Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.seeklogo.com/images/1/740-logo-6E10838713-seeklogo.com.gif

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: S60 / V70 (2. gen) / XC70 (2. gen)
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(S60/D5) Izbira - nakup

Avtor objava
Jože P
11 dec 2006, 12:06 Predogled tiskanja
Član #120
Prijavljen dne: 11 dec 2006, 07:44
Objav: 4
Peljal sem kolegov S60 z D5 motorjem, ki ima 163 KM. Vozilo se res lepo pelje. Ker imam namen menjati avto (NISSAN primero kar. 2003letnik, 1,8; saj sem moral pri 50.000 delati generalno - prvo brušenje) sem se odločil, da kupim S60 letnik 2003 z D5 motorjem (za maljšega verjetno ne bo denarja). Ker VOLVO- te nisem dosledno sledil v prejšnjih letih, Vas prosim za nasvet pri nakupu. Nekako imam strah da nebi šel iz dežja pod kap, saj po ADAC-ovih podatkih VOLVO ni na zavidljivem mestu. Zanima me tudi, kako je s kratkimi vožnjami z tovrstnim motorjem (do 5km), ki pa niso v večini mojih prevoženih kilometrov.
Prosim lastnike in pozanavlce VOLVO, da mi pomagate z nasveti / izkušnjami pri moji odločitvi. HVALA!!

[ Uredi 11 dec 2006, 12:17 ]
Na vrh
Blaž
11 dec 2006, 12:12
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Pozdravljen in lepo, da se odločaš za nakup Volvota!

Edino kar lahko tule rečem je, da se že en let vozim v službo (mesto) na relaciji okol 5 km kot ti omenjaš in morm rečt, da se nikjer ne pozna oz da bi karkol zarad tega trpel! (sicer TDI motor - zadnji še vgrajeni v Volvote, verjamem pa da je D5 celo boljši :$ )

Več o D5 motorjih in 60-kah pa bodo ostali svetval!
Mislim pa, da ni kaj kritičnega, ADAC je samo eden od testov (osebno bi se takoj odloču za takšen nakup s tem motorjem)

Uspešen nakup in upam kmalu tudi dobro vožnjo! ;)

Je pa nekaj na to temo o 60kah že blo rečen - poglej mal in boš zihr kej najdu!

Nekaj o tem je TUKAJ


[ Uredi 11 dec 2006, 12:17 ]
Na vrh
AljAž
11 dec 2006, 12:48
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Vozim S80 D5, avto ima cca 250000km, in težav z motorjem in pogonskim sklopom res ni bilo (upam da tako tudi ostane) Motor mi je všeč, ker je za razliko od nekaterih "nemcev" zelo tih. Ravnotako je super, ker je dovolj močan in ni potrošen. (meni pije med 6-7L, olja pa prav nič) 80-ka je sicer avto za avtocesto, 60-ka je verjetno bolj okreten za po mestu. Glede na cene bi ti sicer priporočil S80, saj so redni servisi za enako mašino enako dragi, avto pa je (večinoma)bolj opremljen in bolj udoben-če se pogosto voziš na daljše relacije. Nasplošno pa glej, da boš kolikor toliko vedel kaj kupuješ (da bodo pravi kilometri, dobro ohranjen avto ipd...)
Na vrh
Jože P
11 dec 2006, 13:29
Član #120
Prijavljen dne: 11 dec 2006, 07:44
Objav: 4
Hvala za odgovore, ki mi veliko pomenijo. Ogledanega imam S60 z D5 163 KM, letnik 3/03, ki je sicer uvožen iz Italije. Tip ima začune za servis po predpisni periodiki. Ali lahko zaupam tem računam? Kakšne so vaše izkušnje z nakupom rabljenih vozil. Na kaj je bistvenom, da sem pozoren. Vem da tester ne pomaga kaj dosti, klepar je rekel da ni zaleten, toda kilometri...? Ima jih namreč 85.000. Kako bi jih lahko še preveril?
Na vrh
AljAž
11 dec 2006, 13:40
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Jože P je napisal(a): ...

Hvala za odgovore, ki mi veliko pomenijo. Ogledanega imam S60 z D5 163 KM, letnik 3/03, ki je sicer uvožen iz Italije. Tip ima začune za servis po predpisni periodiki. Ali lahko zaupam tem računam? Kakšne so vaše izkušnje z nakupom rabljenih vozil. Na kaj je bistvenom, da sem pozoren. Vem da tester ne pomaga kaj dosti, klepar je rekel da ni zaleten, toda kilometri...? Ima jih namreč 85.000. Kako bi jih lahko še preveril?


Servisno knjigo se da komot ponarediti in se bojda dogaja. Računi so uredu, samo kaj ti bodo, če so nekje iz Milana?? Italijanski avti so dostikrat slabo ohranjeni, kljub malim km. Pri teh km bi moral avto biti v notranjosti super ohranjen-volan,pedali,menjalnik brez kakih obrab/odrgnin ipd.
Na vrh
Hong Kong
11 dec 2006, 14:20
Član #27
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:10
Objav: 773
ADAC ti je isto kot da si Slovensko vlado vprasal kaj misli o Renaultu (narejenem iz Novega Mesta)
Totalno skorumpirana agencija ADAC.Zato njihovim testom NE verjemi.
Za njih vse kar ni Nemsko je bljak in slabo.
Saj ti bojo nasi fantje ki imajo dizle lepo obrazlozili dobre in slabe strani dizla.
Dobrodosel med Volvo voznike-ne bo ti zal.Je tako ostala bandidos?
Ce pa ga zelis voziti pridi na piknik najverjetneje bo moj na rednem servisu pa mi bojo dali S80 D5 kot nadomestnega ce ga se nisi imel priliko testirati.


[ Uredi 11 dec 2006, 14:21 ]
Na vrh
Jože P
11 dec 2006, 14:22
Član #120
Prijavljen dne: 11 dec 2006, 07:44
Objav: 4
Notri je res dobro ohranjen (usnje-blago). Pedala bom pogledal, za menjalnik pa lahko rečem da je bolj trd od Nissana. Celo se malo zatika, predno gre v prestavo. No, vem da niso vsi enaki in da se na nekaj navadiš.
Na vrh
Damijan
11 dec 2006, 14:27
Član #30
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 09:33
Lokacija: Preshgain
Objav: 1932
Da so IT avtomobili Slabše ohranjeni. Jaz sem v IT kupil 2x AR, pa je slednja še vedno v neverjetno lepem stanju. So se pred Leclercom tudi nekatri člani foruma lahko prepričali.
Glede stanja je odvisno, kakšen človek si je avto lastil. To je loto.

Če so priloženi računi servisov, je veliko bolj merodajno, kot servisna knjiga. Lahko pa tudi pokličeš na servis, kjer naj bi bil servisiran. Morajo imeti evidenco oz. arhiv o avtu.

Kar se pa tiče prestavljanja, pa je pri meni enako. Težje, ne težko, se prestavlja, ko je motor neogret. Ko pa se ogreje motor in pa olje v menjalniku, se prestavlja čisto brez odpora.

[ Uredi 11 dec 2006, 14:30 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
11 dec 2006, 21:32
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
S60D5 super avto...navora in moči v izobilju kot tudi varnosti katera je pri meni odtehtala glavno vlogo za nakup švedskega kuhinjskega pulta na štirih kolesih.
Na vrh
AljAž
12 dec 2006, 09:18
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
DJ je napisal(a): ...

@ Aljaz: tudi S60 zal ni ne vem kako prijazen avto za po mestu ... Najvecja problema: sirina avtomobila in rajdni krog. Tudi preglednost nazaj mu ni v ponos.


Ne vem, ker ga osebno še nisem vozil. Je pa zanimivo da so manjši Volvoti res slabše pregledni od večjih (S40).
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 dec 2006, 22:16
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
No boš se enkrat vsedel v mojga S40 pa potem v S60 in boš kar hitro opazil da je S60 dosti slabše pregleden zaradi linije avtomobila in zelo visokega zadka, širine avtomonila, širine B stebrička,vrat in visoko pozicioniranih šip.
Ne bluzim ampak govorim iz izkušenj
Na vrh
AljAž
12 dec 2006, 22:19
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
@: S60R-Ocean Race

BTW: Smo mel S40 pet let pri hiši in je grozno nepregleden. Če npr. primerjam z S80, S60 pa še nisem vozil.
Na vrh
S60R-Ocean Race
12 dec 2006, 22:29
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
S80 je pregleden, poglej linijo in pozicijo zadnje šipe. Tudi mi imamo pri hiši S60D5 ki ga sicer ne vozim pogosto ker ni moj ga pa tu in tam in je manj pregleden kot S40. Pomemben je tudi položaj sedenja. Jaz sedim tako kot je napisano v knjigi in to mi celo odgovarja glede vidljivosti in udobja. Se pravi naslonjalo imam naravnano tako da je med glavo in naslonjalom za glavo zelo malo prostora kar se pravi da je funkcija sistema WHIPS in značilnih Volvo vzglavnikov pri takšni poziciji sedenja najbolša ( baje ). Če bi "sedel" kot 50cent v spotu oz. bolje rečeno ležal v avtu pa ga ni avta ki je pregleden tako da tukaj igra vlogo več faktorjev.
Na vrh
AljAž
12 dec 2006, 22:38
Prijavljen dne: 20 nov 2006, 09:44
Lokacija: nM
Objav: 3767
Pomembna je pozicija sedeža, seveda. Meni je bilo pri s40 očitna utesnejnost med B stebričkom in sedežem. Seveda drug položaj sedeža pomaga. Sicer jaz sedim kokr mi "sede" oz. kot sem se navadil. sorry za O.T. :arrogant:

[ Uredi 12 dec 2006, 22:39 ]
Na vrh
Torkel
14 dec 2006, 09:22
Član #124
Prijavljen dne: 12 dec 2006, 23:10
Lokacija: Pogosto v Volvu
Objav: 545
Hoj,

sam imam z mojim D5 (163 KM) kar nekaj mestnih voženj. Do pisarne imam ca 5 km in ko so temp. zraka pod 5 stopinj se motor na tej razdalji ne segreje povsem. Za razliko od V40 1,9 D (115 KM motor) je pri D5 dobesedno čutiti, kako mu ne paše priganjanje v višje obrate, ko je hladen. Motor se odziva precej togo, turbina je glasna. Ko se segreje ponovno lepo prede. Pri hladnem vozi lepo do 2000 o/min in to je to. In težko te bo zapeljalo, da boš boj pritiskal na gas, če boš le vsaj malo poslušal motor.

LPA
Na vrh
Jože P
15 dec 2006, 07:48
Član #120
Prijavljen dne: 11 dec 2006, 07:44
Objav: 4
No dizli so pač taki, da rabijo toploto. Mogoče se da zadeva rešiti z gretjem "Webasto" in še ekološko je predgretje motorja povsem na mestu. Samo stroški so z to dodatno zadevo. Mi lahko kdo pove, koliko stane taka naprava z montažo?
Ko sme prebiral razne teme na tem forumu sem zasledil, da je za VOLVO normalno, da se pri cca. 80-90.000 km zaradi lastne teže menjajajo roke in zavorni diski. Kako je s tem če mi lahko pojasnite, saj se še vedno nisem dokončno odločil za nakup.
Na vrh
Tomaz40
15 dec 2006, 08:09
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
O menjavi rok in zavornih diskov močno dvomim da bi bilo to res. S60 ima cca 1,5 tone, kar je približno enako kot moj V40 pa sem na podvozju zamenjal samo zadnje amortizerje in neko pušo pri roki. Avto ima preko 200k km.

Močno, močno dvomim, da bi zaradi teže avto preveč uničeval roke.

Obraba diskov je pa popolnoma odvisna od uporabe. Nekateri znajo tudi sklopko uničit pri 30.000 km (Fiat Punto).
Na vrh
Blaž
15 dec 2006, 10:46
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Jože P je napisal(a): ...


Ko sme prebiral razne teme na tem forumu sem zasledil, da je za VOLVO normalno, da se pri cca. 80-90.000 km zaradi lastne teže menjajajo roke in zavorni diski.


Js tega nisem menjal in po pregledu zdej na servisu 90 Kkm, še vse štima!
Roke držijo kot je treba, diski pa majo vsi dost mesa, pa se večinoma zdejle vozm po mestu, kjer je neprimerno večja obraba kot pa nekje zunaj mesta!

(No kar se števila bremzanja tiče - semaforji itd., če pa se ga na izvenmestnih cestah prtiska je pa tudi tam obraba velika - veliko, če ne vse povezano z obrabo materiala je v načinu vožnje.)


[ Uredi 15 dec 2006, 10:47 ]
Na vrh
S60R-Ocean Race
15 dec 2006, 10:55
Član #22
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 00:30
Objav: 1418
Fotr ima na njegovem S40 250.800km-preveril včeraj in ima še prvo sklopko ki pravi mehanik da je še dobra, zavore so že bile menjane ( diski, ploščice ) kot tudi predne roke ker so šle pri 20.000. Zakaj? Na njih pisalo made in Portugal. Ko je naročil nove preko strica iz švedske na njih made in Sweden. In držijo še zdaj. Je pa pomoje vse odvisno kako voziš. Če bi jaz mojega non-stop priteraval in ga žgal po luknjah in zaviral in pospeševal skozi lahko menjam ploščice vsakih 20.000 isto kot amortizerje in puše in roke. Če pa seveda z avtom ravnaš kot lastnino za katero ti ni vseeno pa seveda preko lukenj ne dirkaš in po nepotrebenm se ne zaganjaš in posledično ne zaviraš. Baje da diskom najbol škodi full bremzanje iz velikih hitrosti npr. od 200 na 100.
Na vrh
Tomaz40
15 dec 2006, 10:58
Član #6
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 10:24
Objav: 984
S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Baje da diskom najbol škodi full bremzanje iz velikih hitrosti npr. od 200 na 100.


Ja seveda, ker jih segreje in se lahko zvijejo, pa še sama struktura materiala se lahko spremeni in ima zato pri naslednjem zaviranju manjše trenje in slabše zavira.
Na vrh
Blaž
15 dec 2006, 11:01
Član #7
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 16:31
Objav: 1283
Tomaz40 je napisal(a): ...

S60R-Ocean Race je napisal(a): ...

Baje da diskom najbol škodi full bremzanje iz velikih hitrosti npr. od 200 na 100.


Ja seveda, ker jih segreje in se lahko zvijejo, pa še sama struktura materiala se lahko spremeni in ima zato pri naslednjem zaviranju manjše trenje in slabše zavira.


Pa mal vode špricne gor, pa jih lohka zakali pol pa trese k hudič pr bremzanju!
Se mi je zgodl to na 740-ki! :$
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 84, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete