Član #118 Prijavljen dne: 10 dec 2006, 13:25 Objav: 141
| Andrej, verjetno si se zmotu, pri tebi gre v korist Petrola. | Na vrh | |
Postojna | 25 jul 2009, 22:51 | |
| Član #1213 Prijavljen dne: 10 jul 2009, 03:48 Lokacija: Postojna Objav: 94
| Že dolgo tankam na AGIP - u, če je le mogoče, druga izbira je Moll, tretja OMV, Petrol pa skoraj nikoli. Že tretji D5 najbolj mirno teče, par deci manj pokuri in bolj na nizkih obratih potegne, če tankam na AGIP-u. Bencin pa je daleč najboljši na MOLL-u. So bile tudi raziskave narejene pred kakimi dvemi leti - uradne. | Na vrh | |
aly | 12 avg 2009, 15:28 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| OMV in Petrol imata gorivo iz iste glavne cisterne. Tako da tu ni kaj dosti razlike. Tudi jaz osebno je nisem opazil. Sem pa dosti dobrega slišal za AGIP, ampak ni nobenega ob moji poti. | Na vrh | |
Beastmaster | 12 avg 2009, 15:50 | |
| Član #111 Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23 Objav: 1307
| Jaz pa sem nedavno nazaj tankal na Agipu in verjeli ali ne, naredil sem skoraj 100 km manj z tem tankom!!!! | Na vrh | |
gildo | 26 avg 2009, 00:06 | |
| Član #1184 Prijavljen dne: 23 jun 2009, 19:18 Objav: 84
| Malo pozno se vključujem v to temo: Volvote vozim že 7 let, ca 250000km, vse dizle. Moj vrstni red: MOL, zatem AGIP, OMV in na koncu PETROL. Sem pa 4 kesle nazaj tankal AGIP, pa se je motor 2.0D na V50 čudno tresel, trepetal, glas je bil globlji. Zatem tri kesle MOL, vse OK. Včeraj pa ponovno AGIP in ista štorija kot sem prej napisal. Razlika v porabi med enim in drugim je ca 0,2l/100km v korist MOL-a. Ne bom trdil, vendar mislim, da je trenutno MOL res najboljši. Še nikoli me ni razočaral. | Na vrh | |
Sverige | 26 avg 2009, 13:16 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Jaz pa sem mnenja da je klevetanje okrog pump in katera ima boljše/slabše gorivo nesmisel. Vsa leta tankam na Petrolu, dizel, in ni nikoli bilo nobenih problemov kar se tiče goriva vse ostalo pustmo je pač Renault Tako da eni čudežno delajo tudi po 200 km več z OMV, jaz sem pa naredil 100 km manj. Pa na to verjetno vpliva hrib, temperatura zraka in še kaj... Povsod je kvalitetno gorivo. Predvsem pa mislim da te majhne pumpe kot so Tuš in 24/7...pripeljejo iz iste cisterne kot Petrol, OMV,... Res pa je da vedno tankam na pumpi kjer se ogromno folka obrne. Pa to kvečjemu pomeni da je gorivo bolj čisto ker je nova pumpa, dvomim pa da bi Petrol tja dovažal boljše gorivo... | Na vrh | |
PP | 26 avg 2009, 15:44 | |
| Član #706 Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04 Lokacija: SLB Objav: 673
| Ja res je zanimivo da tile 2.0D motorji tako crk..jo, nic kaj dobra reklama za Volvo. Verjetno se je Volvo malo ustel ko se je odlocil za partnerstvo z PSA koncernom.
Mogoce kdo ve kako je z 1.6D motorji, so ti od Volvota ali so tudi francoski?
lp
PP | Na vrh | |
supr | 26 avg 2009, 17:36 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| 1.6 je prav tako PSA, ampak (po mojih podatkih) nimajo teh težav. Če bi jaz kupoval S40 ali V50, bi gledal izključno za 1.6D, D5 ali bencinarjem. | Na vrh | |
AljAž | 26 avg 2009, 18:31 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| supr je napisal(a): ...
1.6 je prav tako PSA, ampak (po mojih podatkih) nimajo teh težav. Če bi jaz kupoval S40 ali V50, bi gledal izključno za 1.6D, D5 ali bencinarjem.
Tako je. Na servisu pravijo da so tako zanesljivi kot D5, če ne celo boljši. Če bi jaz ponovno kupoval bi gledal enako kot ti. | Na vrh | |
Krchan | 26 avg 2009, 18:59 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| Mislim da malo pretiravate o slabostih za 2.0D motor, zato sem se odločil in malo po netu raziskal zadevo. Ugotovitve: Na Carsurvey.org sem pogledal čez 100 poročil uporabnikov 2.0D PSA-Ford motorja. Nekaj težav z EGR in vbrizgalnimi šobami, vse ostalo pa brez napak, kar se tiče samega motorja. Na splošno so vozniki teh motorjev zelo zadovoljni. Tudi tu na forumu razen EGR-a in kakšnega altenatorja ni bilo težav, ko pa se kdo zanima za nakup S40/V50 2.0D, pa mu vsi najprej odgovorite da so z avtom problemi... Dejstvo je tudi, da je na forumu (in v SLO) 95% S40/V50 ravno 2.0 dizelašev, in logično je da se "pojavljajo" okvare na tem motorju. Če malce pretiravam: Mihc in jaz imava T5-ko. Meni je crknil modul benc. pumpe in je šel avto na avtovleko, Mihca je zaje****la turbina... se pravi da 2.5T motor sploh ni za kupit, ker imjajo vsi na forumu z njemu težave...
