|
|
S80 D5, 2005, strojnik Pojdi na stran
1
[2]
|
|
Damijan | 19 jun 2009, 08:12 | |
| Član #30 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33 Lokacija: Preshgain Objav: 1932
| Mislim, da nekje 9 litrov. Nisem čisto siguren. Je pa potrebno ločeno izpustiti iz difa in menjalniškega dela. Pa še menjava oljnega filtra se tudi priporoča. Olje pa obvezno sintetično.
liter več ga pa z lahkoto vlije. Če ne izpusti kompletnega olja, vlije pa po specifikaciji. | Na vrh | |
alfaromeo | 19 jun 2009, 10:10 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kako si pa ugotvil, da imaš 1l olja preveč. | Na vrh | |
strojnik | 19 jun 2009, 11:41 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Ja tukej je zopet vprašanje ali se menja tudi v diferencialu ali samo v menjalniškem delu...meni so samo v menjalniškem, obračunano pa je bilo 3,5 litre olja...
1 liter sem ga pa "izčrpal" ven da sem prišel na maksimum po šipki...
| Na vrh | |
alfaromeo | 19 jun 2009, 14:49 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Kako se pa meri nivo olja v menjalniku. Pri toplem vžganem avtu v N poziciji ali hladno. Razlika je bistvena.
lp | Na vrh | |
strojnik | 19 jun 2009, 17:48 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Kaj pa če imam v poziciji P ko merim nivo olja? Ali je tudi razlika? | Na vrh | |
alfaromeo | 19 jun 2009, 18:23 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Nevem kako je pri volvu. Preveri v servisni knjižici. Vem pa, da je pri Jeep u tako, da je potrebno izmeriiti nivo olja v menjalniku takrat, ko je olje toplo, pri vžganem avotmobilu in pred meritvijo se je potrebno sprehoditi preko vseh prestav in pustiti v poziciji N.
Pri hladnem merjenju je olja veliko čez "FULL črtico."
lp, a | Na vrh | |
strojnik | 19 jun 2009, 19:29 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Preveril kolicino olja v P in N in je kolicina popolnoma enaka! Je pa pri volvotu tko, da lahko ocitno meris pri mrzlem in toplem motorju ker imaš na šipki napis COLD in HOT tko da se meri pri obeh variantah! Samo čez prestave se nisem glih sprehodil preveč... | Na vrh | |
alfaromeo | 20 jun 2009, 11:47 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Lahko na sliki pokažeš kje je ta šipka olja menjalnika pri D5 motorjih? | Na vrh | |
strojnik | 20 jun 2009, 12:52 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| alfaromeo je napisal(a): ...
Lahko na sliki pokažeš kje je ta šipka olja menjalnika pri D5 motorjih?
Žal sem brez kabla za fotkiča, tko da ti prilagam sliko iz vadisa...šipka je pod številko 33...nahaja pa se cca. 25cm desno in cca. 25cm desno od šipke za motorno olje...šipka za olje menjalnika je rumene barve..
Še link do slike... slika
[ Uredi 20 jun 2009, 12:57 ] | Na vrh | |
janko | 20 jun 2009, 14:18 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| strojnik je napisal(a): ...
1 liter sem ga pa "izčrpal" ven da sem prišel na maksimum po šipki...
Mislim da to ni bilo najbolj pametno narest
Na vsakem avtomatiku kaže preveč olja, če vzameš šipko ven pri mrzlemu menjalniku. Olje se meri po postopku, kot ga je opisal @alfaromeo, s tem da tista COLD oznaka ne pomeni dobesedno mrzlega olja, ampak mora vseeno avto pred tem laufat nekaj časa. Najbolj ziher pa je, da meriš pri vročemu . Četudi bi bilo teoretično res preveč olja noter, to vseeno ni toliko škodljivo, kot to da ga je premalo | Na vrh | |
strojnik | 20 jun 2009, 14:29 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Olje sem meril pri največji vročini po poti iz LJ v MB, tko da ga sigurno ni premalo...uglavnem olje je bilo vroče v času merjenja | Na vrh | |
janko | 20 jun 2009, 16:18 | |
| Član #750 Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01 Lokacija: Kocevje Objav: 156
| Pa si kaj povprašal serviserja kako in kaj, glede tega | Na vrh | |
strojnik | 20 jun 2009, 22:36 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| Čakam tale teden prodajalca, da se izjasni kako in kaj, ker je bilo vozilo še v garanciji ko se je začela lučka prižigat, tko da bomo videli kako in kaj...na Dumidi sem bil, vendar Janeza ni bilo in je bil samo mehanik...ki pa ni ravno znal povedati kako in kaj...Upajmo da ni nič pretresljivega in da bomo zadevo čim prej odpravili ker mi že malce para živce... | Na vrh | |
strojnik | 06 avg 2009, 10:51 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| No danes sem bil na Summit-u glede moje napake, ki se pojavlja med vožnjo. Pa sva z mehanikom govorila okoli olja v menjalniku in naj bi celotna menjava olja v menjalniku zahtevala 12 litrov olja ker naj bi se olje najprej izpustilo iz menjalnika, nato dolilo, nakar sledi ogrevalni krog in izpust iz neke cevi in ta postopek se malce ponovi da gre celotno olje ven. Sicer mi je zagotovil, da je olje lepo in čisto ter da ni za skrbet ker so mi ga zamenjali samo par litrov (cca 5 ali 6 litrov), bolj bi bil problem če bi bilo olje črno in smrdljivo. Drugače pa po besedah serviserja to redno delajo na dumidi da zamenjajo samo par litrov olja...
Kar pa se tiče količine olja v menjalniku, sem dobil navodila za pravilno merjenje iz volvota in sicer avto je treba cca. pol ure peljat po avtocesti (temp. olja mora doseči 80°C) nakar avto postaviš na ravno površino in ga NE ugasneš. Prvo daš v P nakar se sprehodiš skozi prestavi in v vsaki počakaš cca. 3 sekunde. Ko prideš skozi počakaš cca. 2 minuti in preveriš količino olja. Jaz sem ga moral dolit cca. 4 deci nazaj tko da ga imam na maximumu sedaj...
Glede napake pa so lahko vakuumski nosilci ali pa turbina... upam na čim manj...bomo videli v prihodnjih 1000 km... | Na vrh | |
strojnik | 13 sep 2009, 19:16 | |
| Član #1031 Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11 Objav: 134
| No sedaj smo prišli do konca moji težavi...in sicer ni bila zanič turbina (kot je bilo rečeno na Summit-u) ampak vakuumski ventil, ki odpira oziroma določa kot variabilnih lopatic v turbini. Po dejanskem pregledu turbine mi je mojster (katerega sem k sreči osebno poznal) zagotovil, da je turbina v odličnem stanju, da nima lufta in da variabilni del deluje perfektno.
Tako smo težavo rešili za nekaj €, drugače pa bi me ocurili za 1500€ pa še nebi bilo dobro... | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 100, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5981 najnovejši član: Bobbikedge |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|