Dobrodošli
Uporabniško ime:

Geslo:


Zapomni se me

[ ]
[ ]
[ ]

Oglasi
http://www.vozimvolvo.si/

Forumi
vozimvolvo.si :: Forumi :: Seriji 300 in 400
<< Prejšnja tema | Naslednja tema >>   

(460) Ekskurzija po poteh rezervnih delov

Avtor objava
prozack
11 mar 2009, 19:02 Predogled tiskanja
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Torej nekaj stvari moram vprašat, čimprej kak odgovor.
jutr če grem, grem še po dele od 440Turbo za mojega konjička 460 gle.

1.je res da ima turbo ojačano podvozje?se mi splača kaj od tega vzet(podvozje) Kar sem bral ima 460tka podvozje na osnovi 480, za turbo pa nevem?? je veliko dela(podvozje) ?????

2.kaj od motorja pa se mi še splača?mislil sem še kašen rele vzet, ventilator(nevem če paše k mojemu?), šaltarji za luči in brisalce, motorčk za brisalce, mogoče klima inštalacijo, nekaj stvari bo poceni in se bom po tem odločal.

problem je to, ker imam sam jutr cajt iti podirat in bom vzel kar lahko podrem sam in kar mi bo on, nekaterih stvari sploh ne znam podreti:)

pa še mal plastike in vsa štiri vrata vzamem,
Mogoče še kaj od armature??
Mogoče še kaj od zavor??
3.menjalnik pri turbo je drugačen??verjetno?

lambda sonda je pri turbo?

[ Uredi 15 mar 2009, 09:04 ]
Na vrh
RollingStone
11 mar 2009, 19:42
Prijavljen dne: 13 nov 2006, 12:12
Objav: 1965
Ja, turba ima boljše podvozje (čeprav mislim, da ima le močnejše stabilizatorje).

Aja, skoraj vsi deli iz 440 pašejo na 460, če je isti letnik. Razen seveda očitnega (zadnja havba).
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 20:20
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
ja ja havba pa ne paše
čeprav jaz jo bom rabil za neke dele.

po premisleku in pregledu v garaži
sem mislil še razdelilno kapo, hupo(za mojga prvega 460)
komplet zavore mogoče, nosilc za motor
Na vrh
MKovic
11 mar 2009, 20:22
Član #55
Prijavljen dne: 14 nov 2006, 19:57
Objav: 720
1. Samo stabilizatorji so nekoliko debelejši. Z menjavo bi si nakopal več dela, kot pa bi bilo prednosti.

2. Turbo ima Boschevo elektroniko, navadni imajo Siemens. Večina delov (elektronike) zato ni izmenljivih.

Vzemi alternator, ventilator kabine, armaturo s potovalnim računalnikom in pripadajočo elektroniko (če si za improvizacije :-) ), čim več nepolomljenih plastik (predvsem tiste okoli volana in armature), v klimo se osebno ne bi spuščal, ni vredno. Obvezno vzemi še stikalo za dolge luči/smernike. To bi bilo za prvo silo vse.

Verjetno ti bo pomagal še kdo, ki ima serijo 400 v bolj svežem spominu.
Na vrh
prozack
11 mar 2009, 20:41
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
MKovic hvala.
1.hvala nisem vedel da se ne splača.

2.aha! torej releji pašejo?

3.armaturo s potovalnim računalnikom se mi verjetno(kot si rekel) ne splača ker je pomojem kar veliko dela.
mogoče razne dele števca,...
Kje je ventilator kabine??? prednji ventilator je za hlajenje. za kabino pa????


Še eno vprašanje
kje iz ljubljane proti trojanam in celju se gre po ta stari cesti, ker nimam še vinjete.??? nimam navigacije
pomagajte mi vsaj do pribl. zidanega mosta
hvala!
Na vrh
tonkoexpress
11 mar 2009, 22:04
Član #21
Prijavljen dne: 12 nov 2006, 23:49
Lokacija: dolenc
Objav: 230
Če hočes do Zidanega mosta, lahko greš Šentjakob - Dol pri Ljubljani - Litija - Zagorje - Zidani Most. Če imaš rad ovinke.

[ Uredi 11 mar 2009, 22:07 ]
Na vrh
prozack
12 mar 2009, 00:46
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
ja sem malo premislil in ugotovil da je zidani most res ovinek.
torej kaka druga "alternativa"?
ok iz lj po dunajski, proti črnučam proti domžalam,potem pa?table za?maribor,celje,vransko???
lahko noč
Na vrh
Beastmaster
12 mar 2009, 08:06
Član #111
Prijavljen dne: 02 dec 2006, 09:23
Objav: 1307
prozack je napisal(a): ...


ok iz lj po dunajski, proti črnučam proti domžalam,potem pa table za maribor
in pa na trojanah za zagorje.
Isti uvuvnki...



[ Uredi 12 mar 2009, 08:10 ]
Na vrh
prozack
14 mar 2009, 18:18
Član #1058
Prijavljen dne: 07 mar 2009, 12:45
Objav: 127
Živjo!
No pot ki sem jo ubral je bila črnuče, domžale, pa nekaj krajev vmes se ne spomnem, pa trojane,vransko,žalec, celje,...
ni blo sile ene 150km(iz LJ do Celja pribl. 85km) in avtko je šel kot strela, sploh nazaj ko se je mudilo

ja no nisem dobil vsega kar sem se troštal, sedežev nisem mogel odšraufat ker so bli zarustani šraufi, stranskih ogledal ni blo več, pa šaltarjev tud ne, kilerja pa alternatorja tud ne:)
mah dobil sem pa pol armature oba ventilatorja, desni blatnik, oboje sprednja vrata,senzorja za luči v vratih, lučko s stropa,neki nosilci za blatnik in odbijač, en kup ene plastike,........bla, bla... no bo za silo,bi vzel še kaj več,vendar mi je zmanjkovalo časa sm šraufal od 14h do 19h vmes dve čik pavzi in tema je bla hitro. sem tud zadnjo havbo mislu vzet zarad črne plastike pa spodnjega roba pa ga nisem mogel spravit v avto fleksat se mi pa ni več dalo.

Vprašanje!
kako odstraniš plastiko na notranji strani vrat(spredaj in zadaj) brez kakšnih poškodb?
in
Ali kdo ve koliko stanejo motorčki za centralno zaklepanje(rabljeni ali novi, originalni/neoriginalni) ali pride tudi v prtljažniku?

Čudno se mi zdi da ta druga 460tka Gle(l.92), ki ima nasplošno več opreme, nima centralnega ali pa je le odklopljeno,nevem, prva 460tka na frgazar pa ima centralno in tudi super dela????
no lep pozdrav

[ Uredi 15 mar 2009, 23:52 ]
Na vrh

moderatorji: HIŠNIK, volvo5er, alfaromeo, RollingStone, AljAž

Skoči:     Na vrh

Powered by e107 Forum System
Prisotni
Gostov: 63, Članov: 0 ...

največ prisotnih: 1352
(Članov: , Gostov: 1352) v 20.03 - 12:40

Člani: 5977
najnovejši član: PeterFuh
Dogodki
Ni dogodkov
Anketa

Kdaj in v katerem modelu je Volvo prvič predstavil laminirana stekla?

1972 - 240

1992 - 850

1944 - PV444/544

1986 - 360

Anketa je namenjena samo članom

glasov: 526
Prejšnje ankete