Upoštevajte tudi to, da marsikdo "pride" na forum, ko ima težave z avtom in ga zanimajo informacije, predvsem o čim cenejši sanaciji. Sto drugih, ki jim pa avto odlično dela, pa se veselo vozijo naprej.
Pa mislim da je vsem jasno da EGR zafrkava pri skoraj vsaki avtomobilski znamki...
Takšno pisanje o 2.0D motorju na forumu ni več opozarjanje na morebitne napake ampak svarilo, naj ga ne kupujejo, kar pa mislim da si ta motor le ne zasluži. Tudi sam sem vozil Mondeota 2.0TDCI štiri leta, čez 100.000 km, brez ene same napakice na motorju. To je moje mnenje. | Na vrh | |
Sverige | 26 avg 2009, 19:20 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Tukaj bi pa rad dodal še predvsem to, da nas večina kupi rabljene avte za kar ne vemo kako je z avtom delal prvi lastnik. Prepričan sem, da če bi kupil nov avto bi imel popolnoma drugačno mnenje, verjetno tudi jaz če bi se odločil za nakup nove Lagune. Kar rabljenega kupiš ja pa pač loterija in ne veš kaj je skupaj zmetano oz. katri osel je spil dušo motorju. | Na vrh | |
supr | 26 avg 2009, 19:51 | |
| Član #862 Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167
| Vse našteto je res. Nihče ni rekel, da je 2.0D slab motor. Ampak ni pa prva izbira.
[ Uredi 26 avg 2009, 19:51 ] | Na vrh | |
Krchan | 26 avg 2009, 20:40 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| supr je napisal(a): ...
Vse našteto je res. Nihče ni rekel, da je 2.0D slab motor. Ampak ni pa prva izbira.
Se strinjam da ni prva izbira, zato sem si kupil 2.5T . Je pa najbrž po zmogljivostih in porabi itd. najbolj primeren za večino. In ko nekdo vpraša za kakšen avto tukaj na forumu padajo odgovori naj ne vzame tega, ker so sami problemi, naj raje D5 ali 1.6. Za marsikoga je 1.6 breslaboten, D5-k pa ni!!! In kaj tista oseba pol naredi, obrne se k drugi znamki pa potem še "okol govori" da so Volvoti "jajci", sam pa si (ironija) kupi P407 2.0HDI in je z njemu zadovoljen.
Prav je da se bodoče volvaše opozori na napake, ne jih pa odganjat. | Na vrh | |
Lvovo | 26 avg 2009, 23:54 | |
| Član #1145 Prijavljen dne: 20 maj 2009, 20:06 Lokacija: Ljubljana Objav: 209
| Jz mam slabe izkušnje s Petrolom iz prve roke. Sicer ne z avtom, ampak z 'motorčkom'. Bencin... No kot lokal patriot sem svoje čaše prisegal na SLO firme, in tankal Petrol, telefonaril na Mobitel in hodil v Jankoviča -ups- Mercator po kruh. PA vidm da ni vse tko lepo. Motor je začel crkovat in laufat na 1 cilinder (od dveh, čoper pač). In to ponavadi v klanec, pa še niti na rezervi ne (12l tanka+ 5l rezerve , skupaj 17l). Pa je bil tu servis na 20Kkm, in mi je serviser ven zlil iz kestla 2l vode...Haloo??? Ni čudn... Od takrt se petrola izogibam, edino kkšno kapljico vzamem če je lih ful sila, lih tolk da pridem do OMV/Agip.... | Na vrh | |
Sloeki | 30 avg 2009, 10:33 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| reds40t5 je napisal(a): ...
Mislim da malo pretiravate o slabostih za 2.0D motor, zato sem se odločil in malo po netu raziskal zadevo. Ugotovitve: Na Carsurvey.org sem pogledal čez 100 poročil uporabnikov 2.0D PSA-Ford motorja. Nekaj težav z EGR in vbrizgalnimi šobami, vse ostalo pa brez napak, kar se tiče samega motorja. Na splošno so vozniki teh motorjev zelo zadovoljni. Tudi tu na forumu razen EGR-a in kakšnega altenatorja ni bilo težav, ko pa se kdo zanima za nakup S40/V50 2.0D, pa mu vsi najprej odgovorite da so z avtom problemi... Dejstvo je tudi, da je na forumu (in v SLO) 95% S40/V50 ravno 2.0 dizelašev, in logično je da se "pojavljajo" okvare na tem motorju. Če malce pretiravam: Mihc in jaz imava T5-ko. Meni je crknil modul benc. pumpe in je šel avto na avtovleko, Mihca je zaje****la turbina... se pravi da 2.5T motor sploh ni za kupit, ker imjajo vsi na forumu z njemu težave...
Upoštevajte tudi to, da marsikdo "pride" na forum, ko ima težave z avtom in ga zanimajo informacije, predvsem o čim cenejši sanaciji. Sto drugih, ki jim pa avto odlično dela, pa se veselo vozijo naprej.
Pa mislim da je vsem jasno da EGR zafrkava pri skoraj vsaki avtomobilski znamki...
Takšno pisanje o 2.0D motorju na forumu ni več opozarjanje na morebitne napake ampak svarilo, naj ga ne kupujejo, kar pa mislim da si ta motor le ne zasluži. Tudi sam sem vozil Mondeota 2.0TDCI štiri leta, čez 100.000 km, brez ene same napakice na motorju. To je moje mnenje.
Res je, 2.0D je preizkusen in zelo dober motor, tako, da vse te govorice na forumu glede motorja so kar nekaj! Je pa res, ce ti hladen motor priganjas, ne delas rednih servisov in ne menjas delov za katere je predpisano, da se morajo zamenjat, ne moras dosti pricakovat od takega motorja in to velja za katerikoli motor!
| Na vrh | |
aly | 30 avg 2009, 10:58 | |
| Član #773 Prijavljen dne: 02 jun 2008, 10:19 Lokacija: Kranj Objav: 429
| Sloeki je napisal(a): ... Res je, 2.0D je preizkusen in zelo dober motor, tako, da vse te govorice na forumu glede motorja so kar nekaj! Daj no .. Če kar po vrsti crkavajo diodna plošča, se maši EGR, okrog dizel pumpe se pojavljajo opilki, karter ima marsikdo počen,... potem težko rečeš, da "deli niso bili redno menjani" ampak je motor slabo dizajniran in premalo preizkušen.
Moderatorja prosim, če tole kregarijo okrog 2.0D motorja prestavi v ločeno temo.
| Na vrh | |
Sloeki | 30 avg 2009, 13:52 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| ja to so bile hibe tega motorja, kot jih imajo tudi drugi motorji, ko to odpravis zadeva dela, altenator pa ni motor, tako, da ne mores reci, da je motor zanic, zanic je EGR ventil in altenator, kar pa niti slucajno ni motor !! | Na vrh | |
Sloeki | 30 avg 2009, 16:08 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Pa se to, kartar ne more kar pocit sam od sebe, ali so ga poskodovali pri menjavi olja, ali pa je udaril z njim v neko trdo zadevo, zato je tudi pocil, lahko pa je tudi odstranil spodnji pokrov, kateri sluzi predvsem, da celoten motor ohranja priblizno enako temperaturo, kar je pomembno za kartar in spodnji del motorja, kajti ce se hitro vozis po avtocesti in si brez spodnjega pokrova pride do velike temp. razlike, posledica tega je da se material razlicno razteza, (kot vemo ima aluminij zelo velik procent skrcka in raztezka pri razlicnih tmperaturah), zato ti lahko zlitina poci, oz. ti zacne puscati olje zaradi deformacije materiala. Kot je razvidno imata zgornji in spodnji pokrov motorja na notranjem delu pritrjeno izolacijo, kar pripomore, da je motor tudi tisji, vendar imata pokrova predvsem nalogo, da motor ohranja cimbolj konstantno temperaturo, kar je za diesel motor zelo pomembno ! | Na vrh | |
Sverige | 30 avg 2009, 21:17 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Sloeki je napisal(a): ...
ja to so bile hibe tega motorja, kot jih imajo tudi drugi motorji, ko to odpravis zadeva dela, altenator pa ni motor, tako, da ne mores reci, da je motor zanic, zanic je EGR ventil in altenator, kar pa niti slucajno ni motor !!
ja pri moji laguni je menjan EGR, pa par senzorjev, armatura škripa, v vratih so črički, šipe se ne zapirajo uredu, nosilci motorja da ne govorim, amortizerji bolj šklopotajo.... zadnja prema, masten motor,.... ampak Renault je, drgač, čist OK avto. Važn da streha ne pušča in da mi nog ne zalije ko čez lužo zapeljem. jaaaaaaaaaaaa!
[ Uredi 30 avg 2009, 21:19 ] | Na vrh | |
Sloeki | 30 avg 2009, 22:03 | |
| Član #1030 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 12:33 Objav: 29
| Cimprej zamenjaj Laguno, kaj ti naj drugega recem, imam dva kolega, katera sta se Lagune po hitrem postopku znebila, ker , kar sem videl, je res katastrofa od avta ! | Na vrh | |
Sverige | 31 avg 2009, 08:31 | |
| Član #412 Prijavljen dne: 14 jul 2007, 06:18 Objav: 743
| Ja glede Lagune je OK, samo jaz sem hotel komentirat glede 2.0 D motorja. Ne morš rečt, da je motor uredu, če polovica stvari ki so priklopljene nanj ne deluje oz. ne funkcionira usklajeno. | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 53, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|