Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Moj VOLVO
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

S80 D5, 2005, strojnik

Pojdi na stran  1 [2]
Avtor objava
Damijan
19 jun 2009, 08:12
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Mislim, da nekje 9 litrov. Nisem čisto siguren. Je pa potrebno ločeno izpustiti iz difa in menjalniškega dela. Pa še menjava oljnega filtra se tudi priporoča. Olje pa obvezno sintetično.

liter več ga pa z lahkoto vlije. Če ne izpusti kompletnega olja, vlije pa po specifikaciji.
Na vrh
alfaromeo
19 jun 2009, 10:10
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kako si pa ugotvil, da imaš 1l olja preveč.
Na vrh
strojnik
19 jun 2009, 11:41
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Ja tukej je zopet vprašanje ali se menja tudi v diferencialu ali samo v menjalniškem delu...meni so samo v menjalniškem, obračunano pa je bilo 3,5 litre olja...

1 liter sem ga pa "izčrpal" ven da sem prišel na maksimum po šipki...

Na vrh
alfaromeo
19 jun 2009, 14:49
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Kako se pa meri nivo olja v menjalniku. Pri toplem vžganem avtu v N poziciji ali hladno. Razlika je bistvena.

lp
Na vrh
strojnik
19 jun 2009, 17:48
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Kaj pa če imam v poziciji P ko merim nivo olja? Ali je tudi razlika?
Na vrh
alfaromeo
19 jun 2009, 18:23
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Nevem kako je pri volvu.
Preveri v servisni knjižici.
Vem pa, da je pri Jeep u tako, da je potrebno izmeriiti nivo olja v menjalniku takrat, ko je olje toplo, pri vžganem avotmobilu in pred meritvijo se je potrebno sprehoditi preko vseh prestav in pustiti v poziciji N.

Pri hladnem merjenju je olja veliko čez "FULL črtico."

lp, a
Na vrh
strojnik
19 jun 2009, 19:29
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Preveril kolicino olja v P in N in je kolicina popolnoma enaka! Je pa pri volvotu tko, da lahko ocitno meris pri mrzlem in toplem motorju ker imaš na šipki napis COLD in HOT tko da se meri pri obeh variantah! Samo čez prestave se nisem glih sprehodil preveč...
Na vrh
alfaromeo
20 jun 2009, 11:47
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59
Objav: 3866
Lahko na sliki pokažeš kje je ta šipka olja menjalnika pri D5 motorjih?
Na vrh
strojnik
20 jun 2009, 12:52
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
alfaromeo je napisal(a): ...

Lahko na sliki pokažeš kje je ta šipka olja menjalnika pri D5 motorjih?

Žal sem brez kabla za fotkiča, tko da ti prilagam sliko iz vadisa...šipka je pod številko 33...nahaja pa se cca. 25cm desno in cca. 25cm desno od šipke za motorno olje...šipka za olje menjalnika je rumene barve..



Še link do slike...
slika

[ Uredi 20 jun 2009, 12:57 ]
Na vrh
janko
20 jun 2009, 14:18
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
strojnik je napisal(a): ...

1 liter sem ga pa "izčrpal" ven da sem prišel na maksimum po šipki...


Mislim da to ni bilo najbolj pametno narest

Na vsakem avtomatiku kaže preveč olja, če vzameš šipko ven pri mrzlemu menjalniku. Olje se meri po postopku, kot ga je opisal @alfaromeo, s tem da tista COLD oznaka ne pomeni dobesedno mrzlega olja, ampak mora vseeno avto pred tem laufat nekaj časa. Najbolj ziher pa je, da meriš pri vročemu .
Četudi bi bilo teoretično res preveč olja noter, to vseeno ni toliko škodljivo, kot to da ga je premalo
Na vrh
strojnik
20 jun 2009, 14:29
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Olje sem meril pri največji vročini po poti iz LJ v MB, tko da ga sigurno ni premalo...uglavnem olje je bilo vroče v času merjenja
Na vrh
janko
20 jun 2009, 16:18
Član #750
Prijavljen dne: 12 maj 2008, 22:01
Lokacija: Kocevje
Objav: 156
Pa si kaj povprašal serviserja kako in kaj, glede tega
Na vrh
strojnik
20 jun 2009, 22:36
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
Čakam tale teden prodajalca, da se izjasni kako in kaj, ker je bilo vozilo še v garanciji ko se je začela lučka prižigat, tko da bomo videli kako in kaj...na Dumidi sem bil, vendar Janeza ni bilo in je bil samo mehanik...ki pa ni ravno znal povedati kako in kaj...Upajmo da ni nič pretresljivega in da bomo zadevo čim prej odpravili ker mi že malce para živce...
Na vrh
strojnik
06 avg 2009, 10:51
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
No danes sem bil na Summit-u glede moje napake, ki se pojavlja med vožnjo. Pa sva z mehanikom govorila okoli olja v menjalniku in naj bi celotna menjava olja v menjalniku zahtevala 12 litrov olja ker naj bi se olje najprej izpustilo iz menjalnika, nato dolilo, nakar sledi ogrevalni krog in izpust iz neke cevi in ta postopek se malce ponovi da gre celotno olje ven. Sicer mi je zagotovil, da je olje lepo in čisto ter da ni za skrbet ker so mi ga zamenjali samo par litrov (cca 5 ali 6 litrov), bolj bi bil problem če bi bilo olje črno in smrdljivo. Drugače pa po besedah serviserja to redno delajo na dumidi da zamenjajo samo par litrov olja...

Kar pa se tiče količine olja v menjalniku, sem dobil navodila za pravilno merjenje iz volvota in sicer avto je treba cca. pol ure peljat po avtocesti (temp. olja mora doseči 80°C) nakar avto postaviš na ravno površino in ga NE ugasneš. Prvo daš v P nakar se sprehodiš skozi prestavi in v vsaki počakaš cca. 3 sekunde. Ko prideš skozi počakaš cca. 2 minuti in preveriš količino olja. Jaz sem ga moral dolit cca. 4 deci nazaj tko da ga imam na maximumu sedaj...

Glede napake pa so lahko vakuumski nosilci ali pa turbina... upam na čim manj...bomo videli v prihodnjih 1000 km...
Na vrh
strojnik
13 sep 2009, 19:16
Član #1031
Prijavljen dne: 15 feb 2009, 13:11
Objav: 134
No sedaj smo prišli do konca moji težavi...in sicer ni bila zanič turbina (kot je bilo rečeno na Summit-u) ampak vakuumski ventil, ki odpira oziroma določa kot variabilnih lopatic v turbini. Po dejanskem pregledu turbine mi je mojster (katerega sem k sreči osebno poznal) zagotovil, da je turbina v odličnem stanju, da nima lufta in da variabilni del deluje perfektno.

Tako smo težavo rešili za nekaj €, drugače pa bi me ocurili za 1500€ pa še nebi bilo dobro...
Na vrh
Pojdi na stran  1 [2]

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 100, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5981
najnovejši član: Bobbikedge
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete