|
|
Katerega: S40 2.4i 2005 vs. S40 2.0D 2006
|
|
supr | 15 maj 2009, 21:31 | |
| Član #862Prijavljen dne: 25 avg 2008, 23:30 Lokacija: Slovenia Objav: 167 | Bolj ko prebiram forum, bolj se mi zdi, da si z 2.0D hitro nakoplješ en kup skrbi z raznimi ERG ventili in podobnimi smešnicami. Iz tega razloga sem malo pobrskal in ugotovil, da za cca 1.500 EUR manj dobim kar lepega 2.4i.
Poraba pri 2.0D je pomoje nekje med 6-7, pri 2.4i pa nekje med 8 in 9l. Imam prav? Pa treba je upoštevati dodatnih 100EUR vsako leto pri zavarovanju zarad 100+ kW.
Ima bencinar kakšne podobne težave kot dizelaš? Katerega izmed teh dveh mi lahko priporočite oz. katerega bi raje imeli? | Na vrh | |
Plesko | 15 maj 2009, 22:08 | |
| Član #15 Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:53 Objav: 937
| 2.4i, mašinca je super , več kot dovolj za takšen avto, mislm da večjih težav pri tem motorju ni za pričakovat, kajti ima še dolgo in uspešno zgodovino v vseh možnih izvedenkah od NA do turbo. | Na vrh | |
JanT5 | 16 maj 2009, 17:28 | |
| Član #713 Prijavljen dne: 14 apr 2008, 16:29 Objav: 319
| Ker sem za bencinarje, ti priporočam bencinarja, sploh 2.4i se super obnese. Želim ti dobro izbiro. LP | Na vrh | |
janko | 16 maj 2009, 22:31 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| Mislim da bi bilo pri bencinarju bolj realno pričakovati porabo nekje med 9 in 10 litrov | Na vrh | |
Anže | 16 maj 2009, 23:02 | |
| Član #1112 Prijavljen dne: 19 apr 2009, 20:15 Objav: 259
| Sj mislm da tud 2.0 D niso slabi.. a ves najvec folka ma 2.0D pa je zato tud nekaj vec okvar zato mislim da ni neke bistvene razlikee.. | Na vrh | |
Dejan.P | 17 maj 2009, 20:30 | |
| Gost | Pri 2,4 daj upoštevat tudi zavarovanje... Že pri 2.0D je popolni kasko 1800€ (brez popusta seveda, katerega pač imaš kolikor ga imaš)... Mislim da pri 2,4 rukneš še kakih 200-300€ zraven, poraba bo tut kar nekaj višja... Mora pa ta 2,4 mašinca kr orng vlečt... | Na vrh | |
janko | 17 maj 2009, 21:37 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| A ni ta popolni kasko ena neumnost, zavarovalnici v par letih plačaš celotno vrednost avta | Na vrh | |
Dejan.P | 17 maj 2009, 21:45 | |
| Gost | Pri men je blo tko... če bi vzel pač osnovni kasko + zav. proti kraji, toči in divjadi (živim v krajih, kjer so te nelagodnosti pogoste), bi dobil 45% popusta; če bi pa dal zavarovati popolno, pa bi imel 60% popusta... Tako da je bla na koncu razlika v ceni 50€... Seveda se nisem jajcal potem za teh 50€ in vzel kar komplet.
[ Uredi 17 maj 2009, 21:46 ] | Na vrh | |
JG | 17 maj 2009, 21:50 | |
| Član #100 Prijavljen dne: 26 nov 2006, 20:27 Lokacija: Gorenjska Objav: 1349
| janko je napisal(a): ... A ni ta popolni kasko ena neumnost, zavarovalnici v par letih plačaš celotno vrednost avta
Malo pretiravaš, cene kaska se gibljejo med 500-1000 eur pri 50% bonusu, kar pa niti ni tako hudo, sploh če pomisliš, kako hitro pride do škode, ki tudi zelo hitro presega cene kasko zavarovanja. Jaz sam vedno avto zavarujem kasko in mi ni žal evrov, ki jih dajem. | Na vrh | |
Krchan | 18 maj 2009, 20:51 | |
| Član #893 Prijavljen dne: 05 okt 2008, 18:50 Lokacija: Krško Objav: 1259
| JG je napisal(a): ... janko je napisal(a): ... A ni ta popolni kasko ena neumnost, zavarovalnici v par letih plačaš celotno vrednost avta Malo pretiravaš, cene kaska se gibljejo med 500-1000 eur pri 50% bonusu, kar pa niti ni tako hudo, sploh če pomisliš, kako hitro pride do škode, ki tudi zelo hitro presega cene kasko zavarovanja. Jaz sam vedno avto zavarujem kasko in mi ni žal evrov, ki jih dajem.
Kasko? Kakor za koga. Pri meni je tako, da bi v 12-letni vozniški karieri zavarovalnici podaril cca 10.000EUR, če bi plačeval kasko. Niti ene samcate stvari nisem imel do sedaj, da bi to lahko koristil. Tudi odrgnine na parkirišču ne! Že trkam po lesu... | Na vrh | |
dbiz | 27 jan 2010, 20:05 | |
| Član #694 Prijavljen dne: 01 apr 2008, 12:01 Objav: 21
| jest mam V50 2.4i.. poraba 8.8-9.2l
avto je ODLIČEN pasatt 180KM nima za burek.. da ne govorimo o podvozju | Na vrh | |
S60R-Ocean Race | 27 jan 2010, 20:10 | |
| Član #22 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30 Objav: 1418
| Dejan.P je napisal(a): ...
Pri 2,4 daj upoštevat tudi zavarovanje... Že pri 2.0D je popolni kasko 1800€ (brez popusta seveda, katerega pač imaš kolikor ga imaš)... Mislim da pri 2,4 rukneš še kakih 200-300€ zraven, poraba bo tut kar nekaj višja... Mora pa ta 2,4 mašinca kr orng vlečt...
Nek čuden kasko imaš ti to. Za S80 D5 Summum L.2005 ni toliko kasko, je par sto eur manj. Z vsemi popusti seveda.
Sicer pa bencin vs. dizel je pa odvisno koliko km delaš letno. Če delaš pod 35-40 tisoč sploh ne vem zakaj razmišljaš o dizlu. To mi ne bo nikoli jasno. Je pa seveda 2.4i veliko bolj preizkušen in vzdržljiv motor. Preprosto izračunaj si v kolikem času se ti dizel amortizira, prištej tudi dražje servise in riziko okvar injektorjev in vseh dizelskih hib in seveda dražja nabava samega dizla.
[ Uredi 27 jan 2010, 20:22 ] | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 37, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|