|
|
(460) Pomik stekla, centralno zaklepanje
|
|
Blaž 460 | 11 dec 2006, 19:27 | |
| Član #40Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814 | Ko si mi že zbili šipo, se bom zadeve zdaj temeljito lotil. Naredili bomo panele za na vrata za zvočnike, na novo naredili zvočno izolacijo, tapicirali itd.
Danes sem vlekel dol star bitumen (zvočna izolacija) in sem skoraj popizdil. A malo segreješ s fenom in gre. A vseeno si svinjski.
Ko sem že ravno pri tem: Že prej je šla desna šipa bolj počasi dol in bi rad to zdaj popravil. Ali je treba vzeti ven cel mehanizem, ali je motorček kako odstranljiv?
Še bolj pomembno pa je sledeče: kot sem že rekel, je un klinac z vso silo povlekel kljuko in zdaj več hebel za odpiranje vrat v kabini ne skoči do konca notri. Pa tudi motorček za centralno zaklepanje je malo bogi. Zdaj bi rad zadevo vzel ven, vse spucal, namazal, a se zatakne, da zadeve ne znam vzeti ven. Skrbi me pa, da mi bo, če bom odšraufal ob strani, kjer se zataknejo vrata, kaj ostalo v roki in zadeve ne bom več znal sestaviti skupaj? Je že kdo kaj takega delal? Mogoče na kakšnem drugem modelu. Fotru je že odpizdilo en motorček na s80 a zadeva izgleda enaka, kot pri meni. | Na vrh | |
alfaromeo | 11 dec 2006, 22:15 | |
| Prijavljen dne: 12 nov 2006, 21:59 Objav: 3866
| Nisem ravno prepirčan da je probelm zgolj v motorčku. Lahko je tudi v vilicah(škarjah), ki držijo in premikajo steklo.. | Na vrh | |
Blaž 460 | 11 dec 2006, 23:03 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| narobe sva se razumela. motorček od mehanizma za šipo sem mislil kot celo škatlico. ampak vse je v enem delu, ker je zajla skoz speljana. Sem dal zadevo ven očistil, je bilo kar fajn zamazano s svinjarijo in zdaj tudi z drobci stekla, kateri so se prilepili na "zajčjo mast". tako je bila svinjska od stekla cela šina, notri v pogonu je bil pa tudi sam drek. Sem vzel narazen, očistil, na novo namastil in zadeva dela, kot je treba. Zdaj bo šla leva šipa bolj počasi gor . Ampak preden se kdo loti podobnega, naj se zaveda, da je to mukotrpen podvig, ki zahteva veliko živcev (in še koga, ki kaj prime).
Zdaj me pa zanima, kako je s tistim pri vratih. Po moje se je samo kaj iztaknilo in bomo to dokaj hitro popravili. Bi pa mel rad zrihtano vse, preden dajem not šipo (ker je zdej vse dostopno in je veliko placa).
A potem se lotimo .... izolacija, panelčki, mmmmm. Ko smo lani to delali, smo bili še amaterji , a zdaj bo to profi ;) | Na vrh | |
Hong Kong | 12 dec 2006, 06:39 | |
| Član #27 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10 Objav: 773
| A ti nisem dal Vadis pa lepo vse preglej in ce si vsaj mal tehnicni tip ne more biti ne vem kaksnih tezav. V Vadisu je vse lepo obrazlozeno za talibane in zacentike, vajence sam njima se nikoli tega ne da pregledati, prebrati, prostudirati ker vajenci kot vajenci VSE vejo. (yn) Priporocam ti, da vsa vodila in zglobe namazes z mastjo in ne spricanjem wd ali podobno.Notranjost mehanizma lahko podmazes z WD a za gumo na vodilih moras imeti mast ali kaj podobnega za gumo. Tisto zicko moras zravnati in bo hebl skocil do konca.Sam je pretegnjena. Motorcek, stikala, konektorje itn treba lepo ocistiti in voila steklo ima da leti gor dol. (y) | Na vrh | |
MiRo | 12 dec 2006, 09:49 | |
| Član #2 Prijavljen dne: 10 nov 2006, 00:44 Objav: 889
| v vseh primerih podmazovanja z WD-40 ti priporočam uporabo kakšnega boplj viskoznega maziva. za mehanizme ti priporočam belo litijevo mast, ki jo dobiš tudi v spreju in je odlična za takšne stvari, razne kontakte ipd. pa kakšen kontakt sprej - od sonaxa je vrhunski...
sploh pa ne dvomim, da boš poštimal kot se zagre ;) | Na vrh | |
Blaž 460 | 12 dec 2006, 14:13 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| vedno uporabljam mast. a v vadisu nisem našel nič, sem se ga pa potem lotil malo bolj in sem ugotovil, da sem imel narobe nastavljenega za uporabnika (samo parts catalogue). Zdaj vidim, da je zadeva res super! | Na vrh | |
Blaž 460 | 12 dec 2006, 22:35 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| pri ključavnici je šel feder? kdo takšne stvari popravlja oz. lahko sam popravim, a feder rabim (če tale, ki ga bom naredil ne bo dober) | Na vrh | |
Blaž 460 | 13 dec 2006, 16:40 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| v glavnem, če bo imel kdo podobno težavo, naj poiše kak kasetnik. So polni fedrov in sem našel takega, ki paše kot ata na mamo | Na vrh | |
AljAž | 13 dec 2006, 16:58 | |
| Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44 Lokacija: nM Objav: 3767
| Dobr si se znajdel. A zdj maš pa še kasetnik poleg CD-playerja vgrajen v avto. hehe | Na vrh | |
Blaž 460 | 13 dec 2006, 19:15 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| jah pol sm začel razmišlat, kje bi tak fedr najdu, k sploh ne vem, kje se da to dobit za kupt. še nikoli jih nism kupval. in pol po garaži malo gledam, kaj bi melo tak fedr, vidim en walkman in evo .... | Na vrh | |
Blaž 460 | 14 dec 2006, 20:38 | |
| Član #40 Prijavljen dne: 13 nov 2006, 16:52 Lokacija: Ljubljana Objav: 814
| evo, pa je zrihtano. zdej bomo pa panelčke nardil pa prtljažnik zrihtal, kakor se spodobi! | Na vrh | |
moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž
|
|
Powered by e107 Forum System
|
|
|
|
Gostov: 68, Članov: 0 ...
največ prisotnih: 1352 (Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40
Člani: 5983 najnovejši član: Wllkeirob |
|
|
Ni dogodkov
|
|
|
Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?
1972 - 240
1992 - 850
1944 - PV444/544
1986 - 360
Anketa je namenjena samo članom
glasov: 526
Prejšnje ankete
|
|
|