Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi


Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

V70 D5, 2002, Andrei

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Andrei
27 avg 2011, 13:12
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Hvala, bom pogledal, kako je s tem.

Sicer pa sem imel pred kratkim veliki servis + menjavo enega nosilca motorja. Voz sicer dela brez težav, nedavno naredil krog do Talina v Estoniji. Sedaj jih ima nekaj čez 260.000 km.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
06 nov 2012, 21:06
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Danes sem menjal gume in sem opazil, da mi spet pobira dve gumi po robu (po cca 100.000 km). Ali je bolje, da grem najprej preverit stanje rok in po potrebi menjati ali pa iti najprej na optiko?
Na vrh
Spletna stran
tomsom
06 nov 2012, 21:13
Član #1258
Prijavljen dne: 18 avg 2009, 22:04
Objav: 1056
Kontrola optike, brez nastavitev, ce so roke dobile zracnost.
To ti preverijo lahko na optiki. Ce je samo kontrola, placas polovicko, pa se diagnozo rok izves.
Scenarij naprej poznas v kolikor so roke zluftane.
Na vrh
Jablana
06 nov 2012, 21:13
Član #2864
Prijavljen dne: 07 avg 2012, 20:08
Objav: 54
Andrei je napisal(a): ...

Danes sem menjal gume in sem opazil, da mi spet pobira dve gumi po robu (po cca 100.000 km). Ali je bolje, da grem najprej preverit stanje rok in po potrebi menjati ali pa iti najprej na optiko?


najbolje da prej pogledaš končnike in diske, pol centrtiranje gum pol pa optika.
Na vrh
Volvej
07 nov 2012, 09:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1443
Kaj z enimi gumami ti je uspelo naredit 100kkm? To je ogromno.
Na vrh
Andrei
07 nov 2012, 09:28
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Ne ne, 100.000 kar sem bil nazadnje na optiki in od takrat nisem imel težav z radiranjem gum.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
14 nov 2012, 09:36
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Podvozje urejeno, optika je pokazala, da je bilo vse skupaj precej kavbojsko. Zdaj se spet odlično pelje.

Se je pa pokazala nova težava, rahlo je začela drseti sklopka (cca 300 kkm). Ima kdo izkušnje, kje in koliko stane menjava?
Na vrh
Spletna stran
bojko
14 nov 2012, 10:33
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 544
@Andrej: kako si uredil podvozje,kaj vse si zamenjal?
Na vrh
Andrei
14 nov 2012, 10:45
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Treba ga je bilo samo nastaviti, ker je vsako kolo kazalo in gledalo v svojo smer, ni pa bilo treba ničesar zamenjati. Sicer se je pokazalo, da bo treba načrtovati menjavo sprednjih blažilnikov, ampak to je to. Se pa čisto drugače pelje.
Na vrh
Spletna stran
volhart
14 nov 2012, 15:53
Član #699
Prijavljen dne: 06 apr 2008, 18:17
Lokacija: Skofja Loka
Objav: 2461
Sklopka racunaj tam nekje 300 eur. Z dobrim popustom sem jo dobil od Luka ravnokar za 190 eur, ampak to za 850 TDI...tvoja zna biti drazja. Dela je pa recimo nekje za 150-200 eur pri domacem mehaniku...po moje ti bodo toliko racunali.
Na vrh
Volvej
14 nov 2012, 17:11
Član #1127
Prijavljen dne: 05 maj 2009, 13:06
Objav: 1443
Zdaj nevem kak ma 850, ampak D5 ima hidravlični potisni ležaj, tak da set za menjavo sklopke za 190e ne dobiš, nekje 300e je če se ne motim.
Na vrh
T0ny
15 nov 2012, 12:22
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 407
Najceneje kar sem zasledil je 220,09eu s potisnim ležajem (samo p. ležaj pa je 113,39eu). Gledam tudi zase ker bo treba vztrajnik pocasi menjat in bom kar komplet nabavil, da ne bo treba 2x razdirat Imam pa s60 D5 5stopenjski menjalnik.... tako da bi moralo biti isto
Na vrh
PP
15 nov 2012, 13:44
Član #706
Prijavljen dne: 09 apr 2008, 13:04
Lokacija: SLB
Objav: 673
Kolikor sem se jaz zanimal, je treba menjat se vztrajnik, ker je pri teh kilometrih tudi ze glasen. Potrebujes torej,
lamelo
kosaro
potisni lezaj
semering motorne gredi
vztrajnik

pri Skandix-u pride vse skupaj okrog 1.1k €

Kar se pa dela tice je pa Volhart zelo dobro ocenil.

[ Uredi 15 nov 2012, 13:45 ]
Na vrh
bojko
15 nov 2012, 14:42
Član #1639
Prijavljen dne: 05 maj 2010, 20:06
Objav: 544
Na hitro sem na ebayu našel še ugodnejšo ponudbo, no manjka še semering.
Na vrh
volvo mojster
15 nov 2012, 14:55
Član #1399
Prijavljen dne: 29 nov 2009, 16:40
Objav: 146
Semering, pa ne pozabit se na cep, ki pride nad semeringom.
Tudi meni se zdi cena dela cisto realna.
Na vrh
rosomag
15 nov 2012, 19:00
Član #2942
Prijavljen dne: 13 sep 2012, 16:58
Objav: 25
Menjal sem komplet sklopko na v70 06l original ca1900E po dobrih vezag sem jo dobil za 900E
Na vrh
peromb
16 nov 2012, 22:22
Član #2833
Prijavljen dne: 16 jul 2012, 20:02
Lokacija: Dragu?ova
Objav: 282
Jaz tudi sumim da je vztrajnik že načet.
ima kdo kako vezo za celi set?
menjal bi komplet,ampak ko bom pri €
Na vrh
Andrei
18 nov 2012, 16:58
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Sem tudi sam malo pobrskal, koliko stanejo kosi: pri nas sem komplet za sklopko dobil najceneje za 230 €, 380 € je pri pooblaščenu original, dela naj bi bilo za cca 6 ur, pri Avto aktivu bi to stalo 300 € z vključenim popustom za nad 5 let stare avte, sicer pa pri svojem mehaniku okoli 200 € - vse z računi. Verjetno bo to v kratkem aktualno.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
30 dec 2012, 10:55
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Hvala @bojko za povezavo do ebayevega trgovca. Sem preveril kose še po VIN-u in kataloških številkah ter nabavil komplet. Že vse zmontirano - vztrajnik + sklopka + potisni in se bistveno bolje pelje.
Na vrh
Spletna stran
T0ny
30 dec 2012, 17:40
Član #2533
Prijavljen dne: 30 dec 2011, 14:09
Lokacija: Vipava
Objav: 407
A si kupil ta kit iz ebaya ? Če ni skrivnosti koliko te je prišlo vse skupaj in koliko časa si čakal na paket ?
Na vrh
Andrei
28 feb 2013, 12:03
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Joj, šele zdaj videl vprašanje: ja, sem kupil, paket je bil tu verjetno v 4 dneh, se ne spomnim točno, cena pa 619 GBP. Vse je bilo OK; že zmontirano.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
28 feb 2013, 12:06
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Še nova obletnica, tokrat 300.000:


Na vrh
Spletna stran
Andrei
02 okt 2013, 21:00
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Malo osvežitve: voz ima nove prednje diske, ploščice, zavorne cevi in olje. Zgodilo se je namreč to, da je prednja desna zavora zablokirala in preden sem to ugotovil, je preteklo že preveč časa. Se pa tolažim s tem, da so bili diski tako ali tako fuč in bi jih prej ali slej menjal. Zavore se zdaj še 'utekajo', na začetku se mi je zdelo, kot da ne primejo v redu, zdaj pa je z vsakim zaviranjem bolje.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
19 nov 2013, 15:59
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Pred časom je bil menjan senzor za tempomat, ki pa je spet šel rakom žvižgat. Na tujih forumih sem bral, da bi lahko bil vzrok za to puščanje zavorne tekočine pri cilindru sklopke - če sem prav zapisal ta del. In res je bil senzor čisto malo masten. Zdaj ga je mehanik ovil v plastično vrečko in upam, da je težava rešena za večno. Prodajalec delov je rekel, da ima te senzorje vedno na zalogi, ker redno crkujejo.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
19 sep 2014, 09:01
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Težava s senzorjem se je ponovila, zato sva ga z bratom sama popravila, res dobro izolirala in zdaj dela že lep čas. Upam, da je težava odpravljena.
Zadnje čase se vozim poredko in zgolj na večje razdalje, zato šele zdaj okrogla obletnica.
Pohvaliti moram izbiro poletnih gum Continental Premium Contact 2, ker se v mokrem držijo kot čigum.



[ Uredi 09 feb 2015, 10:35 ]
Na vrh
Spletna stran
Andrei
09 dec 2014, 20:07
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Nekaj novosti:
* pred časom obnovljen zaganjač
* menjan en del pri končniku
* menjani zadnji amortizerji po 3 letih oz. 100k km.

Z amortizerji sem imel srečo, ker imajo ravno zdaj pri Eurotonu neko akcijo na prav ta Sachsov model - 45 %, tako da so spustili ob pravem času.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
04 feb 2015, 18:20
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Danes narejen redni servis + menjane so grelne svečke, delala je le še ena od petih, zato ni čudno da je pri -5 pokašljeval, pri -10 pa so bile kar težave z vžigom.
Na vrh
Spletna stran
Andrei
06 apr 2015, 18:03
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Pred dnevi sem prevozil cca 200 km po dežju, nekje 150 km/h, kar je več kot vozim običajno. Zjutraj sem pod avtom, tam nekje pri sredinskem naslonu za roko, opazil, da je kapalo nekaj črnega. Sem mislil, da je olje, ampak se je izkazalo, da so bile saje in voda. Od kod bi to lahko prišlo? Luknja v avspuhu?
Na vrh
Spletna stran
Andrei
17 nov 2016, 20:19
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386
Nedavno sem imel priložnost po več dni voziti tri avtomobile. Navajam kratko primerjavo.

1. MB B 180, dizel, osnovna oprema, letnik okoli 2009
Glede na to, da je oprema osnovna, ni nekega super udobja, ima pa: v redu položaj sedenja, stikala na preglednih mestih, čeprav je motor šibek, se solidno pelje, preglednost nazaj je slaba, prtljažnik je sicer majhen, ampak vseeno praktičen, poraba solidna, čeprav ga je treba priganjati, razmeroma hrupen motor. Predvidevam, da bi višja oprema prinesla več udobja.

2. Volvo S60, l 2016, driveE, dizel 1.6
Prvi vtis je bil slab. Avto ni športnik, motor je len, udobje solidno, ampak nobenega presežka, odlična ergonomija volana, prtljažnik glede na karavane in hatchbacke precej neuporaben, ker je odprtina majhna, multimedijski sistem ima svoje muhe, ampak se ga nekako navadiš in gre, poraba solidna. Po nekaj dneh sem ga ponovno vozil in priznam, da je lega na cesti zelo dobra, dobra zvočna izolacija, še vedno navdušen nad volanom, motor je sicer šibek, ampak ni tako slab, kot je bil prvi vtis.

2. Toyota verso, 1.6 D, l. 2016
Udobje slabo, ergonomija volana obupna, stikala nenavadno razmetana, merilnik hitrosti na sredini - se je pač treba navaditi, izjemen zračni upor in zato zelo hrupen pri višjih hitrostih, motor tih, ampak zelo šibek, za avtocesto velikokrat bistveno prešibek, udobje slabo, na zadnjih sedežih precej prostora, prtljažnik zelo neuporaben zaradi razmestitve predalov, lega na cesti ne ravno športna. Moram reči, da sem pričakoval več. Dodatne opreme je imel sicer kar nekaj.
Na vrh
Spletna stran
Damijan
17 nov 2016, 22:51
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Ma taki mlinčki v teh avtih, to je pogreb. Samo za premikanje in nič več! Avtomobili pa prostorsko za pevoz cele vasi...

Dobro, da so priznali, da je ta ekologija en prst v oko, in bodo povečali prostornine motorjev!
Na vrh
Andrei
05 mar 2018, 14:01
Član #838
Prijavljen dne: 05 avg 2008, 18:11
Objav: 386




Nekaj novosti:
* nova okrogla - 400.000 km
* odločitev, da bo še nekaj časa pri hiši, je pripeljala do novega akumulatorja, štarterja, prednjih ležajev vzmeti, velikega servisa (olje, filtri, vodna, hladilna tekočina, vsi jermeni), nosilca motorja.

Računam, da bo naslednji velik strošek sklopka, takrat se bo upokojil. Do takrat pa ga čaka še kar nekaj poti.

Na vrh
Spletna stran
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 41, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 4861
najnovejši član: LornakJ
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 482
Prejšnje ankete